Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Διακυβερνητική ΟΗΕ ( IPCC ) Προγνώσεις





        Τώρα που διαπίστωσαν οτι όλο και λιγότεροι ασχολούνται με αυτό που ονόμασαν ''κλιματική αλλαγή'' το Potsdam Institute For Climate Impact Research (PIK) δημιούργησε ένα νέο σενάριο τρόμου.
''Η γρήγορη άνοδος της στάθμης της θάλασσας, νέα απειλή για την ανθρωπότητα''.
O Klaus-Eckart Puls διακεκριμένος Γερμανός μετεωρολόγος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για το κλίμα και την ενεργεία (EIKE), δημοσίευσε αιτιολογημένη μελέτη όπου επιστημονικά αποδείκνυει , ότι είναι ''Κομπογιαννίτες'' αυτοί που συνέταξαν την έκθεση , παγκοσμίως πλέον γνωστοί κινδυνολογοι
 Michael Mann και Stefan Rahmstorf του PIK , ''Potsdam Institute For Climate Impact Research '', ότι δήθεν ,το επίπεδο της θάλασσας τώρα ανεβαίνει γρηγορότερα από κάθε άλλη φορά τα τελευταία 2000 χρόνια, ακόμα και η IPCC αναγκάστηκε να αναθεωρήσει ξανά , την τελευταία της έκθεση-προβλεψη.
Βήμα-βήμα την επιστροφή στην πραγματικότητα.
Η IPCC κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει επιτάχυνση. Στην έκθεση αυτή , η άνοδος του προβλεπόμενου επίπεδου της θάλασσας για το 2100 αναθεωρήθηκε προς τα κάτω και πάλι και τώρα προβλέπεται να είναι μόλις 40 cm:




Βέβαια δεν μπορούν πια να αμφισβητούν την έκθεση
  1. Της US-Coastal Journal που ρητά αναφέρεται οτι η στάθμη της θάλασσας πέφτει σύμφωνα με τις μετρήσεις των ειδικών οργάνων για τις πλημμύρες.
  2. Της EUMETSAT που πρόσφατα έδωσε στην δημοσιότητα τα αρχεία των παγκοσμίων μετρήσεων για την στάθμη της θάλασσας. Αποτέλεσμα....καμία αξιόλογη μεταβολή.
  3. Της GFZ Potsdam που έφτασε στο ίδιο συμπέρασμα επίσης.
  4. Η Norderneyand Cuxhaven Γερμανική υπηρεσία ακτών με μετρήσεις 100 ετών που δείχνουν ασήμαντη μεταβολή στη στάθμη της θάλασσας.
  5. Εργασίες απο το Ινστιτούτο Wilhelmshaven με εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα από το PIK and Mann.
  6. Ομάδα συγγραφέων της NASA που πρόσφατα ξεκαθαρίζει δυο σημεία. α. Δεν υπάρχει άνοδος στάθμης και β. Η θερμοκρασία της θάλασσας είναι καθοδική , και δεν υπάρχει άνοδος στάθμης λόγω θερμοκρασίας. :


http://notrickszone.com/



Η ''πράσινη απάτη'' αποκαλύπτεται .
Είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας .
SAGINI

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

H πιο επικίνδυνη δουλειά στον κόσμο;


Γενναίοι εργάτες χτίζουν ένα ξύλινο μονοπάτι στην πλαγιά ενός απόκρημνου βουνού στην Κίνα, σε ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα στον κόσμο... Κάθε μέρα, εργάζονται στο επισφαλές έργο χιλιάδες μέτρα πάνω από το έδαφος, γνωρίζοντας πως ένα γλίστρημα μπορεί να είναι το τελευταίο τους.
Το ξύλινο μονοπάτι, στο όρος Shifou στην επαρχία Χουνάν θα είναι περίπου δύο μίλια όταν ολοκληρωθεί, το μεγαλύτερο του είδους του στην Κίνα.
Ο στενός διάδρομος πραγματοποιείται από ξύλινα υποστηρίγματα που τοποθετούνται σε τρύπες που οι εργάτες πρέπει πρώτα να τρυπήσουν στο χείλος του γκρεμού.
Οι εργάτες στο ορειβατικό μονοπάτι ως επί το πλείστον μεγάλωσαν στα βουνά της επαρχίας και λένε ότι η δουλειά αυτή είναι κάτι φυσιολογικό γι αυτούς.
Ο Yu Ji, 48 χρονών εργάζεται σε ψηλά βράχια για παραπάνω από 10 χρόνια. «Οι νέοι άνθρωποι δεν θέλουν αυτή την δουλειά, καθώς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μένουν στα βουνά για μήνες, μερικές φορές ακόμα και χρόνια» δήλωσε και πρόσθεσε «Αλλά εγώ δεν αισθάνομαι ότι είναι τόσο διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη δουλειά. Δεν είναι τόσο επικίνδυνοι όσο οι άνθρωποι πιστεύουν. Απλά φοράτε τα σχοινιά και όλα είναι εντάξει».



Ενεργειακή επένδυση 400 εκ. ευρώ από τη Defkalion Green Technologies







Η ελληνική εταιρεία  Defkalion Green Technologies ενεργειακό επενδυτικό σχέδιο της, το οποίο αφορά τη βιομηχανική εφαρμογή της επιστημονικής ανακάλυψης «ψυχρής σύντηξης νικελίου και υδρογόνου» των Ιταλών καθηγητών Sergio Foccardi και Andrea Rossi που έχει δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον διεθνώς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του energypress.gr, η εν λόγω επένδυση συνολικού ύψους 300 – 400 εκατ. ευρώ, θα περιλαμβάνει τρείς βιομηχανικές μονάδες, οι οποίες θα εγκατασταθούν στη Θράκη.
Η μία θα παράγει μαζικά τον αντιδραστήρα νικελίου – υδρογόνου, η δεύτερη, με βάση τον αντιδραστήρα, θα παράγει μονάδες οικιακής χρήσης για την παραγωγή θερμικής ενέργειας δυναμικότητας 10 – 30 KW και η τρίτη θα παράγει μεγάλες μονάδες 1 – 3 MW.
Από το τέλος Ιουνίου, θα παράγονται εργαστηριακά οι πρώτοι αντιδραστήρες, ενώ από το Νοέμβριο θα υπάρχει συστηματική βιομηχανική παραγωγή, με βάση το χρονοδιάγραμμα των επενδυτών.
Τον Ιανουάριο προγραμματίζεται η εισαγωγή στην αγορά των μικρών μονάδων οικιακής χρήσης.
Η χρηματοδότηση είναι ιδιωτική και προέρχεται από ελληνοκαναδικά κεφάλαια, μέσω κυπριακής εταιρείας που θα συμμετέχει κατά 64%.
Το υπόλοιπο ανήκει σε διάφορους Έλληνες επενδυτές.
Σημειώνεται ότι η επαναστατική εφεύρεση του αντιδραστήρα σύντηξης Υδρογόνου και Νικελίου (ψυχρή σύντηξη σε ελεγχόμενο περιβάλλον), που έγινε από δυο ιταλούς επιστήμονες του πανεπιστήμιου της Μπολόνια, τους Sergio Foccardi και Andrea Rossi, παρουσιάστηκε επίσημα στις 14 Ιανουαρίου στην Ιταλία.
Σύμφωνα με την εν λόγω ανακάλυψη, μπορεί να παραχθεί φθηνή ενέργεια, με πολύ χαμηλό κόστος, αφού ο αντιδραστήρας μπορεί να παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει για τη λειτουργία του.
Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, το κόστος για την απόκτηση της συσκευής δεν θα ξεπερνάει τα 4.0005.000 ευρώ, ενώ περίπου 500 – 900 ευρώ είναι το κόστος του μετατροπέα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ηλεκτρική ενέργεια που περισσεύει, όπως συμβαίνει και με τις οικιακές φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις, μπορεί να διοχετεύεται στο ηλεκτρικό σύστημα και θα αγοράζεται από τη ΔΕΗ, δίνοντας εισόδημα στον παραγωγό.
Η μέθοδος μπορεί επίσης να εφαρμοστεί για παραγωγή ενέργειας στη γεωργία, στην κτηνοτροφία, στη βιοτεχνία, στις επιχειρήσεις, στα δημόσια κτήρια και, υπό προϋποθέσεις, στη βιομηχανία.



Η γνώμη μας

Ο λαός μας λέει οτι όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρο καλάθι.
                                                                                                        SAGINI

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Πετρέλαιο θέρμανσης: «παράθυρο για λαθρεμπόριο η εξίσωση φόρου»





       Νέο παράθυρο για λαθρεμπόριο, παράνομη διακίνηση και νέες επιβαρύνσεις για τους καταναλωτές θα φέρουν οι αποφάσεις της κυβέρνησης για την εξίσωση του φόρου που επιβάλλεται στο πετρέλαιο θέρμανσης με τον αντίστοιχο του πετρελαίου κίνησης για τις επιχειρήσεις, καθώς και για αύξηση του φόρου στο θέρμανσης για τους καταναλωτές, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).
Επιπλέον, επισημαίνει ότι με βάση τις χθεσινές ανακοινώσεις του υπουργού Οικονομικών, οι επιχειρήσεις θα αγοράζουν το πετρέλαιο που χρησιμοποιούν για τις ανάγκες θέρμανσης των εγκαταστάσεών τους στην τιμή του ντήζελ κίνησης (σημερινή μέση τιμή 1,480) ενώ για τους ιδιώτες καταναλωτές προβλέπεται αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης από τα 21 στα 60 ευρώ ανά χιλιόλιτρο, που σημαίνει ότι η λιανική τιμή θα επιβαρυνθεί με 6 λεπτά επί πλέον το λίτρο.
Όπως καταγγέλλει η ΠΟΠΕΚ, «το πρακτικό αποτέλεσμα είναι ότι αντί να κλείνουν οι πόρτες του λαθρεμπορίου ανοίγει ένα ακόμη παράθυρο, καθώς οι πηγές της παράνομης διακίνησης που είναι η διαφορά της φορολογικής επιβάρυνσης για το ίδιο προϊόν, πολλαπλασιάζονται».
Παράλληλα, «δημιουργούνται πρακτικά προβλήματα εφαρμογής του μέτρου στις περιπτώσεις π.χ. που σε ένα ακίνητο με κεντρική θέρμανση συστεγάζονται κατοικίες με γραφεία επιχειρήσεων ή καταστήματα».
«Διαπιστώνουμε δυστυχώς για μία ακόμη φορά την προχειρότητα με την οποία λαμβάνονται και ανακοινώνονται οι αποφάσεις για την αγορά καυσίμων. Η συζήτηση για την εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα ντήζελ κίνησης και θέρμανσης έχει ξεκινήσει από πέρυσι το φθινόπωρο. Στο διάστημα αυτό η κυβέρνηση είχε όλο το χρόνο στη διάθεσή της να οργανώσει μηχανισμό επιστροφής του φόρου στους καταναλωτές, ώστε να προχωρήσει στην εξίσωση, να αντιμετωπίσει το λαθρεμπόριο και να αυξήσει τα δημόσια έσοδα χωρίς να επιβαρύνει τους καταναλωτές. Αντί αυτού, καταλήξαμε πάλι σε μια μεσοβέζικη λύση που δεν αντιμετωπίζει το εκτεταμένο λαθρεμπόριο και δεν διασφαλίζει τα έσοδα του Δημοσίου. Οι παλινωδίες του υπουργείου Οικονομικών βλάπτουν τους καταναλωτές και τα δημόσια έσοδα», καταλήγει η ΠΟΠΕΚ στην ανακοίνωσή της.


econews  25-6-2011



ΨΑΡΕΜΑ ΜΕ .... VERTICAL JIGGING






Σχετικά καινούρια τεχνική, το Vertical Jigging απο τις ανταγωνιστικές και περισσότερο γνωστές τεχνικές ψαρέματος και σήμερα είναι από τις πιο εξασκούμενη στα νερά της Μεσογείου.
Ο εξοπλισμός είναι ελαχιστοποιημένος, επιτρέποντας ακόμα στους αρχάριους να ψαρέψουν , χωρίς πολλά προβλήματα και, μάλλον, αυτό είναι μια από τις αιτίες της επιτυχίας της.
Στην ουσία αποτελείται στο να ‘’κατεβάζουμε’’ μέχρι το βυθό κάποια βαριά μεταλλικά δολώματα ( πλάνοι )και ‘’ανεβάζοντας τα’’ μετά με ανάκτηση λιγότερο ή περισσότερο γρήγορη προς την βάρκα.
Οι προσδοκίες μας είναι μεγάλα και εκλεκτά θηράματα όπως ροφοί,στείρες, σφυρίδες, μαγιάτικα,συναγρίδες, φαγκριά κ α.
Το επιθυμητό αποτέλεσμα αυτό θα το έχουμε κάνοντας το σωστό ‘’παιχνίδι’’ των χεριών μας, μεταξύ αυτού που κρατάει το καλάμι και που καθορίζει το γερό τράβηγμα (jerking) και το άλλο που μαζεύει την πετονιά με το μηχανισμό.
Αυτό το μάζεμα του jig μπορεί να εκτελείται με διαφορετικούς τρόπους. Ο ποιο απλός είναι το short jerking που αποτελείται από μικρά γερά τραβήγματα και το long jerking πολύ πιο ‘’γλυκό’’, με το στέλεχος του καλαμιού κάτω από τη μασχάλη (underarm) ή χρησιμοποιώντας κοιλιακή ζώνη για να μειωθεί η φυσική αντοχή (ή στρεσάρισμα).
Το αληθινό αρχικό vertical jigging προέρχεται από τις Βόρειες Θάλασσες, δημιουργηθηκε για το ψάρεμα του μπακαλιάρου με την βάρκα ακίνητη, μετά, σιγά σιγά, έγινε εμπλουτισμένο και εξατομικευμένο από τους Ιάπωνες που το έκαναν ένα αληθινό πάθος.
Στην πρακτική η βάρκα κινείται ελεύθερη με το ρεύμα χωρίς να είναι αγκυροβολημένη και με το βυθόμετρο ελέγχουμε τον πυθμένα για να βρούμε το σωστό σημείο, και μόλις το βρούμε, κατεβάζουμε το δόλωμα.
Τα δολώματα είναι φτιαγμένα από μέταλλο περισσότερο ή λιγότερο βαρύ και αρματωμένα με ένα αγκίστρι σταθεροποιημένο επίσης σε μια σειρά δαχτυλιδιών . Τα πρώτα είναι τα split ring, για να τοποθετούνται στα δαχτυλίδια των jig, τα δεύτερα είναι τα solid ring, ατσάλινα δαχτυλίδια κλειστά που τοποθετούνται κατευθείαν στα παράμαλλα: μετά, πάνω σε αυτά θα είναι τοποθετημένα τα split με το jig και το assist hook.
Η χρήση των νημάτων είναι απολύτως βασική όπως επίσης η παρουσία ενός παράμαλλου από αόρατη πετονιά που μπορεί να φτάσει έως και τα δέκα μέτρα. Το σχήμα των τεχνητών δολωμάτων γενικά είναι μακρόστενο ή ατρακτοειδές με βάρος που αρχίζει από 100 γραμμάρια έως το μισό κιλό, τα χρώματα είναι πολύ έντονα και η κίνηση τους στο ανέβασμα προκαλεί κάποιες δονήσεις που γίνονται ακαταμάχητα στα κυνηγόψαρα όπως τα μαγιάτικα και τις συναγρίδες. Μια βέλτιστη συνθήκη για την αρπαγή των τεχνιτών δολωμάτων εκ μέρους των ψαριών, είναι το να γίνεται ένα είδος μάχη-αγώνα μέσα στα κοπάδια που, πεινασμένα, θα ορμήσουν σχεδόν ‘’με κλειστά μάτια’’ πέφτοντας στην παγίδα αυτού του τεχνητού.
Ο εξοπλισμός που δεν πρέπει να μας λείπει είναι:



       Το καλάμι, ειδικό για vertical jigging,μονοκοματο η δισπαστο μήκους από 1,6μ έως 1,9μ με δακτυλίδια κατάλληλα για νήμα.
       Ο μηχανισμός σταθερού η περιστρεφόμενου τυμπάνου, με μεγάλη σχέση ανάκτησης για να μπορούμε με λιγότερες περιστροφές της μανιβέλας να φέρνουμε επάνω τον πλάνο.
       Τα jigs (πλάνοι ) βλέπε εικόνα .
       Το νήμα με μήκος πάνω απο 250 μετρα,που καταλήγει σε αόρατο παραμαλο τουλάχιστον 0,50 mm , και μήκους 10 μέτρων,οπου στην άκρη δένεται ο πλάνος.
        Τα solid rings, τα split rings, και τα assist hooks .

Επίσης την φυσική αντοχή είναι πολύ σημαντική, αλλά αυτή είναι… optional!



Η τεχνική του vertical jigging είναι φανερό ότι εδώ περιγράφεται με σύντομο τρόπο.
Όποιοι φίλοι επιθυμούν να έχουν περισσότερα ,μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας η να στείλουν e-mail.

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Στη Κοπεγχάγη δεν πήγαν για τη σωτηρία της ζωής στον πλανήτη, αλλά για να κάνουν δουλειές δισεκατομμυρίων!












                   



                                                    Λίγες μέρες πριν αρχίσει η σύνοδος της Κοπεγχάγης, ( Δεκεμβριος 2009 ) ο κορυφαίος Αμερικανός περιβαλλοντολόγος Τζαίημς Χάνσεν     (διευθυντής ερευνών ινστιτούτου NASA, περιβαλλοντικός γκουρού του Αμερικάνικου Κογκρέσου) 
  δήλωσε αφοπλιστικά πως θα ήταν προτιμότερο η σύνοδος να μην γίνει, αν ήταν αυτό να κάνει τον κόσμο να πιστέψει ότι κινούμαστε προς μια θετική κατεύθυνση, ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.   
  Και αυτό είναι η πικρή αλήθεια. 

Γιατί  στη Δανία κάποιοι δεν πήγαν για τη σωτηρία της ζωής στον πλανήτη, αλλά για να κάνουν δουλειές δισεκατομμυρίων!

Για να καταλάβουμε το τι συνεβει στην Κοπεγχάγη πρέπει να πάμε λίγο πίσω.
Από το 2005 είναι γνωστό πως... τέθηκε σε εφαρμογή το πρωτόκολλο του Κυότο. Η συμφωνία δηλ. για μείωση των εκπομπών ρύπων κατά ............5%.

Είναι επίσης γνωστό ότι οι 2 κύριοι ρυπαντές ΗΠΑ (4% του παγκόσμιου πληθυσμού, 25% της ρύπανσης!!) και Κίνα δεν το υπέγραψαν καν
Αυτό όμως που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό είναι ο τρόπος που αποφασίστηκε τότε για να προχωρήσει πρακτικά και να λειτουργήσει η συμφωνία δίνοντας αποτελέσματα. 
Και ο τρόπος αυτός ήταν η δημιουργία αγοράς δικαιωμάτων εκπομπών ρύπων.  
  Η "Αγορά των τρελών" κατα την Le monde. Μην τα παρατάτε επειδή ακούγεται πολύπλοκο, γιατί έχει τρομερό ενδιαφέρον.
Γιατί στόχος της "ρύθμισης" αυτής δεν ήταν η μείωση των ρύπων, αλλά αντίθετα η διατήρησή τους τουλάχιστον στα σημερινά επίπεδα!!!
 
Η αγορά αυτή λειτουργεί κάπως έτσι με απλά λόγια.
1. Αποφασίζονται ανώτατα όρια εκπομπών ρύπων για επιχειρήσεις και κράτη.
2. Εκδίδονται δικαιώματα εκπομπών ρύπων που αγοράζονται και πουλιούνται μεταξύ των εμπλεκομένων (και όχι μόνο). 


Όποιοι βρίσκονται κάτω από το όριο πουλάνε τα περισσευούμενα δικαιώματα, ενώ όσοι ξεπερνούν το όριο, αγοράζουν δικαιώματα και έτσι αποφεύγουν το πρόστιμο το οποίο είναι περίπου 3-4 φορές μεγαλύτερο.

3. Τα κέρδη της αγοράς αυτής τροφοδοτούν την πράσινη ανάπτυξη.

 
Είναι ένας τρόπος που μοιάζει με την δική μας μεταφορά συντελεστή.
Από την πρώτη στιγμή έγινε φανερό πως υπήρχαν μεγάλα προβλήματα. Π.χ. Επιχειρήσεις μείωσαν τη δραστηριότητά τους και στήριξαν την ύπαρξή τους στην πώληση δικαιωμάτων (τίποτα το πράσινο δηλαδή). 

Η ο τρόπος που δόθηκαν τα δικαιώματα σε επιχειρήσεις και κράτη και η ρύθμιση των ορίων για τον καθένα ήταν ένα τοπίο πολύ θολό. 
Η τι νόημα έχει στην τελική, να μειώνει κάποιος τους ρύπους του, για να δίνει το δικαίωμα σε κάποιον άλλο να ρυπαίνει και να κερδίζει κιόλας;

Έχει και παραέχει όμως και θα δούμε γιατί.

Είναι φανερό οτι σε ένα σύστημα σαν αυτό που βιώνουμε όπου η διαφθορά δίνει και παίρνει, ο έλεγχος των ρύπων μόνο ειλικρινής δεν μπορεί να είναι, ιδιαίτερα όταν το κίνητρο όλων, πράσινων η μη είναι το χρήμα από την αγοραπωλησία δικαιωμάτων. 
Πέρα από αυτό όμως οι ίδιοι οι νόμοι της αγοράς, το μόνο που καταφέρνουν, είναι να επαναφέρουν το όριο των ρύπων διαρκώς στα ψηλά του, αντί να το μειώνουν (αυτός άλλωστε είναι ο πραγματικός στόχος!). 
Κι αυτό γιατί αν υποθέσουμε πως το σύστημα λειτουργεί και οι ρύποι μειώνονται, μπαίνουν προς πώληση στο σύστημα περισσότερα δικαιώματα και άρα η τιμή τους πέφτει (ακολουθούν την πτώση της τιμής των προϊόντων άνθρακα σύμφωνα με το νόμο της προσφοράς και ζήτησης).
Όποιος λοιπόν είναι πωλητής κερδίζει λιγότερα χρήματα για πράσινες επενδύσεις, και όποιος αγοράζει ξοδεύει λιγότερα και άρα μπορεί να ρυπαίνει περισσότερο με τα ίδια λεφτά. 
Άρα άνθρακες ο θησαυρός κυριολεκτικά.

Πάμε τώρα στο σπουδαιότερο.

Η εμπλοκή των μεγάλων χρηματιστηριακών οίκων στην αγορά αυτή μέσω έκδοσης συμβολαίων παραγώγων σχετικών με τους ρύπους είναι η ταφόπλακα του εγχειρήματος και να γιατί. 
Οι χρηματιστηριακές αγορές παραγώγων έχουν δικούς τους νόμους, και οι τιμές διαμορφώνονται πέρα κι έξω από λογικές πραγματικής οικονομίας, με πρώτο και βασικό μπούσουλα την κερδοσκοπία. 
Επίσης η αγορά αυτή ως περιορισμένη σε όγκο, είναι πανεύκολα καθοδηγούμενη.















Και αν οι J.P.Morgan, S&P, BoA, Citygroup και τα λοιπά τίμια αποβράσματα είχαν σαν σκοπό τους το καλό της ανθρωπότητας δεν θα ανησυχούσαμε. Όταν όμως είναι κερδοσκόποι που έχουν χαρτοφυλάκια γεμάτα πετρελαϊκές εταιρίες (που κάποτε είναι και κύριοι μέτοχοί τους ), τότε ποιος πιστεύει πως θα αφήσουν να πέσουν τα όρια ρύπων; Πράγμα που θα σήμαινε και δραματική πτώση των τιμών του πετρελαίου, και από εκεί τεράστια πιθανότητα αποπληθωρισμού (σε μια οικονομία που βασίζεται στο πετρέλαιο) που σημαίνει και βαθιά ύφεση;

 Το λέει ο ίδιος ο έγκυρος Αμερικανός περιβαλλοντολόγος Χάνσεν.

Πως το σύστημα της αγοράς ρύπων "απλά επιτρέπει στους υπεύθυνους της ρύπανσης και στους χρηματιστές της Wall Street να γδάρουν τον κόσμο κερδίζοντας δισεκατομμύρια"!

Με όλα αυτά το τελικό ερώτημα είναι ένα. Υπάρχει κάποιος εκ των μεγάλων που να θέλει πραγματικά την μείωση των ρύπων; Θέλουν οι οικονομίες να σταματήσουν την κλιματική αλλαγή, η είναι απλά κόντρα στα συμφέροντά τους και θα κάνουν τα πάντα για να μείνουν τα πράγματα ως έχουν με κόστος την ίδια τη ζωή στον πλανήτη; 

Το γεγονός ότι στην πράξη κανένα αποτέλεσμα δεν είχαμε μέχρι σήμερα στο θέμα της μείωσης των ρύπων κι έτσι Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ δίνει την απάντηση

Και δυστυχώς είτε μας αρέσει είτε όχι το δίλημμα μετά το "Σοσιαλισμός η βαρβαρότητα" γίνεται ολοφάνερα και δραματικά απλούστερο. Καπιταλισμός η Ζωή;



Υ.Γ. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο τα άρθρα που αναφέρονται στην Κοπεγχάγη, είδα ότι σχεδόν όλοι δίνουν το βάρος στο όριο της μείωσης των ρύπων και στο να είναι η οποιαδήποτε συμφωνία νομικά δεσμευτική και όχι μια απλή πολιτική δέσμευση. Αυτό είναι σωστό, αλλά αν ο εγγυητής της εφαρμογής είναι η αγορά και οι οίκοι, τότε ότι και να αποφασιστεί θα είναι εντελώς μάταιο.





Αυτοί που διοργάνωσαν την σύνοδο της Κοπεγχάγη δεν τους ενδιαφέρουν τα λεφτά, έχουν όλα τα λεφτά. Αυτό που ήθελαν από όλους τους αρχηγούς κρατών ήταν να συμφωνήσουν για μια παγκόσμια κυβέρνηση.Εκεί το πάνε, είναι πλέον φανερό. Και ο ΓΑΠ   μαζί τους.
Τωρα για τα δικαιώματα ρύπων στην Ελλάδα ,εκει θα πεσει γελιο.
 Ο  ΔΕΣΜΗΕ περιμένει απο την διαπραγμάτευση ρυπων στο Ελληνικό Χρηματιστήριο ,  που πρόκειται να αρχίσει για το 2011, να καλύψει τις συσσωρευμένες ζημίες που φτα νουν τα 145 εκ.ευρω .

Διαβαστε  την επόμενη ανάρτηση                                                                                                                                                                                                                   SAGINI



http://apneagr.blogspot.com

ΔΕΣΜΗΕ: πάνω από 60 εκατ. ευρώ το έλλειμμα


Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:




           Στα 62,837 εκατ. ευρώ διαμορφώνεται το έλλειμμα του ΔΕΣΜΗΕ, του διαχειριστή του συστήματος ηλεκτρισμού, όπως προκύπτει από τον ισολογισμό της εταιρείας που πραγματοποιεί την εκκαθάριση  της αγοράς ηλεκτρισμού.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας capital.gr, το έλλειμμα αυτό αποτυπώνει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο τις στρεβλώσεις της αγοράς, την τεχνητά χαμηλή τιμή της χονδρικής αλλά και την αποτυχία του τέλους ΑΠΕ με τη σημερινή του μορφή να υπολογίσει την πραγματική συνεισφορά των ανανεώσιμων και ως εκ τούτου έχει οδηγήσει σε δεινή θέση το διαχειριστή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ορκωτοί λογιστές αναφέρουν πως συντρέχουν λόγοι για λύση και εκκαθάριση της εταιρείας καθώς τα ίδια κεφάλαια έχουν καταστεί μικρότερα του 1/10 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η εταιρεία εμφανίζει τεράστιο έλλειμμα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά καθώς και πέρυσι οι ζημιές της διαμορφώθηκαν στα 63,271 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό μάλιστα, ο ΔΕΣΜΗΕ εμφανίζει αρνητικά ίδια κεφάλαια 44,277 εκατ. ευρώ ενώ οι υποχρεώσεις της εταιρείας έχουν φτάσει στα 144,061 εκατ. έναντι 91,062 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΔΕΣΜΗΕ αναμένει την πώληση των δικαιωμάτων ρύπων, που ξεκινά από σήμερα στο Χρηματιστήριο, έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες του και να προχωρήσει στην απαιτούμενη αύξηση κεφαλαίου.
econews

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Ανελκύστηκε Μιραζ-2000 στη Σάμο


Το αεροσκάφος Mirage 2000, που είχε καταπέσει σε θαλάσσια περιοχή στο νοτιοδυτικό άκρο της Σάμου, στις 9 Ιουνίου, λόγω μηχανικής βλάβης ανελκύστηκε με επιτυχία από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων.




Η επιχείρηση διεξήχθη από την Μοίρα
Κινητών Ομάδων της 206ης Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών




Συμμετείχαν επίσης το 4ο ειδικό τάγμα Εθνοφυλακης, το Ναρκοθηρευτικό ΚΑΛΛΙΣΤΩ το αρματαγωγό ΡΟΔΟΣ και το λιμενικό σώμα καθώς και οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας, Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό αλιευτικό σκάφος του, αφιλοκερδώς.
Η ανέλκυση καθυστέρησε να ολοκληρωθεί λόγω καιρικών συνθηκών ενώ είχε ιδιαίτερες δυσκολίες εξαιτίας των υπογείων ρευμάτων που υπάρχουν στη θαλάσσια περιοχή.





Οι εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας θα εξετάσουν εάν οι ζημιές στο αεροσκάφος είναι επισκευάσιμες ή όχι.
Το πλήρωμα του αεροσκάφους είχε παραληφθεί σώο, από σκάφος του στρατού ξηράς



.http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=286766

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Αθ. Ζηλιασκοπουλος Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα





Απίστευτες ιστορίες σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων και πλιάτσικου ανακαλύπτει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος


Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από
το Θούριο Εβρου. Οταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.\gov,
αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή»
έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση.
Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!
Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππας και να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών 
 
Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.

Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 ειχε υπογραψει μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas.
Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.

Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό!
Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη.
Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.

Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους.
Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον.
Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως.
Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως.
Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη.
Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».

1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια! 
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε.
Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110.
Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης.
Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου.
Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.






      Το κείμενο αυτό εσταλει με e-mail στο SAGINI 3 από τον φίλο  Αν Τσα.
Υπάρχει δημοσιευμένο και στο link παραπάνω.

       Αν αυτά είναι αλήθεια ,το SAGINI 3 δηλώνει τον θαυμασμό στον Ελληνα κο Αθαν. Ζηλιασκόπουλο .
Μέσα στην πρωτοφανή κρίση που βιώνουμε , άνθρωποι σε δημόσιες θέσεις σαν αυτή πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται δημόσια,πρωτα,  από τους πολιτικούς τους προϊσταμένους. Δυστυχώς τα media αλλά και τα συμφέροντα κάποιων, προβάλλουν το ανύπαρκτο έργο κάποιων ασήμαντων πολιτικών, οι οποίοι βλέπουν τον κάθε κο Ζηλιασκοπουλο σαν αντίπαλό τους.
Θα επανέλθουμε.
SAGINI






Δηλώσεις Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλου σχετικά με δολιοφθορές στο δίκτυο

10 Μαιου 2011
Τραινοσε 

        Ύστερα από τα επαναλαμβανόμενα κρούσματα δολιοφθοράς των τελευταίων ημερών, στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο πρόεδρος και Διευθύνων  Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Σε μια περίοδο ανάκαμψης για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, κάποιοι αποδεικνύουν πως δεν επιθυμούν μια βιώσιμη οικονομικά ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιοι κρύβονται πίσω από τις πρόσφατες δολιοφθορές στα καλώδια ηλεκτροκίνησης, όμως, έχουμε ήδη προσφύγει στις διωκτικές αρχές και στη Δικαιοσύνη προκειμένου να τους εντοπίσουμε και να τους βρούμε.
Πρόκειται για ιδιαίτερα οργανωμένες σπείρες, με εξειδίκευση και εξοπλισμό, οι οποίες επιλέγουν στρατηγικά σημεία του δικτύου, για τα χτυπήματά τους κατά του Σιδηροδρόμου. Δεν θα το αφήσουμε έτσι. Θα τους βρούμε».

Πηγη http://news.travelling.gr

Ίδιοι για πάντα!!

 

               Στις 7 Φεβρουαρίου 1825 κι ενώ η επανάσταση βρισκόταν σε πολύ κρίσιμη καμπή, "συνωμολογήθη εν Λονδίνω, εθνικόν δάνειον δύο εκατομμυρίων χρυσών λιρών, δια την χρηματοδότησιν του αγώνος". 


Ρίξτε μια ματιά στην κατανομή αυτού του δανείου:

- Το δάνειο συμφωνείται στο 55% της ονομαστικής του αξίας, για να καλυφθούν οι επισφάλειες των Άγγλων πιστωτών (δηλαδή αυτομάτως τα 2.000.000 γίνονται 1.100.000 λίρες!).
Εμείς βέβαια πληρώναμε τόκους για 2.000.000!

Από τα 1.100.000 κρατούνται προκαταβολικά:...
[] - Τόκοι δύο χρόνων 200.000 λίρες
- Μεσιτικά 68.000 λίρες
- Εξαγορά ομολογιών δανείου 212.000 λίρες
- Συμβολαιογραφικά 13.700 λίρες
- Έξοδα Ελλήνων (!) μεσαζόντων 15.487 λίρες.

Από τα εναπομείναντα, στέλνονται στις ΗΠΑ 156.000 λίρες για την κατασκευή δύο φρεγατών. Τελικά κατασκευάστηκε μόνο μία, που ήρθε στην Ελλάδα μετά το τέλος της επανάστασης. Επίσης, 123.000 λίρες μένουν στην Αγγλία για την αγορά έξι πολεμικών πλοιαρίων. Πήραμε μόνο το "Καρτερία" μετά την επανάσταση.

Συνεχίζουμε:
- Για μισθοδοσία φιλέλληνα(;) Κόχραν 37.000 λίρες
- Για αποπληρωμή πολεμοφοδίων 77.200 λίρες
- Διάφοροι λογαριασμοί (;;!) 47.000 λίρες

Έτσι, από τα 2.000.000 χρυσές λίρες, έφθασαν τελικά στην Ελλάδα μόλις 190.000 λίρες. Αντί αυτά τα ελάχιστα που απόμειναν να πάνε στον αγώνα κατά των Τούρκων, κατασπαταλήθηκαν στον εμφύλιο που είχε ξεσπάσει ανάμεσα στους Μωραϊτες και τους Ρουμελιώτες... Οι καπεταναίοι στρατολογούσαν κόσμο για να χτυπήσουν τους εσωτερικούς εχθρούς και πληρωνόντουσαν από τα λεφτά του δανείου. Άλλο πλιάτσικο κι εκεί, πέραν του γεγονότος ότι Έλληνες σκότωναν Έλληνες. Ο Γκούρας για παράδειγμα, είχε ένα σώμα εκατόν πενήντα ενόπλων, αλλά έκανε ψεύτικους καταλόγους για πεντακόσιους και τσέπωνε την μισθοδοσία και τα τροφεία τους. Το ίδιο και οι αντίπαλοι του.

Όταν λοιπόν ο Καποδίστριας ανέλαβε Κυβερνήτης, έδωσε εντολή στον Πρόεδρο της επιτροπής οικονομικών Ανδρέα Κοντόσταυλο, να κάνει μια απογραφή (να και η πρώτη απογραφή στην ιστορία μας...) της περιουσίας του κράτους.

Το κείμενο της επιτροπής ήταν λεπτομερέστατο και εξαιρετικά σύντομο.
Περιείχε μία μόλις πρόταση: 

"Κύριε Κυβερνήτα, εις το ταμείον του κράτους ευρέθη έν μόνο νόμισμα και αυτό κίβδηλον". 


an.tsa.


Εξαιρετικα επικαιρο,αλλα και δυσαρεστο, καλε μου φιλε.                                                                             SAGINI