Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ—ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ?





ΜΕΡΟΣ 1ο
Ελεύθερα διατυπώνουμε τις σκέψεις μας και τις τεκμηριώνουμε πρώτα με την απλή λογική.
Επειδή η οικολογική μας ανησυχία δεν εξαντλείται , αντιθέτως συνεχώς αναζωπυρώνεται , καθώς το τοπίο αρχίζει να ξεκαθαρίζει και ολοένα και περισσότερο διακρίνεται, το μεγαλοφυές είναι αλήθεια και καλοστημένο ,σχέδιο εξαπάτησης της παγκόσμιας κοινής γνώμης για την ''κλιματική αλλαγή''.
Πρόκειται βασικά για μια παγκόσμια καινοτόμο οικονομική επινόηση .
Το θέμα ''κλιματική αλλαγή'' είναι για κάποιους, χιλιάδες τόννοι ατόφιο χρυσάφι.
Αυτοι που επένδυσαν στην ''κλιματική αλλαγή'' κέρδισαν και κερδίζουν τεράστια ποσά.
Οι αναγνώστες μας εύκολα μπορούν να ανατρέξουν σε ετικέτες παλαιότερων αναρτήσεων του SAGINI 3 , όπου γράφαμε ότι η σύγχρονη οικονομία για να επιβιώσει και να μην ''πεθάνει ξαφνικά'' όπως πχ το 1929 , χρειάζεται μόνον μια απαραίτητη προϋπόθεση . ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα απαιτεί ''συνεχή ανάπτυξη'' ,άλλως καταρρέει.
Η ''συνεχής ανάπτυξη'' δημιουργεί συνεχή δανειακή απαίτηση .
Αυτό ακριβώς χρειάζονται όλες οι οικονομίες και οι τράπεζες σήμερα, αρκεί τα δάνεια να πληρώνονται μέσα από τα λεφτά που η ανάπτυξη φέρνει , η μέσα από νέο δανεισμό.
Απλούστερα, μπορούμε να πούμε, ότι το τραπεζικό σύστημα, το παγκόσμιο τραπεζικό καρτέλ, έχει αποκτήσει το προνόμιο να δημιουργεί σχεδόν όλο το χρήμα από το μηδέν και να το δανείζει, εισπράττοντας τόκους και κάνοντας κατάσχεση των περιουσιών αυτών που χρωστάνε.
Τα κράτη και οι λαοί έχασαν επομένως το δικαίωμα να δημιουργούν το χρήμα και το παραχώρησαν στο παγκόσμιο τραπεζικό καρτέλ, δηλαδή στους Διεθνείς Τραπεζίτες.
Έτσι εξηγείται για ποιο λόγο όλα τα κράτη του κόσμου και κατεξοχήν τα πιο πλούσια είναι χρεωμένα μέχρι το λαιμό στις τράπεζες, δηλαδή σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, οι οποίες απασχολούν μόνο ένα απειροελάχιστο κλάσμα του παγκοσμίου πληθυσμού.
Το παγκόσμιο χρήμα σήμερα εκδίδεται και κυκλοφορεί λογιστικά.
Οι τράπεζες δανείζουν εικονικό χρήμα, που στην πραγματικότητα δεν διαθέτουν, το οποίο εγγυοδοτείται με κεφάλαια που στην πραγματικότητα δεν έχουν, που κι αυτά υποστηρίζονται από τις κεντρικές τράπεζες που τυπώνουν χρήμα από αέρα κοπανιστό…

Ο δανειακός σχεδιασμός κάθε κράτους η αν θέλετε κάθε κυβέρνησης στηρίζεται σε ''σχέδια επενδύσεων'' που προσδοκούν ότι θα φέρουν ανάπτυξη.
Το τραπεζικό σύστημα , έμμεσα η αμμεσα χρηματοδοτεί αυτά τα σχέδια ,από την υλοποίηση των οποίων προσδοκάται νέος πλούτος (κέρδη ) που στην συνεχεία δημιουργεί νέο δανεισμό άρα μπορούν να δημιουργήσουν νέο- καινούργιο χρήμα και πάλι .
Δυστυχώς , τα κράτη σήμερα έχουν σχεδόν αποκλειστικά, εκχωρήσει στις τράπεζες το δικό τους δικαίωμα δημιουργίας , κοπής και κυκλοφορίας νέου χρήματος .



Για να λειτουργεί το σύστημα (ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ) απαιτείται συνεχής τραπεζικός δανεισμός όπως είπαμε παραπάνω .
Η χρηματοδότηση γίνεται , με αγορά ομόλογων που εκδίδουν οι κυβερνήσεις , από οικονομικές ιδιωτικές επιχειρήσεις (τράπεζες κλπ ) που αγοράζουν τα ομόλογα με προθεσμία .
Τα ομόλογα είναι πάντα έντοκα και το επιτόκιο είναι ανάλογο της φερεγγυότητας που κάθε κράτος διαθέτει στις διεθνείς αγορές.
Επειδή όπως είπαμε πιο πάνω οι δανειακές απαιτήσεις πρέπει να είναι συνεχείς,ακόμα και όταν δεν υπάρχουν ''σχεδία επενδύσεων'' πρέπει αυτά να δημιουργηθούν η να εφευρεθούν.
Δυστυχώς, οι κυβερνήσεις έχουν γίνει σήμερα υποχείρια των τραπεζιτών παγκοσμίως άλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα.
Κατς καιρούς λοιπόν εξαγγέλλονται τεράστια σχεδία επενδύσεων σε τομείς που η κοινή γνώμη ,πολλές φόρες, αδυνατεί να κατανοήσει την χρησιμότητα τους.
Όταν ο πρόεδρος Ρέιγκαν εξήγγειλε το ''Stars war'  ελάχιστοι μπορούσαν να καταλάβουν το λόγο για τον οποίο η Αμερική ξόδευε εκατομμύρια δολάρια.
Οι πόλεμοι της Αμερικής , κοστίζουν πολλά δις δολάρια και όμως μόλις τελειώσει ένας πόλεμος , αρχίζει άλλος.
Όμως οι πόλεμοι δημιουργούν χρέη και χρήμα .Κινείται η οικονομία. Φέρνουν ανάπτυξη. ( είναι σχεδία επενδύσεων ).
Η παγκόσμια ανάπτυξη πχ. των επικοινωνιών, ( ίντερνετ,κινητή τηλεφωνία κλπ ) ,
έφερε χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και τεράστια παγκόσμια ανάπτυξη.
Βλέπουμε λοιπόν γιατί, πάντα πρέπει να υπάρχει ανάγκη για χρέος και χρήμα .
Όταν οι υπάρχοντες κλάδοι της οικονομίας είναι σε ύφεση , αναζητούνται επειγόντως νέοι τρόποι για να κινηθούν και πάλι.
Η ύπαρξη πχ η η δημιουργία ενός νέου ιού ,μπορεί να φέρει τεράστια κέρδη στις φαρμακοβιομηχανίες που έχουν το εμβόλιο,αλλά και νέο χρήμα στα δημόσια ταμεία από φορολογία.
Το νέο υβριδικό μοντέλο της χ αυτοκινητοβιομηχανίας φέρνει τρελές πωλήσεις και απίστευτα κέρδη.
Οι προτάσεις για ''σχέδια επενδύσεων'' λοιπόν πέφτουν βροχή στις κυβερνήσεις που καλούνται να τις αξιολογήσουν και να προχωρήσουν στην υλοποίηση που θα φέρει την ανάπτυξη που όλοι ψάχνουν.
Ποιοι τις κάνουν λοιπόν αυτές τις προτάσεις ?
Εύκολο.... μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες,τράπεζες, διάφορα ινστιτούτα ερευνών, επιστημονικά ιδρύματα , οικονομικά λόμπι, διακεκριμένοι η βραβευμένοι επιστήμονες κλπ.
Ας προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε λοιπόν την ''κλιματική αλλαγή'', το ''μεγάλο κόλπο.''
Ένα παγκόσμιο κίνημα οικολογίας ,γεννήθηκε πριν 20-25 χρόνια και με την κατάλληλη προπαγάνδα εξαπλώθηκε παντού.
Ένα παγκόσμιο σύστημα προπαγάνδας και τα φερέφωνα του ,ανέλαβε εργολαβικά να πείσει όλον τον κόσμο ότι το κλίμα αλλάζει και απαιτούνται έμμεσα μέτρα για να σωθεί ο πλανήτης και να επιβιώσει ο πληθυσμός.
Πρόκειται για ένα “παγκόσμιο επενδυτικό σχέδιο
Μια διαβολικά έξυπνη ιδέα ,που θα έφερνε απίστευτα κέρδη παγκοσμίως.
Όμως ένα τόσο μεγάλο και παγκόσμιο σχέδιο έπρεπε να υποστηριχθεί από ισχυρά παγκόσμια διευθυντήρια που είναι πάνω από κυβερνήσεις τις οποίες χρησιμοποιούν με τρόπο ώστε να εξυπηρετούν μονο τα δικά τους συμφέροντα.
Όργανα τους είναι και οι διεθνείς Οργανισμοί ( ΟΗΕ, ΠΟΕ , ΠΟΥ κλπ ) ,
άλλα και διεθνείς προσωπικότητες όπως πχ. ο πρώην υποψήφιος πρόεδρος της Αμερικής Νομπελίστας ο AL Gore, αλλά και διεθνώς αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα .
Όργανα τους σήμερα είναι η Ε.Ε., άλλα και πλήθος κυβερνήσεων παγκοσμίως.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Τι λένε οι υποστηρικτές της λοιπόν.......με λίγα λόγια ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


ΙΣΠΑΝΙΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ




Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των φωτοβολταϊκών παραγωγών της Ιβηρικής χώρας, τα σχέδια της Ισπανικής κυβέρνησης δε σταματούν μόνο στην περικοπή των FIT(επιδοτήσεις ) για τις νέες συμβάσεις που θα υπογραφούν.
  Όπως καταγγέλλουν η κυβέρνηση σχεδιάζει αναδρομικές μειώσεις έως και 30% των FIT για έργα που έχουν ήδη υπογράψει συμβάσεις και βρίσκονται σε λειτουργία.
Μια τέτοια απόφαση θα ήταν καταστροφική και θα σήμαινε μείωση της αγοράς κατά 1 δις ευρώ λένε οι Ισπανοί ΑΠΕΤΖΗΔΕΣ..

Ωστόσο υπάρχει και ο αντίλογος, με τον Ισπανό Ρυθμιστή να επιρρίπτει την ευθύνη στις ΑΠΕ για την αύξηση κατά 11% του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας.

πηγες
http://sagini3.blogspot.com/search/label/%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9D%CE%97%20%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A4%CE%A5%CE%9E%CE%97

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/03/blog-post_778.html

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΝΕΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

Αλλα 12 νεα αιολικα'' παρκα'' εχουν αδειοδοτηθει απο την ΡΑΕ για την Ανδρο . Ελπιζουμε οτι θα υπαρξει συντομα, ενημερωση των πολιτων του νησιου μας απο τους αρμοδιους, για τα οικονομικα ωφελη που θα προκυψουν απο την εγκατασταση των ανεμογεννητριων στο νησι μας. 





    6 ο                 ΝΕΟ ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΘΕΣΗ             ΣΚΟΠΙΑ ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ-- ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΤΡΑ
  1.                         ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ              15

    Απόφαση ΡΑΕ υπ’ αριθμ. 1397/2010 για τη χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 30ΜW στις θέσεις «Σκοπιά – Άγιος Συμεών- Μεγάλη Πέτρα» του Δήμου Υδρούσας του Νομού Κυκλάδων, στην εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.»

    ΕΤΑΙΡΕΙΑ ''ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΕ''
    Την υπ΄ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ο-46160/31.01.2011 βεβαίωση κατόπιν του υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ι- 128233/07.12.2010 σχετικού αιτήματος της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.» για τη μεταβολή των στοιχείων της υπ’ αριθμ. 1397/2010 Απόφασης της ΡΑΕ για τη χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό, λόγω της αλλαγής του αριθμού και του τύπου των ανεμογεννητριών από 30 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου GAMESA ισχύος 1MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 54m, σε 15 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου GAMESA G80 ισχύος 2MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 80m.




Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Νέα χωματερή στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο !!!





ΠΛΗΡΗΣ Η  ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΙΩΤΩΝ 

Σαν να μην έφτανε το πρόβλημα με τα σκουπίδια του νησιού, έχουμε τώρα και άλλα.
Αυτοσχέδιο διαλυτήριο αυτοκίνητων και...
συλλογής άχρηστων παλιοσίδερων λειτουργεί
παράνομα στο λιμάνι  Γαυριο της  ΑΝΔΡΟΥ από αθίγγανους-ρομα.
Έχει στηθεί αυτοσχέδια κατασκήνωση μέσα στα παλιοσίδερα και αλλού στο Γαυριο Ανδρου.
Από τον περασμένο Φεβρουάριο δίπλα στο ρέμα του Γαυριου λειτουργεί παράνομα χωματερή-διαλυτήριο αυτοκινήτων , με την ανοχή των τοπικών Αρχών κατά παράβαση κάθε
οικολογικής διαχείρισης όπως ο νόμος προβλέπει .
Σαραβαλάκια και παλιοσίδερα , εγκαταλελειμμένα από όλο το νησί μεταφέρονται με τα φορτηγά των αθίγγανων ,όπως -όπως και συγκεντρώνονται στην συγκεκριμένη τοποθεσία διπλά στο ρέμα όπου αφαιρούνται πρόχειρα, όλα τα μη μεταλλικά εξαρτήματα.
Σχηματίζονται σωροί από λαμαρίνες και σίδερα για να φορτωθούν σε νταλίκες και να μεταφερθούν στη Ραφήνα με τα φερρυ.
Μπαταρίες, λάδια μηχανών , υγρά φρένων, γράσα, πλαστικά, τζάμια,
ελαστικά , είναι σίγουρα μη εμπορεύσιμα είδη για τους ρομά -αθίγγανους . Αλήθεια που καταλήγουν αυτά τα υλικά.
Μήπως πετιούνται στο ρέμα??
Η ρύπανση που γίνεται καθημερινά θυμίζει τριτοκοσμικές χώρες και όχι Κυκλάδες .
Δυστυχώς οι κάτοικοι και οι περίοικοι της χωματερής αδιαφορούν προκλητικά .
Γνωρίζουν την ύπαρξη της νέας χωματερής οι Αρχές του νησιού μας??
Έγινε κάποιος έλεγχος από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ανδρου, την Δημοτική Αρχή , την Υγειονομική υπηρεσία ??
Ενημερώθηκε η Εισαγγελική Αρχή για τις ποινικές ευθύνες που προβλέπει ο νομος για την ρύπανση του περιβάλλοντος ??




.
























Σχετικό  και  το παρακάτω από εδώ

            Την παράνομη απόρριψη των αυτοκινήτων σε δρόμους, χωράφια, αλλά ακόμη και σε φυσικά τοπία , επιχειρεί να θέσει οριστικά στο παρελθόν η πολιτεία με τη φετινή περίοδο απόσυρσης των παλαιών οχημάτων, η οποία ξεκίνησε την 22/2/20010 και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η περίοδος απόσυρσης δίνει κίνητρο στους ιδιοκτήτες των παλαιών Ι.Χ. να σταματήσουν την ασύδοτη εναπόθεση των αυτοκινήτων τους σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο, βάζοντας παράλληλα τέρμα στην πραγματική απειλή που συνιστούν για το περιβάλλον και τον άνθρωπο τα εξαιρετικά επιβλαβή υγρά των αυτοκινήτων.

Η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά την τελευταία πενταετία, όπου η χώρα μας έχει αρχίσει επιτέλους να εφαρμόζει την ανακύκλωση των παλαιών οχημάτων, όπως την ορίζουν οι σχετικές οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παράλληλα, η επέκταση της ανακύκλωσης οχημάτων στην Ελλάδα έχει δώσει ώθηση σε έναν νέο επιχειρηματικό κλάδο,!!!!! sic ,  καθώς πλέον ολοένα και περισσότερες εταιρείες δραστηριοποιούνται στη συλλογή των μετάλλων, των υγρών και των άλλων υλικών των παλαιών Ι.Χ.

«Ένα όχημα λογίζεται ως ανακυκλωμένο μόνον όταν του αφαιρεθούν όλα τα υγρά στοιχεία», τονίζει ο Παύλος Ραβάνης, εκπρόσωπος της εταιρείας ΚΟΥΑΝΟ Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της ανακύκλωσης οχημάτων. 
Τα υγρά που συλλέγονται είναι τα λάδια των οχημάτων, τα υγρά μπαταρίας και φρένων και τα υπολείμματα βενζίνης.
 Όπως εξηγούν οι παράγοντες της αγοράς, όλα τα υγρά επαναχρησιμοποιούνται αντί να ρυπαίνουν το περιβάλλον. !!!!! sic
«Τα λάδια της μηχανής του οχήματος ανακυκλώνονται, ενώ το ιδιαίτερα βλαβερό για το περιβάλλον φρέον συλλέγεται από εξειδικευμένη εταιρεία», υπογραμμίζει ο Π. Ραβάνης. 
Ακόμη, εξηγεί ότι «η βενζίνη που μαζεύεται από το ρεζερβουάρ του οχήματος αξιοποιείται για τον καθαρισμό των ανταλλακτικών», ενώ αναφέρει ότι τα υγρά των φρένων καταλήγουν σε μια συνεργαζόμενη εταιρεία, η οποία είναι υπεύθυνη για την αξιοποίησή τους μέσω ανακύκλωσης.

    Αναφορικά με το νερό που συλλέγεται από το ψυγείο και τα δοχεία των υαλοκαθαριστήρων χρησιμοποιείται -έπειτα από ειδική διαδικασία απολίπανσης- για τις ανάγκες της εταιρείας (πότισμα, καθαρισμός χώρων κ.λπ.). 
    Μετά την αφαίρεση όλων των υγρών στοιχείων, το μεγαλύτερο μέρος από το «κουφάρι» του οχήματος μετατρέπεται σε ανταλλακτικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Π. Ραβάνη, ορισμένα μέρη του αυτοκινήτου -όπως η μίζα, το δυναμό κ.ά.- ανακατασκευάζονται.

      Οι μπαταρίες των οχημάτων καταλήγουν στην εταιρεία ΣΥΔΕΣΥΣ, η οποία διαχειρίζεται απόβλητα χρησιμοποιούμενων συσσωρευτών, ενώ τα λάστιχα του οχήματος προωθούνται στην Εcoelastica, ένα εγκεκριμένο συλλογικό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης μεταχειρισμένων ελαστικών. 
     Όσο για τους καταλύτες των αυτοκινήτων, την ανακύκλωσή τους αναλαμβάνει εξειδικευμένη εταιρεία, ενώ ό,τι απομένει από το όχημα αξιοποιείται ως scrap μετάλλων.

Οι τιμές για σίδηρο, χαλκό και αλουμίνιο

Σύμφωνα με τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδας (ΕΔΟΕ), περίπου το 75% των Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ) αποτελείται από χρήσιμα μέταλλα. Μια σημαντική ποσότητα αυτών των μετάλλων, καταλήγει στις χαλυβουργίες, όπου τα μέταλλα αποτελούν πρώτη ύλη. Ένα σαφώς μικρότερο ποσοστό των υλικών των ΟΤΚΖ δεν ανακυκλώνεται και αξιοποιείται ως ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Σχετικά με τα ανακυκλωμένα μέταλλα, οι τιμές στην αγορά ποικίλλουν. Ο σίδηρος κυμαίνεται από 100 έως και 200 ευρώ τον τόνο, ανάλογα με τις ανάγκες που κατά καιρούς παρουσιάζονται και είναι άμεσα συνδεδεμένες με τη ζήτηση που εμφανίζει το μέταλλο κυρίως στον χώρο της βιομηχανίας.

Στον αντίποδα, σαφώς πιο υψηλές είναι οι τιμές ανά τόνο για τον χαλκό καθώς «αγγίζουν» τις 5.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, το αλουμίνιο κοστολογείται από 850 έως και 1.250 ευρώ ο τόνος, ενώ το ανοξείδωτο inox προσεγγίζει τα 1.500 ευρώ ανά τόνο.



         Δυστυχώς σήμερα πολλοί καπηλεύονται τη λέξη ''οικολογία'' στην πατρίδα μας και απλά περιορίζονται να περιγράφουν υπάρχοντα προβλήματα τα οποία πρέπει να λύνει πάντα κάποιος άλλος.                                                                      
                                                                          ΓΒΜ



Γίγαντες με γυάλινα πόδια


Το διεθνες ρεζιλικι που επαθε ο Γαλλοεβραιος Στρος Καν, απεδειξε σε ολο τον πλανητη οτι υποφερει απο κατι τετοια υποκειμενα που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να...
 κοιταζουν τους παντες απο ψηλα, χωρις να βλεπουν οτι τα ποδια τους ειναι γυαλινα. Ενας ανθρωπος που επαιζε χαμογελωντας με τις τυχες τοσων λαων, και που μπροστα του καθονταν προσοχη πρωθυπουργοι και ηγετες λαων, γκρεμιστηκε απο το βαθρο του, γιατι τα ψευτικα στηριγματα του εσπασαν απο μια καμαριερα ξενοδοχειου. Αυτο και μονο το γεγονος μας δινει το μηνυμα, για το ποσα μπορουν να πετυχουν οι θεωρητικα αδυναμοι πολιτες αυτου του πλανητη. Ανθρωπους με συνειδηση χρειαζομαστε μονο, για να μας απαλλαξουν απο αυτα τα βρωμερα σκουπιδια.




http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9438.html

Και παγίδα να ήταν, το τσίμπησε το τυρί μια χαρά. Να δεις που τελικά θα τον βάλουν σε κλινική αποτοξίνωσης. Μία τσόντα ανά τρεις ημέρες, μετά ανά εβδομάδα κτλ. Κάτι σαν σεξουαλική μεθαδόνη. Κάτι τέτοιο είχε κι ο Κλίντον αλλά διασφάλιζε πρώτα τη…συναίνεση. Ο Ντομινίκ φαίνεται ότι λειτουργεί με την …εικαζόμενη συναίνεση.