Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αχ Ελλάδα μου... Ειμαι 21 χρονών



Τελικά δε ξέρω τι να πιστέψω πια με όλα αυτά που γίνονται στην αγαπημένη μου Ελλάδα...
Τι φταίει που γίναμε έτσι..?? Εμείς οι νέοι??? Οι παλιά γενιά??? Οι πολιτικοί???? Οι αστυνομία??? Οι δημοσιογράφοι??? Νομίζω οτι όλοι φέρουμε ευθύνες γι αυτοί την τραγική κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά... Κι όμως νιώθω οτι ακόμα και η κυβέρνηση να πέσει παλι τα ιδια θα ζω... Μες στην πονηριά ο Έλληνας... Δεν ειμαι αγανακτισμένος.... Στενοχωρημένος είμαι γιατι βεβηλώνουν την Ελλάδα μου... Γιατί γίνομαι ρεζίλι παγκοσμίως και κάνεις δε νοιάζεται... Ολοι νοιάζονται για τα 200 η τα 500 ευρω που τους κόβουν.... Πρέπει όμως.... Το σκέφτηκε κάνεις αυτο??? Δε νομίζω.... Μες στα ρουσφέτια μεγαλώσαμε ολοι και με το χρημα ξεχνούσαμε τα παντα... Τωρα η κατάσταση ειναι μη ανατρέψιμη.... Ας ενωθούμε ολοι.... Για την ελλαδα μας και οχι για τον εαυτο μας... Είμαι 21 χρονών... Και προσπαθώ παντα να ζω.... Και οχι να μιζεριαζω.... Δεν κοίταξα ποτε τα εύκολα οπως οι πιο πολλοι... Δε κοίταξα ποτε το γραφείο οπως οι πιο πολλοί..... Και ομως τους βάλανε στο γραφείο και οτι εβγαζαν ηταν άκοπα... Αλλα τωρα ειναι στους δρομους... Με ποιο δικαίωμα??? Τελικα η Ελλάδα δεν αξιζει τους Έλληνες.... Τελικα δεν αξίζουμε τίποτα παραπάνω απο αυτο που είμαστε.... Ελπιζω να κυλήσουν ολα ομαλα και να βγουμε απο την κριση...
Αναγνώστης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ