Σελίδες

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Νέες προσλήψεις στο Λιμ. Ταμείο Ανδρου !

     


    Χωρίς μια στοιχειώδη και αιτιολογημένη μελέτη ,   την 19.8 2024   το  ΔΣ του ΔΛΤΑ , αποφάσισε  με πλειοψηφία,   την διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού  καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων του λιμανιών Γαυρίου , Χώρας και Κορθίου  , συνολικού προϋπολογισμού     273.196,80 €  (με ΦΠΑ  24% ), η οποία κατανέμεται σε ποσό    64.281,60 €  για το τρέχον έτος 2024 και ποσό 208.915,20 €  για το έτος 2025.


                                    ΣΟΒΑΡΕΣ   ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ  ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 

    Στα πλαίσια της ορθής και αυστηρής διαχείρισης του δημοσίου χρήματος  και των αποθεματικών του ΔΛΤΑ , απο την σημερινή Διοίκηση του ,  υπο την προεδρία του κ. Σουσούδη ....... 

1.    Αναμένεται να προσληφθούν , δέκα ( 10) υπάλληλοι για ετήσια εργασία 13 μηνών στα λιμάνια της Ανδρου , είναι υπερβολικός αριθμός και αποτελεί μια προκλητική  οικονομική σπατάλη . Ποιος το αποφάσισε χωρίς καμια αιτιολόγηση ?

2.    Με άκομψο και προκλητικό τρόπο ,  αποφασίστηκε επίσης η  .... ανισοκατανομή   ( 4 στο Γαύριο - 4 στη Χώρα  -2 στο Κόρθι  ) των παραπάνω υπάλληλων .Οι ανάγκες της  καθαρότητας  των λιμανιών είναι εποχιακές και δεν  είναι οι ίδιες παντού  .      Ολοι γνωρίζουν οτι,  το λιμάνι του Γαυρίου είναι το κεντρικό λιμάνι μας  και επιβαρύνεται από το σύνολο των χρηστών επιβατών, επιβατηγών ΙΧ  ,  φορτηγών  και πλοίων  της Ανδρου , επι  12 μήνες !  Δεν είναι έτσι στο λιμάνι της Χώρας !.( Για το λιμάνι στο Μπατσι δεν αναφέρομαι , μιας και ανήκει προς το παρόν στην ευθύνη του Δήμου Ανδρου ).

       Στο λιμάνι στο Γαύριο  απαιτούνται  (3 ) υπάλληλοι  καθαριότητας , στη Χώρα (1 ) και το Κόρθι (1) . Τον χειμώνα εκτός απο το Γαύριο , ξεκουράζονται και φυσικά πληρώνονται.

Σύνολο ( 5 ) υπάλληλοι , υπεραρκετοί , για ολο το νησί . Τα μισά λεφτά δηλαδή !!!

Αυτούς  πληρώναμε  με την  προηγούμενη διοίκηση και η δουλειά ήταν άψογη .

3 .    Η  παρακάτω διακήρυξη του ανοικτού διαγωνισμού , δεν διευκρινίζει  ποιος  φορέας  εχει την ευθύνη να  επιλέξει τους υπαλλήλους καθαριότητας . Ο εργολάβος η ο Δήμος . Ούτε δυστυχώς   τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης και καταλληλόλητας  

      Είδαμε στο παρελθόν τις  μισθοδοτικές καταστάσεις ,  γνωστού εργολάβου με ανύπαρκτα  ονόματα,  να εργάζονται εικονικά στην Ανδρο και  δήθεν να.....πληρώνονται , χωρίς κανένα οικονομικό έλεγχο  της σύμβασης του , απο τους Ανδριώτες μέλη στο  τοτε ΔΛΤΤ-Α . Τα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε οποίον ενδιαφέρεται .

4.     Κανονικά , εφ οσον  οι υπάλληλοι  πληρώνονται και ασφαλίζονται  κανονικά , απο τον εκάστοτε ιδιώτη συμβασιούχο με το ΔΛΤΑ ,  εργολάβο καθαριότητας  , θα πρέπει να επιλέγονται απο τον εργολάβο  και όχι από τον εκάστοτε δήμαρχο Άνδρου , η τον πρόεδρο του ΔΛΤΑ  , πρωτίστως για λόγους διαφάνειας .

     Ας σταματήσει επιτέλους ,  ο κάθε δήμαρχος  να ''εξυπηρετεί ''  με ξένα χρήματα , τους δικούς του , τους οποίους απολύει ο επόμενος !!!!      Υπάρχουν συμβασιούχοι υπάλληλοι  του ΔΛΤΑ , που επιλέχθηκαν και απολύθηκαν  , στο παρελθόν , για τους παραπάνω λόγους . Είναι θλιβερό ! Σήμερα ζητείται επιτέλους διαφάνεια !

 5.  Φυσικά και απαιτείται   καθημερινός έλεγχος της  εργασίας τους , από εντεταλμένο μέλος της διοίκησης  του ΔΛΤΑ  ,    αυστηρή τήρηση του ωραρίου  , αλλά και μηνιαίες  ενυπόγραφες εκθέσεις ελέγχου της διοίκησης του Ταμείου , των συμβατικών υποχρεώσεων του εργολάβου . Αυτές επισυνάπτονται στα εντάλματα πληρωμής. 

Καλό θα ήταν να μάθουμε το όνομα του  υπεύθυνου του  Ταμείου  για αυτές τις εργασίες ελέχγου .

6 .  Στην διακήρυξη  του διαγωνισμού , αναφέρεται ρητά ,  οτι η εργασία είναι χειρωνακτική και οι υπάλληλοι καθαριότητας  οφείλουν να μεταφέρουν  καθημερινά τις σακούλες με τα σκουπίδια , στους πλησιέστερους κάδους του δήμου . Ειδικά στο λιμάνι του Γαυρίου , ( οπου ο όγκος σκουπιδιών είναι μεγάλος ) , αυτό είναι εξαιρετικά επίπονο  και χρονοβόρο , καθότι οι μεγάλοι καδοι βρίσκονται σε πολυ μεγάλη απόσταση απο τους μικρούς επιστύλιους κάδους . 

      Προτείνεται  σαν οριστική λύση , η παροχή  στους εργαζομένους , μικρών οχημάτων εργασίας απο τον εργολάβο ( με  τροποποίηση  της σύμβασης) ,  η  με αγορά απο τον δήμο  τουλάχιστον τριων (3) ειδικών οχήματος καθαριότητας , πολλαπλών χρήσεων , για το ΔΛΤΑ.   Με τα οχήματα  αυτά,  θα μαζεύονται  τα σκουπίδια απο τα καλαθάκια στις παραλίες  μας , που είναι μια κατ εξοχήν αρμοδιότητα του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου . Η προμήθεια μπορεί να γινει με ανοικτό διαγωνισμό .

7.     Απαγορεύεται  σύμφωνα με την διακήρυξη της σύμβασης , στους υπαλλήλους καθαρότητας των τριών λιμανιών της Ανδρου , η απασχόληση τους εκτός της χερσαίας ζωνης των λιμανιών , σε πλατείες , δρόμους και ιδιαιτέρως στα απορριμματοφόρα του Δήμου Ανδρου ( συνήθης πρακτική ) για συλλογή και μεταφορά των σκουπιδιών. Απαγορεύεται υπάλληλος του ΔΛΤΑ  να ξεφορτώνει σκουπιδιάρα στη Σταυροπέδα .

 Είναι συμβασιούχοι υπάλληλοι του εργολάβου καθαριότητας και  πληρώνονται απο αυτόν .  Δεν είναι  υπάλληλοι του Δήμου . Σκεφτείτε  τις συνέπειες ενος  ατυχήματος  στην χωματερή της Σταυροπέδας  η αλλού , το μέγεθος των ευθυνών που θα ζητηθούν  απο τους υπευθύνους .

8. Υπάρχει αρκετός χρόνος για να γίνουν διορθώσεις στην διακήρυξη πριν αναρτηθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού ! Τολμήστε !

Αγαπητέ κ. πρόεδρε του Δ. Λιμ Ταμ.Ανδρου . 

     Η νομοθετημένη ύπαρξη του νέου Λιμ.  Ταμείου στην Ανδρο , εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένες αρμοδιότητες , αποκλειστικά με την διαχείριση και ανάπτυξη των λιμανιών μας . Εχει συνεχή ροή χρηματοδότησης  και οικονομική αυτοτέλεια  , που εξασφαλίζεται με  την χρηστή διαχείριση του Ταμείου . Τίποτα λιγότερο και τίποτα παραπάνω .

                                                                                                     ΓΒΜ

===========================================================



        Ολόκληρη η απόφαση του ΔΣ του ΔΛΤΑ ,  μαζί με την διακήρυξη αναρτήθηκε στις 23/8/2024 στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ .....        https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%91%CE%91%CE%9546%CE%9D%CE%9B%CE%A9%CE%9B-355?inline=true


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αριθ. μελέτης : 04/2024 

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ 

Διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσίας:

  «Δαπάνες Καθαριότητας Κοινοχρήστων χώρων λιμένων Άνδρου» 

(Γαυρίου, Κορθίου, Χώρας) K.A. 20.6277.0004 

Προϋπολογισμός: 273.196,80 € (με Φ.Π.Α.) (CPV) : 90611000-3

Περιγραφή της εργασίας 

Παροχή υπηρεσίας για τη καθαριότητα λιμένων νήσου Άνδρου : Γαυρίου, Κορθίου και Άνδρου .

Ο ανάδοχος οφείλει να προβαίνει καθημερινά με δικά του μέσα στον γενικό καθαρισμό των Λιμένων νήσου Άνδρου: Γαυρίου, Χώρας και Κορθίου για χρονικό διάστημα 13 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της σχετικής σύμβασης και συγκεκριμένα: 

Ο ανάδοχος υποχρεούται να απασχολεί για διάστημα 13 μηνών με πλήρες ωράριο εργασίας (Δευτέρα Σάββατο) με ρεπό Κυριακή, 10 άτομα ημερησίως για την εκτέλεση των εργασιών. 

Η κατανομή των εργατών και των ημερομισθίων στους Λιμένες της νήσου Άνδρου θα είναι η εξής: 

Α. Λιμένας Γαυρίου : 4 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 1.224 ημερομίσθια 

Β. Λιμένας Χώρας : 4 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 1.224 ημερομίσθια 

Γ. Λιμένας Κορθίου : 2 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 612 ημερομίσθια Σύνολο : 306 ημερομίσθια 

*10 εργάτες = 3.060 ημερομίσθια 

Η εν λόγω υπηρεσία θα εκτελείται σύμφωνα με το πρόγραμμα που καταρτίζεται από το ΔΛΤΑ. 

Σε περίπτωση έκτακτων και επειγουσών σημειακών αναγκών παρέμβασης (π.χ. λάδια σε οδόστρωμα από τροχαίο ατύχημα, μη προγραμματισμένες συγκεντρώσεις κλπ.), ο ανάδοχος οφείλει να μεριμνά, σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΔΛΤΑ,με ανάλογη τροποποίηση του ημερήσιου προγράμματος εργασιών του. Οι υπηρεσίες που θα παρέχει ο ανάδοχος είναι οι ακόλουθες: 

 Χειρωνακτικός καθαρισμός των δρόμων, πεζοδρόμων, πεζοδρομίων και των κοινοχρήστων χώρων (πάρκων, πλατειών κλπ.)με τον κατάλληλο εξοπλισμό. 

 Τακτικός έλεγχος και άδειασμα των καλαθιών απορριμμάτων (παντός τύπου) από τις οδούς και τους κοινόχρηστους χώρους, στον πλησιέστερο τροχήλατο κάδο σύμμεικτων απορριμμάτων, καθώς και τοποθέτηση πλαστικής σακούλας σ'αυτά. 

 Χειρωνακτικός καθαρισμός των κοινόχρηστων χώρων, όπου θα λαμβάνουν χώρα πανηγύρια, εορταστικές εκδηλώσεις, αθλητικές εκδηλώσεις κλπ.,πριν την έναρξη και μετά το πέρας λειτουργίας τους. 

 Περισυλλογή νεκρών ζώων από οδούς και κοινόχρηστους χώρους. 

 Έκτακτες επεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους για την προστασία πεζών και οχημάτων, όπως καθαρισμός από λάδια, καύσιμα, κλπ. τροχαίων ατυχημάτων. 

Η παρεχόμενη εργασία θα γίνεται μετά από υπόδειξη της υπηρεσίας. Η προμήθεια του εξοπλισμού και των υλικών (π.χ. καθαριστικά, σακούλες, κλπ.) είναι υποχρέωση του αναδόχου και έχει συνυπολογιστεί στον προϋπολογισμό. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ