Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΟΥ ΣΑΡΓΟΣ





Όλα συνέβησαν σήμερα 16-07-04 κατά τις 19:15-19:30 σε μια ακτή της Λήμνου . Ενώ η σημερινή μου ψαριά ήταν μέχρι στιγμής μια πέρκα ξαφνικά τσίμπησε και βγήκε το ψάρι που φαίνεται στη photo.
Δόλωμα:Σαλιγκάρι η κοχλιός που βρίσκεται σε βράχους πέτρες στις ακτές!!!
 
Ενώ είχα και καλάμι (όχι απίκο) ο σαργός βγήκε με ένα απλό πεταχτάρι με 35αρα πετονιά που κατέληγε (μετά από 60αρι περαστό βαρίδι και χάντρα σε στριφτάρι-κόπιτσα) σε μονάγκιστρο παράμαλλο 25mm και αγκίστρι Νο 3 παπαγαλάκι.
Δεν είχε προηγηθεί μαλάγρωμα της περιοχής απλά είναι ένα μέρος που συνηθίζω να ψαρεύω και η ψαριά είναι συνήθως σκορπιοί οι πέρκες και άντε στην καλύτερη περίπτωση Κανάς μέτριος κακαρέλος.
Δεν περίμενα σήμερα να μου συμβεί κάτι τέτοιο και τέτοια ώρα. Η χαρά μου δεν περιγράφεται . Καλώς η κακώς από κει και μετά μέχρι την ώρα που έφυγα γύρω στις 20:45 δεν πήρα ούτε μια τσιμπιά . Πάντως είναι ένα μέρος που πρόκειται να ξαναπάω σίγουρα και καλύτερα προετοιμασμένος (με μπασμομαλάγρα λιωμένη σαρδέλα με άμμο απ'οτι μου είπε ένας γνωστός μου ψαράς)  Συμβουλές δεκτές.


:
Πηγή : Ορφανέλης Παρασκευάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ