Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΝΑΥΑΓΗΣΕ ΤΟ . ''COSTA CONCORDIA'' ..ΟΚΤΩ ? . ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ

Το Costa CORCODIA μετά την προσάραξη σε ύφαλο.





   Τουλάχιστον έξι άνθρωποι φέρονται ως νεκροί από το ναυάγιο του Ιταλικού κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia που μεταφέρει περισσότερους από 4.000 ανθρώπους προσάραξε στα ανοικτά της Ιταλίας. 
Το Costa Concordia χτύπησε ένα ύφαλο άμμου  το βράδυ της Παρασκευής  (20 00 τοπικη ωρα )κοντά στο νησί Giglio ,  και οι επιβάτες προσπάθησαν να προσεγγίσουν στεριά σε σωσίβιες λέμβους ή  κολυμπώντας .

 Τα τελευταία 50 άτομα επί του πλοίου που απομακρύνθηκαν με ελικόπτερα μετά  "επιδείνωση" της κατάστασης.Ιταλοί, Γερμανοί, Γάλλοι και οι Βρετανοί ήταν ανάμεσα στους 3.200 επιβάτες.Επιπλέον, 1.000 του πληρώματος επέβαιναν στο σκάφος. 

Το Costa Concordia είχε αποπλεύσει νωρίτερα την Παρασκευή από το λιμάνι Civitavecchia κοντά στη Ρώμη για μια μεσογειακή κρουαζιέρα,  στη Σικελία, τη Σαρδηνία και την Ισπανία. 

Ανατριχιαστικός θόρυβος

    Ο  Deodato Ordona  απο το πλήρωμα λέει το πλοίο ξαφνικά άρχισε να γέρνει  στο πλάι. 
Οι επιβάτες έτρωγαν δείπνο την Παρασκευή το βράδυ, όταν άκουσαν ένα δυνατό κτύπημα, και τους είπαν ότι το πλοίο είχε υποστεί ηλεκτρικά προβλήματα.
 "Ήμασταν  για δείπνο όταν ξαφνικά τα φώτα έσβησαν, ακούσαμε έναν ανατριχιαστικό θόρυβο και όλα τα μαχαιροπίρουνα έπεσαν στο πάτωμα», είπε ο Λουτσιάνο  Κάστρο. 
Το σκάφος μήκους (290 μετρων η 950 ποδιών)  προσάραξε, και άρχισε η εισροή υδάτων, είπε η τοπική ακτοφυλακή .Δόθηκαν εντολές να εγκαταλείψουν το πλοίο, δήλωσε στο BBC ο  Deodato Ordona,  φροντιστής στο Costa Concordia.
 "Ανακοινώσαμε μια γενική κατάσταση έκτακτης ανάγκης και οδηγήσαμε τους επιβάτες  στους  σταθμούς συγκεντρωσης», είπε
 «Απο αριστερά ηταν δύσκολο να κατέβουν οι βάρκες και όλοι κινήθηκαν προς τη δεξιά πλευρά του πλοίου, οπου θα μπορούσαν να ξεκινήσουν.
"Ηλικιωμένοι επιβάτες έκλαιγαν, είπε ο κ. Ordona, προσθέτοντας ότι αυτός και μερικοί άλλοι πήδηξε στη θάλασσα και κολύμπησε περίπου 400 μέτρα για να προσεγγίσουν στεριά. 

Χάρτης
  
      Οι διασωθέντες επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν σε ξενοδοχεία, σχολεία και μια εκκλησία σε Giglio, ένα νησί θέρετρο 25 χιλιόμετρα (18 μίλια) από δυτική ακτή της Ιταλίας. 
Η Costa Crociera, η εταιρεία στην οποία ανήκει το πλοίο, είπε ότι δεν μπορούσε ακόμη να πω τι είχε προκαλέσει το ατύχημα. 
"Η σταδιακή εισαγωγή υδάτων στο πλοίο έκανε την εκκένωση εξαιρετικά δύσκολη». 
"Η θέση του πλοίου,  επιδεινώνεται, και κάνει πιο δύσκολο το τελευταίο μέρος της εκκένωσης. 

"Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μας προς την ακτοφυλακή και άλλες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, συμπεριλαμβανομένων των αρχών και των πολιτών του νησιού της Giglio, οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στη διάσωση και την παροχή βοήθειας στους επιβάτες και το πλήρωμα."

 http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-16558910


                                                                                                                                                                     

 Η μάχη της τσιπούρας στον Κάβο Ντόρο


Τσιπούρες ξέφυγαν από εγκαταστάσεις, τυχεροί οι ψαράδες

Αρκετοί ερασιτέχνες λάτρεις του ψαρέματος συγκεντρώθηκαν από νωρίς το πρωί στις  ΒΔ  παραλίες  του νησιού μας , αλλά και σε άλλες περιοχές κατά μήκος της ΒΔ πλευράς της Άνδρου, για ψάρεμα τσιπούρας και λαβρακιου.
Τσιπούρες και λαβράκια διαφόρων ειδών, οι οποίες όπως μας πληροφόρησαν  λόγο των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν τις περασμένες ημέρες , ξέφυγαν από τις εγκαταστάσεις των ιχθυοκαλλιεργειών στην περιοχή του Αγίου Σωστη, με  αποτέλεσμα η είδηση να διαδοθεί τάχιστα και ..
όλη η παραλιακή περιοχή, να γεμίσει με ψάρια, αλλά και λάτρεις του ψαρέματος. Είτε από την στεριά ,είτε μέσα από τα καΐκια με δόλωμα γαρίδες , λόγο αυτής της εξέλιξης από τις ιχθυοκαλλιέργειες άρχισε η μάχη της τσιπούρας, και αρκετοί εξ αυτών έστω και με αυτόν τον τρόπο έβγαλαν τον επιούσιο...



 

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ................ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ




     Πρέπει να γνωρίζουμε όλοι οτι το μνημόνιο προβλέπει την πλήρη απελευθέρωση των τιμολογίων της ΔΕΗ .
Ως γνωστόν αυτά διακρίνονται σε τρεις βασικές κατηγορίες.
1.Τιμολόγια υψηλής τάσης που έχουν απελευθερωθεί απο το ετος  2008.
2.Τιμολόγια μέσης τάσης που απελευθερώθηκαν απο την  1/1/2012 .
3.Τιμολόγια χαμηλής τάσης που θα απελευθερωθούν την  1 Ιουλίου του 2013 σύμφωνα με ΣΝ που κατατέθηκε στη Βουλή προ χθες Τρίτη. 
Πρακτικά αυτο σημαίνει οτι η ΔΕΗ θα αποφασίζει ελευθερα τις τιμές των τιμολογίων της απο 1/7/2013.
 Όλοι καταλαβαίνουμε λοιπόν οτι οι λόγοι κοινωνικής μέριμνας στα τιμολόγια ΔΕΗ , χαμηλής τάσης, που αφορούν κυρίως τα Ελληνικά νοικοκυριά , παύουν να ισχύουν μετά την ψήφιση του ΣΝ απο τη Βουλή.
Είναι  μάλλον μια κακή είδηση για τους Έλληνες καταναλωτές αλλά σίγουρα είναι μια απαίτηση των πιστωτών μας, που η χώρα μας δεσμεύτηκε με το μνημόνιο να συμμορφωθεί.
Ήδη οι αντιδράσεις απο Standard and Poors,   J.P. Morgan  ,UBS , διαμορφώνονται θετικά για την ΔΕΗ.


                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                   



Eπαναλειτουργεί ελληνικό σχολείο στην Ίμβρο




Eπαναλειτουργεί ελληνικό σχολείο στην Ίμβρο

       Έγκριση για την επαναλειτουργία του ελληνικού μειονοτικού σχολείου στην Ίμβρο, μετά από 47 χρόνια, δίνουν οι τουρκικές αρχές.

Μετά από πολυετείς αγώνες, καθώς και τις επίμονες και μεθοδικές προσπάθειες του εκλεγμένου εκπροσώπου των μειονοτικών ευαγών ιδρυμάτων στην Άγκυρα κ. Λάκη Βίγκα, από το τουρκικό υπουργείο Παιδείας κοινοποιήθηκε χθες η έκδοση άδειας για επαναλειτουργία σχολής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο νησί.
Σε μια πρώτη αντίδραση, από το Φανάρι εξέφραζαν την ικανοποίησή τους που υλοποιείται, έστω και σήμερα, μια επιθυμία δεκαετιών.
Από τις 27 Μαρτίου 1964, ημερομηνία απαγόρευσης της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στην Ίμβρο και ακολούθως δήμευσης ελληνικών σχολείων, οι Ίμβριοι ξενιτεύονταν, καθώς δεν μπορούσαν να διασφαλίσουν για τα παιδιά τους παιδεία στη μητρική τους γλώσσα.
Η εξέλιξη αυτή θα δώσει, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου των Ιμβρίων στην Αθήνα, την ευκαιρία να επιστρέψουν στο νησί οικογένειες Ιμβρίων με παιδιά που βρίσκονται διασκορπισμένες στην Κωνσταντινούπολη, την Ελλάδα και άλλα σημεία του πλανήτη, χωρίς να έχουν πάψει στιγμή να λησμονούν την πατρογονική γη.
Τα Ιμβριακά Σωματεία του εξωτερικού "χαιρετίζουν" αυτή την απόφαση της τουρκικής κυβέρνησης με την οποία -όπως σημειώνουν- διορθώνονται, εν μέρει, κάποιες από τις μεγάλες αδικίες του παρελθόντος".
"Αποτελεί βήμα προς ένα καλύτερο μέλλον στην Ίμβρο με ισονομία και ισοπολιτεία για όλους τους κατοίκους της. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχουμε αντίστοιχα βήματα και σε άλλους τομείς όπου οι Ίμβριοι αντιμετωπίζουν προβλήματα" αναφέρεται σε ανακοίνωση.
Mega

                                                                                                                                                                      
             




Μετρό .........      για άλλους 160.000 Αθηναίους σε 15 μήνες.
Οι επτά νέοι σταθμοί θα παραδοθούν τμηματικά έως τον Μάιο του 2013



Μετρό για άλλους 160.000 Αθηναίους σε 15 μήνες
      Μάχη με τον χρόνο θα κληθεί να δώσει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για την επιτάχυνση της εγκατάστασης των συστημάτων σηματοδότησης των επτά νέων σταθμών του Μετρό, μόλις ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Χρ. Τσίτουρας υπογράψει την σχετική σύμβαση με την Siemens, που εκκρεμεί από το 2008, κατ' εντολήν του υπουργού Υποδομών, κ. Μ. Βορίδη.

Και αυτό διότι η επιλεξιμότητα των ευρωπαϊκών κονδυλίων, τα οποία έχουν ήδη δοθεί για την επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό, λήγει για τους μεν σταθμούς των Νοτίων προαστίων τον Ιούνιο του 2012 και για τους δε σταθμούς των Δυτικών συνοικιών τον Μάρτιο του 2013.
Δηλαδή, εάν το έργο δεν προχωρήσει γρήγορα, τότε το δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει περισσότερα από 400 εκατ. ευρώ.


Ο κ. Βορίδης, έπειτα από συνάντησή του, σήμερα Πέμπτη, με δημάρχους περιοχών των νέων σταθμών του Μετρό, επανέλαβε ότι ήδη από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης είχε δεσμευθεί για επίλυση του ζητήματος, η οποία αποτελεί κεντρική κυβερνητική επιλογή.


Ο κ. Βορίδης τόνισε ότι'' η μέχρι στιγμής εικόνα που έχω από το πολιτικό περιβάλλον και από τις θέσεις των κομμάτων, είναι ότι βρισκόμαστε όλοι συντονισμένοι σε αυτή την κατεύθυνση»
Σχετικά με την επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά, ο κ. Τσίτουρας τόνισε ότι μόλις η σύμβαση περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο και, στη συνέχεια, την Βουλή, «σε λιγότερο από ένα μήνα από σήμερα θα είμαστε σε θέση να έχουμε και επισήμως την έναρξη εργασιών του μετρό προς το λιμάνι του Πειραιά».
τοβημα


         Επιτέλους και μια θετική είδηση από την κυβέρνηση Παπαδημου                                       
                                                                                         SAGINI