Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

ΞΑΝΑ ''ΟΜΗΡΟΙ΄΄ ΤΗΣ...........ΠΝΟ

                                        
Θα αντιδράσουμε  επιτέλους ποτέ ?

Σε 48ωρη απεργία προχωρεί από σήμερα Μεγάλη  Τρίτη και μέχρι τα μεσάνυχτα της Μεγάλης Τετάρτης η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, επιφέροντας πλήγμα στους νησιώτες , τον τουρισμό και την οικονομία.
Η  ΠΝΟ έχει δίκαια αιτήματα , αλλά δίκαια αιτήματα έχουν εκατομμύρια Έλληνες απολυμένοι ,  εργαζόμενοι,  καταδικασμένοι στην ανεργία  στη φτώχεια και την εξαθλίωση που έφεραν στη χώρα οι ανίκανοι και διεφθαρμένοι πολιτικοί, που σήμερα ζητάνε ψήφους.

 Η υπουργός  Ανάπτυξης - Ναυτιλίας Άννα Διαμαντοπούλου  αποδείχτηκε ανίκανη να λύσει το πρόβλημα  .
 Εννέα σωματεία μέλη της ΠΝΟ  με κοινή τους ανακοίνωση κατηγόρησαν συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ οτι εσκεμμένα  εμπόδισαν συνεδρίαση με την υπουργό.
Στη χθεσινή συνεδρίαση της ΠΝΟ δεν προσήλθε ο πρόεδρος των πλοιάρχων Γ. Βλάχος, ο οποίος στη συνέχεια δήλωσε ότι συμφωνεί με την απεργία, αλλά διαφωνεί με την επιλογή του Πάσχα για την πραγματοποίησή της.
 Ο Ανδριώτης γενικός γραμματέας της ομοσπονδίας, Γιάννης Χαλάς τάχθηκε υπέρ της απεργίας.
 Όπως έλεγαν χθες στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών ακόμα και αν αναστέλλονταν οι κινητοποιήσεις, ακόμα και αν η κυβέρνηση προχωρούσε στην εφαρμογή του μέτρου της πολιτικής επιστράτευσης, η ζημιά είχε ήδη γίνει από την προηγούμενη εβδομάδα, όταν κατά εκατοντάδες οι επιβάτες ακύρωναν ή άλλαζαν τα εισιτήρια τους προς τα νησιά.
Η κυβέρνηση άργησε να δράσει εγκαίρως.

Το πρόβλημα


 Η κατάσταση στην ακτοπλοΐα είναι  ιδιαίτερη.
Ο κλάδος μαστίζεται από μεγάλη ανεργία και οι ναυτολογημένοι ναυτικοί στα πλοία υπό το κράτος της απόλυσης από τον εφοπλιστή η την εταιρεία , υποχρεώνονται να εργάζονται  μέχρι και 18 ώρες συνεχώς κάθε  ήμερα  χωρίς έξτρα αμοιβή.
Δεν διαμαρτύρονται όμως  και δεν μιλάνε , διότι ο εφοπλιστής η η εταιρεία τους εξασφαλίζει δουλειά για 10 μήνες το χρόνο.
Θα αναφέρουμε ένα πραγματικό  παράδειγμα για να καταλάβετε καλύτερα το θέμα.
Ένα πλοίο ξεκινάει από την Ραφήνα στις 07,30 κάθε μέρα  και επιστρέφει για διανυκτέρευση στις 11,30 της ίδιας μέρας. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι το πλήρωμα εργάζεται 16 ώρες ασταμάτητα ( κάποιες ειδικότητες δουλεύουν και 20 ώρες συνεχώς ) με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει και για την ασφάλεια των επιβατών.
Επικρατεί όμως ''σιωπηρη συναίνεση '', διότι όλοι βολεύονται.
Μόνο στα ταχύπλοα επιβάλλεται η υποχρεωτική ύπαρξη διπλών πληρωμάτων. ( Γιατί άραγε )
 Έτσι , για να επανέλθουμε στο θέμα οι ναυτικοί της ακτοπλοΐας μπορεί θέλουν να απεργήσουν,  αλλά έχοντας την απόλυση και την ανεργία , μόνιμη απειλή , δεν απεργούν συνήθως ποτέ.
Τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει εργολαβικά ο συνδικαλισμός  με τον δικό του τρόπο και έτσι βολεύονται όλοι. Οι εργαζόμενοι ναυτικοί  δεν απεργούν για τους παραπάνω λόγους.

 Η απεργία λοιπόν γίνεται από τους συνδικαλιστές της  ΠΝΟ .

Ευθύνες


Όλες οι ηγεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας , έχουν ευθύνες.

 Η ανίκανη κυβέρνηση Παπαδημου  και η  υπουργός  Ναυτιλίας κα  Διαμαντοπουλου του                     (  ΠΑΣΟΚ )  ,  που φοβάται το πολιτικό κόστος της επιστράτευσης ,  επειδή έρχονται εκλογές.

Το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ  και τις προεκλογικές του σκοπιμότητες.

Η Νέα Δημοκρατία,  σε ανακοίνωση του τομεάρχη της Γιάννη Πλακιωτάκη και του κοινοβουλευτικού της εκπροσώπου Κώστα Μουσουρούλη τάχθηκε '' υπέρ της αναστολής της ένταξης του Οίκου Ναύτου στον ΕΟΠΥΥ'' ,
 στάση απαράδεκτη και προκλητική αφού τόσες χιλιάδες Έλληνες εργαζόμενοι ανήκουν σήμερα στον ΕΟΠΥΥ χωρίς καν να ερωτηθούν απο την κυβέρνηση .

Τα μικρότερα κόμματα που δεν έχουν ξεκάθαρη στάση λόγω , προεκλογικών σκοπιμοτήτων.

Οι για πολλά χρόνια  βολεμένοι έμμισθοι επαγγελματίες  συνδικαλιστές της ΠΝΟ .***

Τα θύματα

Ο νησιώτικος  πληθυσμός που για μια ακόμα φορά γίνεται το  εύκολο θύμα όλων των παραπάνω , καταδικάζεται και πάλι στην ανέχεια και την φτώχεια που του επιβάλλουν οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ  τις γιορτές του Πάσχα με την σύμπραξη του πολιτικού κόσμου.



***
Είναι αλήθεια κε Χαλα ότι ''βαζετε''  υπηρεσία στα ναυτικά σας φυλλάδια χωρίς καν  να είστε ναυτολογημένοι σε πλοίο και μισθοδοτεισθε από την ΠΝΟ  ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ