Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

Είναι πράγματι ανεπαρκές και άδικο και το νέο φορολογικό νομοσχέδιο ?

 



                                                                                    16/11/2023

     Οι αγωνιώδεις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων να ‘’πιάσουν’’ το μαύρο χρήμα στην χώρα μας , έχουν αποδειχθεί αποτυχημένες .

 Γίνονται με λάθος τρόπο , χωρίς ηθική και χωρίς την συναίνεση των πολιτών . 

   Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας κ. Στουρνάρας μιλάει σήμερα  για 40 δις μαύρο χρήμα στην οικονομία της χωρας μας .

    Το αμφιλεγόμενο νέο φορολογικό νομοσχέδιο,  σίγουρα  θα φέρει .....‘’εύκολες ‘’ εισπράξεις 600 εκ ευρώ στο μονίμως  , ανίκανο να εκσυγχρονισθεί Υπ. Οικονομικών , αφού ως γνωστόν κάθε οριζόντιο μέτρο , αποδίδει ζεστό χρήμα γρήγορα και εύκολα .   πχ ΕΝΦΙΑ . 

      Όμως αυτοί που χρόνια αποτελούν τα παράσιτα της οικονομικής μας ζωής , θα μείνουν παλι στο απυρόβλητο .

 Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες για καθολικούς φορολογικούς ελέγχους

ελευθέρων επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων ..

Και τα συνήθη υποζύγια πληρώνουν πάντα το ΄΄μάρμαρο'' , απλά γιατί οι αναλογούντες

φόροι μισθωτών και συνταξιούχων , προσδιορίζονται πολύ εύκολα .

Γνωρίζει φυσικά ο κ. Χατζηδάκης οτι….

 Α. Η αργή και προβληματική απόδοση δικαιοσύνης,  είναι μεγάλο πρόβλημα

 για την είσπραξη των οφειλόμενων και του  μαύρου χρήματος , σε εύλογο διάστημα .

Για αυτό δεν ευθύνεται ο ιδιος .Έτσι προχώρησε στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο


Β. Η καλή οργάνωση των οικονομικών  και διωκτικών Υπηρεσιών , παραμένει 

ένα ακόμη μεταρρυθμιστικό όνειρο στην χώρα μας . Γίνονται όμως σοβαρές προσπάθειες

     Προς το παρόν το ΥΟ μάλλον παραδέχεται , εκ του αποτελέσματος η έμμεσα ,   οτι η Ελληνική παραοικονομία …..συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη !!!!.

            Γ.   Ο Κώδικας  δηλ. ο  ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4174 Φορολογικές 

διαδικασίες  και άλλες    διατάξεις .   ΦΕΚ Α' 170/26-07-2013 είναι ο ''μπούσουλας'',  αλλά απαιτεί μεγάλο  αριθμό ειδικών υπαλλήλων , σε  χρονοβόρους ελέγχους και διαδικασίες και τελικά καθίσταται δυσχερής η εφαρμογή του σε ευρεία κλίμακα , που παραμένει  πάντα το ζητούμενο .

     Μεγάλος ασθενής , παραμένει η ''αργή''  Ελληνική Δικαιοσύνη και στοίχημα ο εκσυγχρονισμός της . Εκεί προσφεύγουν ολοι  φοροκλέπτες και αδικούμενοι  . Δικάζονται η παραγράφονται  σήμερα στα Δ.Δ.  μεγάλες ποινικές - φορολογικές υποθέσεις .Έχουμε τελεσίδικες αποφάσεις  μετα  απο 15-20 ετη  . Δεν υπάρχει διοικητική μηχανοργάνωση υποθέσεων . 

Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε και τα θετικά βήματα που έχουν γινει . 

Σε καθε περίπτωση θα ήταν άδικο να μην αναφερθεί η σημαντική Εθνική προσφορά της ΑΑΔΕ  τα τελευταία χρόνια . Διαβάστε και ενημερωθείτε την ετήσια Απολογιστική Έκθεση της ΑΑΔΕ ....

https://www.aade.gr/sites/default/files/2023-04/apologistiki_ekthesi_2022.pdf


      Σκέφτομαι τις χαμένες ευκαιρίες και τα χρόνια που πέρασαν  , αλλά  σίγουρα μας δόθηκαν και πολλές άλλες που τις πετάξαμε στα σκουπίδια .Φθάσαμε στην Εθνική χρεοκοπία . Μείναμε πολύ πίσω σαν χώρα .

                                 =============================================

Ηταν 2002 . Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε . 

                                                   

      

Προσκεκλημένοι  του Βρετανικού  NCIS (μέσω των Customs & Exice UK ),  της οικονομικής υπηρεσίας πληροφοριών  της Μ . Βρετανίας , βρεθήκαμε εκει σαν εκπρόσωποι αντιστοίχων Ελληνικών κρατικών Υπηρεσιών . 

Ενας εξαίρετος εφέτης δικαστής , ενας  ανώτατος  Εισαγγελέας με μεγάλη εμπειρία και εγώ , σαν εκπρόσωπος της μοναδικής τότε,  Υπηρεσίας δίωξης οικονομικού εγκλήματος της Ελλάδας .

    Απο χρόνια , η μονάδα μας στην   Υπηρεσία μου ,  είχε  δημιουργήσει με πολύ προσπάθεια , μια άριστη  συνεργασία σε πολλά επίπεδα και  με Άγγλους συναδέλφους των οικονομικών Υπηρεσιών της Μ. Βρετανίας και με πολλές κοινές επιτυχίες  στον κοινό μας στόχο .

     Κληθήκαμε σε μία παρουσίαση-ενημέρωση λειτουργίας  του NCIS

 

  NCIS -National Criminal Intelligence Service  . https://en.wikipedia.org/wiki/National_Criminal_Intelligence_Service#

   Η ίδρυση της υπηρεσίας NCIS, αφού εγκρίθηκε από το Βρετανικό κοινοβούλιο  , χρηματοδοτήθηκε από την τότε κυβέρνηση  με 140 εκ. λίρες !!!   και στελεχώθηκε με 500 έμπειρους αξιωματικούς ολων των διωκτικών υπηρεσιών της χώρας ,αλλά και νέους υπαλλήλους. 

   ‘’ Τα χρήματα αυτά θα τα πληρώσουν , με το παραπάνω οι κλέφτες και οι κακοποιοί , είπε ο εισηγητής βουλευτής του νομοσχεδίου στην Βρετανικό Κοινοβούλιο . Έχουμε την στήριξη όλων των φορολογουμένων Βρετανών .   

  ( τα χρήματα αυτά ξαναγύρισαν γρήγορα στα κρατικά ταμεία τους ,  απο τις πρώτες 4-5 επιτυχίες του NCIS . Ήταν τα χρήματα των …..κακοποιών )


Πρόκειται για μια υπερσύγχρονης τεχνολογίας , για την εποχή , Δημόσια Υπηρεσία.


   Η  βασική ιδέα , που έγινε τελικά ο  στόχος για την επιτυχία  του NCIS , ήταν η συλλογή δεδομένων και πληροφοριών , η ανάλυση αυτών και η παροχή τους  στις αρμόδιες Υπηρεσίες Δίωξης της χώρας . 

 Ο ιδρυτικός νόμος εξουσιοδότησε τον  NCIS με εξουσίες επιτήρησης , Τραπεζών , Χρηματιστηρίων, Ασφαλιστικών εταιρειών ,κλπ . Υπέγραψαν μνημόνια αμοιβαίας συνεργασίας μεταξύ τους . Υπάρχει άμεση ηλεκτρονική πρόσβαση σε όλα τα αρχεία δεδομένων τους ,απο τους ερευνητές του NCIS .

Η υπηρεσία μοιράστηκε  σε εξειδικευμένες μονάδες για οργανωμένα και σοβαρά εγκλήματα .

1.Ναρκωτικά ( είναι οικονομικό έγκλημα)

2.Ποδόσφαιρο 

3.Οικονομικα εγκλήματα 

4.Απαγωγές 

5.Εκβιασμους 

6.Πλαστο χρήμα

7.Κλοπές αυτοκίνητων 

8.Εγκλήματα παιδοφιλίας  κλπ                                                9. cyber crime 

 Στόχοι του NCIS ήταν 

          1. Οργανωμένες ομάδες τουλάχιστον 3 ατόμων .

2.  Συνεχής εγκληματική δραστηριότητα για παρατεταμένες περιόδους κατι σαν.. ‘’εγκληματίες καριέρας’’       
3. Να ενεργούν με κίνητρα  απόκτησης εξουσίας και για συσσώρευση κέρδους .
( Η Υπηρεσία αυτη το 2016 αναβαθμίστηκε σε SOCA  Serious Organised Crime Agency.)

ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ 

   Εγινε εύκολος ο εντοπισμός του μαύρου χρήματος !.

Οι ερευνητές του NCIS , μπορούν εύκολα να αξιοποιήσουν κάθε σχετική πληροφορία που φτάνει εκεί από διάφορες πηγές . 

   Εξαλλου πληροφορίες αντλούν εύκολα πλέον , μεσα απο το διαβαθμισμένο ειδικό  software της Υπηρεσίας τους , αφου οι ελεγκτές έχουν πρόσβαση παντού . 

  Η συλλογή η ανάλυση και η αξιοποίηση γίνεται απο  data analyst

  Εκτος των τραπεζικών λογαριασμών , μετοχών κλπ , ερευνούν την νόμιμη  κτήση σε  ακινητα , σκάφη , αεροσκάφη ,αυτοκίνητα , ατομικά και οικογενειακα εξοδα , λογαριασμούς παροχών . 

     Όταν διαπιστωθούν  τεκμηριωμένες περιπτώσεις  , ολα τα παραπάνω περιουσιακά στοιχεία δεσμεύονται αρχικά για 6 μηνες και οι ιδιοκτήτες τους μετατρέπονται σε ‘’υποψήφιους’’ κατηγορούμενους για βαριά οικονομικά εγκλήματα . 

   Οι ελεγχόμενοι καλούνται να προσκομίσουν στο NCIS , τις ενστάσεις τους , η   καθε έγγραφο η στοιχείο που διαθέτουν εντος 6 μηνών  , διαφορετικά οι παραβάτες παραπέμπονται στην δικαιοσύνη με σοβαρές κατηγορίες και ποινές . 

    Τα παράνομα χρήματα  κατάσχονται ,  τα παράνομα ακίνητα και τα κινητά εκποιούνται .    

  Μαζί με αυτούς παραπέμπονται  λογιστές , τραπεζικοί υπάλληλοι , συμβολαιογράφοι και κάθε άλλος που αποδεδειγμένα συνέβαλαν ,  στο συγκεκριμένο οικονομικό έγκλημα  χωρίς να ενημερώσουν  εγκαίρως ως οφείλαν εκ του νομου , τον  NCIS .

  Το κράτος στην Μ. Βρετανία  ‘’μαζεύει’’  εύκολα και προπάντων με ηθική ,  μαύρο χρήμα πολλών εκατομμυρίων λιρών απο την αγορά . 

 Λεφτά υπάρχουν ειπε ο ΓΑΠ . Μόνο που δεν είπε οτι ανήκουν στο οργανωμένο έγκλημα και οτι ο ιδιος είναι ανίκανος να κανει το παραμικρό 

  Ήταν όσο απλό  . Εντυπωσιαστήκαμε θετικά και οι τρεις Έλληνες .

Είχαμε κοινούς στόχους , αλλά με τεράστια ελλείμματα σαν χώρα , σε νομοθεσία και τεχνικά μεσα .  Ίσως ζηλέψαμε . Ανθρώπινο είναι  . Φυσικά γνωρίζαμε  οτι τα μεγέθη των δυο χωρων είναι άνισα σε κάθε σύγκριση . Γνωρίζαμε καλά τον απαράδεκτο τρόπο που λειτουργεί η δικαιοσύνη και οι Δημόσιες Υπηρεσίες στην χώρα μας . Πήραμε την υπόσχεση τους  οτι θα συνεχίσουμε τουλάχιστον την  συνεργασία μαζί τους .

Επιστρέψαμε στην Ελλάδα

Φέραμε  πολλές νέες ιδέες και ελπίδες. Ξεκινήσαμε ενημερωτικές συναντήσεις με αξιωματούχους της κυβέρνησης ΓΑΠ και οχι μονον .

 Παντού η ίδια  απάντηση. ..... ‘’ Θίγονται πολλά και οργανωμένα συμφέροντα και δημιουργείται μεγάλο πολιτικό κόστος , αλλά παράλληλα υπάρχει πλήρης ανικανότητα οργάνωσης  τέτοιου μεγέθους μεταρρυθμίσεων’’ . 

                                                     


 

       Εκείνη την εποχή , είχα την τύχη να γνωρίσω  προσωπικά τον  εξαίρετο ευπατρίδη   Υφυπουργό   Εξωτερικών κ. Δημ.  Δόλλη στην κυβέρνηση του ΓΑΠ. 

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82_%CE%94%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%82 

https://www.tanea.gr/2010/04/09/greece/me-toys-talimpan-den-milas-gia-lefta/

Το ενημέρωσα αναλυτικά . Κατάλαβε οτι υπάρχουν πολλά λεφτά ‘’εκει εξω’’ και ανήκουν όλα στην Ελλάδα μας .

Ο πρώην βουλευτής της Κοινοπολιτείας, στην Αυστραλία ,  ο κ. Δημ Δόλλης  εδειξε μεγαλο ενδιαφέρον για το θεμα.   

  Ενθουσιάστηκε  και μου ζήτησε έγγραφο υπόμνημα, για να ενημερώσει άμεσα  τον ιδιο τον πρωθυπουργό και να συνταχθεί η σχετική νομοθετική ρύθμιση , με δεδομένη την συνδρομή  ,  της Αγγλικής Πρεσβείας στην Αθήνα .

   Κάθησα δυο μερες και έγραψα , αυτα που πρέπει σε εναν πρωθυπουργό !

Παρέδωσα το υπόμνημα μου στον ιδιο τον κ. Δόλλη στο Υπουργείο Εξωτερικών.

   Όπως ο ιδιος με ενημέρωσε , εγινε μεταξύ τους συνάντηση για το θέμα αυτό ,στον Εθνικό  κήπο ,  όπου αφού του μίλησε σχετικά ,  του παρέδωσε  το υπόμνημά μου .

Δεν θέλω να γράψω περισσότερα για την απαράδεκτη αντίδραση του ΓΑΠ .

   Ανάλογες σημαντικές ενέργειες με δημόσιες παρουσιάσεις- παρεμβάσεις  του θέματος  , έγιναν και από τους άλλους δυο συνταξιδιώτες μου , δυστυχώς χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα . 


Γιώργος Βαλεν. Μαντζώρος

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023

 





Πέρασαν και οι  αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023 στην Ανδρο .

Εφεραν διχόνοια , μικρότητες , και γενικά μια ανωμαλία στην κοινωνική ζωη

της Ανδρου , κυρίως επειδή τα αποτελέσματα ήταν οριακά για τους νικητές και

οι χαμένοι προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο Σύρου , ελπίζοντας οτι θα δικαιωθούν .

   Τελικά Δήμαρχος Ανδρου για τα επόμενα 5 πέντε χρόνια , με λίγους ψήφους διαφορά ,

εκλέχτηκε ο Θεοδόσης Σουσούδης .

 Περιφερειακή Σύμβουλος Ανδρου  η Βρεττού Αννα με ενα 1 ψηφο ( απίστευτο) , έναντι του χαμένου  Λάσκαρη Δημ.

Τέλος πάντων η Δημοκρατία λειτουργεί .


  Απο το εκλογικό αποτέλεσμα προκύπτει , ότι για πολλούς λόγους  ,

( που δεν είναι της παρούσης στιγμής ) , οι ψηφοφόροι είχαν αρνητική εικόνα και

αρνήθηκαν να τον επανεκλέξουν Δήμαρχο Ανδρου τον Δ. Λοτσάρη .


Η νέα Διοίκηση αναλαμβάνει την 1/1/2024.


    Μέχρι τότε , ο χαμένος και απερχόμενος Δήμαρχος της μειοψηφίας Δ. Λοτσάρης , καλείται να διοικήσει την Ανδρο ( με μόλις 6 εξι  συμβούλους  σε σύνολο 21) ,

μετά και την πρόσφατη παραίτηση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου

κ. Λευτέρη Μπάλλα . 

    Οι εναπομείναντες σύμβουλοι κ.κ. Στεφάνου Ν  ( εκλέχθηκε πάλι ) ,Τηνιακός Δ.  ( εκλέχθηκε παλι ) , Γιαννίσης Δ (απέτυχε) , Βενετίκη Μ (απέτυχε) ,

Μακρη Α ( εκλέχθηκε ) , Μπιθικώτση Α ( απέτυχε ),Θωμας Κυριάκος (εκλέχθηκε ).


      Πολλά και  σοβαρά είναι τα θέματα που εκκρεμούν και ζητούν λύσεις ,

μέχρι το τέλος του 2023 ( Δημόσια έργα, ΧΥΤΥ, κλπ )

    


     Πριν αλλά και μετά ,  το αποτέλεσμα των εκλογών στις 6/10.2023  , ο Δημ Λοτσάρης   , με σχεδόν καθημερινές προσωπικές του αναρτήσεις στο

διαδίκτυο και στα προσωπικά του ΜΚΔ και ειδικά στο ‘’Εν Ανδρω ‘’  ,

διαφημίζει και ενημερώνει παράλληλα , τους Ανδριώτες για τα εργα του ,

που όντως είναι  πολλά , αναγκαία και σημαντικά , συγκριτικά με  τα δεδομένα

του παρελθόντος . 

   Συνεχίζει και μετά τις 6/10/2023 , σχεδόν κάθε μέρα  ο εξαιρετικά δραστήριος

  Δ. Λοτσάρης , να ανεβάζει στο F/B  και  ενα νέο καινούργιο κοινωφελές έργο

στην Ανδρο ,. με τις ανάλογες φωτογραφίες .

Σημειώνω ότι όλα αυτά τα έργα αποτελούσαν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Ανδρου , για πολλά χρόνια .

Επίσης στα θετικά του Δ. Λοτσάρη πιστώνονται οι μεγάλες χρηματοδοτήσεις του Δήμου

Ανδρου από πολλές πηγές .

      Γίνονται  βέβαια και έργα , σιωπηρά  και εν κρυπτώ ,  από ημέτερους

και σε ημέτερους ,  που δύσκολα μαθαίνουμε , κυρίως οι  καθημερινές σχεδόν  ,

‘’παραδοσιακές ‘’ τσιμεντοστρώσεις , σε διάφορα μέρη , για τα οποία , τηρείται η

‘’πατροπαράδοτη’’ και   απαράδεκτη τακτική των προεκλογικών υποσχέσεων κλπ .

με ελεγχόμενες  οικονομικές διαδικασίες .

Καλό θα ήταν να μας ενημερώσει ο ίδιος σχετικά και αναλυτικά !

 Καταλαβαίνετε οτι εδώ επικρατεί ενα είδος ‘’ομερτά’’ , αφού πολλοί ωφελούνται  με διάφορους τρόπους !


 Σας υπενθυμίζω οτι από το 2019 μέχρι τον Ιούνιο 2023 , με απόφαση Δ.Σ. Ανδρου ,  εργάστηκα σαν άμισθος Σύμβουλος του απερχόμενου Δημάρχου κ. Λοτσάρη  , με βασικές αρμοδιότητες  στην λειτουργία του κοινού Λιμενικού Ταμείου  με την Τήνο ,

αλλά και όχι μόνον . Ομολογώ οτι ήταν μια χρήσιμη εμπειρία για εμένα .

Παραιτήθηκα λόγω σοβαρών διαφωνιών

.

      Γνωρίζω λοιπόν καλά , οτι για όλα αυτά,  θετικά και αρνητικά , έχει προηγηθεί ο

αρχικός σχεδιασμός , η προσωπική εργασία  και η πλήρης γνώση , του ιδίου του

Δημάρχου .

Χρηστή Διοίκηση και διαφάνεια στο Δημόσιο χρήμα , πάνε μαζί .

     Αναρωτιέμαι όμως , γιατί σήμερα  ο Δ, Λοτσάρης , δεν μας αναφέρει  αναλυτικά ,

τα οικονομικά  στοιχεία  κάθε έργου , η άλλες σχετικές  πληροφορίες  , στα πλαίσια

της διαύγειας  , της οικονομικής διαφάνειας και της πλήρους ενημέρωσης των Ανδριωτών .

Πχ ......ο περιβόητος δρόμος του Πισωλιμιώνα , πως χρηματοδοτήθηκε ,

ποιος ήταν ο επιβλέπων , ποιος ο εργολάβος κλπ ? .

Πιστεύω ότι αυτό και όλα τα άλλα εργα ,πολλών χιλιάδων ευρώ , αποτελούν 

σοβαρότατες παραλείψεις  ως προς την ενημέρωση μας , από τον Δ. Λοτσάρη .  

   Οι εκλεγμένοι συνεργάτες του , δημοτικοί σύμβουλοι , περιορίζονται σε

λίγα  likes και αναδημοσιεύσεις .

Κάποιοι  έχουν την συμβολή τους σε όλα αυτά , κάποιοι άλλοι όχι !


    Η σημερινή αντιπολίτευση και αυριανή Διοίκηση , περιέργως  δεν σχολιάζει σχετικά .


         Τελευταίο άφησα το θέμα του νέου Λιμενικού Ταμείου Ανδρου .

 Είναι θέμα  προσωπικό γιατί μόχθησα πολύ , για την επιτυχία του Ταμείου στην

Άνδρο , με θετικό αποτύπωμα .

Γράφω εδώ , έξω από τα δόντια και χωρίς δεσμεύσεις !

Διαχωρισμός Λιμ. Ταμείων ΠΔ 57/2022   ΦΕΚ 153/Τεύχος Α ́/18-8-2022


   Νέος     Πρόεδρος  του νέου Λιμ. Ταμείου Ανδρου , αυτοδιορίστηκε ο ίδιος ο Δήμαρχος Δ. Λοτσάρης τον Σεπτέμβριο του 2022 !

   Προσβλέποντας σε πολιτικά οφέλη , διόρισε μέλος Δ Σ ,τον γνωστό λογιστή , Χ. Βουραζέρη και άλλα νέα μέλη στο ΔΣ .

Από τότε , πάμε στην δεύτερη χρονιά και το Λιμενικό Ταμείο Ανδρου , παρέμεινε  στα χαρτιά , αδρανές και ΄΄ανύπαρκτο’’ , αφού ο νέος Πρόεδρος

απέτυχε στην ουσιαστική Διοικητική ευθύνη με αστείες δικαιολογίες .

Καρκινοβατεί , σήμερα ο οικονομικός διαχωρισμός με την Τήνο , με απαράδεκτες οικονομικές και διοικητικές εκκρεμότητες , χωρίς νέες συμβάσεις

κανένα έργο και ιδίως , χωρίς καμια επίσημη ενημέρωση των Ανδριωτών ,

απο τον λαλίστατο κατά τα άλλα Πρόεδρο του  Ταμείου  , κ. Δημ Λοτσάρη

Για αυτούς τους λόγους , αφού φρόντισα πρώτα να τακτοποιήσω κάποιες

εκκρεμότητες ( νέος οικίσκος για τους εργάτες του λιμένα Γαυρίου ,

επισκευές , κλπ ) , και αφού διαπίστωσα με βεβαιότητα  ότι όλες οι προσπάθειες μου για την μετάβαση στο νέο Ταμείο , ήταν και παρέμεναν

πλέον μάταιες , υπέβαλα την παραίτηση μου από το ΔΣ του Ταμείου

και την παράταξη Λοτσάρη , τον περασμένο Ιούνιο , θέλοντας να προφυλάξω την αξιοπρέπεια μου .


Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος