Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Δικτύο Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη (Δ.Ε.Π.ΑΝ) https://depan.gr/ και.... ΛΤΑνδρου -Δήμου Άνδρου

                                                



ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ 

          Την 8/7/ 2024 το το Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Άνδρου, συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, μέσω τηλεδιάσκεψης , με θέμα  : «Απόφαση έγκρισης προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Άνδρου και Δ.Ε.Π.ΑΝ για την πράξη με τίτλο « Μελέτες και υπηρεσίες ανάπτυξης έργων ΔΛΤ Άνδρου» .  

Μετά απο   ενέργειες της προηγούμενης Διοίκησης του κοινού ταμείου το 2020 , εκδόθηκε η  υπ. Αριθμ. 42925/08-07-2020 απόφαση ένταξης Πράξης του  ΥΠΕΣ , με την οποία το κοινό  τότε Λιμενικού Ταμείου Τήνου-Άνδρου,  εντάχθηκε στο χρηματοδοτικό  πρόγραμμα « ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ II».    

Η Πράξη αυτή αφορά χρηματοδότηση για το υποέργο : ''Μελέτες και υπηρεσίες ανάπτυξης έργων λιμένων Άνδρου''.  

Ο συνολικός προϋπολογισμός για την εκτέλεση της Πράξης στην Ανδρο , ανέρχεται στο ποσό των εκατόν είκοσι ενός χιλιάδων πεντακοσίων είκοσι εννέα ευρώ και τριάντα οχτώ λεπτών (121.529,38 €) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (24%).  

Ολοι γνωρίζουμε οτι το νεο ΔΛΤΑνδρου ,  στερείται σήμερα πολλών βασικών υποδομών και ιδιαιτέρως  επαρκούς τεχνικής υπηρεσίας , αλλά και διοικητικής μέριμνας .  

 Η λύση που αποφάσισε το νέο ΔΣ με πρόεδρο τον κ. Σουσουδη , για την υλοποίηση της παραπάνω πράξης και για να μην ''χαθούν'' τα χρήματα  , ήταν να αναλάβει τις διαδικασίες κάποιος ..άλλος φορέας , για λογαριασμό της Ανδρου  .    

Φυσικά αυτή η λύση είναι εξαιρετικά εύστοχη,   και εξάλλου θα κριθεί εκ του αποτελέσματος .  

Η ΔΕΠΑΝ ( https://depan.gr/ επιλέχθηκε  , με  την υπογραφή  της  εν λόγω Προγραμματικής Σύμβασης « Μελέτες και υπηρεσίες ανάπτυξης έργων ΔΛΤ Άνδρου>> , σαν ο ιδανικός φορέας για ολοκλήρωση των  μελετών,  αναλόγων χρηματοδοτήσεων μέσα στις σχετικές προθεσμίες ( 31/12/2024 ) .

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A1%CE%9A7%CE%A546%CE%9D%CE%9B%CE%A9%CE%9B-%CE%927%CE%A6?inline=true   

Τα 5 πέντε αντικείμενα της Πράξης περιγράφονται στο άρθρο  1.2 της Προγρ. Σύμβασης.    Τα 6 εξι υποέργα επίσης .  

Προβλέπεται  σύσταση  ''Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης'' , είναι τριμελής  και τα μέλη της επιλέχθηκαν  απο τον Πρόεδρο κ. Σουσουδη 

Με το αρθρο 3 προβλέπεται αναλυτικά ο προυπολογισμός κάθε υποέργου . 

Η χρηματοδότηση γίνεται απο το Υπ.Εσωτ.( αρθρο 4 ).      

Στο άρθρο 6 αναφέρονται αναλυτικά τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων , και στο άρθρο 7 τις υποχρεώσεις της Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης.

Γίνεται προφανές οτι απαιτείται μεγάλος όγκος δουλειάς  και απο τις δυο πλευρές . Μεγάλο βάρος πέφτει στα μέλη της 3μελους Κοινής Επιτροπής Παρακολούθησης  που εχει ορίσει ο κ. Σουσουδης .  

           Προσωπικα θέλοντας να συνδράμω ουσιαστικά , στην επιτυχία αυτης της Προγραμματικής  , υπενθυμίζω οτι,  με το  Πρωτόκολλο παραλαβής ( αριθ, απόφασης 7) της 23/4/2024 ,  το νεο ΔΛΤΑ παρέλαβε όλα τα  Περιουσιακά στοιχεία ( πάγια και ταμειακά διαθέσιμα ) όπως αυτά κατανεμήθηκαν  στο νέο ΔΛΤΑνδρου σύμφωνα με την παρ.3 του άρθρου 122 του Ν.5003 /2022 .  

Υπενθυμίζω λοιπόν οτι , με  αυτό το Πρωτόκολλο παραλαβής , παραδόθηκαν στο ΔΛΤΑ  όλες οι έτοιμες μελέτες για τα λιμάνια της Ανδρου , που είχαν γίνει απο την προηγουμένη διοίκηση του κοινού μας Ταμείου.  

 Αναφέρονται όλες αναλυτικά  στην Κατηγορία 6.75.001 του Πρωτοκόλλου παραλαβής . 

 Ολες αυτές οι έτοιμες μελέτες πρέπει να παραδοθούν απο την Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησηςστην ΔΕΠΑΝ .  

Έτσι θα διευκολυνθεί τα μέγιστα το έργο της Προγραμματικής Σύμβασης  με την ΔΕΠΑΝ .  

Ενδεχομένως να χρειαστεί μια επικαιροποίηση κάποιων απο αυτές τις μελέτες , πράγμα σχετικά εύκολο να γίνει . 

Η Προγραμματική Σύμβαση λήγει την 31/12/2024 . Τοτε θα αξιολογηθεί και η επιτυχία η οχι αυτής της σημαντικής αναπτυξιακής προσπάθειας της διοίκησης του ΔΛΤΑ


=====      Επ ευκαιρία ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας για Απόδοση διαθεσίμων στο Δ.Λ.Τ. Άνδρου. 

Τα διαθέσιμα που αναλογούν στο ΔΛΤ Άνδρου, βάσει της αναλογίας επί του συνόλου εσόδων του ΔΛΤ Τήνου-Άνδρου (35%), ανέρχεται σε 1.763.280,67 ευρώ.    

Αυτά καθορίστηκαν με απόφαση του κοινης αποδοχής ορκωτού λογιστή κ.Απέργη Νικολάου .    

Το ανωτέρω ποσό των 1.763.280,67 ευρώ  αποδόθηκε  στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Άνδρου , με τραπεζικές επιταγές σε διαταγή ΔΛΤ-Άνδρου που θα εκδοθούν όπως παρακάτω από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που τηρεί το ΔΛΤ-Τήνου στις παρακάτω Τράπεζες: 

     1. Εθνική Τράπεζα GR97011*******1528 του ΔΛΤ- Τήνου ποσό επιταγής 900.000,00€ Αρ. Επιταγής ……………….  

   2. Alpha Τράπεζα GR40014*******0106 του ΔΛΤ Τήνου ποσό επιταγής 600.000,00€ Αρ. Επιταγής ……………….         

   3. Τράπεζα Eurobank GR29026*******4732 του ΔΛΤ Τήνου ποσό επιταγής 263.280,67€ Αρ. Επιταγής........


                                                                                                  Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος



Η πόρτα του λιμανιού μας , στο Γαύριο Άνδρου !

  ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ 



Ήταν μια προσβολή στον πολιτισμό μας η παλιά  σιδερένια πόρτα !   

Επικίνδυνη για τους χρήστες του λιμανιού μας .  

Για πολλούς και διάφορους λόγους δεν είχε αντικατασταθεί . Χρόνια τώρα !  

Και ξαφνικά έγινε το θαύμα .  

Η νεα διοίκηση του νέου Λιμ.Ταμ. Ανδρου με Πρόεδρο τον Δήμαρχο Ανδρου  κ. Σουσούδη ,  φρόντισε  τον περασμένο Απρίλιο 2024 , για την αντικατάσταση της παλιάς με μια καινούργια . 

Το λιμάνι μας εχει επιτέλους μια καινούργια πόρτα  στην κύρια  είσοδο του .  

 Μπράβο είπαμε ολοι για  μια σωστή απόφαση  του ΔΛΤΑ  και του Προέδρου του !  

 Δυστυχώς τα φαινόμενα παραπλανούν  !  

 Τέτοιες αποφάσεις απαιτούν  διαφάνεια και αυστηρή τήρηση όλων των  διαδικασιών .  

    Η  Σχετική απόφαση του ΔΣ , απλά δεν υπάρχει αναρτημένη στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ .

                   ( Η ανάρτηση ΟΛΩΝ  των αποφάσεων του ΔΛΤΑ , είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ  για την διοίκηση του Ταμείου ) .                                                                                                 Δείτε εδώ ....  https://et.diavgeia.gov.gr/f/DLT-ANDROU  

 Σήμερα , κανένας δεν γνωρίζει τον τρόπο επιλογής και  ανάθεσης της κατασκευής , αλλά και τοποθέτησης της  καινούργιας πόρτας  . 

Άγνωστο  το κόστος της κατασκευής , τυχόν άλλες οικονομικές  προσφορές , η τεχνική έκθεση του έργου , οι  προδιαγραφές κλπ . 

Κανένας δεν γνωρίζει  τον τρόπο που πληρώθηκε ( αν έχει πληρωθεί ) ο κατασκευαστής  της .

                                                                                                                                                    Ο κ. Σουσούδης , φυσικά και  τα γνωρίζει όλα αυτά . 

 Αυτός εχει την ευθύνη  να διαχειρίζεται το Δημόσιο χρήμα του νέου ΔΛΤΑνδρου .   

 Όμως το χρήμα αυτό , δεν του ανήκει .  

Ανήκει σε ΟΛΟΥΣ τους Ανδριώτες  

Η  διαφάνεια είναι νομική υποχρέωση του ....διαχειριστή .   

Κε πρόεδρε  του ΔΛΤΑ , περιμένουμε την απάντηση σας , με μια Δημόσια ενημερωτική ανακοίνωση απο την επίσημη σελίδα σας στο F/B   !   

                                                                                                   Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος                       


ΥΓ . Ποιος αποφάσισε για την κατασκευή της άγκυρας ?


Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Κε Δήμαρχε και Πρόεδρε του ΔΛΤΑ , κε . Σουσούδη ...Ευγενικά σας παρακαλούμε να ακυρώσετε την Σύμβαση Καθαριότητας

 



ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ 

      Με την παρακάτω ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ  , ο Πρόεδρος του ΔΛΤΑ κ. Σουσούδης , αποφάσισε τελικά , να προχωρήσει με μια νέα λεόντειο Σύμβαση καθαρότητας για τα λιμάνια της Ανδρου με ανοικτό διαγωνισμό ύψους 273.000 ευρω , για 13 μήνες υπηρεσία .

 https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A5%CE%A0%CE%9546%CE%9D%CE%9B%CE%A9%CE%9B-%CE%994%CE%A4?inline=true  

 Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. (Συστημικός Αριθμός : 358566.)      Ημερομηνία Έναρξης υποβολής Προσφορών    17/09/2024                                                               Ημερομηνία λήξης Υποβολής προσφορών        04/10/2024                                                         Ημερομηνία αποσφράγισης προσφορών             08/10/2024  Ημέρα Τρίτη Ώρα 11:00 π.μ.

 ===========================    

  Αγαπητοί φίλοι ....    

          Τα φαινόμενα της κατά βούληση διαχείρισης του δημόσιου χρήματος στην Ανδρο , πρέπει επιτέλους  να σταματήσουν.     

  Επιτέλους η Ανδρος πρέπει να προχωρήσει σε ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης με διαφάνεια  !    

   Κανένας αιρετός δεν έχει το δικαίωμα  να ξοδεύει χρήματα , χωρίς ενημέρωση των πολιτών .  

Διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα πάντα με  επαρκή και δημόσια αιτιολογία .  

              Γνωρίζουμε ολοι  , ότι οι  ανάγκες  σε προσωπικό για την καθαριότητα στην Ανδρο , ήταν  πολλές αλλά κυρίως εποχιακές .  

Επαρκές   εποχιακό προσωπικό ήταν κάποτε    δύσκολο να βρεθεί ,   λόγω οικονομικής στενότητας   στο ταμείο .    

Ο δήμος Ανδρου , αντιμετώπιζε  κάθε  καλοκαιρινή σαιζόν   αυτό το πρόβλημα  , αλλά σήμερα οι καταστάσεις  και η συγκυρία είναι τελείως διαφορετικές !    

Σήμερα έχουμε στον Δήμο Ανδρου πλήρη επάρκεια σε προσωπικό καθαριότητας .

 Μόνιμους και συμβασιούχους .

 Εξηγούμαι .....            

 Α.   Παραμονές εκλογών του 2023  , ο Δήμος μας προχώρησε σε   μια απίστευτη και προκλητική ενέργεια για τους γνωστούς πολιτικάντικους   λόγους , με μεγάλο οικονομικό κόστος για τον Δήμο  μας .

     Σκανδαλωδώς,   τον Μάρτιο του  2023 , ο Δήμος Ανδρου με Δήμαρχο τον Δ. Λοτσάρη , ( που πίστευε αφελώς , οτι θα είναι ο νικητής των εκλογών ) , υπέγραψε ξαφνικά μια νεα προκλητική και πανάκριβη , διετή  Σύμβαση , παροχής υπηρεσιών καθαριότητας , προϋπολογισμού .............. 600 000 ευρω , με την εταιρεία ''Αττικά ακίνητα'' του γνωστού εργολάβου …..κ. Φραγκέτη , για την καθαριότητα όλου του νησιού .

Με τον εν λόγω εργολάβο υπήρχαν στο παρελθόν ( 2020) , σοβαρά θέματα ασυνέπειας , απέναντι στους εργαζόμενους , αλλά και στην Υπηρεσία .

Εκδιώχθηκε απο τον τότε Πρόεδρο κ. Σανταμούρη , με την σύμφωνη γνώμη του κ. Λοτσάρη ,για μη τήρηση των Συμβατικών του υποχρεώσεων .

Δεν θα επεκταθώ τώρα περισσότερο .

Αυτό λέγεται '' απαράδεκτη τακτική των προεκλογικών προσλήψεων'' .

Όμως ο κ. Λοτσάρης ,..... έχασε τις εκλογές και ο νικητής κ. Σουσούδης , τον κατήγγειλε δημοσίως για ..........(36) τριάντα εξι ρουσφετολογικές προσλήψεις μέσω της Σύμβασης με τον κ . Φραγκέτη .

Μάλιστα την Πρωτοχρονιά του 2024 , ο κ. Σουσούδης απέλυσε 16 δεκαέξι συμβασιούχους με την παραπάνω Σύμβαση .

Η Σύμβαση αυτή σήμερα είναι σε ισχύ , συνεχιζει και εξυπηρετείται και να πληρώνεται κανονικά , απο τον Δήμο Ανδρου .

Είναι σε ισχύ μέχρι το 2025 .

Σήμερα προσλαμβάνονται η απολύονται εύκολα , γενικώς Συμβασιούχοι υπάλληλοι, απο τον Δήμο μας.

Φυσικά ολα γίνονται στο σκοτάδι αφού δεν έχουμε καμιά επίσημη ενημέρωση για το αριθμό των υπαλλήλων που απασχολούνται στην συγκεκριμένη Σύμβαση με τον κ. Φραγκέτη .  

Η  Σύμβαση αυτή  προβλέπει ρητά ,  ότι η επιλογή πρόσληψης των υπαλλήλων γίνεται αποκλειστικά με ευθύνη του εργολάβου και όχι απο τον Δήμαρχο-Πρόεδρο  , για να μην γίνονται ''ρουσφέτια ''

Ο εργολάβος επιλέγει τα άτομα ,τα πληρώνει και ασφαλίζει όλους τους υπαλλήλους της Σύμβασης .

Β. Τον Ιούνιο του 2024 , (12 ) δώδεκα  υπάλληλοι ( Covit19 ) του Δήμου Ανδρου , αντιμετώπιζαν τον κίνδυνο της απόλυσης . 

Προσέφυγαν στην Δικαιοσύνη ,  και .......μονιμοποιήθηκαν στον Δήμο Ανδρου  , απρόσμενα με Δικαστική απόφαση .    

  Έτσι ο Δήμος Ανδρου , βρέθηκε ξαφνικά  to 2024 , με πλεονάζον μόνιμο προσωπικό , 12 δώδεκα υπαλλήλων  καθαριότητας  .    

      ======     Η συνεισφορά σε προσωπικό ,  του μέχρι πρόσφατα κοινού Λιμενικού Ταμείου  Ανδρου -Τήνου ,  ήταν τα τελευταία χρόνια , επίσης ουσιαστική  . 

 Οι Συμβάσεις Παροχής Υπηρεσιών  με   ιδιώτες εργολάβους  απο το 2019  , για τα λιμάνια της Ανδρου,   είχαν την οργάνωση και χρηματοδότηση του κοινού Ταμείου  με την Τήνο .

 Ήταν  ένας σχετικά  ''βολικός '' τρόπος , εξεύρεσης εποχιακού προσωπικού για την καθαριότητα των λιμανιών , στην Ανδρο .    

  Αυτά σταμάτησαν οριστικά ,  την ημέρα της αυτονόμισης με Π.Δ . για τον  οικονομικό διαχωρισμό  με την Τήνο  , το πρόβλημα αυτό είναι  καθαρά πλέον Ανδριώτικο .   

 Ξαφνικά  το νέο ΔΛΤΑ  , βρέθηκε  το 2024  με ενα αποθεματικό , που ξεπερνάει το 2.000.000 ευρω μετρητά .  

  Ποτέ στο παρελθόν ο Δήμος Ανδρου , δεν είχε  διαθέσιμα τόσα χρήματα μετρητά !      

 Την οικονομική διαχείριση και την διοίκηση του ΔΛΤΑ , ανέλαβε στις αρχές του 2024 , ο νυν δήμαρχος κ. Σουσούδης , ο οποίος  αυτοδιορίστηκε Πρόεδρος του ΔΛΤΑ , όπως ακριβώς είχε κάνει ο πρώην δήμαρχος κ. Λοτσάρης.   

Οι εκκρεμότητες  του ΔΛΤΑ σήμερα , είναι πολλές και σύνθετες   και ήδη έχουν καθυστερήσει  απο το 2022.  

 Ο κ. Σουσούδης αποφάσισε ,  οτι προτεραιότητα εχει  , μια  νέα  1η  Σύμβαση καθαριότητας  των λιμανιών μας , μεταξύ ιδιώτη εργολάβου  και  του νέου  Λιμενικού  Ταμείου Ανδρου στο νησί  μας . 

 Το ύψος της Σύμβασης ανέρχεται σε ......273.000 ευρω!!! και θα έχει διάρκεια 13 μηνών  

Με τον παραπάνω διαγωνισμό  , ο Πρόεδρος  του ΔΛΤΑ  κ. Σουσούδης , ζητάει  άλλους  ,  (10) δέκα Συμβασιούχους υπάλληλους καθαριότητας για τα τρία λιμάνια μας  .   

  Μια τέτοια Σύμβαση  13 μηνών για 10 δέκα υπαλλήλους   είναι εξωπραγματικά υπερβολική  και πανάκριβη , για τις πραγματικές μας ανάγκες .    

 Οι εποχιακές ανάγκες καθαριότητας των λιμανιών του ΔΛΤΑ ,  καλύπτονται πολύ καλά από μια Σύμβαση 13 μηνών,  για  ....4 τέσσερεις υπαλλήλους ( ίσως και 5 πέντε), με πολύ λιγότερα χρήματα . 

2 Δυο στο Γαύριο και απο  1 ένας σε Χώρα και Κόρθι .    

Αποκαλύπτονται  κρυφές επιθυμίες ,  που στερούνται κάθε λογικής .  

Συνεχίζεται η  παλαιοκομματική και λανθασμένη τακτική του παρελθόντος,  που θέλουμε να κοπεί μαχαίρι !         

Το χειρότερο όμως είναι η παράλογη και άσκοπη  σπατάλη χρημάτων , ενω υπάρχουν άλλες επείγουσες ανάγκες .  

Εξ αλλου , ο τρόπος  διαχείρισης των χρημάτων του Λιμενικού Ταμείου , προβλέπεται απο τον    Ν 2399/96 που επιβάλλει  ρητά , ...''όλα τα έσοδα των Λιμενικών Ταμείων να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά,  για την ανάπτυξη των λιμανιών'' .  

 Ο  νέος διαγωνισμός για την Σύμβαση ,   πρέπει να σταματήσει άμεσα  και ο καθένας  να αναλάβει τις ευθύνες του. 

Εύκολα  διαπιστώνουμε  λοιπόν , οτι  σήμερα υπάρχει την πλήρης επάρκεια προσωπικού καθαριότητας στον Δήμο Ανδρου .     

Επομένως η παραπάνω , νεα Σύμβαση των 273.000 ευρώ ,για πρόσληψη.......... άλλων 10 δέκα  υπαλλήλων ,  με χρήματα του ΔΛΤΑ , που επιχειρεί να υπογράψει ο κ. Σουσούδης  για τα λιμάνια μας , είναι ..... μια καταχρηστική σπατάλη δημοσίου χρήματος αφού υπάρχει ήδη επάρκεια προσωπικού καθαριότητας .   

Όλα τα παραπάνω τίθενται υπο αίρεση , στον οποιοδήποτε  διαθέτει σοβαρές ενστάσεις  περι του αντιθέτου . 

Αν μπορεί να υπάρξει αντίρρηση στην λογική !

Με ιδιαίτερη χαρά θα αντικρούσω με επιχειρήματα , κάθε ανάλογη άποψη ! 

Η αδιαφορία και η αδράνεια μας οδηγεί να ανεχόμαστε απαράδεκτες συμπεριφορές , απο άτομα πολύ κατώτερα των περιστάσεων που ζει η Ανδρος . 

 Αγαπητέ κε Δήμαρχε και πρόεδρε του ΔΛΤΑ ,  κ. Σουσούδη , για την αυτονόμηση του ΔΛΤΑ  , δώσαμε ολοι έναν μακρύ αγώνα , με σκοπό να αξιοποιήσουμε  τις όποιες οικονομικές δυνατότητες  με τρόπο  ηθικά συνετό , για την ανάπτυξη των λιμανιών της Ανδρου μας  και μόνον .

 Ο τρόπος που επιλέξατε για αρχή στην διαχείριση των χρημάτων του ΔΛΤΑ , πάσχει καταφανέστατα  . 

Με τους ρυθμούς της σπατάλης των χρημάτων του ΔΛΤΑ που εσείς έχετε επιβάλλει , σύντομα το ΔΛΤΑ   θα μείνει  χωρίς ........ένα ευρώ !

Ανθρώπινα τα λάθη . 

Κάντε οτι είναι δυνατόν  για να ακυρωθεί αυτή η προκήρυξη η οι  οροι της Σύμβασης , πριν την υπογράψετε !    

Η καλή διαχείριση των οικονομικών αποθεμάτων του Ταμείου , απαιτεί σύνεση ,   διαφάνεια , πολύ δουλειά , γνώσεις και εντιμότητα !

                                                                                                       Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος              


                                                         


Πόσα χρήματα κόστισε το Ιατρικο Συνέδριο στην Ανδρο?

 




Θα μπορούσε κάποιος υπεύθυνος απο τον Δήμο Ανδρου να μας πληροφορήσει ,

για τον τρόπο που χρηματοδοτήθηκε το Ιατρικό Συνέδριο , που έγινε στην Ανδρο

από 12/9 μέχρι 15 / 9 /2024 ?




Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Πόσα χρήματα εισπράττει κάθε χρόνο στο Λιμενικό Ταμείο Ανδρου ?

 ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ 


Οι πολίτες πρέπει να ενημερώνονται για την διαχείριση του δημοσίου χρήματος με απόλυτη διαφάνεια , από τους κατά καιρούς διαχειριστές του στην Ανδρο .

     Σύμφωνα με τα επίσημα  στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν τον Φεβρουάριο του 2024 απο  το Λιμεναρχείου Ανδρου ,  η κίνηση επιβατών και οχημάτων το έτος 2023 , από το κεντρικό λιμάνι του Γαυρίου Άνδρου , περιγράφεται   στον παρακάτω πίνακα .

Ας κάνουμε λοιπόν  έναν πρόχειρο λογαριασμό , για τις ετήσιες εισπράξεις του ΔΛΤΑ , που δεν έδωσαν στην δημοσιότητα μέχρι σήμερα , οι πρώην και νυν πρόεδροι του Ταμείου κ.κ. Λοτσάρης και Σουσούδης.

Βεβαίως τους έχουν ζητηθεί τα στοιχεία και θα περιμένουμε την επίσημη δημοσίευση με την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού , του ΔΛΤΑ , με τις μηνιαίες καταθέσεις των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ανδρο, από την ημέρα ανοίγματος μέχρι σήμερα .

Ετος 2023 . (Μ.Τ.Εισ. = μέση τιμή εισιτήριων )


Απ.επιβ. 280.290 Χ Μ.Τ.Εισ. 30 ευρώ = 8.408.700 εύρω


Επ.επιβ. 279.919 Χ >> >> = 8.397.570 ευρώ


Απ. ΙΧ 61.499 Χ >> 45 ευρώ = 2.767.455 ευρώ


Επ.ΙΧ 61.177 Χ >> >> = 2.752.965 ευρώ


Απ.Φ/Γ. 4.754 Χ >> 150 ευρώ = 713.100 ευρώ


Επ.Φ/Γ 4.677 Χ >> >> = 701.550 ευρώ


Επ. Δ/Κ 5.704 Χ >> 25 ευρώ = 142.600 ευρώ


Απ. Δ/Κ 5.732 Χ >> >> = 143.300 ευρω


Απ. Λ/Φ 196 Χ >> 200 ευρώ = 39.200 ευρώ


Επ. Λ/Φ 222 Χ >> >> = 44.400 ευρώ


Σύνολο 704.170 Σύνολο 24.110.840 ευρώ

      

  Βλέπουμε λοιπόν οτι για το ετος 2023 , τα μεικτά έσοδα των ακτοπλοϊκών  εταιρειών στην  Ανδρο , απο πωλήσεις εισιτηρίων  σε επιβάτες και σε οχήματα  , ήταν περίπου   24.110.840 ευρώ  .                                                                                                                          

   Τα  καταβληθέντα  στο ΔΛΤΑ , βάσει του Ν. 2399/96   με πρόχειρο υπολογισμό ,είναι (2,5% + 2,5% = 5%) = 602.771 ευρω , περίπου μεικτά .                                                            

Δηλαδή τα ετήσια μεικτά έσοδα του ΔΛΤΑ , πρέπει είναι περίπου  602.771 ευρώ  .                     

     Οι  κρατήσεις που προβλέπει ο Ν .2399/96 αναφέρονται  αναλυτικά σε προηγουμένη ανάρτηση μας .                                                                                                                        

Οι τιμές των εισιτηρίων είναι κατά προσέγγιση , επειδή δεν είναι γνωστός ο αριθμός των επιβατών Α' θεσης ,οι μειώσεις , οι εκπτώσεις , οι κρατήσεις , κλπ .                                         

Το ποσόν των 602 .772 ευρώ , είναι μεικτά  έσοδα ,  μας δείχνει μία  εικονική πραγματικότητα

Οι εισπράξεις  υπόκεινται σε μια σειρά , κρατήσεων και διαφορετικών  εκπτώσεων ,  οπως ΝΑΤ , ΜΤΝ , μειωμένα εισιτήρια , παιδικά , εισιτήρια ΝΑΤ , ΥΕΝ , κλπ με αποτέλεσμα οι τελικές εισπράξεις να μειώνονται αισθητά  .                                                                              

Εκτιμήσεις κατά προσέγγιση μιλάνε για έσοδα του ΔΛΤΑ ύψους   300 000 ευρώ τον χρόνο !!!!  Απομένει η επίσημη επιβεβαίωση η η διάψευση !                                                                 

Ο μόνος τρόπος για να σταματήσει η παραπληροφόρηση των Ανδριωτών , είναι δοθούν επιτέλους τα επίσημα στοιχεία με τα έσοδα και έξοδα  του λογαριασμού απο τον πρόεδρο  του ΔΛΤΑ κ. Σουσούδη .                                                                                        

 Α)   Τα τραπεζικά επίσημα οικονομικά στοιχεία , με τις μηνιαίες εισπράξεις όλων των ακτοπλοϊκών εταιριών που εξυπηρετούν την Ανδρο .                                                                             

 Β) Οι ετήσιες εισπράξεις του Ταμείου απο τα κάθε λογής εμπορικά η τουριστικά πλοία.      

Γ) Τα έσοδα απο τα τραπεζοκαθίσματα  καταστημάτων εστίασης σε ολα τα λιμάνια μας.      

   Προσωπικα πιστεύω οτι η σχεδιαζόμενη σύμβαση  των 273.000 ευρω  , για την καθαριότητα των λιμανιών μας , μεχρι το τέλος του 2025 , πιστεύω οτι είναι μια υπερβολική δαπάνη για τα οικονομικά δεδομένα των λιμανιών μας  .Το  το ποσό αυτό , πλησιάζει τα ετησία έσοδα  του Ταμείου  για το 2024 και οι ανάγκες μας είναι πολλές και  ανελαστικές .            Η διαχείριση των οικονομικών του ΔΛΤΑ , απαιτεί σύνεση και αυστηρή πολιτική στα έξοδα .

                                                                        Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος