Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΔΕΣΜΗΕ: πάνω από 60 εκατ. ευρώ το έλλειμμα


Περιβάλλον Ενέργεια Οικολογία:




           Στα 62,837 εκατ. ευρώ διαμορφώνεται το έλλειμμα του ΔΕΣΜΗΕ, του διαχειριστή του συστήματος ηλεκτρισμού, όπως προκύπτει από τον ισολογισμό της εταιρείας που πραγματοποιεί την εκκαθάριση  της αγοράς ηλεκτρισμού.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας capital.gr, το έλλειμμα αυτό αποτυπώνει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο τις στρεβλώσεις της αγοράς, την τεχνητά χαμηλή τιμή της χονδρικής αλλά και την αποτυχία του τέλους ΑΠΕ με τη σημερινή του μορφή να υπολογίσει την πραγματική συνεισφορά των ανανεώσιμων και ως εκ τούτου έχει οδηγήσει σε δεινή θέση το διαχειριστή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ορκωτοί λογιστές αναφέρουν πως συντρέχουν λόγοι για λύση και εκκαθάριση της εταιρείας καθώς τα ίδια κεφάλαια έχουν καταστεί μικρότερα του 1/10 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η εταιρεία εμφανίζει τεράστιο έλλειμμα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά καθώς και πέρυσι οι ζημιές της διαμορφώθηκαν στα 63,271 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό μάλιστα, ο ΔΕΣΜΗΕ εμφανίζει αρνητικά ίδια κεφάλαια 44,277 εκατ. ευρώ ενώ οι υποχρεώσεις της εταιρείας έχουν φτάσει στα 144,061 εκατ. έναντι 91,062 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΔΕΣΜΗΕ αναμένει την πώληση των δικαιωμάτων ρύπων, που ξεκινά από σήμερα στο Χρηματιστήριο, έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες του και να προχωρήσει στην απαιτούμενη αύξηση κεφαλαίου.
econews

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Ανελκύστηκε Μιραζ-2000 στη Σάμο


Το αεροσκάφος Mirage 2000, που είχε καταπέσει σε θαλάσσια περιοχή στο νοτιοδυτικό άκρο της Σάμου, στις 9 Ιουνίου, λόγω μηχανικής βλάβης ανελκύστηκε με επιτυχία από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων.




Η επιχείρηση διεξήχθη από την Μοίρα
Κινητών Ομάδων της 206ης Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών




Συμμετείχαν επίσης το 4ο ειδικό τάγμα Εθνοφυλακης, το Ναρκοθηρευτικό ΚΑΛΛΙΣΤΩ το αρματαγωγό ΡΟΔΟΣ και το λιμενικό σώμα καθώς και οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας, Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό αλιευτικό σκάφος του, αφιλοκερδώς.
Η ανέλκυση καθυστέρησε να ολοκληρωθεί λόγω καιρικών συνθηκών ενώ είχε ιδιαίτερες δυσκολίες εξαιτίας των υπογείων ρευμάτων που υπάρχουν στη θαλάσσια περιοχή.





Οι εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας θα εξετάσουν εάν οι ζημιές στο αεροσκάφος είναι επισκευάσιμες ή όχι.
Το πλήρωμα του αεροσκάφους είχε παραληφθεί σώο, από σκάφος του στρατού ξηράς



.http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=286766

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Αθ. Ζηλιασκοπουλος Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα





Απίστευτες ιστορίες σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων και πλιάτσικου ανακαλύπτει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος


Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από
το Θούριο Εβρου. Οταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.\gov,
αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή»
έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση.
Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!
Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππας και να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών 
 
Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.

Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 ειχε υπογραψει μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas.
Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.

Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό!
Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη.
Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.

Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους.
Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον.
Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως.
Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως.
Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη.
Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».

1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια! 
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε.
Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110.
Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης.
Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου.
Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.






      Το κείμενο αυτό εσταλει με e-mail στο SAGINI 3 από τον φίλο  Αν Τσα.
Υπάρχει δημοσιευμένο και στο link παραπάνω.

       Αν αυτά είναι αλήθεια ,το SAGINI 3 δηλώνει τον θαυμασμό στον Ελληνα κο Αθαν. Ζηλιασκόπουλο .
Μέσα στην πρωτοφανή κρίση που βιώνουμε , άνθρωποι σε δημόσιες θέσεις σαν αυτή πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται δημόσια,πρωτα,  από τους πολιτικούς τους προϊσταμένους. Δυστυχώς τα media αλλά και τα συμφέροντα κάποιων, προβάλλουν το ανύπαρκτο έργο κάποιων ασήμαντων πολιτικών, οι οποίοι βλέπουν τον κάθε κο Ζηλιασκοπουλο σαν αντίπαλό τους.
Θα επανέλθουμε.
SAGINI






Δηλώσεις Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλου σχετικά με δολιοφθορές στο δίκτυο

10 Μαιου 2011
Τραινοσε 

        Ύστερα από τα επαναλαμβανόμενα κρούσματα δολιοφθοράς των τελευταίων ημερών, στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο πρόεδρος και Διευθύνων  Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Σε μια περίοδο ανάκαμψης για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, κάποιοι αποδεικνύουν πως δεν επιθυμούν μια βιώσιμη οικονομικά ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιοι κρύβονται πίσω από τις πρόσφατες δολιοφθορές στα καλώδια ηλεκτροκίνησης, όμως, έχουμε ήδη προσφύγει στις διωκτικές αρχές και στη Δικαιοσύνη προκειμένου να τους εντοπίσουμε και να τους βρούμε.
Πρόκειται για ιδιαίτερα οργανωμένες σπείρες, με εξειδίκευση και εξοπλισμό, οι οποίες επιλέγουν στρατηγικά σημεία του δικτύου, για τα χτυπήματά τους κατά του Σιδηροδρόμου. Δεν θα το αφήσουμε έτσι. Θα τους βρούμε».

Πηγη http://news.travelling.gr

Ίδιοι για πάντα!!

 

               Στις 7 Φεβρουαρίου 1825 κι ενώ η επανάσταση βρισκόταν σε πολύ κρίσιμη καμπή, "συνωμολογήθη εν Λονδίνω, εθνικόν δάνειον δύο εκατομμυρίων χρυσών λιρών, δια την χρηματοδότησιν του αγώνος". 


Ρίξτε μια ματιά στην κατανομή αυτού του δανείου:

- Το δάνειο συμφωνείται στο 55% της ονομαστικής του αξίας, για να καλυφθούν οι επισφάλειες των Άγγλων πιστωτών (δηλαδή αυτομάτως τα 2.000.000 γίνονται 1.100.000 λίρες!).
Εμείς βέβαια πληρώναμε τόκους για 2.000.000!

Από τα 1.100.000 κρατούνται προκαταβολικά:...
[] - Τόκοι δύο χρόνων 200.000 λίρες
- Μεσιτικά 68.000 λίρες
- Εξαγορά ομολογιών δανείου 212.000 λίρες
- Συμβολαιογραφικά 13.700 λίρες
- Έξοδα Ελλήνων (!) μεσαζόντων 15.487 λίρες.

Από τα εναπομείναντα, στέλνονται στις ΗΠΑ 156.000 λίρες για την κατασκευή δύο φρεγατών. Τελικά κατασκευάστηκε μόνο μία, που ήρθε στην Ελλάδα μετά το τέλος της επανάστασης. Επίσης, 123.000 λίρες μένουν στην Αγγλία για την αγορά έξι πολεμικών πλοιαρίων. Πήραμε μόνο το "Καρτερία" μετά την επανάσταση.

Συνεχίζουμε:
- Για μισθοδοσία φιλέλληνα(;) Κόχραν 37.000 λίρες
- Για αποπληρωμή πολεμοφοδίων 77.200 λίρες
- Διάφοροι λογαριασμοί (;;!) 47.000 λίρες

Έτσι, από τα 2.000.000 χρυσές λίρες, έφθασαν τελικά στην Ελλάδα μόλις 190.000 λίρες. Αντί αυτά τα ελάχιστα που απόμειναν να πάνε στον αγώνα κατά των Τούρκων, κατασπαταλήθηκαν στον εμφύλιο που είχε ξεσπάσει ανάμεσα στους Μωραϊτες και τους Ρουμελιώτες... Οι καπεταναίοι στρατολογούσαν κόσμο για να χτυπήσουν τους εσωτερικούς εχθρούς και πληρωνόντουσαν από τα λεφτά του δανείου. Άλλο πλιάτσικο κι εκεί, πέραν του γεγονότος ότι Έλληνες σκότωναν Έλληνες. Ο Γκούρας για παράδειγμα, είχε ένα σώμα εκατόν πενήντα ενόπλων, αλλά έκανε ψεύτικους καταλόγους για πεντακόσιους και τσέπωνε την μισθοδοσία και τα τροφεία τους. Το ίδιο και οι αντίπαλοι του.

Όταν λοιπόν ο Καποδίστριας ανέλαβε Κυβερνήτης, έδωσε εντολή στον Πρόεδρο της επιτροπής οικονομικών Ανδρέα Κοντόσταυλο, να κάνει μια απογραφή (να και η πρώτη απογραφή στην ιστορία μας...) της περιουσίας του κράτους.

Το κείμενο της επιτροπής ήταν λεπτομερέστατο και εξαιρετικά σύντομο.
Περιείχε μία μόλις πρόταση: 

"Κύριε Κυβερνήτα, εις το ταμείον του κράτους ευρέθη έν μόνο νόμισμα και αυτό κίβδηλον". 


an.tsa.


Εξαιρετικα επικαιρο,αλλα και δυσαρεστο, καλε μου φιλε.                                                                             SAGINI

Μια μεγάλη αλλαγή στον κόσμο του διαδικτύου









Το δρόμο για τη δημιουργία νέων ονομάτων χώρου (domain suffixes) ανοίγει ο παγκόσμιος οργανισμός του Ιντερνετ Icann ( Internet …
Corporation for Assigned Names and Numbers), κίνηση που θα επιφέρει μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στον κόσμο του διαδικτύου.

Η Icann σχεδιάζει να αυξήσει δραματικά τον αριθμό των «ονομάτων χώρου», πχ .gr, .com, .org, .fr, από 22 που είναι σήμερα.

Ετσι, οι διευθύνσεις στο Ιντερνετ θα μπορούν πλέον να λήγουν σε οποιαδήποτε λέξη και σε οποιαδήποτε γλώσσα.

Η Icann θα αρχίσει να δέχεται αιτήσεις για νέες ονομασίες περιοχών το επόμενο έτος.
«Η Icann άνοιξε το σύστημα διευθύνσεων του Ιντερνετ στις απεριόριστες δυνατότητες της ανθρώπινης φαντασίας. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πού θα μάς οδηγήσει η ιστορική αυτή απόφαση», δήλωσε ο πρόεδρος της Icann Ροντ Μπέκστρομ.

«Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αλλαγή ως προς την ονοματοδοσία περιοχών από τη δημιουργία του dotcom (.com) εδώ και 26 χρόνια», δήλωσε ο Τέο Χναράκις, διευθυντής στη Μελβούρνη της IT Digital Brand Services, εταιρείας που ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών Ιντερνετ.



Πηγη tromaktiko