Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

10 ΤΡΟΦΕΣ ΛΕΝΕ.......ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ

Οι 10 τροφές-«ασπίδα» για τον καρκίνο



    «Όπλο» κατά του καρκίνου μπορεί να αποτελέσει το φαγητό, σύμφωνα με τους επιστήμονες. Οι γιατροί συμβουλεύουν ότι μέσα από τη διατροφή μας μπορούμε αν όχι να καταπολεμήσουμε, σίγουρα να προλάβουμε την ασθένεια, η οποία αποτελεί τη δεύτερη πιο συχνή αιτία θανάτου μετά τις καρδιοπάθειες στις αναπτυγμένες χώρες.

Διαβάστε 10 χρήσιμες διατροφικές οδηγίες που πιθανόν να συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου:
1.      Προσθέστε σκόρδο σε ό,τι τρώτε
Το σκόρδο περιέχει ενώσεις του θείου οι οποίες ενεργοποιούν τις φυσικές άμυνες του ανοσοποιητικού συστήματος κατά του καρκίνου, μειώνοντας την ανάπτυξη των όγκων.
2.      Συνοδέψτε το γεύμα σας με μπρόκολο ατμού. Προσοχή: όχι στο μπρόκολο του φούρνου μικροκυμάτων
Το μπρόκολο είναι ένα από τα πιο εμπλουτισμένα λαχανικά με αντικαρκινικέςιδιότητες. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Ισπανία, τα μικροκύματα  εξουδετερώνουν το 97% των αντικαρκινικών ουσιών. Οπότε συνίσταται να μαγειρεύεται στον ατμό.
3.      Θρυμματίστε μερικούς ξηρούς καρπούς Βραζιλίας και πασπαλίστε τους πάνω στη σαλάτα σας
Οι ξηροί καρποί είναι εμπλουτισμένοι με σελήνιο, ένα ιχνοστοιχείο που «σκοτώνει» τα καρκινικά κύτταρα και ταυτόχρονα «επιδιορθώνει» το DNA. Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, η οποία παρακολούθησε περισσότερους από 1.000 άνδρες με καρκίνο του προστάτη, διαπιστώθηκε ότι εκείνοι που βρέθηκαν με τα υψηλότερα επίπεδα σεληνίου στο αίμα τους είχαν 48% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν τη νόσο σε προχωρημένο στάδιο για πάνω από 13 χρόνια σε σύγκριση με τους άνδρες με τα χαμηλότερα επίπεδα.
4.      Χρησιμοποιήστε λεμόνια στο φαγητό σας ή στύψτε λεμονάδα
Μια ημερήσια δόση εσπεριδοειδών μπορεί να μειώσει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο του καρκίνου του στόματος, του λαιμού, του στομάχου.
5.      Προσθέστε  μισό φλιτζάνι βατόμουρα στα δημητριακά του πρωινού σας
Τα βατόμουρα είναι «νούμερο ένα» όσον αφορά στην αντιοξειδωτική δράση τους. Τα αντιοξειδωτικά εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες, που μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα και να οδηγήσουν σε ασθένειες όπως ο καρκίνος.
6.      Μάθετε να τρώτε αγκινάρες
Οι αγκινάρες περιέχουν αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος
7.      Ψήστε λίγο σολομό στο γκριλ
Αυστραλοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι εκείνοι που έτρωγαν τέσσερις ή περισσότερες μερίδες ψάρι την εβδομάδα είχαν σχεδόν κατά ένα τρίτο λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο στο αίμα. Άλλες μελέτες δείχνουν μια σχέση μεταξύ της κατανάλωσης λιπαρών ψαριών (σολομός, σκουμπρί, ιππόγλωσσα, σαρδέλες και τόνος, καθώς και οι γαρίδες και τα χτένια) και του μειωμένου κίνδυνου καρκίνου του ενδομητρίου στις γυναίκες..
8.      Βάλτε ακτινίδια στη διατροφή σας
Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε  βιταμίνη C, βιταμίνη Ε,  λουτεΐνη, και  χαλκό, ό,τι πρέπει δηλαδή για την καταπολέμηση του καρκίνου.
9.      Ρίξτε κρεμμυδάκια στη σαλάτα σας
      Μια διατροφή πλούσια σε κρεμμύδια μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο του καρκίνου του προστάτη έως και 50%. Τα αποτελέσματα είναι ισχυρότερα όταν τα κρεμμυδάκια τρώγονται ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα
10.  Σερβίρετε λάχανο τουρσί
Σύμφωνα με μελέτες που πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία, το λάχανο τουρσί περιέχει ουσίες που συμβάλλουν στην καταπολέμηση των καρκινικών ενώσεων.
http://www.tanea.gr

Deep water vertical jigging


 vertical jigging


             

        Και όμως, μέσα από ένα μείγμα παράδοσης και σημαντικής εξέλιξης των υλικών ψαρέματος «light tackle», το vertical jigging είναι τώρα «η τεχνική» για την οποία -σε φόρουμ, αποβάθρες και περιοδικά- μιλάμε περισσότερο, με πολύ ενθουσιασμό αλλά και περιέργεια.
Ένα «μείγμα παράδοσης» που είναι αναμφισβήτητο και μαρτυράει μέσα από κάποια ευρήματα της... αλιευτικής αρχαιολογίας ότι, πριν τη σημαντική εξέλιξη της εν λόγω τεχνικής εκ μέρους των συναδέλφων μας από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, το ψάρεμα με βαριά τεχνητά σε σημαντικά βάθη και σε αναζήτηση μεγάλων θηραμάτων είχε ήδη δοκιμαστεί σε διάφορα μέρη του κόσμου. Παρόλα αυτά και πέρα από κάθε αμφιβολία, οι Ιάπωνες τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν συστηματοποιήσει την τεχνική, καθιστώντας την εύκολα εφαρμόσιμη από όλους, με τη χρήση νημάτων και εξειδικευμένου εξοπλισμού.

      

Ο εξοπλισμός 

Τα καλάμια του jigging έχουν, σίγουρα, ένα δύσκολο έργο να επιτελέσουν, δηλαδή να συμπυκνώνουν τόση ανθεκτικότητα και ισχύ, ώστε να μπορούν να χειριστούν θηράματα σημαντικού μεγέθους και να επιτρέπουν ένα συνεχές ψάρεμα, περίπου όπως συμβαίνει σε άλλες πολύ δυναμικές τεχνικές.
Όσο το vertical jigging εξαπλώνεται, η αγορά παράγει προϊόντα όλο και πιο εξειδικευμένα, ανάλογα με τους διάφορους τύπους ψαρέματος που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτή τη δραστηριότητα, όπως για παράδειγμα, ανάλογα με τους δύο βασικούς «τρόπους κίνησης» που έχουν συστηματοποιηθεί από τους Ιάπωνες, δηλαδή το short και το long jerking.
Στην πραγματικότητα, αν εμβαθύνουμε κι άλλο σ' αυτά τα δύο «στιλ» μπορούμε να εντοπίσουμε καλάμια, για παράδειγμα, για αργό ή για γρήγορο jerking (είτε long είτε short), με δράση πιο μαλακή ή πραγματικά σκληρή. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε πάντα για καλάμια σχετικά κοντά, από τα 1,6μ. για ένα καλάμι με έντονη κλίση προς το short jerk μέχρι καλάμια μεγαλύτερων διαστάσεων για το long jerk (1,80-2,00μ.).
Στη Μεσόγειο ενδείκνυνται καλάμια από 20 έως 50 λίμπρες, ανάλογα με τα θηράματα που θέλουμε να πιάσουμε και τα βάθη ψαρέματος, που αν είναι μεγάλα θα απαιτούν την ικανότητα να μπορούμε να χειριστούμε jigs σαν... γαλλικά κλειδιά αρκετών εκατοντάδων γραμμαρίων.
    Ένας καλός συμβιβασμός είναι ένα καλάμι των 20-30 λιμπρών που να μπορεί να δώσει έντονη κίνηση σε jigs από 100 έως 250 γραμμάρια.
Τα καλάμια για jigging παράγονται, επιπλέον, με τρόπο που να μπορούν να συνδυάζονται με σταθερούς ή περιστροφικούς μηχανισμούς. Σε αυτήν την περίπτωση βρισκόμαστε μπροστά σε μια εντελώς προσωπική επιλογή που συχνά επηρεάζεται από τη διαθεσιμότητα αυτών των μηχανισμών στην αγορά.
   Οι μηχανισμοί σταθερού τυμπάνου μάς επιτρέπουν μία πιο γρήγορη αντίδραση και ίσως είναι πιο εύκολοι στη χρήση για έναν αρχάριο, όταν πρέπει να εμπεδώσει το σωστό ρυθμό.
Σε αυτή την περίπτωση ενδείκνυνται μηχανισμοί με μια όχι πολύ υψηλή σχέση περιστροφής (4:1-5:1) με μέγεθος από 6000 και πάνω, ώστε να μπορούμε να τυλίξουμε μια καλή ποσότητα νήματος.
Η ταχύτητα μαζέματος δεν εξαρτάται πάντα από την ποσότητα του νήματος στην μπομπίνα.
   Πράγματι, κάποιοι μηχανισμοί είναι ικανοί να τυλίξουν πάνω από ένα μέτρο πετονιάς σε κάθε γύρο της μανιβέλας, ακόμη και αν έχουν μικρή σχέση περιστροφής, εφόσον είναι σχεδιασμένοι περισσότερο για ισχύ παρά για ταχύτητα.
    Σε αυτήν την τεχνική έχουμε μεγάλη ανάγκη από την πρώτη, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πάλης με το θήραμα, αλλά κυρίως στο ψάρεμα, που συχνά κρατάει για μια ολόκληρη μέρα. Επιπλέον, μια μικρή σχέση γίνεται βασική όταν δουλεύουμε σε short jerking, πράγμα όμως που γίνεται εξαιρετικά κουραστικό (αλλά όχι αδύνατο) με ένα μηχανισμό με γρήγορη σχέση, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με εξαιρετικά αποτελέσματα σε ένα γρήγορο long jerk.
Άλλη σημαντική παράμετρος είναι τα φρένα: εφόσον μπορεί να αντιμετωπίσουμε πολύ μαχητικά και μεγάλου μεγέθους είδη (βλέπε μαγιάτικα, σφυρίδες ή ακόμη και τόνους), είναι σημαντικό να έχουμε στο χέρι μας ένα εργαλείο που να μην μας αφήσει στα κρύα του λουτρού κατά τη διάρκεια του παλέματος, και γι' αυτό ενδείκνυται να προσανατολιστούμε σε ένα μηχανισμό υψηλής ποιότητας.
   Οι μηχανισμοί περιστρεφόμενου τυμπάνου έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα να μπορούν να χωρούν κανονικά μια μεγάλη ποσότητα πετονιάς, με πραγματικά ισχυρά φρένα" μοναδικό μειονέκτημα πολλών μοντέλων είναι ότι έχουν μανιβέλα μόνο στα δεξιά, που στο ψάρεμα μπορεί να είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας.
        


Αποκλειστικά νήμα

Στο vertical jigging η επιλογή είναι αναγκαστικά το νήμα, εξαιτίας της σχεδόν μηδενικής ελαστικότητάς του.

     Μιλάμε για 1-2% ενάντια στο 20% και πάνω της πετονιάς από νάιλον: γενικά αποτελείται από dyneema ή spectra ή από μια μείξη των δύο πολυμερών.
Εφαρμοσμένο στο jigging, αυτό μεταφράζεται σε μια πλήρη ευαισθησία για όλα όσα συμβαίνουν στα βαθιά: αναγνωρίζονται με ξεκάθαρο τρόπο οι δονήσεις και τα τινάγματα του τεχνητού (ακόμη και σε πολλές δεκάδες μέτρα από την επιφάνεια), άρα και τα τσιμπήματα των ψαριών, και καταφέρνουμε να ζωντανέψουμε τα τεχνητά με εξαιρετικά ακριβή και στιγμιαίο τρόπο.
     Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του νήματος, όπως είπαμε ήδη, είναι η μεγάλη ανθεκτικότητα σε σχέση με τη διάμετρο, χαρακτηριστικό που επιτρέπει να χρησιμοποιήσουμε πιο λεπτές διαμέτρους με όλα τα οφέλη που αυτό συνεπάγεται.
     Λάβετε υπόψη, για παράδειγμα, ότι ένα νήμα 0,15 έχει αντοχή 20 λιμπρών περίπου (10kg), άρα ισοδυναμεί με ένα εξαιρετικό νάιλον 0,30-0,35.
    Με μεγαλύτερες διαμέτρους, της τάξης των 0,25-0,30, φτάνουμε σε φορτία των 40-50 λιμπρών (20-25kg), αρκετά για να αντιμετωπίσουμε το μεγαλύτερο μέρος των ψαριών της Μεσογείου που ψαρεύονται με jigging.

http://fishingmania.pblogs.gr/530270.html