Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΠΙΑ ρε λαμόγιο


                                                ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

   ΚΛΕΦΤΗΣ   ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

''Προσφατως η 80χρονη άρρωστη με αυτοανοσο νόσημα μητέρα μου, πήγε για εξέταση, στο (παράνομο πλέον )** ιδιωτικό ιατρείο του
καθηγητή νευρολόγου-ρευματολογος Τ.Α. του Λαϊκού Νοσοκομείου Αθηνών,  κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Ο Τ.Α. της έδωσε φαρμακευτική αγωγή,και ζήτησε και πήρε αμοιβή  150 ευρώ χωρίς να εκδώσει απόδειξη.
Επειδή η καταγγελία μου, μου ξεκάθαρα φωτογραφίζει το άτομο αυτό ,ως αδίστακτο φοροκλεφτη ,τον προκαλώ
να δώσει δημόσια απάντηση στο  blog  SAGINI 3 ,αλλά παράλληλα τον προειδοποιώ να μην τολμήσει να διαψεύσει την καταγγελία μου, η να την αγνοήσει, γιατί τα πράγματα τότε θα γίνουν πολύ άσχημα για αυτόν.''

     ΥΓ. η σύνταξη της μητέρας μου είναι 350 ευρώ το μήνα.




 Στους δυσκολους καιρους που ζουμε καθε ανάλογη καταγγελία θα αναρτάται πάντοτε απο το 
blog μας .


**Οι πανεπιστημιακοί γιατροί πρέπει να εξετάζουν τους ασθενείς τους στα νοσοκομεία κα να εκδίδουν ειδικές αποδείξεις του νοσοκομείου τους,με προκαθορισμένο τιμολόγιο.           SAGINI



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ