Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Το έργο του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου , αυτή την χρονιά .

 

                        


Α

ΝΑΣΚΟΠΙΣΗ  2020 - 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  ΑΝΔΡΙΩΤΩΝ  και του ΔΗΜ.ΣΥΜΒ.ΑΝΔΡΟΥ

Το έργο του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου , αυτή την χρονιά .

                                                                     Ανδρος        19/11/2020


            Η σημερινή ενημέρωση του Δημ. Συμβουλίου Ανδρου , για τα πεπραγμένα μας σε σχέση με την κοινωνική , οικονομική και αναπτυξιακή προσφορά , του ΔΛΤΤΑ στα λιμάνια μας , από τον υποφαινόμενο , είχε προγραμματιστεί να γίνει τον Δεκέμβριο , με εντολή   του Δημάρχου μας κου Δ. Λοτσάρη .

        Αποφασίσαμε να επισπεύσουμε για  λίγες ημέρες την ενημέρωση σας  .

 Σε αυτό συντέλεσε και η ανεξήγητη  επιμονή του κ. Τρανάκου ( μέλους ΔΛΤΤΑ !!!! ) , να ‘’ενημερωθεί ‘’ μέσω ΔΣ.     

   Ζήτησε  εγγράφως , (δυο μέρες πριν το ΔΣ  της 2/11/20  και εκτός ημερήσιας παρακαλώ ) , από τον κο πρόεδρο του Δημ. Συμβ.Ανδρου , να πληροφορηθεί για τα πεπραγμένα μας στο ΔΛΤΤΑ. Ενημερώθηκε ότι θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση από το ΔΛΤΤΑ , στο επόμενο ΔΣ.  

   Όμως , αυτός στις  8/11/2020 , αποφάσισε  …………..πριν ενημερωθεί ο ίδιος , να ……ενημερώσει τους άλλους    !!!.

  ΕΔΩ .. https://www.androsportal.gr/giorgos-tranakos-enimerosi-epi-exelixeon-meleton-ergon-stoys-limenes-androy/?fbclid=IwAR3GSd-5tsI6ggwnqSxGUd-sawBqZzOhAcSYcsHMUmmlX83AkQ9YxBszMRQ

          Δημοσίευσε  ένα ανακριβές προσωπικό του πόνημα , στο  τοπικό σαιτ  Adros Portal με τίτλο ……  ‘’ Γιωργος Τρανάκος . Ενημέρωση επι εξελίξεων μελετών και έργων  στους λιμένες Ανδρου ‘’      !!!!!!!!


       Εδώ κλείνει η παρένθεση για να μπούμε στην ουσία .


          Ξεκινήσαμε πριν ένα χρόνο , εγώ  σαν εθελοντής  .

 Μοναδικό μου κίνητρο είναι αγάπη μου για την Ανδρο . Αποδέχθηκα αμέσως την πρόταση του Δημάρχου Ανδρου , κ. Δ. Λοτσάρη  να με ορίσει άμισθο σύμβουλο του και μέλος ΔΣ του ΔΛΤΤΑ ,  με βασική  μου αρμοδιότητα,   την επαναφορά στην ζωή ,  του για χρόνια ξεχασμένου,  Δημοτικού  Λιμενικού Ταμείου Τήνου -Ανδρου   .

 Μέχρι σήμερα  πραγματοποιήσαμε  αρκετά  και σχεδιάζουμε πολλά περισσότερα . 

Είχα και συνεχίζω μια  άριστη συνεργασία με τον Δήμαρχο μας ,με την Τεχν. Υπηρεσία , με τα περισσότερα μέλη του ΔΛΤΤΑ , με τους Τηνιακούς φίλους στο ΔΛΤΤΑ , με τις Αρχές κλπ . Στην δύσκολη εποχή που περνάμε ολοι αποδείξαμε , ότι μόνο με προγραμματισμό και μεθοδική δουλειά ,  έρχονται τα θετικά αποτελέσματα .   Παρακαλούμε να μας κρίνετε  μόνον γιά  το έργο μας . 

Κριτές και αξιολογητές  είναι ολοι αυτοί που  αγαπούν πραγματικά την Ανδρο,  μακριά από αποτυχημένες  μικροκομματικές πολιτικές.

Θα προσπαθήσω να είμαι περιγραφικός  και σύντομος .

1.     10 /12/19

--------Το ξεκίνημα μας  σηματοδοτήθηκε  από την άμεση ανάγκη για δράση και αποτελέσματα σε ένα τομέα κοινής ωφέλειας .Φέραμε από την Τήνο στην Ανδρο  το αποφρακτικό μηχάνημα συντήρησης αποχετεύσεων ,  ιδιοκτησίας του ΔΛΤΤΑ , για γίνουν  επισκευές και     συντήρηση δικτύου σε Γαύριο και  Μπατσί . Χρόνια είχε να έρθει αυτό το πανάκριβο  μηχάνημα στην Ανδρο, για δουλειά .

2.     15/12/19

  -------Αγοράσαμε μέσω ΔΛΤΤΑ , Χριστουγεννιάτικα  υλικά στολισμού  για όλα τα λιμάνια της Ανδρου .

3.     16 /12/19

------Παραγγείλαμε και αγοράσαμε υλικά ελαιοχρωματισμών ,  χρώματα  κλπ , και βάψαμε  τα κάγκελα, τα φωτιστικά , τα παγκάκια , φρεάτια  και πόρτες στα λιμάνια μας μαζί με  άλλες εργασίες ευπρεπισμού .

4.     29/3/20

-------Φέραμε και παλι  το αποφρακτικό μηχάνημα  από την Τήνο για να ολοκληρωθεί η συντήρηση του δικτύου στο Κόρθι και στην Χωρα , με χειριστές Ανδριώτες υπαλλήλους του Δήμου μας .

5.     10 /4 /20     (Αρχίσαμε προγραμματισμό εργασιών  για την νέα καλοκαιρινή σαιζόν )

-----   Πριν  το 1ο Lock Down,   κάναμε με δική μας πρωτοβουλία , συναντήσεις ολων των Ανδριωτών  μελών στην Ανδρο , παρουσία των τοπικών  Αρχών , για ενημέρωση προγραμματισμό , ιεράρχηση αναγκών και σύντομο   απολογισμό. Ξεκινήσαμε μια νέα προσπάθεια αναθέρμανσης των σχέσεων με πλευρά της Τήνου , υποβάλαμε νέα  αιτήματα στο ΔΛΤΤΑ .

-----    Με δική μου  πρωτοβουλία , έγιναν συνολικά , πέντε ομαδικές συναντήσεις των μελών μας  ,σε όλα τα λιμάνια μας . Δυστυχώς από τότε άρχισαν  και συνεχίζεται  χωρίς λόγο  , η αμφισβήτηση , τα ρυπαρά δημοσιεύματα , οι προσωπικές επιθέσεις και οι διάφορες  αναίτιες  τρικλοποδιές  ,  ( εκ των έσω ), από  την ενωμένη αντιπολίτευση ,  μέλη της Ανδρου στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ .  Αρχικά από Αδάμη , Μαμαη , κλπ και στην συνέχεια από  Τρανάκο  .

Αναγκασθήκαμε να τους αγνοήσουμε και προχωρήσαμε  μόνοι μας .

----- Ζητήσαμε και κάναμε παρουσία του Δημάρχου μας   συναντήσεις ,  με τους  Υπουργούς  Εσωτερικών και Ναυτιλίας και υποβάλαμε  (αλλά αρχικά  απορρίφθηκε) το πρωτεύον αίτημα διαχωρισμού του Λιμ. Ταμείου σε Ανδρο και Τήνο  .

-----   Ιδρύσαμε με απόφαση του Δημ.Συμβ.Ανδρου  το νέο  περιφερειακό γραφείο του ΔΛΤΤΑ στο Γαύριο  Ανδρου . 

------  Αφού ανακαινίσαμε και καθαρίσαμε κάποια  εγκαταλλημένα κτήρια τα μετατρέψαμε σε   αποθήκες του ΔΛΤΤΑ και του Δήμου  στο Γαυριο , για διάφορα αναλώσιμα υλικά ,

-------     Αγοράσαμε μέσω του ΔΛΤΤΑ , αρχικά δυο  9μετρους μεταλλικούς πυλώνες  και αποκαταστήσαμε εν μέρει,  τον ανύπαρκτο και εξαιρετικά επικίνδυνο , φωτισμό στις προβλήτες του λιμανιού στο Γαυριο .

-------  Παραγγείλαμε 7  εφτά νέους 9μετρους μεταλλικούς σπαστούς πυλώνες  φωτισμού  και  21    νέους προβολείς LED για το λιμάνι του Γαυρίου  .( όλα με αυστηρές τεχνικές προδιαγραφές )

 ---------   Αποξηλώσαμε την κατεστραμμένη από χρόνια , χαρακτηρισμένη επικίνδυνη από την Τ.Υ. του Δήμου μας ,  παλιά  ξύλινη περίφραξη  του λιμανιού στο Γαύριο .

-------- Αγοράσαμε  και πάλι χρώματα και υλικά , μέσω του  ΔΛΤΤΑ και  βάψαμε λευκό,   ολο τον  περίβολο του λιμανιού  και κίτρινες ολες τις  ( δέστρες ) μπιντες και τα σκουριασμένα φρεάτια  του λιμανιού , καθώς και τις διαγραμμίσεις 

-------  Επισκευάσαμε και  βάψαμε όλα τα πιλαρς ( κουτιά ) ηλεκτροδότησης λιμένα ,  και καθαιρέσαμε ολους τους επικίνδυνους και  κατεστραμμένους μαντεμένιους ιστούς φωτισμού.  Επισκευάσαμε  ολα τα παγκάκια και  τα επιστήλια καλάθια απορριμμάτων .

 --------  Κάναμε νέες μελέτες αναστήλωσης , με την Τεχν. Υπηρεσία  του Δήμου μας,  για την επισκευή του  στεγάστρου ταξιδιωτών  νότιας προβλήτας  .

-------- Κάναμε νέες μελέτες  , για  ανακατασκευή  της κατεστραμμένης  ράμπας ανέλκυσης   σκαφών στο λιμανι του Γαυριου  .

-------- Κάναμε νέα μελέτη  για  την επισκευή ενός σημαντικού  τοιχίου στο λιμάνι του  Κόρθιου .

 -------Τις υποβάλλαμε για έγκριση και χρηματοδότηση στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ στην Τήνο. Έγιναν  όλες  αποδεκτές   και ξεκίνησε η υλοποίηση τους .

--------Ολοκληρώσαμε την νέα οδική διαγράμμιση στους χώρους του λιμανιού μας .

--------- Υποβάλλαμε στο ΔΛΤΤΑ , νέα αιτήματα  με τεχνικές εκθέσεις ,  για προμήθεια νέων  πιλαρς εξυπηρέτησης σκαφών ,  σε όλα  λιμάνια της Ανδρου.

-------- Υποβάλλαμε  νέες τεχνικές εκθέσεις  των  νέων  ηλεκτρονικών πινακίδων πληροφόρησης κοινού  , που αναμένονται να προμηθευτούμε  και να τοποθετήσουμε  σύντομα .

------- Υποβάλλαμε  νέες τεχνικές εκθέσεις  που έγιναν αποδεκτές από το ΔΛΤΤΑ  και ήδη  παραλάβαμε  προσφάτως από τη Ιταλία 45 νέους  υπερσύγχρονους ιστούς φωτισμού , ειδικών προδιαγραφών , τεχνολογίας LED , ανεπηρέαστων από τις καιρικές συνθήκες και εγγυημένων για πολυετή χρήση .

  Θα  αντικαταστήσουν τους  παλαιούς κατεστραμμένους και  μονίμως σκουριασμένους από χυτοσίδηρο ( μαντέμι).  Θα τοποθετηθούν στα  λιμάνια της Ανδρου και θα είναι απολύτως συμβατοί ( όμοιοι )  με τα νέα ανάλογα φωτιστικά που ήδη αγοράστηκαν από τον Δήμο Ανδρου  σε συνεργασία  μαζί μας .

 -------Ζητήσαμε και παραλάβαμε 4 παλέτες ειδικό  ασφαλτόμιγμα και κλείσαμε  επικίνδυνες λακκούβες  στα λιμάνια μας .

 ------- Επιτέλους ,  παραλάβαμε διοικητικά  απο την Περιφέρεια Ν.Α ,τα νέα ,   λιμάνια  Χώρας και Κορθίου  και ξεκινήσαμε ήδη μελέτες ολοκλήρωσης των έργων και αξιοποίησης  

Ολοι γνωρίζετε για πολλά  χρόνια τα λιμάνια αυτά ήταν εγκαταλειμμένα στην τύχη , από τον Δήμο Ανδρου.  Τα έργα σε αυτά τα λιμάνια θα προχωρήσουν σύντομα .  Ηδη τρέχουν κάποιες σχετικές μελέτες  .

------- Ξεκινήσαμε συνεργασίες για  τα υδατοδρόμια  στην Ανδρο .  Θα διαχειρίζονται από το ΔΛΤΤΑ . Θα καθυστερήσει η υλοποίηση τους,  λόγω του COV 19 ( κορονοιου ).,

--------Επισπεύσαμε   με συντονισμένες  ενέργειες  στα αρμόδια Υπουργεία , το σημαντικότατο έργο υποδομής ,  ‘’Αποκατάσταση λειτουργικών βαθών ‘’   λιμένα Γαυριου,   προυπ. 1. 250. 000 ,00 ευρω.

     Το έργο αυτό άρχισε την 5η Αυγούστου 2020  και σήμερα εκτελείται και επιβλέπεται με υποδειγματικό τρόπο,  βρίσκεται  στην τελική φάση ολοκλήρωσης του . Το λιμάνι μας θα εχει  σύντομα τα απολύτως ασφαλή βαθη  για την ακτοπλοΐα .

Εδώ θέλω να σταθώ λίγο .

      Το παραπάνω έργο αποφασίστηκε  από την προηγουμένη  κυβέρνηση και μελετήθηκε,  υπο την πίεση των ναυτικών ατυχημάτων  που είχαν συμβεί  τα προηγούμενα  χρόνια , όταν  κάποια από τα πλοία της γραμμής , επικάθησαν στα αβαθή του λιμανιού μας στο Γαυριο .  Δόθηκε όπως ήταν φυσικό , προτεραιότητα από τον μελετητή,  στην επίλυση προβλημάτων ασφάλειας , σχετικά με την επικοινωνία - συγκοινωνία της Ανδρου .   Κανείς από την τότε διοίκηση του Δήμου μας ,  δεν σκέφτηκε  να ζητήσει το λίγο παραπάνω,  δηλαδή την παράλληλη τουριστική αξιοποίηση του έργου .   

Ετσι η  μελέτη αυτή , δεν προέβλεψε και την αποκατάσταση ασφαλών βαθών , στο όμορο βόρειο τμήμα του λιμένα  έκτασης περίπου 30 και πλέον στρεμμάτων , που οροθετείται από το υπάρχον σήμερα κρηπίδωμα  ( υπάρχουν σχετ. χάρτες ).  Εκεί  η προσέγγιση τουριστικών ιδιωτικών  σκαφών είναι αδύνατη σήμερα ,  εκτός από μικρές βάρκες . 

Αφορά καθαρά την τουριστική αξιοποίηση του λιμένα Γαυριου , ένα θέμα που εμεις έχουμε σαν βασική μας προτεραιότητα . Χωρίς την δημιουργία ασφαλών βαθών  , ακυρώνονται στην πράξη όλα τα σχέδια μας για τουριστική αξιοποίηση των λιμένα Γαυριου .

 Μετα από  συντονισμένες προσπάθειες και επαφές , ζητήσαμε από το αρμόδιο υπουργείο την επέκταση  του έργου της εκσκαφής  σε αυτό το τμήμα .   Αν τελικά γίνει αποδεκτό το αίτημα μας , θα καταθέσουμε συμπληρωματικές μελέτες για να  μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τον σχεδιασμό μας , της μελλοντικής δημιουργίας   ενός τουριστικού προορισμού  σκαφών στο Γαυριο , που θα ικανοποιεί την ασφαλή προσέγγιση  και ολες τις σύγχρονες ανάγκες των τουριστικών σκαφών .  Θα έχουμε απάντηση σύντομα απο το Υπουργείο και θα ενημερώσουμε σχετικά .

 ------- Φέραμε  με νέα προγραμματική σύμβαση στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ  την ( έτοιμη αλλά δυστυχώς 10 χρονια ξεχασμένη στα συρτάρια του Δήμου ) μελέτη  του έργου   ’’Ανάπλαση λιμένα Γαυριου’’ , οπου έγινε δεκτή . Το  σημαντικότατο αυτό έργο υποδομής , με  προϋπολογισμού 440 000,00  ευρω  θα δημοπρατηθεί από τον Δημο μας και  χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΔΛΤΤΑ .

6.     21/5/20

Ολοκληρώσαμε  εν μέρει,  τα έργα  λειτουργικού φωτισμού στο  λιμάνι του Γαυριου , με την παραλαβή και  τοποθέτηση νέων 9 μέτρων σπαστών πυλώνων  και φωτιστικών LED , από τους ηλεκτρολόγους του ΔΛΤΤΑ , και την δωρεάν εθελοντική προσφορά γερανοφόρων οχημάτων από δημότες μας .

7.        9/6 /20

Τοποθετήσαμε  νέο  9μετρο μεταλλικό σπαστό ιστο σημαιών , στην βόρεια  προβλήτα  , με την δωρεάν εθελοντική εργασία δημοτών μας . Στο λιμάνι εσόδου της Ανδρου , δεν υπήρχε ποτέ ,  κατάλληλος ιστός  ανάρτησης σημαιών  .

8.        20/6/20

 ----------- Εγκατασταθήκαμε   στο νέο μας  Περιφερειακό γραφείο Ανδρου   του ΔΛΤΤΑ στο Γαυριο . Ο   εξοπλισμός και η λειτουργεία του Γραφείου έγινε με έξοδα του ΔΛΤΤΑ . Κάνουμε προσπάθειες για την στελέχωση του  με κατάλληλο προσωπικό .

---------Ολοκληρώσαμε με επιτυχία την άσκηση περιβαλλοντικής ετοιμότητας για ενδεχόμενη ρύπανση του λιμένα Γαυριου .  Αφού επιθεωρήσαμε όλα τα υλικά αντιρρυπανσης  , με την συμμετοχή του Λιμενικού Σώματος των υπάλληλων καθαριότητας του ΔΛΤΤΑ ,του ΣΕΔΑ ,και ιδιωτών ψαράδων , πραγματοποιήθηκε η άσκηση αντιμετώπισης ρύπανσης . Σημειώνουμε ότι χρήματα για την ενοικίαση του εξοπλισμού   καταβάλλονται κάθε χρονο από το ΔΛΤΤΑ .

9.        30/6/20

   Πραγματοποιήθηκε εθελοντικός υποβρύχιος καθαρισμός απορριμμάτων  στο λιμάνι του Γαυριου

10.      2/7/20  

-------Ολοκληρώσαμε την καθαίρεση όλων των  κατεστραμμένων  και επικίνδυνων μαντεμένιων  ιστών  φωτισμού στο Γαυριο .

---------Μεταφέραμε από το λιμάνι της Χωρας στο λιμάνι του Γαυριου  ένα κινητο φυλάκιο του ΔΛΤΤΑ για τις ανάγκες της Λιμενικής Αρχης .

10.    3/7/20

     Παραδώσαμε  στους  χρήστες την  δωρεάν χρήση , της  νέας ράμπας  σκαφών , αφού την ηλεκτροδοτήσαμε με νυχτερινό  φωτισμό ασφαλείας και  την  υδροτήσαμε  από το δίκτυο του Γαυριου. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΔΛΤΤΑ . Η δωρεάν εθελοντική εργασία των δημοτών μας με μηχανήματα , βοήθησε σημαντικά στην ολοκλήρωση του έργου .

11.    9/7/20

 ------Έγινε σύσκεψη στο Γραφείο μας στο Γαυριο , των συναρμοδίων φορέων (Επιθεωρητών του  Υπουργ. Υποδομών , Λιμενική Αρχή , Ναυτιλιακές εταιρίες , Λιμενικο Ταμείο , Πρακτορεία πλοίων , ανάδοχος εταιρεία  )  και ελήφθησαν οι τελικές αποφάσεις για το τρόπο εκτέλεσης του έργου εκβάθυνσης του λιμανιού .

12.   13/7/20

 ------Ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ‘’Φιλόδημος ‘’ , μελετών  ύψους 241 000 ευρω για λιμενικά έργα σε Ανδρο και Τήνο .

------ Το ΔΛΤΤΑ συμμετείχε ενεργά στους αγώνες τριάθλου στο Γαύριο Ανδρου !!!

13.   16/7/20  

 Υπογράψαμε στη Τήνο  στα γραφεία του ΔΛΤΤΑ , παρουσία του Δημάρχου μας κου Δ. Λοτσάρη , την νέα προγραμματική  σύμβαση  , μεταξύ Δήμου Ανδρου και ΔΛΤΤΑ  για υλοποίηση της μελέτης ‘’ Ανάπτυξη λιμένα Γαυριου’’ , ύψους 440 000 ,00 ευρω.

14.    17/7/20

Ολοκληρώσαμε  την ηλεκτρονική βυθομετρική χαρτογράφηση  του λιμένα  , από συνεργείο ειδικών  επιστημόνων  της αναδόχου  εταιρείας  ‘’Σπανόπουλος ‘’, σύμφωνα με τις μελέτες του Υπ.Υποδομών . Προφέραμε  γραμματειακή βοήθεια στην επιβλέπουσα υπηρεσία του Υπ.Υποδομων και στην ανάδοχο εταιρεία .

15 .     19/7/20

 Με προσωπικές ενέργειες του Δημάρχου Ανδρου , ξαναφέραμε στην Ανδρο το ξεχασμένο σε συνεργείο  Αθηνών   για πολλά χρονια , το σχεδόν αμεταχείριστο , ειδικό φορτηγό αυτοκίνητο ιδιοκτησίας  ΔΛΤΤΑ , ( αποκομιδής απορριμμάτων με ειδικά πρες κοντεινερς ).

15.    30/7/20

   -------Αξιοποιήθηκε  , με την βοήθεια εθελοντών συμπολιτών μας  , ελεύθερος χωρος στην ευρύτερη περιοχή λιμένα Γαυριου,  σε πεδίο προσέγγισης ελικοπτέρων για υγειονομικούς και τουριστικούς σκοπούς  . ( με αστείες καταγγελίες στην Βουλή και  την Εισαγγελία , αντέδρασε η ενωμένη αντιπολίτευση Ανδρου σε αυτό το κοινωφελές έργο που είναι καθ’ όλα νόμιμο )!!!!!!!

  -------Τοποθετήθηκαν  δυο νέοι 9μετροι πυλώνες με εξι προβολείς ,  για νυχτερινού φωτισμό ασφαλείας στο ελεύθερο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  παρκινγκ αυτοκίνητων  στην νοτια πλευρα του λιμανιού.

16.      5/8/20 

-------Ήρθαν και εγκαταστάθηκαν τα μηχανήματα εκσκαφής λιμένα της αναδόχου εταιρείας .

17.    12 /8/20

--------Τοποθετήσαμε στο λιμάνι μας ,   νέες πινακίδες πληροφόρησης , για το έργο  εκσκαφής , για τους χρήστες λιμένα , και για τον κορονοιο , σε συνεννόηση με το ΔΛΤΤΑ  και την Λιμενική Αρχή .  Παραλάβαμε  και παλι χρώματα και  αλλά υλικά διαγραμμίσεων ,  που είχαμε ζητήσει από το ΔΛΤΤΑ .

18.     14/8/20

Παραλάβαμε και τοποθετήσαμε 20  νέους  διπλούς επιστήλιους  κάδους απορριμμάτων στα λιμάνια της Ανδρου  .

19.  16/8/20    

       Ολοκληρώθηκε η οδική σήμανση στο χώρο της ράμπας καθέλκυσης σκαφών .

 

20.  20/9/20 

Το πρώτο ασθενοφόρο  ελικόπτερο  προσγειώθηκε στο  νέο πεδίο προσέγγισης του Γαυριου και παράλαβε  ασθενή για μεταφορά σε νοσοκομείο της Αθήνας . Έκτοτε έχουν προσγειωθεί αρκετά ελικόπτερα και το πεδίο μας  έχει συγκεντρώσει άριστες κριτικές .

21.    26/9/20

Πραγματοποιήθηκε από  ειδικό συνεργείο δυτών ο υποβρύχιος έλεγχος της ασφαλείας των   κρηπιδωμάτων , στο λιμάνι Γαυρίου .

22.     28/9/20   

  Ξεκινήσαμε τις επισκευές στις εγκαταλειμμένες για πολλά χρονια , αποθήκες του πρώην  αγροτικού  συνεταιρισμού στο Γαυριο . Οι αποθήκες ανακαινίστηκαν μέσα εξω και ήδη εχουμε αποθηκεύσει με τάξη και ασφάλεια , πολλά αναλώσιμα και αλλα πολύτιμα υλικά του Λιμενικού Ταμείου,   αλλά και του Δήμου Ανδρου .  Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη δουλειά που συνεχίζεται ακόμα .

23.  2/10/20

Μαζί με τους υπαλλήλους καθαριότητας  , έγινε  κλαδονομη σε βασικό δρόμο του Γαυριου .

24.  4/10/20 

Με γερανοφόρο όχημα εθελοντών συμπολιτών μας , μεταφέρθηκαν στον χώρο των αποθηκών οι    9μετροι παλαιοί πυλώνες  φωτισμού .

25.   4/10/20   

Ολοκληρώθηκε η  ηλεκτροδότηση των πυλώνων νοτίου παρκινγκ , από τον ηλεκτρολόγο του ΔΛΤΤΑ. Για λόγους οικονομίας χρησιμοποιήσαμε εξι  6   παλαιούς προβολής πυρακτώσεως .

26.   10/10/20   

Ολοκληρώθηκε η προμήθεια από το ΔΛΤΤΑ ,   20 νέων κινητών κιγκλιδωμάτων ( κάγκελα ) για το λιμάνι μας .

27.    15/10/20

  Νέο ταξίδι με τον Δήμαρχο Ανδρου ,  στο ΔΛΤΤΑ στην Τήνο  για διευθέτηση σοβαρών θεσμικών θεμάτων συνεργασίας .

28.     27/10/20  

 Τέλος εργασιών στις νέες αποθήκες μας παραλαβή νέων ηλεκτρολογικών  υλικών  του ΔΛΤΤΑ .

29.     8/11/20

     Έναρξη νέων εργασιών ολικής  ανακατασκευής  του επικίνδυνου στεγάστρου της  νότιας προβλήτας , σύμφωνα με την μελέτη της ΤΥ Δήμου Ανδρου .

30.    Σας ενημερώνουμε ότι στα καθήκοντα μας είναι η  μηνιαία παρακολούθηση  της ορθής εκτέλεσης των συμβάσεων του ΔΛΤΤΑ με τους εργολάβους καθαριότητας , ηλεκτρολόγους , είσπραξης τελών ελλιμενισμού σκαφων ,  αντιρρυπανσης[ΛM1]  καθώς και πλήθος αλλων εργασιών . Επίσης η μέριμνα για όλα τα τεχνικά θέματα σχετικά με την καλή λειτουργεία των λιμανιών της Ανδρου .  Στο γραφείο μας τηρείται αρχείο εργασιών .

Αυτά σχετικά με την δραστηριότητα του Περιφερειακού  Γραφείου του ΔΛΤΤΑ , την χρονιά που περνάει  .

Ο προγραμματισμός νέων έργων και προμηθειών για το 2021 , εχει αποτυπωθεί  με σαφή τρόπο,  στις έγγραφες προτάσεις μας  στο ΔΛΤΤΑ , σχετικά με το νέο Τεχνικό Πρόγραμμα και τον νέο Προϋπολογισμό του 2021 .

  Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς , τον φιλο και συμπαραστάτη  , Δήμαρχο Ανδρου  κ. Δ. Λοτσαρη    , τους υπάλληλους και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας ,  όλους τους Ανδριωτες συμπολίτες που εθελοντικά βοηθούν το δύσκολο έργο μας , τους εξαίρετους υπαλλήλους καθαριότητας του ΔΛΤΤΑ  στην Ανδρο , τον Δήμαρχο Τηνου κ. Ιωαν  Σιώτο      , τον πρόεδρο του ΔΛΤΤΑ , κ. Γ. Σανταμούρη και  τους άριστους συνεργάτες του στο ΔΛΤΤΑ , καθώς και ολους αυτούς που βοήθησαν με ανιδιοτέλεια το έργο του ΔΛΤΤΑ στην Ανδρο η έστω αναγνωρίζουν την προσπάθεια μας,  με έναν καλό λόγο  .

 

 

                                                      

                                                                    Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος

                                                               Εντ/νος Σύμβουλος Δήμου Ανδρου

                                                                           Μέλος ΔΣ ΔΛΤΤΑ


 [ΛM1]


Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΙΧ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ...... ΑΝΔΡΟ

                                            


      

          Δεκάδες οχήματα , ( επιβατηγά και φορτηγά )  με ξένες πινακίδες κυκλοφορούν παράνομα εδω και χρόνια στην Άνδρο .  Κάποιοι  εκμεταλλεύονται την αδράνεια  και χαλάρωση ελέγχων των υπηρεσιών του κράτους  . Ελέγχεται  η αποφυγή δασμών , τελών κυκλοφορίας  και η ύπαρξη η οχι , ασφαλιστήριου συμβολαίου .

Με βαριές ποινές και πρόστιμα κινδυνεύουν οι ιδιοκτήτες και οι χρήστες .

      Η αρμοδιότητα ελέγχων νόμιμης κυκλοφορίας αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες στην χωρα μας ,  βασικά ανήκει στο Υπ. Οικονομικων ( ΑΑΔΕ , στα Τελωνεία ) και  στην ΕΛΑΣ  , που οφείλει να συνεργάζεται κατά περίπτωση  με την πλησιέστερη Τελωνειακή Αρχή , αφού δεν υπάρχει πλέον  Τελωνειακή Υπηρεσία στην Ανδρο .

Τι ισχύει σήμερα 

           

         ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Ποια πρόσωπα δικαιούνται να κυκλοφορούν στην Ελλάδα αυτοκίνητο,  με αλλοδαπές πινακίδες κυκλοφορίας, δηλαδή με το καθεστώς προσωρινής εισαγωγής και για πόσο διάστημα ;

         Φυσικά  πρέπει ολοι οι ενδιαφερόμενοι  , να μπορούν να αποδείξουν με εγγραφα  , ( εισητηρια ,διαβατήρια , βεβαιώσεις προξενείων κλπ ) οτι δικαιούνται να κάνουν χρήση του καθεστώτος προσωρινής εισαγωγής .


Δικαιούχα πρόσωπα είναι:


Α  .      Πρόσωπα με συνήθη κατοικία στο εξωτερικό που επισκέπτονται προσωρινά την Ελλάδα (Τουρίστες).  
Το δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής χορηγείται στην κατηγορία αυτή για μέσα μεταφοράς και είδη ατομικής χρήσης, με τους εξής ειδικότερους όρους:
- το πρόσωπο να έχει τη συνήθη κατοικία του εκτός Ελλάδας
- να έρχεται προσωρινά στην Ελλάδα
- να χρησιμοποιεί το Μέσο Μεταφοράς και τα είδη ατομικής χρήσης για ιδιωτική του χρήση.
Η διάρκεια παραμονής στο καθεστώς προσωρινής εισαγωγής ορίζεται στους έξι (6) μήνες, συνεχείς ή όχι, ανά δωδεκάμηνο.
       Σε έκτακτες περιστάσεις τα αρμόδια τελωνεία μπορούν κατά την κρίση τους να χορηγήσουν επί πλέον παράταση μέχρι δεκαπέντε (15) ημέρες.
      Ειδικά, τα επιβατικά οχήματα που εισάγονται προσωρινά από πρόσωπα με συνήθη κατοικία στο εξωτερικό, που δεν ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα στην Ελλάδα, εφόσον δεν επανεξάγονται με τη λήξη της διάρκειας των (6) μηνών, πρέπει να ακινητοποιούνται από την αρμόδια τελωνειακή αρχή, ύστερα από αίτηση του δικαιούχου, και να παραμένουν ακινητοποιημένα το λιγότερο (6) μήνες και το ανώτερο (24) μήνες.
    Για να μπορέσει ο δικαιούχος να κυκλοφορήσει εκ νέου το ακινητοποιημένο επιβατικό όχημα, πρέπει κατά το τελευταίο 12μηνο πριν από την αποσφράγιση του οχήματος να αποδεικνύει ότι είχε τη συνήθη κατοικία του στο εξωτερικό, δηλαδή ότι παρέμεινε στο εξωτερικό επί (185) ημέρες τουλάχιστον μετά τη σφράγιση του οχήματος.
Αν παρέλθουν 24 μήνες από την ακινητοποίηση, το όχημα κηρύσσεται αζήτητο.
Αν το αποσφραγίσει πριν από τους 24 μήνες και έχει δικαίωμα κυκλοφορίας μπορεί να το κυκλοφορήσει εκ νέου για 6 μήνες με καταβολή τελών κυκλοφορίας για όλο το διάστημα αυτό.

Β.      Πρόσωπα με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα,  που εργάζονται στο εξωτερικό τουλάχιστον έξι μήνες το δωδεκάμηνο.
Στην κατηγορία αυτή υπάγονται:
- Οι Έλληνες υπήκοοι, κάτοικοι Ελλάδας που παραμένουν και εργάζονται στο εξωτερικό, τουλάχιστον (6) μήνες το δωδεκάμηνο.
- Οι αλλοδαποί (αλλοδαπές) που είναι παντρεμένοι με Έλληνες (Ελληνίδες) μόνιμους κατοίκους Ελλάδας, εφόσον και μετά το γάμο τους εξακολουθούν να παραμένουν πραγματικά στο εξωτερικό.
    Το δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής χορηγείται στην κατηγορία αυτή για μέσα μεταφοράς και είδη ατομικής χρήσης για διάστημα έξι (6) μηνών, συνεχών ή όχι, ανά δωδεκάμηνο, χωρίς την καταβολή τελών κυκλοφορίας, εφόσον φέρουν ισχύουσα άδεια κυκλοφορίας κανονικής σειράς.
Το διάστημα αυτό των έξι (6) μηνών, μπορεί να παραταθεί από το αρμόδιο τελωνείο, σε έκτακτες περιστάσεις, μέχρι δεκαπέντε (15) ημέρες.

Γ.      Ελληνικά πληρώματα εμπορικών πλοίων γραμμών εξωτερικού.
Στην κατηγορία αυτή υπάγονται οι Έλληνες υπήκοοι, που είναι ναυτολογημένοι σε εμπορικά πλοία γραμμών εξωτερικού τουλάχιστον έξι (6) μήνες το δωδεκάμηνο.
Το δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής, χορηγείται μόνον για το ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο και για διάστημα (6) έξι μηνών, συνεχών ή όχι, ανά δωδεκάμηνο, χωρίς την καταβολή τελών κυκλοφορίας, εφόσον φέρει ισχύουσα άδεια κυκλοφορίας κανονικής σειράς.

Δ.        Άλλες ειδικές κατηγορίες
Το δικαίωμα της προσωρινής εισαγωγής παρέχεται και στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Στα πρόσωπα που έχουν συνήθη κατοικία στο εξωτερικό και έρχονται προσωρινά στην Ελλάδα, αποκλειστικά και μόνο για να σπουδάσουν σε ανώτερα ή ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το δικαίωμα παρέχεται για ένα επιβατικό όχημα και είδη ατομικής χρήσης, και για το διάστημα των σπουδών, ανάλογα με τα έτη σπουδών.
- Στα πρόσωπα που έχουν συνήθη κατοικία στο εξωτερικό και έρχονται προσωρινά στην Ελλάδα, αποκλειστικά και μόνον για μετεκπαίδευση ή ειδίκευση σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ή σχολές επιμόρφωσης που ανήκουν σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή πανεπιστημιακές κλινικές. Το δικαίωμα παρέχεται για ένα επιβατικό όχημα και είδη ατομικής χρήσης και για διάστημα τεσσάρων (4) ετών από την έναρξη της μετεκπαίδευσης ή ειδίκευσης.
- Στους αλλοδαπούς που έχουν συνήθη κατοικία στο εξωτερικό και έρχονται προσωρινά στην Ελλάδα με σκοπό να εργαστούν σε εκτέλεση σύμβασης ορισμένου χρόνου με το ελληνικό δημόσιο, οργανισμό δημοσίου δικαίου, νομικά πρόσωπα που εποπτεύονται από το δημόσιο, σε αλλοδαπά εμπορικά ή βιομηχανικά επιμελητήρια ή σε εγκαταστημένους στη χώρα μας ξένους κρατικούς οργανισμούς και ινστιτούτα και οι οποίοι προσφέρουν ιδιαίτερα εξειδικευμένη εργασία προσωρινής μορφής. Το δικαίωμα παρέχεται για ένα επιβατικό όχημα και είδη οικοσκευής και για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση εργασίας τους.
- Στους αλλοδαπούς υπηκόους που έχουν συνήθη κατοικία στο εξωτερικό και έρχονται προσωρινά στην Ελλάδα για να εργαστούν με σύμβαση ορισμένου χρόνου ως διδακτικό προσωπικό σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας ή σε ιδρύματα που λειτουργούν στην Ελλάδα με βάση διμερείς μορφωτικές συμφωνίες. Το δικαίωμα παρέχεται για ένα επιβατικό όχημα και είδη οικοσκευής και για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση εργασίας τους.
- Στους Έλληνες διπλωματικούς, προξενικούς και λοιπούς υπαλλήλους του Yπουργείου Εξωτερικών, καθώς και στους εξομοιούμενους με αυτούς υπαλλήλους, που επιστρέφουν προσωρινά στην Ελλάδα για εκτέλεση υπηρεσίας. Το δικαίωμα παρέχεται για ένα επιβατικό όχημα και είδη οικοσκευής και για διάστημα μέχρι πέντε (5) χρόνια από την άφιξή τους στην Ελλάδα για εκτέλεση υπηρεσίας. Η πενταετής διάρκεια παρατείνεται για ολόκληρο το διάστημα παραμονής των υπαλλήλων στην Ελλάδα για εκτέλεση υπηρεσίας, με τον όρο ότι η παραμονή τους στην Κεντρική υπηρεσία, δεν οφείλεται σε αίτημά τους, αλλά σε υπηρεσιακές ανάγκες, γεγονός που θα βεβαιώνεται από την αρμόδια Δημόσια Yπηρεσία. Παράταση πέραν της πενταετίας, θα χορηγείται τμηματικά για δώδεκα (12) μήνες κάθε φορά και μέχρι τη λήξη της υπηρεσίας του υπαλλήλου στην Κεντρική Yπηρεσία.
- Στους Έλληνες υπηκόους με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα που σπουδάζουν στο εξωτερικό ως φοιτητές, σπουδαστές ή μετεκπαιδευόμενοι σε σχολές εξωτερικού, εφόσον παραμένουν για σπουδές εκτός Ελλάδας κατά το μεγαλύτερο διάστημα του έτους σπουδών. Το δικαίωμα παρέχεται μόνο για επιβατικό όχημα και για διάστημα τριών(3) μηνών συνεχών ή όχι ανά ημερολογιακό έτος.
- Στα πρόσωπα που μετοικούν στην Ελλάδα. Το δικαίωμα παρέχεται μόνο για το επιβατικό όχημα με σκοπό τον τελωνισμό του και για διάστημα ενός (1) μήνα με τον όρο ότι το διάστημα αυτό δεν ξεπερνά την προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να πραγματοποιηθεί ο τελωνισμός του οχήματος με τις διατάξεις των μετοικούντων.
- Στους επαναπατριζόμενους Έλληνες και ομογενείς πολιτικούς πρόσφυγες. Το δικαίωμα παρέχεται μόνο για το επιβατικό όχημα με σκοπό τον τελωνισμό του και για διάστημα έξι (6) μηνών, με τον όρο ότι το διάστημα αυτό δεν ξεπερνά την προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να πραγματοποιηθεί ο τελωνισμός του οχήματος με τις διατάξεις των μετοικούντων.
- Στο υπαλληλικό προσωπικό της Ε.Ε., στους αλλοδαπούς ανταποκριτές ξένου τύπου, στο αλλοδαπό προσωπικό ξένων Αρχαιολογικών Σχολών, στο αλλοδαπό, προσωπικό Διεθνών Οργανισμών, κ.λπ.

Ποια είναι τα μεταφορικά μέσα ιδιωτικής χρήσης και τα είδη ατομικής χρήσης που μπορούν να παραληφθούν με το καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής;

Μεταφορικά μέσα είναι:
Τα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης, δηλαδή:
- Επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι εννέα (9) θέσεις, περιλαμβανομένου και του οδηγού ή αυτοκινούμενα τροχόσπιτα με τα ρυμουλκούμενά τους.
- Μοτοσικλέτες ή μοτοποδήλατα (αποκλείονται τα οχήματα δημόσιας χρήσης).
- Τα σκάφη αναψυχής ιδιωτικής χρήσης.
- Τα αεροπλάνα ιδιωτικής χρήσης.
- Άλογα ιππασίας.
Είδη ατομικής χρήσης είναι :
Τα είδη που έχει ο επισκέπτης στις προσωπικές του αποσκευές τις οποίες παρουσιάζει στο τελωνείο κατά την άφιξή του, και προορίζονται για τις ανάγκες κατά την προσωρινή παραμονή του στην Ελλάδα π.χ.:
- Τα είδη ρουχισμού.
- Η φωτογραφική μηχανή.
- Η φορητή κινηματογραφική μηχανή λήψεως.
- Η φορητή VIDEO CAMERA.
- Το φορητό ραδιόφωνο
- Το κασετόφωνο.
- Το φορητό μουσικό όργανο.
- Η σκηνή και ο εξοπλισμός κατασκηνώσεως.
- Είδη αθλήσεως (WIND SURFING, σκι, ποδήλατο, ρακέτες τέννις κ.λπ.).
- Ο προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν τα μεταφορικά μέσα και τα είδη ατομικής χρήσης, προκειμένου να παραληφθούν με το καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής;

Τα επιβατικά οχήματα, κατά την είσοδό τους στη χώρα μας, πρέπει να φέρουν επίσημες πινακίδες κυκλοφορίας κανονικής ή προσωρινής σειράς της χώρας που έχει εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας τους.
       Επίσης πρέπει να συνοδεύονται από την άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδώσει η χώρα στην οποία έχουν καταχωρηθεί και να είναι ασφαλισμένα.
       Εάν κατά την είσοδό τους στη χώρα δεν ισχύει η προσωρινού τύπου άδεια κυκλοφορίας, τότε δεν είναι δυνατή η υπαγωγή τους στο καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής ή απαλλαγής.
        Επίσης δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν ή να παραμένουν στη χώρα με τα παραπάνω καθεστώτα, πέραν της ημερομηνίας ισχύος της άδειας κυκλοφορίας προσωρινού τύπου. 

       Για τη συνέχιση της παραμονής των οχημάτων στο παραπάνω καθεστώς πρέπει οι κάτοχοι να εφοδιάζονται από την αρμόδια τελωνειακή αρχή με ελληνικές πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας προσωρινού τύπου.
Το δικαιούχο πρόσωπο πρέπει να έχει δίπλωμα οδήγησης επιβατικού οχήματος .

Σε ποιους περιορισμούς υπόκεινται τα μεταφορικά μέσα και τα είδη ατομικής χρήσης που παραλαμβάνονται με το καθεστώς προσωρινής εισαγωγής;

- Τα μεταφορικά μέσα και τα είδη ατομικής χρήσης που τίθενται στο καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής, πρέπει να επανεξάγονται το αργότερο μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας που προβλέπεται κατά περίπτωση και έχει ορίσει το τελωνείο, διαφορετικά επιβάλλονται πρόστιμα.
- Τα ρυμουλκούμενα οχήματα πρέπει να επανεξάγονται μαζί με το κυρίως όχημα που τα ρυμουλκεί.
Παράδειγμα: αν έχει εισαχθεί προσωρινά επιβατικό όχημα Ι.Χ. μαζί με ρυμουλκούμενο τροχόσπιτο, πρέπει να επανεξαχθούν μαζί, διαφορετικά επιβάλλονται πρόστιμα.
- Τα μεταφορικά μέσα και τα είδη ατομικής χρήσης δεν επιτρέπεται:
να μεταβιβαστούν
→ να εκμισθωθούν
→ να αποτελέσουν αντικείμενο ενεχύρου ή χρησιδανείου
→ να παραχωρηθεί η χρήση τους σε τρίτους
→ να οδηγούνται (για μέσα μεταφοράς), έστω και για μία μόνον φορά από τρίτους,
ανεξάρτητα της υπαιτιότητας ή όχι του δικαιούχου προσώπου.

        Ποιες ποινές επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των όρων και προϋποθέσεων που θέτουν οι διατάξεις που διέπουν το καθεστώς προσωρινής εισαγωγής;

Παραβάσεις

 - Πρόσθετα τέλη ( Πρόστιμα):
- Σε περίπτωση εκπρόθεσμης επαναποστολής ή εξαγωγής ή εγκατάλειψης ή καταστροφής ή ακινητοποίησης του οχήματος οφείλεται πρόστιμο για κάθε μέρα καθυστέρησης, ανάλογα με την δυναμικότητα του επιβατικού οχήματος:
Μέχρι 1600 cc: 15 € την ημέρα
Από 1601 cc μέχρι 2000 cc: 30 € την ημέρα
Από 2001 cc και άνω: 60 € την ημέρα και
για μοτοσικλέτες: 10 € την ημέρα .
Σε αυτοκίνητα που φέρουν προσωρινού τύπου άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας, επιβάλλονται τα ανωτέρω πρόστιμα για κάθε μέρα μετά τη λήξη της προσωρινού τύπου άδειας κυκλοφορίας.
- Προκειμένου για ρυμουλκούμενο όχημα που τυχόν παρέμεινε στην Ελλάδα μετά την επανεξαγωγή του κυρίως οχήματος που το ρυμουλκούσε, επιβάλλεται πρόσθετο τέλος 5 € για κάθε ημέρα παραμονής του ρυμουλκούμενου οχήματος μετά την επανεξαγωγή του κυρίως οχήματος (αφορά οχήματα τρίτης χώρας).
- Σε περίπτωση μη επανεξαγωγής σκαφών αναψυχής και αεροπλάνων, μέσα στην οριζόμενη προθεσμία οφείλονται:
→ εφάπαξ πρόσθετο τέλος 88 € για την μη εμπρόθεσμη επανεξαγωγή και
→ πρόσθετο τέλος 14 € για κάθε ημέρα παραμονής τους στην Ελλάδα, μετά την λήξη της προθεσμίας επανεξαγωγής.
- Σε περίπτωση μη επανεξαγωγής ειδών ατομικής χρήσης και αλόγων ιππασίας, μέσα στην οριζόμενη προθεσμία, οφείλεται πρόσθετο τέλος ίσο με το 50% του συνόλου των αναλογούντων δασμών και φόρων κατά την ημερομηνία διαπίστωσης της παράβασης.
- Για επιβατικό όχημα που έχει τεθεί εμπρόθεσμα σε τελωνειακή ακινητοποίηση και μεταγενέστερα λήξει η προθεσμία επανεξαγωγής του, δεν οφείλονται πρόσθετα τέλη.
Με την λήξη όμως της προθεσμίας επανεξαγωγής κηρύσσονται αζήτητα και στη συνέχεια περιέρχονται στην κυριότητα του Δημοσίου.
- Αν διαπιστωθεί ότι η προσωρινή εισαγωγή μεταφορικού μέσου ή ειδών ατομικής χρήσης, επετράπη με βάση ανακριβή στοιχεία που προσκόμισε στο τελωνείο ο ενδιαφερόμενος, καταλογίζονται  τα πρόσθετα τέλη της παράνομης παραμονής, από την ημέρα εισαγωγής, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα κατά περίπτωση.
- Σε περίπτωση οδήγησης κοινοτικού οχήματος από μη δικαιούχο πρόσωπο, επιβάλλεται πρόστιμο 700 €    αν το δικαιούχο πρόσωπο βρισκόταν στη χώρα κατά το χρόνο που συντελέστηκε η παράβαση, διαφορετικά επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το ύψος των φορολογικών επιβαρύνσεων που αναλογούν στο όχημα.
- Σε περίπτωση οδήγησης μεταφορικού μέσου τρίτης χώρας (πλην αλόγων ιππασίας) από μη δικαιούχο πρόσωπο , επιβάλλεται εφάπαξ πρόστιμο 733 € αν το δικαιούχο πρόσωπο βρισκόταν στη χώρα κατά το χρόνο που συντελέστηκε η παράβαση, διαφορετικά επιβάλλεται το διπλάσιο του προστίμου αυτού  , επιφυλασσόμενων των περί λαθρεμπορίας διατάξεων του εθνικού τελωνειακού κώδικα.
- Για κάθε άλλη παράβαση του καθεστώτος της προσωρινής εισαγωγής, οφείλονται άμεσα οι δασμοί και φόροι και πρόσθετο τέλος 100% των δασμών και φόρων που αναλογούν.
      Πέρα από την επιβολή των προστίμων, τα οχήματα υπόκεινται σε προσωρινή συντηρητική δέσμευση και αποδίδονται μετά την καταβολή των οφειλομένων προστίμων και τυχόν άλλων επιβαρύνσεων.

       Αν το όχημα δεν παραληφθεί μέσα σε τρεις (3) μήνες από την οριστικοποίηση της καταλογιστικής πράξης επιβολής των προστίμων, περιέχεται αυτοδικαίως στην κυριότητα του Δημοσίου .


Σχετικές δημοσιεύσεις


1 https://www.iefimerida.gr/news/152820/%CE%B1%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B9%CF%87-%CE%BC%CE%B5-%CE%BE%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7-


2

https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/aade-paranoma-ena-sta-tria-autokinita-me-xenes-pinakides-stin-ellada/


3

https://www.businessnews.gr/el/auto/ih-me-xenes-pinakides-erhontai-varia-prostima-kai-ypsili-forologia-pinakes.html

4

https://forum.4troxoi.gr/node/77202

Σάββατο 22 Αυγούστου 2020

Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ Α/Γ ... ΞΕΚΑΘΑΡΑ

    

                       Εκβιαστές, ψεύτες και υποκριτές - Μανώλης Β. Βολουδάκης

        Στις δημοκρατίες της Ε.Ε . και σε ολο τον Δυτικό κόσμο , οι μειοψηφίες οφείλουν να συντάσσονται στην τελική,  με τις αποφάσεις της πλειοψηφίας  , όπως αυτή εκφράζεται μέσα στα κοινοβούλια .

Οι σοβαρές διαφωνίες που υπάρχουν η που διαμορφώνονται  , συνήθως γίνονται πολιτική έκφραση η αντίθεση , στις επόμενες εκλογές . Τα ζητήματα και τα προβλήματα  που απασχολούν τις κοινωνίες , είθισται να  λύνονται από τις λαοπρόβλητες πλειοψηφίες,  μετά απο δημοκρατικές εκλογές .

Τι γίνεται όμως , όταν η αντιμετώπιση ενός υπάρχοντος χρόνιου κοινωνικού προβλήματος ,  βρίσκει την ίδια ακριβως αντιμετώπιση  και πολιτική απο τις κυβερνήσεις όλων των χρωμάτων , που διαδέχονται για δεκαετίες η μια την άλλη ?

Αναφέρομαι στο τεράστιο  πολιτικοοικονομικό θέμα , που απασχολεί σήμερα τους λαούς όλου του  πλανήτη   και φυσικά της Ελλάδας μας . 

Αναφέρομαι , στην φρενίτιδα για  '' Πράσινη Ανάπτυξη η για πολλούς Πράσινη Απάτη ''  , σαν την μοναδική λύση,  στην  αμφισβητούμενη από πολλούς πλέον ,  απειλή της   ''Κλιματικής Αλλαγής '' . 

Αναφέρομαι  , στην   προτεινόμενη με το ζόρι  από την Ε.Ε.   ''Καθαρή Πράσινη Ενέργεια'' ,  σαν την νέα  '' θρησκεία '' , που υποτίθεται οτι θα μας σώσει τελικά  από όλα τα κακά που μας απειλούν .sic!

Με την ''πράσινη ενέργεια'' θα αντιμετωπίσουμε τις  πλημμύρες , τις φωτιές , το λιώσιμο πάγων , τους σεισμούς , το τσουναμι , τα φίδια , κλπ,κλπ .

Και επειδή ''πράσινη ενέργεια'',  σημαίνει κυρίως  (Γερμανικές ) ανεμογεννήτριες και λοιπές ΑΠΕ  , φτάνουμε στην καρδιά ενός  θέματος , που χρόνια τώρα , απασχολεί μια σοβαρή μερίδα συμπολιτών  μας , οι οποίοι με ισχυρά  ( κατ' εμένα )  επιχειρήματα , αντιτίθενται στην τοποθέτηση παντού στην ύπαιθρο της χώρας και στα νησιά μας ,  των ανεμογεννητριών . 

Δεν θα σταθώ σήμερα , στα επιχειρήματα της μιας η της άλλης πλευράς .

Τοποθετούμαι πάντα  δημοσίως και επωνύμως ,  ξεκάθαρα αρνητικά για τις ΑΠΕ , για μια δεκαετία και πλέον . Όμως αυτό , δεν έχει σήμερα καμια σημασία .

Σήμερα θέλω να υπογραμμίσω με έμφαση,  την ξεκάθαρα θετική  στάση  ΟΛΩΝ των κυβερνήσεων την τελευταία 15 ετία  στο θέμα της πανελλαδικής εξάπλωσης των ανεμογεννητριών . 

 Για πολλούς λόγους που όλοι γνωρίζουμε ,    ΚΑΜΙΑ  Ελληνική η  Ευρωπαϊκή κυβέρνηση δεν αντιτάχθηκε  επίσημα και ουσιαστικά στην ''πράσινη ενέργεια'' .

Αντιθέτως από όλες τις κυβερνήσεις , ψηφίστηκαν Δρακόντειοι νόμοι υπέρ των ΑΠΕ   και οι πολίτες σήμερα,  αφού αδυνατούν να τους ανατρέψουν , υποβάλλονται σε βαρύτατες νομικές συνέπειες όταν αντιδρούν δυναμικά .

 Φυσικά  ,  κάποιες  τοπικές μειοψηφίες ,  που πατρονάρονται πολιτικά από  σκοτεινούς κύκλους   ,  όταν ''πέφτουν''  στην αντιπολίτευση του Δήμου    Άνδρου ,  ''γαυγίζουν '' υποκριτικά  ( αναζητώντας πολιτικά οφέλη ) . Είναι οι ίδιοι  που  σιωπούσαν προκλητικά , όταν βρέθηκαν τα προηγούμενα  στην εξουσία . 

 Δυστυχώς  θα βρίσκονται πάντα αφελείς χειροκροτητές ,  σε όλες τις πολιτικές παρατάξεις , που πότε δε θυμούνται τα λάθη των δικών τους , άλλα μόνο τα λάθη των άλλων .

Για χρόνια λοιπόν , στον μικρό και πανέμορφο τόπο μας  , εγώ και πολλοί  άλλοι φίλοι σκεπτικιστές ,  εξαιρετικοί γνώστες του θέματος ,  ''πράσινη απάτη '' , είχαμε χαρακτηριστεί  σαν  ''γραφικοί τύποι '' , για την δράση μας , από  τους ιδίους  που σήμερα εγιναν όψιμοι επαναστάτες .

Από αυτούς τους υποκριτές , που ήταν μυστικά οι συνομιλητές των ''επενδυτών'' και άνοιγαν  και πλήρωναν κρυφά , ''αγροτικούς δρόμους'' την νύχτα στα βουνά , για να προετοιμάσουν την εύκολη εγκατάσταση  δεκάδων Α/Γ στην Άνδρο . 

    Αγαπητοί φίλοι , επανέρχομαι στην αρχική μου τοποθέτηση  . 

 Ναι ,  σήμερα είμαι αντίθετος  στις Α/Γ ,  γιατί πιστεύω  (και μπορώ να το αποδείξω με σοβαρότατα επιχειρήματα ) , οτι θα έχουν βαριά αρνητική προσφορά στην  Άνδρο. 

Αυτή όμως η θέση μου ,   ταυτόχρονα συνεπάγεται την νομική  μου συμμόρφωση .

       Φυσικά άδικα περιμένω μέχρι σήμερα , μια ανάλογη ξεκάθαρη τοποθέτηση , απο αυτούς που στο παρελθόν κατείχαν θέσεις ευθύνης . Μόνο κάτι αρθράκια copy paste καθημερινά , με μηδενική ανταπόκριση . 

Αδυνατούν να γράψουν κάτι ... δικό τους , σχετικά με το πρόβλημα .

Ο  ''Καμπανός'' και το ''Φραγκάκι '' , εγιναν  μετά από πολλά χρόνια ,   νόμιμες ''επενδύσεις'' και σήμερα έχουν όλες τις άδειες,  από τις προηγούμενες κυβερνήσεις . 

Δείξτε μου έναν αιρετό αγωνιστή ,  που να ήξερε ο ίδιος σε βάθος το θέμα και προσπάθησε να ενημερώσει τους Ανδριώτες, για τον επερχόμενο κίνδυνο . 

Κανένας αιρετός στην Άνδρο , δεν  ''έστησε'' ποτέ στο παρελθόν,  μια δημόσια διάλεξη εναντίον των ανεμογεννητριών .  Αδιαφορήσαμε  λοιπόν όλοι σαν νησί , όταν είχαμε χρόνο αντίδρασης . 

Εμείς  ''οι γραφικοί ''   , τους προσκαλούσαμε και τους παρακαλούσαμε να παρευρεθούν  στις ομιλίες-διαλέξεις    , που  μόνοι μας διοργανώναμε  στην Άνδρο , στην Τήνο , στην Αθήνα και αλλού .

Αποτύχαμε  όλοι , αφού δεν κατορθώσαμε δυστυχώς να αποτρέψουμε τις Α/Γ στην Άνδρο . Δημοκρατικά είμαστε πλέον  υποχρεωμένοι να  , σεβόμαστε την νομιμότητά τους  και τις αποφάσεις των δικαστηρίων  .

 Συμπολίτες μας κατηγορήθηκαν ποινικά και τους επιβλήθηκαν πρόστιμα !

Ας προσπαθήσουμε  στο μέλλον ενωμένοι να ακυρώσουμε  , όλες τις επερχόμενες ''επενδύσεις'' που δεν έχουν ολοκληρώσει την αδειοδοτική διαδικασία . Έχουμε νομικά ερείσματα . 

       Ας  μείνουμε λοιπόν στην ουσία  και ας κλείσουμε τα αυτιά μας στους όψιμους ''κοτσαμπάσηδες '' , ανύπαρκτους επαναστάτες του γλυκού νερού .

 

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ


Η εικόνα ίσως περιέχει: φαγητό

     
         Με το παρόν δελτίο τύπου γίνεται γνωστό ότι το Δημοτικό Λιμενικό μας Ταμείο
πέτυχε την ένταξη στο Πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ», στο πλαίσιο της Πρόσκλησης VΙΙ,
της ακόλουθης Πράξης με δικαιούχο φορέα το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Τήνου- Άνδρου (Ν. Κυκλάδων):
«Μελέτες και Υπηρεσίες Ανάπτυξης Έργων ΔΛΤ Τήνου -Άνδρου», 
συνολικού προϋπολογισμού 241.262,25 € , με τα παρακάτω υποέργα:

1. Μελέτες και Υπηρεσίες Ανάπτυξης Έργων Λιμένα Τήνου

2. Μελέτες και Υπηρεσίες Ανάπτυξης Έργων Λιμένα Άνδρου

Η χρηματοδότηση μοιράζεται εξίσου στα δύο νησιά και καλύπτει βασικές
μελετητικές ανάγκες για τα λιμάνια μας. Με την ολοκλήρωση των μελετών αυτών
θα μας δοθεί η δυνατότητα να προχωρήσουμε με ωριμότητα στις προσκλήσεις για
τα έργα του ΕΣΠΑ.
Προχωράμε μπροστά με μεθοδικά βήματα.
                                                                                 
                                                                                  Ο Δήμαρχος 'Ανδρου 

                                                                                  Δημήτρης Λοτσάρης

Κυριακή 12 Ιουλίου 2020

Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα.



     


‘’   Το Short term rental στην Ελλάδα έγινε ό,τι γίνεται συνήθως με τις μόδες. Τσίχλα που αλλάζει γεύση, σχήμα, χρώμα και «ποιότητα» αναλόγως με το ποιος την μασάει’’.


     Ο ανταγωνισμός της επόμενης μέρας είναι εδώ σήμερα.
Η Ελλάδα παραμένει ένας υπέροχος προορισμός, ένα από τα μεγάλα μακρινά όνειρα δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.  
   Αλλά πόσοι από όσους βγάζουν λεφτά από αυτούς, το καταλαβαίνουν, το εκτιμούν και το αναδεικνύουν;
Δείτε για παράδειγμα αυτήν εδώ την βίλα.
         Η Three Laggoons Villa, βρίσκεται στη Σύρο, ένα νησί που θα μπορούσε (και πιθανότατα θα το κάνει μέσα στην επόμενη δεκαετία) να υποδέχεται πλήθη κάθε κατηγορίας, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, ή η Πάρος κι η Ρόδος.
      Έχει όπως χιλιάδες βίλες στο Αιγαίο μια όμορφη infinity pool, μεγάλο κήπο, ωραία θέα, παραλία από κάτω της που έχει δύσκολη πρόσβαση απ’ το δρόμο και υπέροχη ομορφιά, όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τις σύγχρονες ανέσεις ενός πανέμορφου σπιτιού, αλλά οι άνθρωποι της φρόντισαν να την καταστήσουν ασύγκριτη σε οποιονδήποτε ανταγωνισμό λειτουργώντας έξυπνα και προνοητικά.
         Έφτιαξαν λοιπόν ένα ελικοδρόμιο σε ένα σημείο που έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά καλύτερα πράγματα.        Έτσι προσφέρουν στο υψηλότερης κατηγορίας κοινό μια διευκόλυνση που ελάχιστες βίλες έχουν στο Αιγαίο.       Την ίδια στιγμή, παρέχουν σε όσους επισκέπτες το θελήσουν την δυνατότητα να νοικιάσουν αυτοκίνητα, μηχανάκια αλλά κυρίως, σκάφος.       Το οποίο μπορούν να το παρέχουν ακόμα για να πάρουν τους επισκέπτες τους από ένα λιμάνι για να τους οδηγήσουν απευθείας στην βίλα τους.        Καταλαβαίνετε πόσο μεγάλο πλεονέκτημα είναι αυτό σε μια απίθανη συγκυρία όπως η φετινή.
        Κι όμως, δεν ήταν η επένδυση ή η τεχνολογία που άλλαξε τα δεδομένα εν προκειμένω.
      Αλλά η σύνθετη σκέψη, κι η τετράγωνη λογική. Πράγματα που οι απόγονοι του Οδυσσέα και του Αριστοτέλη περηφανεύονται πως έχουν σε περίσσευμα.
Αλλά τελικά ελάχιστοι χρησιμοποιούν.



Απόσπασμα από ένα πολύ καλό άρθρο για το airbnb και τον τουρισμό  γενικότερα .


Πηγή : Andro.gr