Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Πρόστιμο σε Κύπρο και Πολωνία για ανεπαρκές Πρασίνισμα



http://en.europeonline-magazine.eu/troubled-cyprus-faces-eu-fine-over-renewable-energy-failures_271893.html

Δεν είναι θράσος. Είναι μέρος του σχεδίου για δουλοπαροικοποίηση. Αν δηλαδή, για λόγους μη υπερβολής, είχαμε οποιαδήποτε αμφιβολία...

Η "Ευρωπαϊκή Ένωση" θέλει να βάλει πρόστιμο σε Κύπρο και Πολωνία επειδή δεν έχουν κάνει Νόμους του Κράτους το "20% της ενέργειας από ΑΠΕ μέχρι το 2020". Αυτός ο "Νόμος" δεν είναι παρά Σοβιετικού τύπου "quota", ποσόστωση, για αναγκαστικές εισαγωγές Γερμανικής σαβούρας (με λίγη Γαλλική, Δανέζικη και Ισπανική σάλτσα).  Δεν έχει καν σχέση με ενέργεια. Ή με το περιβάλλον. Φόρος υποτέλειας είναι με μορφή αναγκαστικών, μη ανταποδοτικών εισαγωγών.

Η λύση;

Έξω από την "Ευρωπαϊκή΄Ένωση" Τώρα. Χτες. Αύριο το πρωί. Κι αν ακούγεται δύσκολο ή παράτολμο, να θυμίσω ότι 1) και τα ποντίκια δυσκολεύονται να βγουν από την φάκα, και 2) όταν σε έχουν καταγράψει και σε έχουν βάλει στην ουρά για το τρένο, μόνο παράτολμα την κοπανάς... Κι αν δεν την κοπανίσεις... Θα το κάνουν. Το κάνουν ήδη. Το λένε ότι το κάνουν!  "Μόνο οι παραλίες θα σας μείνουν".
 ΠΗΓΗ
 http://archaeopteryxgr.blogspot.gr/2013/03/blog-post_23.html



" Γιατί τρώμε μπακαλιάρο κάθε 25η Μαρτίου;'



Ο βακαλάος, μπήκε στο τραπέζι μας τον 15ο αιώνα και...απέκτησε τη δική του θέση στο εθνικό μας εδεσματολόγιο.
 Παρόλο που η περίοδος της Σαρακοστής αποτελεί παράλληλα και περίοδο νηστείας, η εκκλησία, επέτρεψε να υπάρχουν δυο ημέρες όπου θα επιτρέπεται η κατανάλωση ψαριού. Μία από αυτές τις γιορτές είναι ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, όπου παραδοσιακά συνηθίζεται εκείνη την ημέρα να τρώμε μπακαλιάρο με σκορδαλιά. Η δεύτερη ημέρα εξαίρεσης της νηστείας είναι η Κυριακή των Βαΐων.

Γιατί όμως καθιερώθηκε ο μπακαλιάρος και όχι κάποιο άλλο ψάρι; Παλιά, όσοι ζούσαν σε παραθαλάσσιες περιοχές, δεν είχαν πρόβλημα να τρώνε φρέσκα ψάρια σε καθημερινή βάση. Για τον ορεινό πληθυσμό όμως, η μεταφορά του ψαριού αντιμετώπιζε προβλήματα, μιας και δεν υπήρχαν τα μέσα μεταφοράς του φρέσκου ψαριού πριν αυτό αλλοιωθεί. Όταν λοιπόν εισήχθηκε ο μπακαλιάρος τον 15ο αιώνα, ήταν ιδανικός, γιατί ήταν ένα φτηνό ψάρι το οποίο μπορεί να διατηρηθεί και εκτός ψυγείου με τη χρήση αλατιού.

 ΠΗΓΗ

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

( ΟΤΣ ) ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ...........ΜΗΔΕΝ



Μαλλιά κουβάρια στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.


     Ο λαός μας λέει ''όπου φτώχεια και γκρίνια '' , πράγμα που στην αγορά ηλεκτρισμού  σημαίνει οτι ανάμεσα στα μεγάλα και δυσεπίλυτα προβλήματα , ότι  η συνεχώς  μειούμενη ζήτηση  λόγω οικονομικής κρίσης ,αλλά κυρίως λόγω των πανάκριβων τιμολογίων της ΔΕΗ ,  προκαλεί ντόμινο  αδιεξόδων  , στους διαχειριστές του συστήματος ΛΑΓΗΕ και ΑΔΜΗΕ .
Τις  τελευταίες ημέρες  , σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΛΑΓΗΕ , η οριακή τιμή συστήματος (ΟΤΣ) ,  δηλ.η  τιμή χονδρικής έχει διαμορφωθεί γύρω στο......ΜΗΔΕΝ .
Απίστευτο όμως είναι αλήθεια !
 Ο λόγος απλούστατος . Υπερπροσφορά  παραγόμενης ενέργειας  από όλες τις συνιστώσες παραγωγής  ,  αλλά η  ζήτηση εξαιρετικά χαμηλή .
Η λιγνιτική παραγωγή ρεύματος  μαζί με τα  υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ , φθάνουν και περισσεύουν να καλύψουν την μειωμένη ζήτηση ,  όπως έχουμε ξαναγράψει τόσες φορές .
Εξ άλλου η ΔΕΗ διαθέτει και εργοστάσια παραγωγής από φυσικό αέριο.
Το κόστος παραγωγής του ρεύματος της ΔΕΗ , από την καύση του Ελληνικού λιγνίτη  και τις υδροηλεκτρικές μονάδες είναι εξαιρετικά χαμηλό  σε αντίθεση με το πανάκριβο ρεύμα των φωτοβολταϊκών  και των αιολικών βιομηχανικών μονάδων . 
Τα ίδια ισχύουν και για τις μονάδες του εισαγόμενου  φυσικού αερίου για ηλεκτροπαραγωγή .
       Τεράστιο το οικονομικό  κόστος της πράσινης απάτης που έχει γίνει θηλιά στο λαιμό του Έλληνα καταναλωτή.
Οι ΑΠΕ παράγουν ρεύμα (  όταν παράγουν ) και απαιτούν σύμφωνα με τους νόμους της πράσινης απάτης την απορρόφηση της παραγωγής τους  με.....  ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ !!
Τα ίδια ισχύουν και για τους ιδιώτες παραγωγούς  των 6 μεγάλων μονάδων με φυσικό αέριο .
Μπορεί να υπάρχει λοιπόν υπερπροσφορά ενέργειας  στο σύστημα, άλλα  η  '' πράσινη ενέργεια''  θα αγοραστεί με προτεραιότητα και θα πληρωθεί υποχρεωτικά και πανάκριβα , από τους διαχειριστές που αδυνατούν να την διαθέσουν αφού δεν υπάρχει ζήτηση. 
    Η μηδενική ΟΤΣ σημαίνει ότι  το σύστημα  αδυνατεί να πληρώσει το κόστος των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής .
Έχουμε γράψει κατ επανάληψη , οτι την διαφορά μεταξυ ΟΤΣ και εγγυημένης επιδότησης ( FIT ) ταρίφας ΑΠΕ ,  την πληρώνει ο διαχειριστής,  δηλ.ο ΛΑΓΗΕ . 
Οταν η ΟΤΣ ήταν... πχ  100 ευρώ και η ταρίφα  μιας μονάδας ΑΠΕ 120 ευρώ,  το κόστος για τον ΛΑΓΗΕ ήταν σχετικά με το σημερινό , πολύ μικρότερο. Υπολογίστε σήμερα με ΟΤΣ ....μηδέν.
Τεράστιο πρόβλημα που μεταφράζεται σε ζημιά  αρκετών εκατομμυρίων ευρώ κάθε μήνα
Η ισορροπία και η σταθερότητα του συστήματος είναι πλέον αδύνατον να ελεγχθεί και η κατάρρευση  θα φέρει αναπόφευκτα μπλακ-αουτ στη χώρα .

Απαιτούνται άμεσες υπεύθυνες αποφάσεις . 
  
    Η  γνώμη μας . Μια και μοναδική λύση προτείνουμε και πάλι , την αλλαγή του νόμου της ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ και την λειτουργία του συστήματος με συνθήκες ελεύθερης αγοράς προσφοράς και ζήτησης , χωρίς τις τεράστιες και καταστροφικές  επιδοτήσεις των ΑΠΕ .
Γνωρίζουμε βέβαια οτι  με  τους ευρωδούλους της ΡΑΕ και του ΥΠΕΚΑ δεν πρόκειται να ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο και η κατάσταση θα γίνεται συνεχώς ανεξέλεγκτη .
   Άλλωστε τα ίδια ''ανθρωπάκια'' χορήγησαν αφειδώς νέες άδειες ΑΠΕ και  άφησαν την αγορά φ/κ να διπλασιαστεί μέσα σε ενάμιση μήνα και τώρα λένε ότι δεν έχουν λεφτά να τους πληρώσουν τις νέες επιδοτήσεις.Τεράστιο το οικονομικό βάρος . Αυτό έγινε τον περασμένο Φεβρουάριο και καμιά ευθύνη δεν ζητήθηκε από κανέναν του ΥΠΕΚΑ και της ΡΑΕ.
Διαθέτουν περισια  , ανικανότητα και αδράνεια . Τα υπόλοιπα είναι δουλειά του κου Πεπόνη.



Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ

 

  Έτσι μας κλέβουν στη βενζίνη τα πρατήρια

Με τη χρήση της τεχνολογίας και με απλά τρικ πληρώνουμε για περισσότερα καύσιμα από όσα βάζουμε



    
   Ένα βήμα εμπρός, πέντε ευρώ χασούρα για τους οδηγούς! Αυτό είναι το πιο διαδεδομένο κόλπο που χρησιμοποιούν πολλοί βενζινάδες για να κλέβουν τον καταναλωτή, κάθε φορά που ανοίγει το ρεζερβουάρ του για να γεμίσει με βενζίνη.
 Τα στοιχεία για τις πρακτικές, παλαιές και νέες, που χρησιμοποιούν αρκετοί πρατηριούχοι προέρχονται από τους ελέγχους που κάνουν στην αγορά οι υπάλληλοι του υπουργείου Ανάπτυξης, σύμφωνα με τους οποίους το δημοφιλέστερο τρικ κλοπής των οδηγών είναι όταν η ένδειξη της αντλίας δεν αρχίζει από το μηδέν.
 Η ιδέα είναι απλή. Ο υπάλληλος βάζει σε ένα μηχανάκι βενζίνη αξίας π.χ. 5 ευρώ και στη συνέχεια τοποθετεί το πιστόλι στην αντλία κατά τρόπο ώστε να μην εφαρμόζει ακριβώς, με αποτέλεσμα να μη μηδενίζει ο μετρητής. Ετσι στον οδηγό που θα σταματήσει για βενζίνη, η αντλία συνεχίζει να μετρά από τα 5 ευρώ και μετά. 
Προκειμένου μάλιστα ο οδηγός να μην έχει οπτική επαφή με την ένδειξη της αντλίας, ο υπάλληλος τον καλεί να μετακινήσει το αυτοκίνητό του όσο το δυνατό πιο μπροστά, με το επιχείρημα ότι έτσι θα εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότερα οχήματα. Το αποτέλεσμα είναι δεδομένο. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός έχει παραγγείλει βενζίνη 20 ευρώ, στο ρεζερβουάρ του θα μπει καύσιμο αξίας 15 ευρώ. Μάλιστα το 50% των καταγγελιών που δέχεται το υπουργείο Ανάπτυξης για κλοπές στην αντλία αφορά ακριβώς τέτοια περιστατικά.
 Οπως λένε υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου, ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου άλλες φορές είναι συμμέτοχος στην απάτη, άλλες όμως όχι. Η κλοπή δηλαδή μπορεί να γίνεται εν τη απουσία του από τον υπάλληλο που έχει βάρδια. Το υπουργείο εκτιμά ότι το τρικ θα εξαλειφθεί με τη λειτουργία των συστημάτων εισροών - εκροών όγκου καυσίμων.
Το πιο καινούργιο ωστόσο κόλπο και πιο εξελιγμένο τεχνολογικά αφορά την κλοπή από απόσταση, ακόμη και από το σπίτι. Αρκεί κάποιος να έχει «πειράξει» στο πρατήριο το λογισμικό του ηλεκτρονικού υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος με τις αντλίες. 
Ο χειριστής μπορεί να δίνει εντολές στον συγκεκριμένο υπολογιστή από το Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλου υπολογιστή ακόμη και από χιλιόμετρα μακριά, ευρισκόμενος για παράδειγμα στο σπίτι του.
Ετσι ακριβώς λειτουργούσε και το καλά οργανωμένο κύκλωμα νοθείας και λαθρεμπορίας καυσίμων που εξαρθρώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο στην Αττική με τη σύλληψη 15 ατόμων, ανάμεσα στους οποίους πρατηριούχοι, υπεύθυνοι μεταφορικών εταιρειών κ.ά.
 Ολα τα πρατήρια που βρέθηκαν να συμμετέχουν στο κύκλωμα διέθεταν εξωτερικές κάμερες που παρακολουθούσαν την κίνηση ακριβώς μπροστά από το κατάστημα. Ετσι, σε περίπτωση ξαφνικών ελέγχων ο χειριστής ή οι χειριστές απενεργοποιούσαν από μακριά το «πειραγμένο» λογισμικό. Λέγεται μάλιστα ότι εκείνοι που είχαν πουλήσει στα μέλη της σπείρας τα συγκεκριμένα συστήματα, έπαιρναν ποσοστά από τα κλοπιμαία.
Η χρήση «πειραγμένου» software είναι η τελευταία λέξη της απάτης στην κλοπή καυσίμων και όπως λένε υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, πολύ δύσκολα εντοπίζεται.

Γ.ΦΙΝΤΙΚΑΚΗΣ
http://www.tanea.gr/news/economy/article/5007397/etsi-mas-kleboyn-sth-benzinh-ta-prathria/

SUNTECH .......ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΟΡΟΣΗΜΟ


 Η  Suntech,  ο μεγαλύτερος παγκοσμίως προμηθευτής φωτοβολταϊκών  χρεοκόπησε.





         Η θυγατρική της , Wuxi Suntech στην ΚΙΝΑ , είναι η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής ηλιακών πανελς του κόσμου . Τα χρέη της σε οκτώ Κινέζικες Τράπεζες ανέρχονται σε 1,2 δις δολλαρια και ξεπερνούν τα 2 δις στους πιστωτές της μόνο στην Κινεζική αγορά.

Η θυγατρική της Suntech, Wuxi, είναι η πρώτη μεγάλη κινεζική εταιρία φωτοβολταϊκών που κηρύσσει χρεοκοπία, μετά από μια σειρά «λουκέτα» σε μεγάλες επιχειρήσεις ηλιακής ενέργειας στην Δύση, όπως η Q-Cells στην Γερμανία και η Solyndra στις ΗΠΑ.


 Η μητρική  Suntech ειναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης,
 Η Κίνα συνέχισε να υποστηρίζει ηλιακή βιομηχανία της, ακόμη  καθώς οι Αμερικάνοι  και οι Ευρωπαίοι  κατασκευαστές εξοπλισμού φωτοβολταϊκών  έχουν αναγκαστεί σε αναδιάρθρωση ή πτώχευση. 
 Αλλά το  Κρατικό Συμβούλιο της Κίνας, το Δεκέμβριο σηματοδότησε ότι θα σταματήσει τη χρηματοδότηση των εγχωρίων ηλιακών πανελς επειδή ειναι  ασύμφορη  για τους κατασκευαστές και θα ενθαρρύνει τις συγχωνεύσεις μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών.