Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024

Κίνητρα στους γιατρούς που θα επιλέξουν τις άγονες περιοχές νησια κλπ .

  



                                     Δραματική η έλλειψη γιατρών στο Δημόσιο  ΚΥ  Άνδρου   .  

Τα υπάρχοντα σήμερα Δημόσια Αγροτικά ιατρεία , Γαυρίου , Μπατσίου και Κορθίου , παραμένουν υποστελεχομένα απο τελειόφοιτους Ιατρικής , που δεν έχουν καμία ιατρική εμπειρία και ειδικότητα . Έρχονται στην Ανδρο , για ενα ετος και η εργασία τους περιορίζεται μόνο σε συνταγογραφήσεις φαρμάκων .

Τα τελευταία ........20 χρόνια ΥΠΟ στελεχωμένο απο ιατρικό προσωπικό παραμένει και Δημόσιο ΚΥ Ανδρου , παρα τις μεμονωμένες προσπάθειες των τοπικών αρχών για παροχή κινήτρων .

Αν και η Ανδρος παραμείνει ενας προνομιούχος τόπος για διαμονή και εργασία , λόγω της καλής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας και της εγγύτητας με την Αττική , ουδείς ειδικευμένος γιατρός δηλώνει οτι ενδιαφέρεται να έρθει για εργασία στο Δημόσιο ΕΣΥ .

Σκεφτείτε τις δεκάδες απομακρυσμένα νησιά !!!

Τα τελευταία 20 χρόνια , μονίμως ζητούνται στην Ανδρο .... παθολόγοι, καρδιολόγοι , αναισθησιολόγοι, παιδίατροι, ακτινολόγοι, γυναικολόγοι , μικροβιολόγοι , κλπ  με σχεδόν μηδενική ανταπόκριση .

Μα είναι δυνατόν να περιμένει σήμερα , το Υπουργείο Υγείας , θετική ανταπόκριση απο ειδικευμένους γιατρούς , με τόσο χαμηλές αυξήσεις-κίνητρα στις αποδοχές τους ?

Δηλαδή , ενας νέος ειδικευμένος γιατρός που θα επιλέξει το ''προνομιούχο '' Δημόσιο ΚΥ Ανδρου , θα επιδοτηθεί με τα χρήματα του ..... ενοικίου της κατοικίας του στο νησί ( αν καταφέρει να βρει σπίτι ) .

Λύση μπορεί να δώσει μόνον η κεντρική Διοίκηση .

Με πρόσφατη εισήγηση του υπουργείου Υγείας, το επίδομα-κίνητρο , θα διαμορφωθεί στο ποσό των...... 150 ευρώ μηνιαίως για τους γιατρούς που υπηρετούν στις λεγόμενες άγονες περιοχές κατηγορίας Β από 50 ευρώ που είναι σήμερα .

Επίσης στο ποσό των 300 ευρώ τον μήνα από 100 ευρώ που είναι σήμερα κατά μέσο στους γιατρούς των άγονων περιοχών κατηγορίας Α.

Επι πλέον θα δοθεί ........έξτρα επίδομα  300 ευρώ τον μήνα καθαρά , για όσους επιλέξουν να καλύψουν κάποια από τις θέσεις , που συνεχώς προκηρύσσονται με άκαρπο αποτέλεσμα. 






Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Μονιμοποιούνται όλοι οι συμβασιούχοι υπάλληλοι του Δήμου Ανδρου !

     

Δικαιώθηκαν οι συμβασιούχοι 

      Σύμφωνα με νέα δικαστική απόφαση , απο το δικαστήριο που είχαν προσφύγει , 
ολοι οι συμβασιούχοι σε ιδιώτες εργολάβους ,  
υπάλληλοι  για παροχή υπηρεσιών στον Δήμο Ανδρου  , 
υπογράφουν απο σήμερα νεες συμβάσεις εργασίας  αορίστου χρόνου .
Πρόκειται για ικανό αριθμό υπαλλήλων , 
οι οποίοι ειχαν προσληφθεί επι δημαρχίας Λοτσάρη την εποχή του κορονοιου.
Ολοι κάλυψαν με σήμερα , παγιες και διαρκείς ανάγκες του Δήμου Ανδρου ,
 στην καθαριότητα και σε άλλες θέσεις .


Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Χαράτσι για ηλεκτρικά και υβριδικά στα πλοία.

 


 https://www.newsauto.gr/news/apistefto-charatsi-sta-ilektrika-ke-ivridika-sta-plia/


Απίστευτο: Χαράτσι για ηλεκτρικά και υβριδικά στα πλοία. Εμπρός σε δυσάρεστη έκπληξη βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών και PHEV οχημάτων που καλούνται να πληρώσουν «καπέλο» σε σχέση με ένα συμβατικό.

Μετά το αλαλούμ που επικράτησε τις ημέρες του Πάσχα σχετικά με την ρύθμιση για το 40% φόρτισης των ηλεκτρικών που πρόκειται να ταξιδέψουν με τα πλοία της γραμμής, έρχεται μία ακόμα απόφαση για να προβληματίσει όσους προετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Όπως φαίνεται κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να χρεώνουν έξτρα τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, επιβαρύνοντας με ένα «καπέλο» 10 ευρώ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε σχέση με τα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικά.   Συγκεκριμένα, στην φωτογραφία βλέπουμε τη φόρμα για την κράτηση ενός ταξιδιού προς την Τήνο, όπου το συμβατικό κοστίζει 67 ευρώ ενώ τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά υποχρεώνονται να πληρώσουν 77 ευρώ.

Σε επικοινωνία που είχαμε με την Fast Ferries που δραστηριοποιείται με δρομολόγια από την Ραφήνα για τα νησιά του Αιγαίου, πληροφορηθήκαμε ότι το ποσό αυτό αφορά τα έξοδα που έχει κάνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία ώστε να εξασφαλίσει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας τα οποία απαιτούνται για την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων. Χωρίς όμως να ξεκαθαριστεί ποια είναι αυτά.

Στην ίδια φόρμα παρατηρούμε επίσης ότι έχει «κλειδώσει» και το μέτρο του 40% φόρτισης ως υποχρεωτικό για την μεταφορά τέτοιου τύπου οχημάτων από τα φέρι-μποτ της χώρας μας.