Η επίσχεση εργασίας από το πλήρωμα του Ε/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α της Ναυτιλιακής Εταιρείας ''Γραμμές Η. Αγούδημος'' , δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην συγκοινωνία και σύνδεση των νησιών της ΑΝΔΡΟΥ ,ΤΗΝΟΥ ,ΜΥΚΟΝΟΥ , με το λιμάνι της Ραφήνας .
Το ''θαλασσοβάπορο'' , των 40 και πλέον ετών μάλλον βρίσκεται στο τέλος μιας μεγάλης και ιστορικής πορείας,αφού η ιδιοκτήτρια εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.
Ήμερες γιορτινές Χριστουγεννιάτικες και οι 55 ναυτικοί του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α που είναι απλήρωτοι για αρκετούς μήνες , προέβησαν σε έγγραφη καταγγελία στο Λιμεναρχείο Ραφήνας, εναντίον της πλοιοκτήτριας ,για μη καταβολή δεδουλευμένων.
Έτσι από την περασμένη Τετάρτη το πλοίο βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι της Ραφήνας και πλέον κανείς δεν γνωρίζει την περαιτέρω εξέλιξη .
Σήμερα η γραμμή ΑΝΔΡΟΥ ,ΤΗΝΟΥ,ΜΥΚΟΝΟΥ εξυπηρετείται απο το μοναδικό πλοίο που απέμεινε το Ε/Γ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.
42 χρόνων,δεν είναι θαλασσοβάπορο,είναι σκυλοπνίχτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήενω το αικατερινη και το superferry που γερνει ειναι βαποράρες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Αικατερίνη δυστυχώς ειναι επικίνδυνο οταν έχει πάνω απο 6αρακι. Μονο σε ανάγκη εγω ταξιδεύω με αυτό. Το σουπερφερι είναι επίσης πολύ γέρικο σκαρί και πολλές φορές κάνει το ταξίδι του γέρνοντας
ΔιαγραφήΚαλό είναι πριν αποτυπώνουμε την άποψη μας να σκεπτόμαστε γιατί, διαφορετικά απερίσκεπτα σχολιάζουμε και συνεπώς κινδυνολογούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να είναι κάποιο πλοίο θαλασσοβάπορο δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την ηλικία του αλλά και από πολλούς άλλους πιο ουσιαστικούς παράγοντες.
Τώρα όσον αφορά, τουλάχιστον το PENELOPH A.΄ το ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στους σκυλοπνίχτες το έχει αποδείξει περίτρανα με τους ασφαλείς και συνεπείς πλόες του αλλά και το επιβατικό κοινό που επί σειρά ετών το έχει περιβάλλει με την απόλυτη εμπιστοσύνη του.
Πιστεύω πως δεν θα διαφωνήσεις και..... επ' αυτού.
Ανώνυμε 1.49...
ΔιαγραφήΤο άρθρο μας αναφέρεται στο γεγονός ότι το 40χρονο ΕΓ/ΟΓ ''Πηνελόπη Α'' ,σταμάτησε ξαφνικά τα δρομολόγια του παραμονές Χριστουγέννων ,επειδή υπήρξαν έγγραφες καταγγελίες στο λιμεναρχείο Ραφήνας απο απλήρωτους ναυτικούς του.
Προφανώς η πλοιοκτήτρια εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.
Γράψαμε οτι αυτό''δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην συγκοινωνία και σύνδεση των νησιών της ΑΝΔΡΟΥ ,ΤΗΝΟΥ ,ΜΥΚΟΝΟΥ , με το λιμάνι της Ραφήνας'' και πιστεύουμε οτι συμφωνείτε και εσείς σε αυτό. Το νησί μας έκτοτε έμεινε με ενα πλοίο τοΕΓ/ΟΓ Αικατερίνη Π και κάνεις δεν γνωρίζει πότε και αν, το Πηνελόπη θα ξαναμπεί στην γραμμή ,αφού δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση απο την εταιρεία. Για τους νησιώτες το Πηνελόπη ήταν πράγματι θαλασσοβάπορο δηλ.καλοτάξιδο στη φουρτούνα.Δεν καταλαβαίνουμε ποιος λόγος σας έκανε να μας χαρακτηρίσετε απερίσκεπτους και κινδυνολόγους στο σχόλιο σας.Μήπως έχετε άμεσα οικονομικά συμφέροντα από αυτό το πλοίο ? Αν είναι έτσι ,λυπούμαστε γιατί εμείς δεν δημοσιεύουμε διαφημίσεις.
Αν και έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε που διατύπωσα την γνώμη μου για το PHNELOPE A.΄στο ιστολόγιο σας πιστεύω πως, οφείλω να σας δώσω και κάποιες επί πλέον εξηγήσεις διαβάζοντας μόλις σήμερα την απάντησή σας στα γραφόμενά μου.
Διαγραφή1.- Ο σχολιασμός μου δεν αφορούσε καν το δικό σας ρεπορτάζ, το οποίον σημειωτέον το είχα αξιολογήσει ως απολύτως έγκριτο. Πάμπολλα δημοσιεύματα που δεν είχαν διαψευστεί επιβεβαίωναν στο ακέραιο την αλήθεια των όσων για το θέμα αναρτήσατε.
2.- Απευθυνόμουν αποκλειστικά στον σχολιαστή της 22ας Δεκεμβρίου που έγραψε: "42 χρόνων,δεν είναι θαλασσοβάπορο,είναι σκυλοπνίχτης" και
3.- Επιτρέψτε μου Sagini να σας δώσω ευθέως και απροκάλυπτα την λύση στην απορία που εκφράσατε με την τελευταία σας παράγραφο: "Το αν δηλαδή έχω άμεσα οικονομικά συμφέροντα από αυτό το πλοίο και συνεπώς δεν προτίθεστε να δημοσιεύσετε διαφημίσεις".
Ναι είμαι "οικονομικά εμπλεκόμενο άτομο" με το PENELOPE Α.΄ αφού έχω κάποιους πόντους στα απόνερα που αφήνει. Σε κάποια ίνα από τους κάβους που δένει στις μπίντες του κάθε λιμανιού που προσεγγίζει. Στο κάθισμα που επιλέγω όταν με ταξιδεύει. Στην πώληση των προϊόντων που αγοράζω από το μπαρ. Στα είδη υγιεινής του W.C. που χρησιμοποιώ. Στον καπνό που βγάζει από την τσιμινιέρα.
Φαντάζομαι πως έλυσα επαρκώς την απορία σου αν και η πραγματική αλήθεια είναι πως υπερασπίζομαι αυτό το πλοίο διότι ως επιβάτη ΠΟΤΕ δεν με πρόδωσε. Με ταξίδευε πάντα με ασφάλεια. Με σιγουριά. Με ακριβή αφιξοαναχώρηση και με έναν καπετάνιο σε συνδυασμό με το πλήρωμά του να προσπαθεί να δικαιώσει την επιλογή μου να ταξιδεύσω μαζί τους.
Κάθε καλόβουλο σχόλιο καλοδεχούμενο .Πάντως το ''ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α'' το έχει ανάγκη η Ανδρος και το πλοίο έχει προσφέρει πολλά στην γραμμή.
Διαγραφή