Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024

Δήμαρχοι Πρόεδροι και Λιμ Ταμείο Ανδρου . Συγκρότηση , λειτουργία ,οικονομική επάρκεια .

 


                                         ΓΙΑ  ΟΠΟΙΟΝ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ  

                              και αγαπάει την Άνδρο

                                                            1ο


 Πως υποχρεούται να λειτουργεί το νέο Λιμενικό Ταμείο Άνδρου  .

          Η πολυπόθητη διαδικασία διαχωρισμού του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Άνδρου  , απαιτεί και επιβάλλει εκ του Νόμου πολύ συγκεκριμένες υποχρεώσεις και σύνθετες ενέργειες για την εύρυθμη λειτουργία του και την διαφάνεια στα οικονομικά .

         Συγκρότηση  του Διοικητικού  Συμβουλίου  του  Λιμενικού Ταμείου  Άνδρου .     

     Υπεύθυνοι  έναντι του Νόμου και των Ανδριωτών , είναι  ο  πρόεδρος και τα μέλη του    Διοικητικού Συμβουλίου .  Η θητεία αρχίζει πάντοτε ,  μετά την ορκωμοσία κάθε νέας δημοτικής διοίκησης  η οποία  επιλέγει τα νέα μέλη , τον νέο πρόεδρο  με τους αναπληρωτές τους . Τελειώνει στις επόμενες δημοτικές εκλογές . Αυτοδίκαια  τότε όλα τα μέλη του  προηγούμενου ΔΣ καθαιρούνται . 

    Ο νόμος προβλέπει  για την Άνδρο , 7μελές  Διοικητικό Συμβούλιο στο ΔΛΤΑ . Η  επιλογή του   Προέδρου και των   μελών  και των αναπληρωτών τους , γίνεται ανάλογα με την δύναμη των πολιτικών  παρατάξεων στις Δημοτικές εκλογές . 

    Ο  εκάστοτε δήμαρχος νικητής των εκλογών , έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να διορίσει τα νεα  τακτικά μέλη  του ΔΣ και τους αναπληρωτές τους  .

    Μια θέση μέλους στο ΔΣ , παραχωρείται υποχρεωτικά εκ του νόμου στον εκάστοτε Λιμενάρχη Άνδρου .

.Ακούσαμε πολλές ανακρίβειες τις τελευταίες ημέρες . Υποτιμούν την νοημοσύνη μας

Περιζήτητη νύφη η καρέκλα του Προέδρου ΔΛΤΑ

         Την   5 Σεπτεμβρίου  2022   1ος  πρόεδρος του νέου ΔΛΤΑ , αυτοδιορίστηκε  ο τότε δήμαρχος  κ. Λότσαρης  παράλληλα με τα καθήκοντα του δημάρχου Ανδρου που τότε εκτελούσε . Η σημερινή του  πρόταση για την κα Χρυσάνθη Στεφάνου , ήρθε με πολύ μεγάλη καθυστέρηση .

Προσφάτως ο ίδιος , δήλωσε δημόσια  , οτι είχε  μηδενικό έργο   σαν πρόεδρος  λόγω....... οικονομικής αδυναμίας τουΤαμείου  !

 Όμως , ολοι γνωρίζουμε οτι απο τον Αύγουστο του 2022  ανοίχτηκε  νέος  λογαριασμός του Ταμείου στην τράπεζα EUROBANK   Άνδρου , ( τον άνοιξε ο.....ιδιος !!!!! ) , όπου οι ναυτιλιακές εταιρείες  απο τότε καταθέτουν  τις μηνιαίες  κρατήσεις απο τα εισιτήρια των πλοίων  .( ποτε δεν μας ανακοίνωσαν  τα ποσά !!!) 

 Τον Οκτώβριο του 2023 ο κ. Λοτσάρης έχασε τις δημοτικές εκλογές . Ήξερε καλα οτι ο νέος δήμαρχος και πολιτικός του αντίπαλος , κ. Σουσουδης  , θα τον καθαιρέσει  αμέσως απο την προεδρία του ΔΛΤΑ  .

 Είχε παραμείνει 16 μήνες πρόεδρος του ΔΛΤΑ με μηδενικό έργο .  Χάθηκε πολύτιμος χρόνος , είχε άλλες προτεραιότητες. Δεν το διαπραγματεύθηκα ουτε στιγμή μαζί του . Μακριά απο πολιτικά παιχνίδια ,θέλοντας να προφυλάξω την αξιοπρέπεια μου , παραιτήθηκα από την θέση ευθύνης του άμισθου συμβούλου και από τακτικό μέλος του ΔΛΤΑ .

 Για να αποφύγει την καθαίρεση του  ,  παραιτήθηκε αιφνιδίως τον Δεκέμβριο του 2023  , απο την προεδρία . 

 Δεν σκέφτηκε τότε , την λύση της  κας Χρυσάνθης Στεφάνου ! .

 Βρήκε  και διόρισε  , νέο  2ο πρόεδρο  , '' την μαριονέτα των........... 20 ημερών’’  τον  κ.Χ. Βουραζέρη .

Αυτός  δέχτηκε ασμένως  , το αξίωμα  των 20 ημερών και έκτοτε επαίρεται οτι υπήρξε   ... .......''πρόεδρος'' .  Έστω για λίγο  πέτυχε και αυτός  την κοινωνική του καταξίωση .  

( Ο κ. Χ.Βουραζέρης , όπως ήταν αναμενόμενο , καθαιρέθηκε σε 20 μέρες  απο τον νέο δήμαρχο κ. Σουσουδη .  Μετα  τον λυπήθηκε και τον άφησε  μέλος του ΔΣ στο ΔΛΤΑ  )

   Στην συνέχεια ο  κ. Σουσούδης  , , αυτό διορίστηκε   3ος  πρόεδρος  του ΔΛΤΑ  ( όπως ακριβώς είχε κάνει  ο κ. Λοτσαρης)  .  Ήταν Ιανουάριος του 2024 !

      Χρήματα υπήρχαν, όπως είπαμε ,( απο το 2022 και απο τα εισιτήρια )  αλλά ο ίδιος προβάλλει σήμερα την αστεία δικαιολογία  της οικονομικής στενότητας. Αν λέει αλήθεια , ηταν υπόχρεος  να εχει ήδη υποβάλει  σχετική καταγγελία  στη αποκεντρωμένη Διοίκηση Ν.Αγαίου . 

Στην συνέχεια μπήκαν στο Ταμείο το 2024 και άλλα  1.760.000 ευρω απο τον διαχωρισμό με την Τήνο .

Αναζητείται καπετάνιος

Περιμέναμε ειλικρίνεια και διαφάνεια από όλους ! Δεν τις έχουμε δει ακόμη .

  Έχουν περάσει 8 μήνες και η προεδρία του κ. Σουσούδη  στο ΔΛΤΑ  , παραμένει εξαιρετικά υποτονική με παραλείψεις και λάθη στις  σχετικές υποχρεώσεις του  .

Δεν γνωρίζουμε τα σημερινά ταμειακά αποθεματικά  , ούτε τις δαπάνες .

Ο πρόεδρος-δήμαρχος  , δεν έχει συγκροτήσει ακόμη κανονισμό και οργανισμό  λειτουργίας .

 Δεν υπάρχουν κτιριακές εγκαταστάσεις και  γραφεία  εργασίας ( έκλεισαν  χωρίς λογο το νέο Γραφείο του ΔΛΤΑ στο Γαυριο !!!  )  .

 Δεν εχει καθορίσει την έδρα του ΔΛΤΑ , που πρέπει να είναι στο λιμάνι του Γαυρίου . Δεν έχει καν αρχείο ( δεν το αναζήτησε κανείς ) . 

Το ΔΛΤΑ Άνδρου δεν διαθέτει  διοικητικό και οικονομικό προσωπικό , δεν γίνονται προμήθειες , ουτε εισπράξεις τελών σκαφών ,  ούτε  μελέτες ανάπτυξης  , ουτε συμβάσεις ηλεκτρολόγων  συντηρητών , ούτε  έργα συντήρησης και υποδομών στα λιμάνια της Άνδρου .  

  Το χειρότερο όμως είναι η επικρατούσα αδιαφάνεια  και η έλλειψη οικονομικής λογοδοσίας ! Είναι υπόχρεος εδω και καιρό για   δημόσια οικονομική ενημέρωση , αλλά ΄...........

 Είναι διαχειριστής δημοσίου χρήματος  που ανήκει μόνο στο ΔΛΤΑ και οχι στον Δήμο .

    Ολη η πορεία μέχρι σήμερα , στην οργάνωση και λειτουργία της πολλά υποσχόμενης νεας και οικονομικά ανεξάρτητης ,  υπηρεσίας του , χαρακτηρίζεται  απο όλους θλιβερή !

Το μεγάλο λάθος

       Την  απαράδεκτη κατάσταση  για την Άνδρο  , επιχειρήθηκε  να ανατρέψει με μια εξαιρετική  δημόσια πρόταση   ευρείας αποδοχής , για παραχώρηση της προεδρίας του ΔΛΤΑ ,  σε ενα  Ανδριώτικο  εξέχον επιχειρηματικά σχήμα στο χώρο της ναυτιλίας  , την εταιρία Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου  και την κα  Χρυσάνθη Στεφάνου

     Προσωπικά πιστεύω οτι ο κ. Σουσουδης  , θα έπρεπε να αποδεχτεί την πρόταση , σαν ένα μοναδικό δώρο , που θα τον έβγαζε απο την δύσκολη θέση που ο ιδιος επέλεξε , αλλά αδυνατεί να την υπηρετήσει . Αρνήθηκε με αστείες προφάσεις  μια αναπτυξιακή προοπτική στα λιμάνια μας . 

Ο χρόνος  είναι αμείλικτος . Δικαιώνει αλλά και καταδικάζει !

Η   Ανδρος ταξιδεύει   με ''αυτόματο πιλότο ''    !!!


        ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ                                                                                                          ΓΒΜ





Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Νέες προσλήψεις στο Λιμ. Ταμείο Ανδρου !

     


    Χωρίς μια στοιχειώδη και αιτιολογημένη μελέτη ,   την 19.8 2024   το  ΔΣ του ΔΛΤΑ , αποφάσισε  με πλειοψηφία,   την διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού  καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων του λιμανιών Γαυρίου , Χώρας και Κορθίου  , συνολικού προϋπολογισμού     273.196,80 €  (με ΦΠΑ  24% ), η οποία κατανέμεται σε ποσό    64.281,60 €  για το τρέχον έτος 2024 και ποσό 208.915,20 €  για το έτος 2025.


                                    ΣΟΒΑΡΕΣ   ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ  ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 

    Στα πλαίσια της ορθής και αυστηρής διαχείρισης του δημοσίου χρήματος  και των αποθεματικών του ΔΛΤΑ , απο την σημερινή Διοίκηση του ,  υπο την προεδρία του κ. Σουσούδη ....... 

1.    Αναμένεται να προσληφθούν , δέκα ( 10) υπάλληλοι για ετήσια εργασία 13 μηνών στα λιμάνια της Ανδρου , είναι υπερβολικός αριθμός και αποτελεί μια προκλητική  οικονομική σπατάλη . Ποιος το αποφάσισε χωρίς καμια αιτιολόγηση ?

2.    Με άκομψο και προκλητικό τρόπο ,  αποφασίστηκε επίσης η  .... ανισοκατανομή   ( 4 στο Γαύριο - 4 στη Χώρα  -2 στο Κόρθι  ) των παραπάνω υπάλληλων .Οι ανάγκες της  καθαρότητας  των λιμανιών είναι εποχιακές και δεν  είναι οι ίδιες παντού  .      Ολοι γνωρίζουν οτι,  το λιμάνι του Γαυρίου είναι το κεντρικό λιμάνι μας  και επιβαρύνεται από το σύνολο των χρηστών επιβατών, επιβατηγών ΙΧ  ,  φορτηγών  και πλοίων  της Ανδρου , επι  12 μήνες !  Δεν είναι έτσι στο λιμάνι της Χώρας !.( Για το λιμάνι στο Μπατσι δεν αναφέρομαι , μιας και ανήκει προς το παρόν στην ευθύνη του Δήμου Ανδρου ).

       Στο λιμάνι στο Γαύριο  απαιτούνται  (3 ) υπάλληλοι  καθαριότητας , στη Χώρα (1 ) και το Κόρθι (1) . Τον χειμώνα εκτός απο το Γαύριο , ξεκουράζονται και φυσικά πληρώνονται.

Σύνολο ( 5 ) υπάλληλοι , υπεραρκετοί , για ολο το νησί . Τα μισά λεφτά δηλαδή !!!

Αυτούς  πληρώναμε  με την  προηγούμενη διοίκηση και η δουλειά ήταν άψογη .

3 .    Η  παρακάτω διακήρυξη του ανοικτού διαγωνισμού , δεν διευκρινίζει  ποιος  φορέας  εχει την ευθύνη να  επιλέξει τους υπαλλήλους καθαριότητας . Ο εργολάβος η ο Δήμος . Ούτε δυστυχώς   τα κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης και καταλληλόλητας  

      Είδαμε στο παρελθόν τις  μισθοδοτικές καταστάσεις ,  γνωστού εργολάβου με ανύπαρκτα  ονόματα,  να εργάζονται εικονικά στην Ανδρο και  δήθεν να.....πληρώνονται , χωρίς κανένα οικονομικό έλεγχο  της σύμβασης του , απο τους Ανδριώτες μέλη στο  τοτε ΔΛΤΤ-Α . Τα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε οποίον ενδιαφέρεται .

4.     Κανονικά , εφ οσον  οι υπάλληλοι  πληρώνονται και ασφαλίζονται  κανονικά , απο τον εκάστοτε ιδιώτη συμβασιούχο με το ΔΛΤΑ ,  εργολάβο καθαριότητας  , θα πρέπει να επιλέγονται απο τον εργολάβο  και όχι από τον εκάστοτε δήμαρχο Άνδρου , η τον πρόεδρο του ΔΛΤΑ  , πρωτίστως για λόγους διαφάνειας .

     Ας σταματήσει επιτέλους ,  ο κάθε δήμαρχος  να ''εξυπηρετεί ''  με ξένα χρήματα , τους δικούς του , τους οποίους απολύει ο επόμενος !!!!      Υπάρχουν συμβασιούχοι υπάλληλοι  του ΔΛΤΑ , που επιλέχθηκαν και απολύθηκαν  , στο παρελθόν , για τους παραπάνω λόγους . Είναι θλιβερό ! Σήμερα ζητείται επιτέλους διαφάνεια !

 5.  Φυσικά και απαιτείται   καθημερινός έλεγχος της  εργασίας τους , από εντεταλμένο μέλος της διοίκησης  του ΔΛΤΑ  ,    αυστηρή τήρηση του ωραρίου  , αλλά και μηνιαίες  ενυπόγραφες εκθέσεις ελέγχου της διοίκησης του Ταμείου , των συμβατικών υποχρεώσεων του εργολάβου . Αυτές επισυνάπτονται στα εντάλματα πληρωμής. 

Καλό θα ήταν να μάθουμε το όνομα του  υπεύθυνου του  Ταμείου  για αυτές τις εργασίες ελέχγου .

6 .  Στην διακήρυξη  του διαγωνισμού , αναφέρεται ρητά ,  οτι η εργασία είναι χειρωνακτική και οι υπάλληλοι καθαριότητας  οφείλουν να μεταφέρουν  καθημερινά τις σακούλες με τα σκουπίδια , στους πλησιέστερους κάδους του δήμου . Ειδικά στο λιμάνι του Γαυρίου , ( οπου ο όγκος σκουπιδιών είναι μεγάλος ) , αυτό είναι εξαιρετικά επίπονο  και χρονοβόρο , καθότι οι μεγάλοι καδοι βρίσκονται σε πολυ μεγάλη απόσταση απο τους μικρούς επιστύλιους κάδους . 

      Προτείνεται  σαν οριστική λύση , η παροχή  στους εργαζομένους , μικρών οχημάτων εργασίας απο τον εργολάβο ( με  τροποποίηση  της σύμβασης) ,  η  με αγορά απο τον δήμο  τουλάχιστον τριων (3) ειδικών οχήματος καθαριότητας , πολλαπλών χρήσεων , για το ΔΛΤΑ.   Με τα οχήματα  αυτά,  θα μαζεύονται  τα σκουπίδια απο τα καλαθάκια στις παραλίες  μας , που είναι μια κατ εξοχήν αρμοδιότητα του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου . Η προμήθεια μπορεί να γινει με ανοικτό διαγωνισμό .

7.     Απαγορεύεται  σύμφωνα με την διακήρυξη της σύμβασης , στους υπαλλήλους καθαρότητας των τριών λιμανιών της Ανδρου , η απασχόληση τους εκτός της χερσαίας ζωνης των λιμανιών , σε πλατείες , δρόμους και ιδιαιτέρως στα απορριμματοφόρα του Δήμου Ανδρου ( συνήθης πρακτική ) για συλλογή και μεταφορά των σκουπιδιών. Απαγορεύεται υπάλληλος του ΔΛΤΑ  να ξεφορτώνει σκουπιδιάρα στη Σταυροπέδα .

 Είναι συμβασιούχοι υπάλληλοι του εργολάβου καθαριότητας και  πληρώνονται απο αυτόν .  Δεν είναι  υπάλληλοι του Δήμου . Σκεφτείτε  τις συνέπειες ενος  ατυχήματος  στην χωματερή της Σταυροπέδας  η αλλού , το μέγεθος των ευθυνών που θα ζητηθούν  απο τους υπευθύνους .

8. Υπάρχει αρκετός χρόνος για να γίνουν διορθώσεις στην διακήρυξη πριν αναρτηθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού ! Τολμήστε !

Αγαπητέ κ. πρόεδρε του Δ. Λιμ Ταμ.Ανδρου . 

     Η νομοθετημένη ύπαρξη του νέου Λιμ.  Ταμείου στην Ανδρο , εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένες αρμοδιότητες , αποκλειστικά με την διαχείριση και ανάπτυξη των λιμανιών μας . Εχει συνεχή ροή χρηματοδότησης  και οικονομική αυτοτέλεια  , που εξασφαλίζεται με  την χρηστή διαχείριση του Ταμείου . Τίποτα λιγότερο και τίποτα παραπάνω .

                                                                                                     ΓΒΜ

===========================================================



        Ολόκληρη η απόφαση του ΔΣ του ΔΛΤΑ ,  μαζί με την διακήρυξη αναρτήθηκε στις 23/8/2024 στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ .....        https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%91%CE%91%CE%9546%CE%9D%CE%9B%CE%A9%CE%9B-355?inline=true


 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αριθ. μελέτης : 04/2024 

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ 

Διακήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσίας:

  «Δαπάνες Καθαριότητας Κοινοχρήστων χώρων λιμένων Άνδρου» 

(Γαυρίου, Κορθίου, Χώρας) K.A. 20.6277.0004 

Προϋπολογισμός: 273.196,80 € (με Φ.Π.Α.) (CPV) : 90611000-3

Περιγραφή της εργασίας 

Παροχή υπηρεσίας για τη καθαριότητα λιμένων νήσου Άνδρου : Γαυρίου, Κορθίου και Άνδρου .

Ο ανάδοχος οφείλει να προβαίνει καθημερινά με δικά του μέσα στον γενικό καθαρισμό των Λιμένων νήσου Άνδρου: Γαυρίου, Χώρας και Κορθίου για χρονικό διάστημα 13 μηνών από την ημερομηνία έναρξης της σχετικής σύμβασης και συγκεκριμένα: 

Ο ανάδοχος υποχρεούται να απασχολεί για διάστημα 13 μηνών με πλήρες ωράριο εργασίας (Δευτέρα Σάββατο) με ρεπό Κυριακή, 10 άτομα ημερησίως για την εκτέλεση των εργασιών. 

Η κατανομή των εργατών και των ημερομισθίων στους Λιμένες της νήσου Άνδρου θα είναι η εξής: 

Α. Λιμένας Γαυρίου : 4 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 1.224 ημερομίσθια 

Β. Λιμένας Χώρας : 4 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 1.224 ημερομίσθια 

Γ. Λιμένας Κορθίου : 2 εργάτες * 306 ημερομίσθια = 612 ημερομίσθια Σύνολο : 306 ημερομίσθια 

*10 εργάτες = 3.060 ημερομίσθια 

Η εν λόγω υπηρεσία θα εκτελείται σύμφωνα με το πρόγραμμα που καταρτίζεται από το ΔΛΤΑ. 

Σε περίπτωση έκτακτων και επειγουσών σημειακών αναγκών παρέμβασης (π.χ. λάδια σε οδόστρωμα από τροχαίο ατύχημα, μη προγραμματισμένες συγκεντρώσεις κλπ.), ο ανάδοχος οφείλει να μεριμνά, σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΔΛΤΑ,με ανάλογη τροποποίηση του ημερήσιου προγράμματος εργασιών του. Οι υπηρεσίες που θα παρέχει ο ανάδοχος είναι οι ακόλουθες: 

 Χειρωνακτικός καθαρισμός των δρόμων, πεζοδρόμων, πεζοδρομίων και των κοινοχρήστων χώρων (πάρκων, πλατειών κλπ.)με τον κατάλληλο εξοπλισμό. 

 Τακτικός έλεγχος και άδειασμα των καλαθιών απορριμμάτων (παντός τύπου) από τις οδούς και τους κοινόχρηστους χώρους, στον πλησιέστερο τροχήλατο κάδο σύμμεικτων απορριμμάτων, καθώς και τοποθέτηση πλαστικής σακούλας σ'αυτά. 

 Χειρωνακτικός καθαρισμός των κοινόχρηστων χώρων, όπου θα λαμβάνουν χώρα πανηγύρια, εορταστικές εκδηλώσεις, αθλητικές εκδηλώσεις κλπ.,πριν την έναρξη και μετά το πέρας λειτουργίας τους. 

 Περισυλλογή νεκρών ζώων από οδούς και κοινόχρηστους χώρους. 

 Έκτακτες επεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους για την προστασία πεζών και οχημάτων, όπως καθαρισμός από λάδια, καύσιμα, κλπ. τροχαίων ατυχημάτων. 

Η παρεχόμενη εργασία θα γίνεται μετά από υπόδειξη της υπηρεσίας. Η προμήθεια του εξοπλισμού και των υλικών (π.χ. καθαριστικά, σακούλες, κλπ.) είναι υποχρέωση του αναδόχου και έχει συνυπολογιστεί στον προϋπολογισμό. 



Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

Κε ΣΟΥΣΟΥΔΗ , Πρόεδρε του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου , επιτέλους ενημερωθείτε !

 

         2020  . Έλεγχος ασφαλείας των κρηπιδωμάτων του Λιμένα Γαυρίου





    Το καλοκαίρι του 2020 , το κοινό τότε Λιμενικό Ταμείο ΑΝΔΡΟΥ -ΤΗΝΟΥ  , ανέθεσε τον έλεγχο ασφαλείας των κρηπιδωμάτων του Λιμένα Γαυρίου , στην γνωστή και  ειδικευμένη εταιρεία λιμενικών έργων MARNET .
 Η χρηματοδότηση έγινε απο το κοινό Ταμείο  , κατόπιν  αιτήματος μου .

      Τον Σεπτέμβριο του 2020  , διενεργήθηκε  παρουσία μου , λεπτομερής  έλεγχος στατικής επάρκειας ολων των κρηπιδωμάτων  του λιμανιού μας στο Γαύριο , απο ειδικούς επιστήμονες δύτες λιμενομηχανικούς  . 

   Παράλληλα υπήρξε και την υποβρύχια βιντεοσκόπηση ασφαλείας   , των κρηπιδωμάτων .

   Μετά το πέρας των εργασιών , παραλάβαμε το σχετικό βίντεο (CD )καθώς και  την επίσημη τεχνική έκθεση,  με έγγραφη βεβαίωση ασφαλών κρηπιδωμάτων της MARNET . 

       Αυτά οπως και χιλιάδες άλλα επίσημα έγγραφα υπήρχαν στο αρχείο  που διατηρούσαμε  στο Γραφείου μας στο Γαύριο  , μέχρι την ημέρα ( 1/1/2024 )  που εσείς αναλάβατε την προεδρία  του Λιμενικού Ταμείου !

     Δυστυχώς κ. Σουσούδη , πρόεδρε του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου , ουδέποτε μέχρι σήμερα , αναζητήσατε αυτό το αρχείο για να ενημερωθείτε , για τα εργα , τις μελέτες, τις προμήθειες , η τις εκκρεμότητες  που υπάρχουν .  

    Και επειδή βαδίζετε στα τυφλά ,  γράφετε ανακρίβειες , σε πρόσφατη ανάρτηση σας  την 29/8/24 .................ΕΔΩ !!!

(  https://www.facebook.com/sousoudis/posts/pfbid034QKaUetd24Z2ZTBBAjRpqJUucKUPN6ZXMTb6RP1SBD6f7eAfwREaF1spDaUq2n4Kl?__cft__[0]=AZVrl7Mim4wa36ZvxAA_x7kwueCL9lyGzoUWHlsI2HVDsRPuWykDrLxsU9D-MjzeieNY90cY1Ju2FS_-FuvmYmut2jhsfGiQMc3Wmtnn4Gg1srDIWp9vzUi_9yxGH_9t7YbppiitV8nzMcKjWt_9Xk0AVI0uA_Q-_8o7WoP2LtmHNz-0LELRpylTcaG_ddmobt-EGOGbBw_xUGOSPbDzaUAS3kKjMvzj_Gom9z0yF_ZYEUb5zMsveA-joSnyhdUQEq0&__tn__=%2CO%2CP-y-R, )  

 .    ''Ο προηγούμενος υποβρύχιος έλεγχος στα κρηπιδώματα του λιμενα Γαυρίου είχε πραγματοποιηθεί το 2018 επι θητείας μας,

Βέβαια το συγκεκριμένο θέμα είναι ασήμαντο  . Υπάρχουν άλλα , πολύ σοβαρότερα !

                                                                                                                       ΓΒΜ  





Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

Η κ. Χρυσάνθη Στέφανου είναι μια εξαιρετική υποψηφιότητα για την αναγέννηση του νέου Λιμενικού Ταμείου Ανδρου !

            Ποιος τελικά θα εργαστεί για τα λιμάνια μας ?



     Ο  πρώην πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου  κ.Δ. Λοτσάρης  , ανέλαβε μια καθαρά προσωπική πολιτική πρωτοβουλία . 

     Με επιστολή που απέστειλε στο σημερινό δήμαρχο Ανδρου κ. Θ.  Σουσούδη  και πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου  , του ζητεί  να παραιτηθεί απο την προεδρεία του Λιμενικού Ταμείου Ανδρου  και    να παραδώσει την προεδρία  του , στην κα Χρυσάνθη Στεφάνου , θυγατέρα του καπτα- Γιώργου Στέφανου της μεγάλης Ανδριώτικης εταιρείας Golden Star Ferries . 

Ο κ. Λοτσάρης , παρουσιάζει  την πρόταση του σαν υπερβατική και ενωτική . 

Για να δούμε . Είναι πράγματι έτσι? 

               Ο πολυπόθητος διαχωρισμός  των Λιμ .Ταμείων Ανδρου -Τήνου έγινε με ΠΔ 57/2022   ΦΕΚ 153/Τεύχος Α ́/   18- 8- 2022 .

Ο κ. Λοτσάρης , τότε  ήταν  ο δήμαρχος  Ανδρου .  Επιθυμούσε και ένα δεύτερο αξίωμα εν όψει  των εκλογών  του 2023

        Τον Σεπτέμβριο του 2022  , αυτοδιορίστηκε  λοιπόν και ορκίστηκε,  σαν ο πρώτος πρόεδρος του νέου  ανεξάρτητου πλέον Λιμενικού Ταμείου Ανδρου . 

      Ο κ. Λοτσάρης , παρέμεινε πρόεδρος  του Ταμείου , για 16 μήνες και τελικά  υπέβαλε την παραίτησή του  στις αρχές  Δεκεμβρίου του 2023  , αφού αποδείχτηκε στην δικαιοσύνη οτι είχε χάσει  τις εκλογές του Οκτώβριου 2023  , απο τον αντίπαλο του και σημερινό δήμαρχο Ανδρου τον κ. Θ. Σουσούδη

       Αυτούς τους 16 μήνες της προεδρίας του , είχε μηδενική προσφορά στο Ταμείο . Ασχολήθηκε αποκλειστικά  για την νίκη του ,  στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές . Τελικά ηττήθηκε .

   Ο κ. Λοτσάρης , μετα την ήττα του ,    φοβήθηκε  την επερχόμενη  αποκαθήλωση  του απο την προεδρία του Ταμείου και  έψαχνε να βρει τρόπο  να  την αποφύγει .

      Ήξερε οτι η  νεα   ορκωμοσία του κ. Σουσούδη την 16/12/2023  σαν δήμαρχος Ανδρου θα έφερνε σύντομα  δική του αποπομπή  , όπως και τελικά έγινε .

Το γελοίο της υπόθεσης αυτής,  είναι οτι ο κ. Λοτσάρης  βρήκε μόνος του μια προκλητική   λύση  και  δεν ενημέρωσε τα μέλη της παράταξης του .

    Την ίδια ημέρα που παραιτήθηκε ,    ''έχρησε''  αμέσως  αντικαταστάτη του  ,  το μέλος του ΔΣ και πάντα  πρόθυμο ,  κ. Χ . Βουραζέρη , ο οποίος εναγωνίως αναζητούσε  μια ''καρέκλα '' κοινωνικής καταξίωσης .    Ο  Βουραζέρης  , έτρεφε   ματαίως  ελπίδες,  οτι θα παραμείνει  πρόεδρος και μετά την ορκωμοσία του κ. Σουσούδη . 

Φυσικά  αποκαθηλώθηκε  αμέσως και έτσι έγινε   , ο πρόεδρος των 19 ημερών  με μηδενικό επίσης έργο  ουσίας !!!!

Η πρόταση Λοτσάρη είναι πολιτικά υποκριτική !. 

        Θέλει να φέρει σε δύσκολη θέση τον Στενιώτη  δήμαρχο κ. Σουσούδη , και του προτείνει  την κα Χρυσάνθη Στεφάνου

       Μια Στενιώτισα , επιχειρηματία στην ναυτιλία και την ακτοπλοΐα , ενα μη πολιτικό πρόσωπο με μεγάλη αναγνωσιμότητα  και αποδοχή στην Ανδρο , για να της παραδώσει την προεδρία του Ταμείου .

      Είχε ξεχάσει δυο φορές στο παρελθόν ( τον Σεπτεμβρίου του 2022  και τον Δεκέμβριο του 2023 ) , να  τιμήσει  την κ. Χρυσάνθη Στεφάνου , ο ίδιος,  με το αξίωμα της προέδρου και εμφανίζεται σήμερα  απο την αντιπολίτευση  , δήθεν ενωτικός  και υπερβατικός , για να αποκομίσει προσωπικά πολιτικά οφέλη και  χτίζοντας γέφυρες με την Golden Star Ferries .  Αυτός είναι .


      Τώρα ας δούμε την ουσία του θέματος .


      Προφανώς και η κα Χ.  Στεφάνου  και η Golden Star Ferries είναι  μακριά απο τα πολιτικά παιχνίδια  των δημάρχων .

        Ολοι βλέπουμε σήμερα οτι το οικονομικά ισχυρό , νέο Λιμενικό Ταμείο Ανδρου , παραπαίει . Βρίσκεται σε στασιμότητα και τέλμα με  μεγάλες ευθύνες των κατά καιρούς προέδρων του . 

      Μια καινούργια αρχή με νεα πρόσωπα  και τη στήριξη ολων , μπορεί να κανει θαύματα . Η Ανδρος το εχει μεγάλη ανάγκη απο νέες μελέτες και  σύγχρονα λιμενικά εργα !

 Έχουμε τα καλύτερα πλοία  στην Ανδρο ,  έρχονται  ακόμα καλύτερα , αλλά  το λιμάνι μας στο Γαύριο είναι ανασφαλές στους ισχυρούς βοριάδες αφού  κατασκευάστηκε πριν 40 χρόνια για πλοία των 70 και 80 μέτρων .  

Το νεο Λιμενικό Ταμείο  Ανδρου , εχει την  βασική ευθύνη να δημιουργήσει  ασφαλείς εγκαταστάσεις σε επιβάτες , πληρώματα και πλοία . Υπάρχουν οι τεχνικές λύσεις .

      Υποθέτω  οτι οι αρχικές συζητήσεις  και επαφές έχουν ηδη γίνει . Πιστεύω οτι ο δήμαρχος θα δει την πρόταση αυτή σαν μια νεα ευκαιρία για το Λιμενικό Ταμείο Ανδρου .

     Η κ. Χρυσάνθη Στέφανου θα αποδεχτεί ( εφ οσον της προταθεί )την τιμητική θέση της προέδρου και θα διακριθεί με επιτυχία στο έργο της .

         Προσωπικα πιστεύω οτι είναι  μια εξαιρετική ευκαιρία για να ξεκινήσει μια νεα προσπάθεια  για να βελτιωθούν  οι λιμενικές εγκαταστάσεις των λιμανιών της Ανδρου .

Αυτό επιβάλλουν οι σύγχρονες απαιτήσεις για την οικονομική ανάπτυξη και ευημερία της Ανδρου .

 Είναι και μια καλή  ευκαιρία  για τον  σημερινό δήμαρχο  Ανδρου , αρκεί να το δει . 

    Η  Golden Star Ferries  εχει αποδείξει μέχρι σήμερα την αξία της  και σχεδιάζει να συνεχίσει την  μεγάλη προσφορά της , στην ανάπτυξη της Ανδρου μας  .

Γνωρίζει  αρκετά καλά ολα τα λιμάνια μας και μέχρι σήμερα εχει μόνο επιτυχίες  στους σκοπούς και τα έργο της στην ακτοπλοΐα μας .

                                                                             Γιώργος Β. Μαντζώρος