Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

50 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΥ................ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ

                                              
                                              


   ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ  ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ  ΤΗΣ 

  ΑΘΗΝΑΣ




 Ποιος ο ύποπτος ρόλος των 50 αλλοδαπών που συνελήφθησαν  στα χθεσινά επεισόδια ?

 Γιατί συμμετείχαν τόσοι πολλοί αλλοδαποί ?

 Πιστεύει κανείς ότι διαφωνούσαν με το νέο μνημόνιο ?

Μήπως κάποιοι τους καθοδηγούν ?

Μήπως κάποιοι τους πληρώνουν ?



Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ.

1 .         Από τους εβδομήντα εννέα (79) συνολικά συλληφθέντες, οι οποίοι θα            παραπεμφθούν στη Δικαιοσύνη , οι πενήντα τρεις (53) είναι ημεδαποί. 
             οι υπόλοιποι είκοσι έξι (26) είναι αλλοδαποί, εκ των οποίων ............

Υπήκοοι

      9  Αλβανίας ,  4  Αλγερίας, 1  Τυνησίας,   Μαυριτανίας ,  2  Ρουμανίας ,            2    Πολωνίας , 1  Αφγανιστάν, 1  Μολδαβίας , 4  Παλαιστίνιοι , 1 Ιράκ

Οι κατηγορίες που τους βαρύνουν αφορούν κατά περίπτωση, τα αδικήματα της απόπειρας ανθρωποκτονίας, απόπειρας βαριάς σωματικής βλάβης, απρόκλητες σωματικές βλάβες, κλοπής, διατάραξης κοινής και οικιακής ειρήνης, αντίστασης, εξύβρισης καθώς επίσης και αδικήματα που αφορούν παραβάσεις των Νόμων περί όπλων και σχετικά με εκρηκτικές ύλες. 


2.         Από τα υπόλοιπα ενενήντα δύο (92) άτομα, που προσήχθησαν : 

             οι εξήντα οκτώ (68) είναι ημεδαποί και 

              είκοσι τέσσερις (24) είναι αλλοδαποί εκ των οποίων : 

Υπήκοοι

  2  Αρμενίας, 3  Αλβανίας , 1 Πολωνίας, 1  Ρωσίας , 7  Αφγανιστάν , 5  Ιράν, 1  Ιράκ ,  1  Πακιστάν , 1  Αλγερίας ,  1  Καζακστάν,  1 Παλαιστίνιος.

 
3. Προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε : 

Είκοσι εννέα (29) Τραπεζικά καταστήματα (εμπρησμοί και φθορές σε Α.Τ.Μ, υαλοπίνακες, ρολά, μάρμαρα). 

Εβδομήντα ένα (71) καταστήματα (εμπρησμοί και φθορές σε υαλοπίνακες, ρολά καθώς και στο εσωτερικό τους). 
Σε τριάντα (30) από αυτά σημειώθηκαν κλοπές εμπορευμάτων. 

Ένα (1) κτιριακό συγκρότημα καταστημάτων-κινηματογράφου (εμπρησμός). 

Τρία (3) Δημόσια κτίρια (φθορές στις εισόδους τους). 

Πέντε (5) κτίρια γραφείων (φθορές στις εισόδους τους). 

Τρία (3) ξενοδοχεία (φθορές στα μάρμαρα των εισόδων τους). 

Έναν (1) κινηματογράφο (θραύση υαλοπινάκων). 

Επίσης προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε στάσεις λεωφορείων, σταθμούς του Μετρό, φωτεινούς σηματοδότες, κολώνες φωτισμού του Δήμου, εκδοτήρια εισιτηρίων, μάρμαρα κοινόχρηστων χώρων κ.λπ. 

4. Από τις επιθέσεις τραυματίσθηκαν συνολικά εκατόν εννέα (109) αστυνομικοί. 
Επίσης κάηκαν τρείς (3) υπηρεσιακές μηχανές και υπέστησαν φθορές άλλες είκοσι (20). 





VIVA........... ESPANIA

 

Αλλαγή της μεθόδου feed in tariffs για τις ΑΠΕ επιβάλει το νέο μνημόνιο

 

  • Το δεύτερο μνημόνιο που υιοθετήθηκε χθες το βράδυ από τη Βουλή προωθεί, την εισαγωγή ενός νέου συστήματος για την στήριξη των παραγωγών ΑΠΕ στη θέση του ισχύοντος    feed in tariffs   γράφει εδω                 http://www.energypress.gr/news/Allagh-ths-methodoy-feed-in-tariffs-gia-tis-APE-epibalei-to-neo-mnhmonio    το Energypress.
  •  
  •  Πρόκειται για το σύστημα «εγγυημένης διαφορικής τιμής», γνωστό στην Ευρώπη ως feed in premium, το οποίο μάλιστα, όπως υποστηρίζουν παράγοντες του χώρου είναι «του συρμού» την περίοδο αυτή, ενώ παρουσιάστηκε προ ημερών και στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της Διήμερης Συνάντησης της Διεθνούς Συνεργασίας για τον Μηχανισμό Υποστήριξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (International Feed-In Cooperation).
  •  
Τι είναι το feed in premium

Το μοντέλο εγγυημένης διαφορικής τιμής προβλέπει την αποζημίωση των παραγωγών ΑΠΕ όχι με μία εγγυημένη ταρίφα για κάθε τεχνολογία όπως σήμερα, αλλά με την Οριακή Τιμή Συστήματος σύν ένα συγκεκριμένο premium.
Κατά κανόνα υπάρχει μια minimum εγγυημένη τιμή αλλά και μια maximum τιμή που λαμβάνει κάθε μία από τις τεχνολογίες των ΑΠΕ.
Σύμφωνα με παράγοντες του χώρου, η εμπειρία από την εφαρμογή αυτού του συστήματος δείχνει ότι οι «ώριμες» τεχνολογίες, όπως τα αιολικά, δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα μείωσης της αποζημίωσής τους λόγω του συγκεκριμένου μοντέλου, αντίθετα από τα φωτοβολταϊκά τα οποία «κινδυνεύουν» περισσότερο.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στην Ισπανία, όπου το σύστημα αυτό είχε εφαρμοστεί προ διετίας, ισχύε μόνον για τις υπόλοιπες τεχνολογίες ΑΠΕ και όχι για τα φωτοβολταϊκά.
Στη συγκεκριμένη χώρα μάλιστα υπήρξε η δυνατότητα επιλογής των επενδυτών για το αν προτιμούν την αποζημίωση μέσω  feed in tariffs ή μοντέλου feed in premium.
Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία οι περισσότεροι επενδυτές αιολικών προτίμησαν το μοντέλο feed in premium.

Διαβάστε όμως τα αποτελέσματα που προέκυψαν στην Ισπανία στην επόμενη ανάρτηση του Sagini 3.

   Παράγοντες που γνωρίζουν το χώρο αλλά και τα τεκταινόμενα στην Ευρώπη, διατυπώνουν προβληματισμό για το κατά πόσο με τον τρόπο αυτό θα επιτευχθεί όφελος για τον καταναλωτή που είναι και το τελικό ζητούμενο.
Και τούτο διότι, πέραν της εμπειρίας υπάρχει και σχετική μελέτη της Κομισιόν, η οποία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το σύστημα feed in premium είναι υψηλότερου ρίσκου για τους επενδυτές αλλά και μεγαλύτερης επιβάρυνσης, τελικά, για τους καταναλωτές.

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι ότι το σύστημα feed in premium συναρτά την αποζημίωση των ΑΠΕ από την Οριακή Τιμή Συστήματος, η μέθοδος υπολογισμού της οποίας, ωστόσο, πρόκειται να αλλάξει στη χώρα μας, στο πλαίσιο των αλλαγών που σχεδιάζονται για τη λειτουργία της χονδρεμπορικής αγοράς ρεύματος.

Τι λέει το νέο μνημόνιο

Όπως αποκάλυψε από το Σάββατο το energypress το νέο μνημόνιο προβλέπει μεταξύ άλλων την κατάρτιση ενός νέου σχεδίου μεταρρύθμισης  των προγραμμάτων επιδότησης στις ΑΠΕ, «ώστε να καταστούν πιο συμβατά προς τις εξελίξεις της αγοράς και να μειωθούν οι πιέσεις στα δημόσια οικονομικά».
Αναφέρεται συγκεκριμένα ότι το σχέδιο, με χρονοδιάγραμμα μάλιστα το πρώτο τρίμηνο του 2012, θα πρέπει να περιλαμβάνει:
▪ χρονοδιάγραμμα των συναντήσεων και συζητήσεων των αρμόδιων για τη μεταρρύθμιση του υποστηρικτικού προγράμματος
▪ επιλογές μεταρρύθμισης του υποστηρικτικού προγράμματος, συμπεριλαμβανομένου του μοντέλου εγγυημένης διαφορικής τιμής και προσδιορισμός σε κάθε επιλογή της μεθόδου υπολογισμού των τιμολογίων και του τρόπου αποφυγής πιθανής υπερβολικής αποζημίωσης.
▪ τρέχουσες και αναμενόμενες τάσεις στο κόστος για όλες τις σχετικές τεχνολογίες.
▪ εξέταση της επιλογής αυτόματης μείωσης τιμολογίου.
▪ μέτρα για την ανάπτυξη πηγών αιολικής και ηλιακής ενέργειας


                                                                                                                   


   

  Όπως όμως θα διαβάσετε στην επόμενη ανάρτηση ο νέος συντηρητικός Ισπανός πρωθυπουργός Mariano Rajoy   προχώρησε ένα βήμα παραπέρα για να αντιμετωπίσει η Ισπανία το τεράστιο έλλειμμα των 24 δις ευρώ που δημιούργησαν οι επιδοτήσεις ΑΠΕ.

Έκοψε όλες τις επιδοτήσεις ΑΠΕ με νόμο που πέρασε από την Ισπανική Βουλή.

Αυτή είναι η άμεση ΕΘΝΙΚΗ λύση και για τη χώρα μας.  
                                                                                                                              SAGINI






                                                                                                                             

ΙΣΠΑΝΙΑ ................ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΕ




    24 δις ευρω το χρέος της Ισπανίας απο τις επιδοτήσεις ΑΠΕ



           Η Ισπανική βουλή  ενέκρινε χθες νομό  του πρωθυπουργού Mariano Rajoy να σταματήσει τις επιδοτήσεις για τις νέες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας .  
Τα μέλη  του Λαϊκού Κόμματος ψήφισαν υπέρ, ενώ τρία μικρότερα κόμματα απείχαν και οι υπόλοιπες κοινοβουλευτικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των  Σοσιαλιστών της αντιπολίτευσης καταψήφισαν το μέτρο, το οποίο είναι ήδη σε ισχύ
Ο Υπουργός Ενέργειας Ζοζέ Μανουέλ Σόρια δήλωσε ότι στόχος του τερματισμού πληρωμών των επιδοτήσεων   από την αγορά  για την ηλιακή και την αιολική ενέργεια είναι  να βοηθήσει στην εξάλειψη του έλλειμμα τος της Ισπανίας , που ο ίδιος που ονομάζει "ανυπέρβλητο" εμπόδιο για τη σωστή ανάπτυξη καθαρών τεχνολογιών ενέργειας.
Η  έκθεση  Ζοζέ Μανουέλ Σόρια  αναφέρει,  ότι η αναστολή των επιδοτήσεων τιμολογίων ρεύματος , θα διαρκέσει έως ότου η χώρα  εξαλείψει το έλλειμμα του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας των  24 δισ. ευρώ ($ 32 δισεκατομμύρια)  χρέους, θα φέρει   μικρότερες  χρεώσεις των καταναλωτών  από τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας,   σύμφωνα με την έκθεση.

Link
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-10/spain-s-congress-ends-new-renewable-energy-subsidies-cinco-says.html

Από την Ιβηρική τα προμηνύματα για τις ΑΠΕ...

Το θέμα των feed in tariffs πρωτοσυνδέθηκε, όπως θα θυμάστε, με την «έννοια μνημόνιο» στην Πορτογαλία. Και όπως προέβλεπαν κάποιοι προνοητικοί, ήρθε και σε εμάς. Από την άλλη η Ισπανία μηδένισε τις ενισχύσεις προς τους καινούργιους σταθμούς ΑΠΕ και ταυτόχρονα το Ισπανικό μοντέλο φαίνεται ότι μας έρχεται δια της μνημονιακής οδού. Πώς να μην ανησυχούν λοιπόν οι μετέχοντες στην «πράσινη» αγορά;
 Energy press





          Ίσως ακριβώς τα ίδια μέτρα πρέπει να πάρει η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επόμενες εκλογές, χωρις βεβαιως τον Παπακ.., για να μπορέσει να μηδενίσει τα ελλείμματα εκατομμυρίων του ΔΕΣΜΗΕ
                                                                                                                                          SAGINI


ACTA --- ρίχνουν πυρινική βόμβα στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Αιδώς, Αργείοι...



    Αυτή τη φορά ο κίνδυνος χρεοκοπίας δεν είναι μία αόριστη προειδοποίηση. Είναι πραγματικότητα, όσο σκληρή και εάν είναι. Η στάση του Eurogroup και των ηγετών των ισχυρών χωρών της Ευρώπης -πρωτίστως της Γερμανίας, αλλά όχι μόνον- δεν χωρά δεύτερη «ανάγνωση» και παρερμηνείες. 
      Η Ελλάδα βρίσκεται στη διακεκαυμένη ζώνη, στη ζώνη του λυκόφωτος. Μας το διαμήνυσαν οι εταίροι και οι δανειστές μας με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ύστερα από περίπου τρία χρόνια με ήξεις αφήξεις και με ένα ελληνικό πολιτικό προσωπικό ουσιαστικά αντίθετο στην εφαρμογή διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Με ένα πολιτικό σύστημα που πάνω απ' όλα βάζει τη δική του επιβίωση και λειτουργεί με το βλέμμα στραμμένο στις επόμενες εκλογές.

Αυτή τη φορά ο κίνδυνος χρεοκοπίας δεν είναι μία αόριστη προειδοποίηση. Είναι πραγματικότητα, όσο σκληρή και εάν είναι. Η στάση του Eurogroup και των ηγετών των ισχυρών χωρών της Ευρώπης -πρωτίστως της Γερμανίας, αλλά όχι μόνον- δεν χωρά δεύτερη «ανάγνωση» και παρερμηνείες. Η Ελλάδα βρίσκεται στη διακεκαυμένη ζώνη, στη ζώνη του λυκόφωτος. Μας το διαμήνυσαν οι εταίροι και οι δανειστές μας με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ύστερα από περίπου τρία χρόνια με ήξεις αφήξεις και με ένα ελληνικό πολιτικό προσωπικό ουσιαστικά αντίθετο στην εφαρμογή διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Με ένα πολιτικό σύστημα που πάνω απ' όλα βάζει τη δική του επιβίωση και λειτουργεί με το βλέμμα στραμμένο στις επόμενες εκλογές.

Η Ευρώπη και οι δανειστές της Ελλάδας δυσπιστούν. Και δικαίως. Εμείς με τη στάση μας τους επιτρέψαμε να αμφισβητούν τις πραγματικές προθέσεις των κομμάτων εξουσίας, τη θέληση και ικανότητά τους να διαχειριστούν τις τύχες μιας χώρας που λειτουργεί με κανόνες ως μέλος της Ευρωζώνης.
Πόσο μάλλον τώρα, που ακόμη και αυτή την ύστατη ώρα τα πολιτικά κόμματα συνεχίζουν να κατρακυλούν σε επικίνδυνα μονοπάτια ενός άκρατου λαϊκισμού. Πόσο μάλλον που την ώρα κατά την οποία ο Ελληνας υπουργός Οικονομικών διαπραγματευόταν την επιβίωση της ίδιας της χώρας, ο αρχηγός της Ν.Δ. και εν δυνάμει πρωθυπουργός απευθυνόταν στον ελληνικό λαό και ζητούσε εκλογές.
Λάθος μήνυμα στείλαμε στους δανειστές μας, οι οποίοι εμβρόντητοι παρακολουθούσαν σε real time σύνδεση την ελληνική τραγωδία. Επιβαρύνθηκε έτσι δραματικά η αίσθηση της αβεβαιότητας, δημιουργήθηκε κλίμα πολιτικής αστάθειας, δεδομένα που ενέτειναν τους φόβους των δανειστών μας για την ανικανότητα του πολιτικού προσωπικού της Ελλάδας να διαχειριστεί την κρίση. Ο λαϊκισμός και οι μικροκομματικές επιδιώξεις δυστυχώς υπερκέρασαν τη φωνή της λογικής, το εθνικό συμφέρον. Ενώ μας προσφέρουν ένα γενναίο «κούρεμα» του υπέρογκου δημοσίου χρέους μας, το οποίο δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε, το ελληνικό πολιτικό προσωπικό αρνείται να αναλάβει τις υποχρεώσεις του. Να διαβεβαιώσει ότι και στο μετεκλογικό σκηνικό η Ελλάδα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της.
Ετσι, η αξιοπιστία του ελληνικού πολιτικού συστήματος στα μάτια των δανειστών και των εταίρων είναι πλέον υπό το μηδέν.
 Η μικροπολιτική συμπεριφορά, οι μικροκομματικού χαρακτήρα κινήσεις, που βλέπουμε ειδικά τις τελευταίες μέρες, «τροφοδοτούν με υλικό», δίνουν επιχειρήματα στο πιο άθλιο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της Ευρώπης, το οποίο θέλει να «ξεφορτωθεί» το βάρος που λέγεται Ελλάδα. Ο ελληνικός λαός δεν θα τους συγχωρήσει. Στις μαύρες σελίδες της ελληνικής ιστορίας θα καταγραφούν όσοι -μοιραίοι και άβουλοι αντάμα- απαξίωσαν τη μεγαλύτερη κατάκτησή μας στη μεταπολιτευτική περίοδο: Την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωζώνη.

 http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12338&subid=2&pubid=112817089

ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ............ ΑΝΔΡΟ ---- ΑΘΗΝΑ

   

                    ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ

                  ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ  ΕΥΘΥΝΕΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ             


Τόσα χρόνια δεν έλυσαν το πρόβλημα όπως όφειλαν οι πρώην επαρχιακές και δημοτικές αλλά και οι κάτοικοι και  ο ένας ρίχνει τις ευθύνες στον άλλο.
Και επειδή στη χώρα μας όλοι έχουν και από μια δικαιολογία για αυτά που κάνουν η δεν κάνουν, φτάσαμε ως εδώ και όλοι αποποιούνται την ευθύνη τους.

Μεγάλοι όγκοι  σκουπιδιών έχουν συσσωρευτεί μέσα και έξω από  τους οικισμούς του νησιού μας ,αφού εδώ και αρκετές εβδομάδες δεν γίνεται καθόλου αποκομιδή σκουπιδιών από τα απορριμματοφόρα του Δήμου Άνδρου.
 Ο λόγος είναι γνωστός σε όλους.
Δεν υπάρχει στο νησί μας,  κανένας νόμιμος χώρος απόθεσης η απόρριψης όπου θα μπορούσε να γίνει  η μεταφορά των σκουπιδιών .
 Τα σκουπίδια έχουν γίνει βουνά ανάμεσα στα σπίτια , όπου σιτίζονται καθημερινά οι σκύλοι , οι γάτες , τα ποντίκια ,  οι γλάροι, τα γεράκια αλλά και τα κουναβια της Άνδρου.
Οι τελευταίες ισχυρές βροχές και οι άνεμοι τα έχουν διασκορπίσει στους δρόμους και τα στενά η στα χωράφια.
Το νησί μας έχει γίνει ένας μεγάλος σκουπιδότοπος .
Θέλουμε άμεση λύση μόνιμη η προσωρινή αλλά .....λύση.

Ένα πρωτοφανές μπάχαλο, με προφανείς επιπτώσεις για το περιβάλλον και μεγάλες επιβαρύνσεις στα δημοτικά τέλη, εκτυλίσσεται στην Άνδρο αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα, λόγω της υποχρέωσης των δήμων για άμεσο κλείσιμο των χωματερών και της ταυτόχρονης καθυστέρησης στη δημιουργία νόμιμων συστημάτων διαχείρισης των απορριμμάτων.
Οι δημοτικές Αρχές βρίσκονται σε απόγνωση και αιμορραγούν οικονομικά, καθώς αναγκάζονται να στέλνουν με ιδιωτικά φορτηγά τα σκουπίδια τους σε χώρους υγειονομικής ταφής απορριμμάτων που βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά από την επικράτειά τους, πληρώνοντας μέχρι και 150 ευρώ για κάθε τόνο.

Με κοντέινερ

«Ο πρόσφατος νόμος Ραγκούση έχει ειδική διάταξη, που προβλέπει τη διακίνηση απορριμμάτων μεταξύ των νησιών.

Τι κάνει ο Δήμος Άνδρου ?

Tο κλείσιμο όλων των χωματερών έχει ήδη αναγκάσει κάποιες δημοτικές Αρχές των νησιών μας  να αναζητήσουν... ακτοπλοϊκό εισιτήριο για τα σκουπίδια τους,  έτσι και ο δήμος Άνδρου έχει ήδη στείλει αρκετούς τόνους απορριμμάτων στον ΧΥΤΑ της Φυλής!
«Από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Δεκέμβριο, οπότε η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη, στείλαμε με ιδιώτες μεταφορείς κάποια σκουπίδια που κατέληξαν στην Αττική»,
λέει ο δήμαρχος Άνδρου Γιάννης Γλυνός, που επισημαίνει ότι προτίθεται να θέσει το νησί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω των σκουπιδιών:
«Η κατάσταση είναι πραγματικά εκτός ελέγχου! Σκέφτομαι να κηρύξω το νησί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για να προμηθευτούμε μηχανήματα δεματοποίησης απορριμμάτων, τα οποία λύνουν προσωρινά το πρόβλημα».
Ο Δήμος ΑΝΔΡΟΥ με την υπ Αριθ. Αποφ. 10 6 /2011 της 27-12-2011 ψήφισε τη διάθεση νέας πίστωσης 49.500,00 €    για   «υπηρεσίες μεταφοράς   υπολειμμάτων διαχείρισης απορριμμάτων εκτός Άνδρου» 
απο την εταιρεία ΠΕΡΜΕ ΑΕ η όποια μεταφέρει με νταλικες τα σκουπίδια του νησιού στην Αθήνα με τα πλοία της γραμμής Άνδρου -Ραφήνας.
Τώρα πόσα δρομολόγια μπορούν να γίνουν με μόλις  50 000 ευρώ είναι εύκολο να το καταλάβουμε όλοι .
Μιλάμε λοιπόν  για το αποκορύφωμα της ανικανότητας που χαρακτηρίζει τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ελλάδα εδώ και χρόνια.

Ειδικά τα ελληνικά νησιά που είναι ιδανικά για την εφαρμογή μικρών ορθολογικών συστημάτων, που βασίζονται σε λίγα μηχανήματα, όπως θρυμματιστές κλαδεμάτων, δεματοποιητές και μαγνήτες για τον διαχωρισμό των μετάλλων.
Αντιθέτως, η μεταφορά με πλοία  είναι μια πανάκριβη λύση, που στην ουσία δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα .
Εκτός από το οικονομικό ζήτημα, προκύπτουν τεράστιοι κίνδυνοι για το περιβάλλον,αλλά και μεγάλη δυσφήμιση του νησιού μας που βλάπτει ανεπανόρθωτα τον τουρισμό .

Τα  σχέδια διαχείρισης

Νέα διαχειριστικά σχέδια για τη διαχείριση των απορριμμάτων  προβλέπουν τη χωροθέτηση χώρων υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) και εργοστάσια μηχανικής διαλογής των σκουπιδιών σε ανακυκλώσιμα και βιοαποικοδομήσιμα.
Η υλοποίηση, όμως, των νέων έργων δεν προβλέπεται πριν από την πάροδο τουλάχιστον μιας διετίας. Εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, το φάσμα του οικονομικού κραχ εξαιτίας των απορριμμάτων είναι ορατό  για τον Δήμο μας αν θα συνεχίσει  να πληρώνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο για τη μεταφορά των απορριμμάτων.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δεν είναι λίγοι αυτοί που προσανατολίζονται να επιμείνουν στον... ''παραδοσιακό τρόπο'' διαχείρισης απορριμμάτων .
Βέβαια και η λύση μεταφοράς των σκουπιδιών της Άνδρου στη Φυλή δεν μπορεί να είναι μόνιμη.
Στην Αττική, ο κανονισμός του ΧΥΤΑ Φυλής προβλέπει την αποδοχή απορριμμάτων μόνο από δήμους της περιφέρειας. Παρ’ όλα αυτά, οι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι τα ιδιωτικά φορτηγά απορρίπτουν εκεί περισσότερους από 30.000 τόνους απορριμμάτων κάθε χρόνο!
«Είναι παράνομο να έρχονται στη Φυλή σκουπίδια από οποιονδήποτε άλλον δήμο εκτός Αττικής>>.
Λύση λοιπόν δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
Κάνεις δεν κάνει τίποτα.
Το προσωπικό που εργάζεται στην καθαριότητα του Δήμου Άνδρου  , θα συνεχίσει τις διακοπές του επ αόριστον.
Οι Υπηρεσίες Υγείας της Περιφέρειας  είναι σε χειμέρια νάρκη.
Η  Εισαγγελία Σύρου ,  ίσως ασκήσει καμία δίωξη κατά παντός υπευθύνου , γενικά και αόριστα.
Οι κάτοικοι θα  παραμένουν θεατές , περιμένοντας τον'' από μηχανής Θεό' που όμως δεν έρχεται.
Συλλογική εθελοντική  δραστηριοποίηση δεν υπάρχει ίσως γιατί κανένας  δεν έχει αναλάβει πρωτοβουλία μέχρι σήμερα.
Είναι ίσως ένα δείγμα της ανικανότητας και της αδιαφορίας μας να λύσουμε τα προβλήματα μας , αν και μας προσφέρθηκαν λύσεις και κεφάλαια από την Ε.Ε.
Μεταθεταμε πάντα την αποκλειστική ευθύνη για τη λύση του προβλήματος στους Δημάρχους οι οποίοι κατηγορούνται σήμερα για ανικανότητα  αφού δεν χοροθετησαν και δεν κατασκεύασαν τόσα χρόνια
ΧΥΤΥ στην Άνδρο.
Όμως ας μην ξεχνάμε και τις δικές μας ευθύνες όταν κανένας μας δεν ήθελε ΧΥΤΥ κοντά του , με αποτέλεσμα κάθε επιλογή νέας τοποθεσίας να δημιουργεί μεγάλες αντιδράσεις απο τους κατοίκους.

Σήμερα θέλουμε άμεση λύση . Έστω προσωρινή , αλλά άμεση. Τώρα.
Καλύτερα νέα ''παράνομη'' χωματερή παρά  το σημερινό χάλι.

Κινδυνεύει η δημόσια υγεία . Δεν παει άλλο.

Μαζί με την δημοτική αρχή να αποφασίσουμε τώρα τι θα κάνουμε τα σκουπίδια μας.

Αξίζει ένα καλύτερο περιβάλλον στην Άνδρο.



Ανακύκλωση στην ΑΝΔΡΟ
Παρ όλο που υπάρχουν οι κάδοι ανακύκλωσης , πάντα είναι γεμάτοι και συνήθως με λάθος υλικά,
Ο κόσμος ανταποκρίθηκε από την αρχή , άλλα τα υλικά έξω από τους γεμάτους κάδους μένανε για πολύ καιρό  και κανείς δεν φρόντιζε για την συλλογή τους.
Τελευταία έχει ξεκινήσει μια καινούργια προσπάθεια και ελπίζουμε ότι θα συνεχιστεί με σταθερό ρυθμό.
                                                                                                                             SAGINI


Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.......................Η ΔΡΑΧΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

 

Δραχμή=Αίγυπτος με θεοκρατική κυβέρνηση

 
Παράλληλοι βίοι: Οι σειρήνες του λαϊκισμού σε Ελλάδα και Αίγυπτο

 Στις 22 Ιανουαρίου, η Αίγυπτος προσπάθησε να πουλήσει ομόλογα αξίας 3,5 δισ. λίρες Αιγύπτου (περίπου 580 εκατ. δολάρια).  
Παρά το επιτόκιο του 16%, η κυβέρνηση κατάφερε να πουλήσει μόνο το ένα τρίτο του ποσού. 
Η αποτυχία της δημοπρασίας είναι μόνο ένα από τα πολλά προβλήματα που έχει η Αίγυπτος. Η χώρα αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα βιβλικών διαστάσεων. 
Τα συναλλαγματικά αποθέματα της Αιγύπτου έχουν
μειωθεί κατά το ήμισυ το 2011, από τα $36 δισ. στα $18 δισ. Μόνο τον Δεκέμβριο, τα συναλλαγματικά αποθέματα μειώθηκαν κατά $4,4 δισ. (κατά την RBS). 
Η πώληση ενός δολαριακού ομολόγου $1 δισ. και ένα δάνειο $1 δισ. από τον στρατό της Αιγύπτου, μείωσαν τις πραγματικές εκροές στα $2,4 δισ. 
Τα συναλλαγματικά αποθέματα της Αιγύπτου πλέον αρκούν για μόνο 4 μήνες εισαγωγών.
Στις πρόσφατες εκλογές που διενεργήθηκαν, η Μουσουλμανική Αδελφότητα κέρδισε το 47% και το κόμμα AL-Nour, που είναι ακόμα πιο εξτρεμιστικό και ακραίο από την Μουσουλμανική Αδελφότητα, πήρε 25%. 
Αναφορές στο Bloomberg κάνουν λόγο ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη τροφίμων σε πολλές περιφέρειες της Αιγύπτου. 
Στην πόλη Ismailia έχουν γίνει αναφορές για λεηλασίες και βανδαλισμούς σαν αποτελέσματά της έλλειψης ψωμιού. 
Παρόμοιες αναφορές έχουν γίνει για πολλές πόλεις της Αιγύπτου. 
Η έλλειψη καύσιμων είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο και επικρατεί πανικός μεταξύ των καταναλωτών όταν βρεθεί λίγη βενζίνη προς πώληση. 
Σε ορισμένες πόλεις όπως αυτή του Luxor, η έλλειψη πετρελαίου είναι ένας από τους λόγους που δεν μπορούν πολλοί φούρνοι να ψήσουν ψωμί. 
Η κυβέρνηση της Αιγύπτου τώρα προσπαθεί να διαπραγματευτεί ένα δάνειο 3,2 δισ. δολάρια με το ΔΝΤ, αλλά αυτό το πόσο είναι μόνο αυτό που έφυγε από την Αίγυπτο τον Δεκέμβριο.
Μια μεγάλη υποτίμηση του νομίσματος είναι δεδομένη, κάτι που θα μειώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική δύναμη του μέσου πολίτη.
Οι εισαγωγές κρεάτων έχουν μειωθεί κατά 60% τους τελευταίους 12 μήνες, αποτέλεσμα της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών. Αναφορές για λεηλασίες κυβερνητικών αποθηκών έχουν γραφτεί στα αραβικά μέσα ενημέρωσης και blogs. Δεν είναι γνωστό αν οι ελλείψεις οφείλονται σε αγοραστικό πανικό, σε λεηλασία ή στο ότι έχουν εξαντληθεί τα αποθέματα ή όλα τα παραπάνω. 
Είναι αλήθεια ότι για τα κόμματα που αναδείχτηκαν στην εξουσία ακολουθήθηκαν δημοκρατικές διαδικασίες. 
Και ως προς αυτού, δεν έχω εγώ ή κανένας άλλος το δικαίωμα να ασκήσουμε κριτική στις επιλογές του Αιγυπτιακού λαού. Το αν αυτός ο λαός επιθυμεί να κυβερνηθεί από ακραία στοιχεία, που θα οδηγήσουν την Αίγυπτο σε μια θεοκρατία, είναι δικό του θέμα. 
Αυτό όμως που είναι σχεδόν σίγουρο, είναι ότι, ο τουρισμός της Αιγύπτου (μια από τις ελάχιστες πηγές συναλλάγματος της χώρας) θα μειωθεί στο ελάχιστο σαν αποτέλεσμα μιας τέτοιας επιλογής. Ήδη ο τουρισμός έχει καταγράψει μείωση 30% σε σχέση με πέρσι και συνεχίζει να υποχωρεί. 
Το ότι η Αίγυπτος έχει δικό της νόμισμα δεν θα βοηθήσει την κατάσταση. 
Σε αντίθεση με ό,τι πολλοί νομίζουν, δεν μπορεί η κεντρική τράπεζα της Αιγύπτου να πάει να πουλήσει αιγυπτιακές λίρες στην αγορά συναλλάγματος και να αγοράσει δολάρια, με τα οποία θα αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες που δεν παράγει η Αίγυπτος.
Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει αγορά για αιγυπτιακές λίρες. Κανένας δεν θα βρεθεί να γίνει αντισυμβαλλόμενος. Και αν βρεθεί, η τιμή θα είναι πολλαπλάσια χαμηλότερη από την επίσημη. Αποτέλεσμα είναι ότι η Αίγυπτος θα πρέπει να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες σε κάποιους άλλους για να έχει συνάλλαγμα για να μπορεί να εισάγει προϊόντα από το εξωτερικό.
Πως όμως θα γίνει αυτό αν στη χώρα επικρατεί θεοκρατία; Τι επιχειρηματική εμπιστοσύνη θα υπάρχει σε ένα τέτοιο καθεστώς υπό αυτές τις συνθήκες; Και αν λόγω των πολιτικών αυτών επιλογών (και αναταραχών) μειωθεί η οικονομική δραστηριότητα, με αποτέλεσμα να μειωθεί και η παραγωγή της χώρας και άρα, τα προϊόντα που θα μπορούσε να παράγει και να εξαγάγει για να έχει πολύτιμο συνάλλαγμα;
Οι λάτρες της δραχμής καλά θα κάνουν να κοιτάξουν την Αίγυπτο πολύ καλά, διότι αυτά που βιώνει αυτή η χώρα σήμερα είναι αυτό που θα πάθει η Ελλάδα, αν αναδειχτούν στην εξουσία οι ακραίες λαϊκιστικές δυνάμεις που οι δημοσκοπήσεις δείχνουν. Και για όποιον νομίζει ότι η Ελλάδα μπορεί να επιβιώσει οικονομικά και γεωπολιτικά μόνη της, ας ζυγίσει πολύ καλά αυτά που προσφέρει σήμερα η Ευρώπη σε σχέση με τις δυνατότητες της Ελλάδος σήμερα. 
Να ζυγίσει πάρα πολύ καλά το κόστος του να απομακρυνθεί η Ελλάδα από την αγέλη που ονομάζεται Ευρώπη.
Ναι η Αίγυπτος θα μπορούσε να ήταν μια διαφορετική χώρα, αν, είχε ένα δημοκρατικό σύστημα (πριν χρόνια), αν είχε θεσμούς, αν κυριαρχούσε η πυγμή του νόμου και αν ο λαός αυτός ήταν πιο μορφωμένος. Αλλά δεν είναι, και δεν μπορεί η Αίγυπτος να αυξήσει το βιοτικό της επίπεδο, χωρίς πρώτα να γίνουν αυτές οι αλλαγές. Και όπως στην Αίγυπτο, έτσι και στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές. Αλλαγές που μέχρι σήμερα αρνιέται να κάνει. 
Ξεχάστε το χρέος, σας έχω πει ότι αυτό θα διευθετηθεί. Θα μας το διαγράψουν με κάποιο τρόπο για να γίνουμε βιώσιμοι. 
Το πρόβλημα είναι το πολιτικό σύστημα, που είναι ανίκανο να κάνει τις αλλαγές που απαιτούνται για να γίνει πιο ανταγωνιστική η οικονομία και να ενθαρρύνει την ανάληψη ρίσκου εκ μέρους του ιδιωτικού τομέα. Σήμερα, σχεδόν όλη η πολιτική εξουσία αποτελείται από λαϊκιστικές. Άπαντες εκτός ελαχίστων φωνών λογικής υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Φωνές όμως που κανένας δεν ακούει, διότι τα μεγάφωνα του λαϊκισμού (“λεφτά υπάρχουν”) είναι σε μεγίστη ισχύ και φτάνουν
πιο εύκολα στα αυτιά του μέσου πολίτη από αυτά της ορθολογικής σκέψης. Και αν νομίζεται ότι η κατάσταση είναι άσχημη σήμερα, δεν έχετε δει τίποτα ακόμα αν επικρατήσουν πολιτικά οι λαϊκιστικές. Όπως η αιγυπτιακή λίρα δεν θα σώσει την Αίγυπτο, έτσι και η δραχμή δεν θα σώσει την Ελλάδα. Διότι όπως η Αίγυπτος, έτσι και η Ελλάδα, δεν έχει ένα πλαίσιο αξιοκρατίας που να εμπνέει εμπιστοσύνη στον ιδιωτικό τομέα, να αποπειραθεί να κερδίσει από την παραγωγική διαδικασία, κάτι που με τη σειρά του θα ανεβάσει το βιοτικό επίπεδο όλων μας. Εμείς έχουμε την τύχη να είμαστε σε ένα νομισματικό σύστημα που θα μας δώσει δεύτερη και ίσως και τρίτη ευκαιρία αν χρειαστεί, η Αίγυπτος δεν έχει αυτή την τύχη.
Και ενώ μας προσφέρεται αυτή η δεύτερη ευκαιρία, εμείς θέλουμε να τα τινάξουμε όλα στο αέρα και να γίνουμε Αίγυπτος.
Οι σειρήνες του λαϊκισμού είναι πολύ γλυκιές. 
Προσέξτε πολύ καλά τι θα ψηφίστε στις επόμενες εκλογές. 
Γιώργος Καισάριος georgek@market-talk.net 
 
 
 

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ...........ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ

ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ




Ξεκινάμε μια νέα αλλά επίπονη πορεία



"Ολοκληρώθηκαν σήμερα το πρωί με επιτυχία οι διαβουλεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα, σχετικά με το θέμα, το οποίο είχε απομείνει ανοικτό για περαιτέρω επεξεργασία και συζήτηση.

Οι πολιτικοί αρχηγοί  Παπανδρέου,Σαμαράς,Καρατζαφέρης συμφώνησαν με το αποτέλεσμα των διαβουλεύσεων αυτών. Κατόπιν τούτου υπάρχει γενικότερη συμφωνία για το περιεχόμενο του νέου προγράμματος εν’ όψει και της αποψινής συνεδρίασης του Γιούρογκρουπ.

Όπως είναι γνωστό, το πρόγραμμα συνοδεύει τη νέα δανειακή σύμβαση με την οποία η Ελλάδα θα χρηματοδοτηθεί με 130 δισεκατομμύρια ευρώ" αναφέρει η κυβερνητική ανακοίνωση που εκδόθηκε πριν από λίγο από το Μέγαρο Μαξίμου .

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΟΙ ΑΙΟΛΙΚΟΙ ...........ΑΠΑΙΤΟΥΝ . Αμάν πιά





ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



        Ζούμε την χειρότερη περίοδο της ιστορίας μας μετά τον πόλεμο.
Πολλοί Έλληνες  πλέον αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας ,της πείνας αλλά και της επιβίωσης.
Αν η παρακάτω επιστολή είναι αληθινή (που μάλλον είναι ) ,    αποτελεί δείγμα χειροπιαστό για      τον      τρόπο     που συμπεριφέρονται   και       αντιμετωπίζουν  τους  πράσινους    πολιτικούς  ( Παπακωνσταντινου-Μανιατη και αλλους ) κάποιες  συντεχνίες ΑΠΕ  και συγκεκριμένα η ΕΛΕΤΑΕΝ     (   ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ    )   
Αρχικά η επιστολή  επιβραβεύει και λιβανίζει κανονικά τον υπουργό ΥΠΕΚΑ , μετά ομως ,τον προτρέπει και του υποδεικνύει συγκεκριμένο εντατικό  τρόπο για να  δράσει .
Συγκεκριμένα του υποδεικνύει 1)να αποσαφηνίσει   2) να αλλάξει 3) να μετονομάσει 4) να ενισχύσει  κλπ κλπ.
Πόσο επιτέλους ζητάτε να ακριβύνει το , επιδοτούμενο από εμάς τους εξαθλιωμένους Έλληνες ηλεκτρικό  ρεύμα,  για να ....χορτάσατε επιτέλους  κύριοι των ΑΠΕ   ??


Διαβάστε κοι της ΕΛΕΤΑΕΝ τα παρακάτω...


  http://sagini3.blogspot.com/2012/02/blog-post_2603.html  

οπωσδήποτε αυτό .....                                                                         
http://sagini3.blogspot.com/2012/02/30.html
 αλλά σίγουρα αυτό..

http://sagini3.blogspot.com/2011/10/blog-post_5148.html

 και μετά μας απαντάτε........ αν θέλετε διάλογο


                                                                                                                       



ΕΛΕΤΑΕΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ    


Προς:
Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Κύριο Γιώργο Παπακωνσταντίνου
Μεσογείων 119, 101 92,  Αθήνα

Κοινοποίηση:
1.         Υφυπουργό ΠΕΚΑ, Κύριο Γιάννη Μανιάτη
Μεσογείων 119, 101 92,  Αθήνα
2.         Γενικό Γραμματέα ΕΚΑ ΥΠΕΚΑ, Κύριο Κωνσταντίνο Μαθιουδάκη
Μεσογείων 119, 101 92,  Αθήνα
3.         Υπηρεσία Α.Π.Ε. Υ.Π.Ε.Κ.Α.
Μεσογείων 119, 101 92,  Αθήνα
4.         Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας
Πειραιώς 132, 118 54, Αθήνα
Αθήνα,  8 Φεβρουαρίου 2012
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ, 
Με την ανακοίνωσή σας της 1ης Φεβρουαρίου 2012, θέσατε οριστικό τέλος στη συζήτηση για την αναπροσαρμογή των τιμών αποζημίωσης της αιολικής ενέργειας.
Η θετική αυτή, ρητή απόκρισή σας στις παρεμβάσεις του κλάδου, αποτελεί προϋπόθεση για να αντιστραφεί το μεγάλο κλίμα αβεβαιότητας που είχε διαμορφωθεί κατά το τελευταίο διάστημα.
Το κλίμα αυτό θα ανατραπεί πλήρως μέσω της έντασης της δημόσιας παρουσίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου για το ζήτημα αυτό και, φυσικά, μέσω των δράσεων και πολιτικών πρωτοβουλιών του Υπουργείου και της Κυβέρνησης γενικά.
Στην κατεύθυνση αυτή, φρονούμε ότι το ΥΠΕΚΑ οφείλει να κινηθεί τάχιστα προς συγκεκριμένα μέτρα:
1)     Να αποσαφηνίσει το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έκτακτων μέτρων για την ενίσχυση του λογαριασμού Α.Π.Ε., σύμφωνα με τις προτάσεις της ΡΑΕ και την δήλωσή σας (επιβολή έκτακτου τέλους στη λιγνιτική ηλεκτροπαραγωγή,  διάθεση Δικαιωμάτων Εκπομπών Αερίων θερμοκηπίου 10 εκ. τόνων κατά το έτος 2012, ενεργοποίηση της διάταξης του ν.3851/2010 για αξιοποίηση μέρους των εσόδων από το τέλος υπέρ της ΕΡΤ).

2)     Να αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού του λεγόμενου Ειδικού Τέλους Α.Π.Ε., ώστε να συγκρίνεται η τιμή που λαμβάνουν οι Α.Π.Ε. με το πλήρες αποφευγόμενο κόστος της συμβατικής ηλεκτροπαραγωγής που υποκαθίσταται από τις Α.Π.Ε., σύμφωνα με τις προτάσεις του κλάδου. Έτσι, θα αρθεί η ανακριβής πληροφόρηση που λαμβάνει ο καταναλωτής και θα πάψει η επιδότηση του κόστους εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας από το Τέλος Α.Π.Ε.

3)     Να μετονομάσει το λεγόμενο Ειδικό Τέλος Α.Π.Ε. Υπενθυμίζεται ότι το Τέλος αυτό δεν έχει σχέση με τις Α.Π.Ε. αφού δεν απεικονίζει το δήθεν πρόσθετο κόστος των Α.Π.Ε. ούτε το κόστος για καθαρότερη ενέργεια. Αντιθέτως, επιδοτεί το κόστος των ορυκτών καυσίμων. Επομένως, επιτρέψτε μας να σημειώσουμε ότι, το σχετικό χωρίο της ανακοίνωσης του Υπουργείου της 1.2.2012 δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

4)     Να ενισχυθούν τα αιολικά πάρκα που με το σημερινό ύψος και τρόπο τιμολόγησης δεν είναι βιώσιμα. Τέτοια είναι:
·      τα αιολικά πάρκα σε περιοχές με χαμηλό αιολικό δυναμικό, τα οποία με μια μικρή αύξηση της βασικής τιμής μπορεί να υλοποιηθούν και να προσφέρουν άμεσα φτηνή πράσινη ενέργεια από περιοχές χωρίς κορεσμό δικτύων και χωρίς υπερσυσσώρευση αιτήσεων,
·      τα θαλάσσια αιολικά πάρκα που έχουν εξαιρετικά υψηλή εθνική προστιθέμενη αξία,
·      τα υβριδικά αιολικά πάρκα που, ακόμα και αν καθορισθεί για αυτά ελκυστική τιμή,  δεν μπορεί να χρηματοδοτηθούν λόγω αυξημένου ρίσκου στη μελλοντική τιμή αγοράς της παραγόμενης ενέργειας.
Είναι επίσης πολύ ενθαρρυντική και σημαντική η εξαγγελία σας για την ενίσχυση των μικρών ανεμογεννητριών. Οι μικρές ανεμογεννήτριες είναι μια αγορά που μπορεί να προσφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη μέσω της ανάπτυξης σημαντικού εγχώριου κύκλου εργασιών σε όλο το εύρος της παραγωγικής αλυσίδας και μέσω της διεύρυνσης της συμμετοχής των πολιτών και των μικρών και μεσαίων εισοδηματικών στρωμάτων στα οφέλη της αιολικής ενέργειας.
Όμως, ανησυχούμε έντονα με την ιδέα για σταδιακή μετάβαση στη δήλωση ετοιμότητας του έργου για ηλέκτριση για το «κλείδωμα» της εγγυημένης τιμής
Η ιδέα αυτή οδηγεί στην ανάγκη χρηματοδότησης και υλοποίησης των επενδύσεων χωρίς να είναι γνωστή η τιμή στην οποία θα πωλείται η ενέργεια. 
Υπό μια τέτοια αβεβαιότητα, η δανειοδότηση των επενδύσεων καθίσταται αδύνατη. 
Το πρόβλημα είναι ακόμα σημαντικότερο για τα μεγάλα αιολικά πάρκα και γενικά τα ειδικά έργα Α.Π.Ε., που λόγω των ιδιαιτεροτήτων τους (π.χ. μεγάλες διασυνδέσεις κλπ.) έχουν πολύ μεγάλο χρόνο κατασκευής και άρα ακόμα μεγαλύτερη θεωρητική πιθανότητα αλλαγής της τιμής κατά την περίοδο μετά την συμφωνία χρηματοδότησης μέχρι την έναρξη λειτουργίας.
Έτσι, η αναφερόμενη ιδέα –αν εφαρμοσθεί- υπονομεύει την εμπιστοσύνη των χρηματοδοτουσών τραπεζών χωρίς κανένα όφελος για το λογαριασμό Α.Π.Ε., αφού με την δήλωσή σας είναι σαφές ότι τα αιολικά πάρκα δεν διατρέχουν το ρίσκο αλλαγής της τιμής.
Για όλα τα παραπάνω θέματα – όπως φυσικά και για τα λοιπά διοικητικά και τεχνικά εμπόδια που καθυστερούν την ανάπτυξη – είμαστε στη διάθεση της δική σας, των συνεργατών σας και των υπηρεσιών του Υπουργείου.
Με εκτίμηση,

Παναγιώτης Παπασταματίου
Πρόεδρος Δ.Σ.