Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Χρήστο Βουραζέρη …. Κάνω αυτό που απεχθάνομαι .

 


Χρήστο Βουραζέρη ….


Κάνω αυτό που απεχθάνομαι .

Απαντώ,  στις κακοβουλίες  και τις γελοίες μεθοδεύσεις ανθρώπων σαν και εσένα .

                Χθες το πρωί ,  μόλις παραλάβατε  όλα τα μέλη του ΛΤ , την παραίτηση μου  , προφανώς…. ''στεναχωρέθηκες''  σφόδρα για εμένα και κατ’  εντολή ,  στις 11,30 με πήρες  τηλέφωνο για συμπαράσταση .  Πήγαινες στη Χώρα Άνδρου  μου είπες , στην συνεδρίαση του Δ.Σ. για  την…… ‘’προαγωγή’’ σου  , όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων  απο τον τρόπο που υπογράφεις .

 ‘’ Γιώργο να ξέρεις ότι αν παραιτηθείς εσύ απο το Λιμ. Ταμείο , αμέσως θα παραιτηθώ και εγώ’’  .

        Εντυπωσιάστηκα . Δεν σε είχα για τόσο παληκάρι Χρήστο   , για να παραιτηθείς μετα από τόση προσπάθεια ανέλιξης που έχεις κάνει .

      Στην συνέχεια οχι μόνο δεν ……παραιτήθηκες  στο χθεσινό ΔΣ  , αλλά υποθέτω οτι πήρες νέα εντολή να γίνεις ''λαγός'' . Έγραψες αμέσως (εσύ ο ΄΄φίλος ‘’ μου ) , μια αρνητική απάντηση στην επιστολή παραίτησης μου  , την όποια έδωσες στο ‘’εν Ανδρω’’ που περίμενε ασμένως  να  την δημοσιεύσει ,  για να διαψεύσει με την δική σου βοήθεια τα δικά μου επιχειρήματα .

         Φυσικά   λειψή  , αφού όλως τυχαία  ‘’ξέχασε’’ τα 16 καυτά ερωτήματα μου και την αφωνία του κ. Λοτσάρη στις συνεχείς επιστολές μου για 11 μήνες .  

Την  λειψή επιστολή παραίτησης μου  την  αντέγραψε το ‘’εν Ανδρω’’ απο το προσωπικό μου σαιτ http://sagini3.blogspot.com/

 Αποδείχτηκες Χρήστο ,  μία χρήσιμη επιλογή  !!!

 Έγραψες για την Αμοργό για δικαιολογήσεις δικές σας απαράδεκτες καθυστερήσεις . Μάθε λοιπόν οτι το παράδειγμα σου είναι μια γελοιότητα .Ο διαχωρισμός της Αμοργού-Νάξου εγινε με την παλιά νομοθεσία το 2018  πριν 5 χρόνια . 

          Εμείς με το ΦΕΚ της 14/12/2022 είχαμε στα μέτρα μας πια , την καινούργια ευέλικτη νομοθεσία Ν.5003/22  αρθρ 18 . Σε ένα μήνα θα είχαμε τελειώσει το διαχωρισμό . Πέρασαν ………..έξι μήνες απραξίας .

       ‘’Ξέχασες’’  κε ‘’Εκπρόσωπε’’  , να αναφέρεις την διαφωνία σου  στο αρνητικό  για τα οικονομικά συμφέροντα της Ανδρου , πόρισμα του ορκωτού λογιστή .

   Δεν εκπλήσσομαι απο οσα αστεία  έγραψες (προφανώς καθ υπόδειξη)  παρακάτω  για τους μελλοντικούς χειρισμούς του κ. Λοτσάρη . . 

Έβαλες και νέους  τίτλους , κάτω  από την υπογραφή σου .

Χρήστος Βουραζέρης 

‘’  Εκπρόσωπος του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου στην Επιτροπή για την κατανομή ακινήτων και κινητών περιουσιακών στοιχείων απαιτήσεων και υποχρεώσεων κατά την διαδικασία Διαχωρισμού του Λιμενικού Ταμείου Τήνου Ανδρου’’  ………ουφ !!!

Εύχομαι και σε ανώτερα !!!

Αλλαξες πολιτική παράταξη πέρυσι , ''ανέβηκες κοινωνικά'' στο ΛΤ ,  μακριά πλέον απο την αφάνεια . 

Καλή επιτυχία στις εκλογές τον Οκτώβριο  στο Κόρθι ..

Είσαι και εσύ Χρήστο , ανάμεσα σε αυτούς που με………..’’ έσπρωξαν στα ανοιχτά να πάρω ανάσες’’ .                                                                                                     

                                                                                     Γιώργος Βαλ. Μαντζώρος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ