Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΝΕΑ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

Αλλα 12 νεα αιολικα'' παρκα'' εχουν αδειοδοτηθει απο την ΡΑΕ για την Ανδρο . Ελπιζουμε οτι θα υπαρξει συντομα, ενημερωση των πολιτων του νησιου μας απο τους αρμοδιους, για τα οικονομικα ωφελη που θα προκυψουν απο την εγκατασταση των ανεμογεννητριων στο νησι μας. 





    6 ο                 ΝΕΟ ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
    ΘΕΣΗ             ΣΚΟΠΙΑ ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ-- ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΤΡΑ
  1.                         ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ              15

    Απόφαση ΡΑΕ υπ’ αριθμ. 1397/2010 για τη χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 30ΜW στις θέσεις «Σκοπιά – Άγιος Συμεών- Μεγάλη Πέτρα» του Δήμου Υδρούσας του Νομού Κυκλάδων, στην εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.»

    ΕΤΑΙΡΕΙΑ ''ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΕ''
    Την υπ΄ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ο-46160/31.01.2011 βεβαίωση κατόπιν του υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ι- 128233/07.12.2010 σχετικού αιτήματος της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.» για τη μεταβολή των στοιχείων της υπ’ αριθμ. 1397/2010 Απόφασης της ΡΑΕ για τη χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό, λόγω της αλλαγής του αριθμού και του τύπου των ανεμογεννητριών από 30 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου GAMESA ισχύος 1MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 54m, σε 15 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου GAMESA G80 ισχύος 2MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 80m.




Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Νέα χωματερή στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο !!!





ΠΛΗΡΗΣ Η  ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΙΩΤΩΝ 

Σαν να μην έφτανε το πρόβλημα με τα σκουπίδια του νησιού, έχουμε τώρα και άλλα.
Αυτοσχέδιο διαλυτήριο αυτοκίνητων και...
συλλογής άχρηστων παλιοσίδερων λειτουργεί
παράνομα στο λιμάνι  Γαυριο της  ΑΝΔΡΟΥ από αθίγγανους-ρομα.
Έχει στηθεί αυτοσχέδια κατασκήνωση μέσα στα παλιοσίδερα και αλλού στο Γαυριο Ανδρου.
Από τον περασμένο Φεβρουάριο δίπλα στο ρέμα του Γαυριου λειτουργεί παράνομα χωματερή-διαλυτήριο αυτοκινήτων , με την ανοχή των τοπικών Αρχών κατά παράβαση κάθε
οικολογικής διαχείρισης όπως ο νόμος προβλέπει .
Σαραβαλάκια και παλιοσίδερα , εγκαταλελειμμένα από όλο το νησί μεταφέρονται με τα φορτηγά των αθίγγανων ,όπως -όπως και συγκεντρώνονται στην συγκεκριμένη τοποθεσία διπλά στο ρέμα όπου αφαιρούνται πρόχειρα, όλα τα μη μεταλλικά εξαρτήματα.
Σχηματίζονται σωροί από λαμαρίνες και σίδερα για να φορτωθούν σε νταλίκες και να μεταφερθούν στη Ραφήνα με τα φερρυ.
Μπαταρίες, λάδια μηχανών , υγρά φρένων, γράσα, πλαστικά, τζάμια,
ελαστικά , είναι σίγουρα μη εμπορεύσιμα είδη για τους ρομά -αθίγγανους . Αλήθεια που καταλήγουν αυτά τα υλικά.
Μήπως πετιούνται στο ρέμα??
Η ρύπανση που γίνεται καθημερινά θυμίζει τριτοκοσμικές χώρες και όχι Κυκλάδες .
Δυστυχώς οι κάτοικοι και οι περίοικοι της χωματερής αδιαφορούν προκλητικά .
Γνωρίζουν την ύπαρξη της νέας χωματερής οι Αρχές του νησιού μας??
Έγινε κάποιος έλεγχος από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ανδρου, την Δημοτική Αρχή , την Υγειονομική υπηρεσία ??
Ενημερώθηκε η Εισαγγελική Αρχή για τις ποινικές ευθύνες που προβλέπει ο νομος για την ρύπανση του περιβάλλοντος ??




.
























Σχετικό  και  το παρακάτω από εδώ

            Την παράνομη απόρριψη των αυτοκινήτων σε δρόμους, χωράφια, αλλά ακόμη και σε φυσικά τοπία , επιχειρεί να θέσει οριστικά στο παρελθόν η πολιτεία με τη φετινή περίοδο απόσυρσης των παλαιών οχημάτων, η οποία ξεκίνησε την 22/2/20010 και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η περίοδος απόσυρσης δίνει κίνητρο στους ιδιοκτήτες των παλαιών Ι.Χ. να σταματήσουν την ασύδοτη εναπόθεση των αυτοκινήτων τους σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο, βάζοντας παράλληλα τέρμα στην πραγματική απειλή που συνιστούν για το περιβάλλον και τον άνθρωπο τα εξαιρετικά επιβλαβή υγρά των αυτοκινήτων.

Η κατάσταση έχει βελτιωθεί σημαντικά την τελευταία πενταετία, όπου η χώρα μας έχει αρχίσει επιτέλους να εφαρμόζει την ανακύκλωση των παλαιών οχημάτων, όπως την ορίζουν οι σχετικές οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παράλληλα, η επέκταση της ανακύκλωσης οχημάτων στην Ελλάδα έχει δώσει ώθηση σε έναν νέο επιχειρηματικό κλάδο,!!!!! sic ,  καθώς πλέον ολοένα και περισσότερες εταιρείες δραστηριοποιούνται στη συλλογή των μετάλλων, των υγρών και των άλλων υλικών των παλαιών Ι.Χ.

«Ένα όχημα λογίζεται ως ανακυκλωμένο μόνον όταν του αφαιρεθούν όλα τα υγρά στοιχεία», τονίζει ο Παύλος Ραβάνης, εκπρόσωπος της εταιρείας ΚΟΥΑΝΟ Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της ανακύκλωσης οχημάτων. 
Τα υγρά που συλλέγονται είναι τα λάδια των οχημάτων, τα υγρά μπαταρίας και φρένων και τα υπολείμματα βενζίνης.
 Όπως εξηγούν οι παράγοντες της αγοράς, όλα τα υγρά επαναχρησιμοποιούνται αντί να ρυπαίνουν το περιβάλλον. !!!!! sic
«Τα λάδια της μηχανής του οχήματος ανακυκλώνονται, ενώ το ιδιαίτερα βλαβερό για το περιβάλλον φρέον συλλέγεται από εξειδικευμένη εταιρεία», υπογραμμίζει ο Π. Ραβάνης. 
Ακόμη, εξηγεί ότι «η βενζίνη που μαζεύεται από το ρεζερβουάρ του οχήματος αξιοποιείται για τον καθαρισμό των ανταλλακτικών», ενώ αναφέρει ότι τα υγρά των φρένων καταλήγουν σε μια συνεργαζόμενη εταιρεία, η οποία είναι υπεύθυνη για την αξιοποίησή τους μέσω ανακύκλωσης.

    Αναφορικά με το νερό που συλλέγεται από το ψυγείο και τα δοχεία των υαλοκαθαριστήρων χρησιμοποιείται -έπειτα από ειδική διαδικασία απολίπανσης- για τις ανάγκες της εταιρείας (πότισμα, καθαρισμός χώρων κ.λπ.). 
    Μετά την αφαίρεση όλων των υγρών στοιχείων, το μεγαλύτερο μέρος από το «κουφάρι» του οχήματος μετατρέπεται σε ανταλλακτικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τον Π. Ραβάνη, ορισμένα μέρη του αυτοκινήτου -όπως η μίζα, το δυναμό κ.ά.- ανακατασκευάζονται.

      Οι μπαταρίες των οχημάτων καταλήγουν στην εταιρεία ΣΥΔΕΣΥΣ, η οποία διαχειρίζεται απόβλητα χρησιμοποιούμενων συσσωρευτών, ενώ τα λάστιχα του οχήματος προωθούνται στην Εcoelastica, ένα εγκεκριμένο συλλογικό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης μεταχειρισμένων ελαστικών. 
     Όσο για τους καταλύτες των αυτοκινήτων, την ανακύκλωσή τους αναλαμβάνει εξειδικευμένη εταιρεία, ενώ ό,τι απομένει από το όχημα αξιοποιείται ως scrap μετάλλων.

Οι τιμές για σίδηρο, χαλκό και αλουμίνιο

Σύμφωνα με τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδας (ΕΔΟΕ), περίπου το 75% των Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ) αποτελείται από χρήσιμα μέταλλα. Μια σημαντική ποσότητα αυτών των μετάλλων, καταλήγει στις χαλυβουργίες, όπου τα μέταλλα αποτελούν πρώτη ύλη. Ένα σαφώς μικρότερο ποσοστό των υλικών των ΟΤΚΖ δεν ανακυκλώνεται και αξιοποιείται ως ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Σχετικά με τα ανακυκλωμένα μέταλλα, οι τιμές στην αγορά ποικίλλουν. Ο σίδηρος κυμαίνεται από 100 έως και 200 ευρώ τον τόνο, ανάλογα με τις ανάγκες που κατά καιρούς παρουσιάζονται και είναι άμεσα συνδεδεμένες με τη ζήτηση που εμφανίζει το μέταλλο κυρίως στον χώρο της βιομηχανίας.

Στον αντίποδα, σαφώς πιο υψηλές είναι οι τιμές ανά τόνο για τον χαλκό καθώς «αγγίζουν» τις 5.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, το αλουμίνιο κοστολογείται από 850 έως και 1.250 ευρώ ο τόνος, ενώ το ανοξείδωτο inox προσεγγίζει τα 1.500 ευρώ ανά τόνο.



         Δυστυχώς σήμερα πολλοί καπηλεύονται τη λέξη ''οικολογία'' στην πατρίδα μας και απλά περιορίζονται να περιγράφουν υπάρχοντα προβλήματα τα οποία πρέπει να λύνει πάντα κάποιος άλλος.                                                                      
                                                                          ΓΒΜ



Γίγαντες με γυάλινα πόδια


Το διεθνες ρεζιλικι που επαθε ο Γαλλοεβραιος Στρος Καν, απεδειξε σε ολο τον πλανητη οτι υποφερει απο κατι τετοια υποκειμενα που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να...
 κοιταζουν τους παντες απο ψηλα, χωρις να βλεπουν οτι τα ποδια τους ειναι γυαλινα. Ενας ανθρωπος που επαιζε χαμογελωντας με τις τυχες τοσων λαων, και που μπροστα του καθονταν προσοχη πρωθυπουργοι και ηγετες λαων, γκρεμιστηκε απο το βαθρο του, γιατι τα ψευτικα στηριγματα του εσπασαν απο μια καμαριερα ξενοδοχειου. Αυτο και μονο το γεγονος μας δινει το μηνυμα, για το ποσα μπορουν να πετυχουν οι θεωρητικα αδυναμοι πολιτες αυτου του πλανητη. Ανθρωπους με συνειδηση χρειαζομαστε μονο, για να μας απαλλαξουν απο αυτα τα βρωμερα σκουπιδια.




http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9438.html

Και παγίδα να ήταν, το τσίμπησε το τυρί μια χαρά. Να δεις που τελικά θα τον βάλουν σε κλινική αποτοξίνωσης. Μία τσόντα ανά τρεις ημέρες, μετά ανά εβδομάδα κτλ. Κάτι σαν σεξουαλική μεθαδόνη. Κάτι τέτοιο είχε κι ο Κλίντον αλλά διασφάλιζε πρώτα τη…συναίνεση. Ο Ντομινίκ φαίνεται ότι λειτουργεί με την …εικαζόμενη συναίνεση.

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΝΕΕΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ 5

Αλλα 12 νεα αιολικα παρκα εχουν αδειοδοτηθει απο την ΡΑΕ για την Ανδρο . Ελπιζουμε οτι θα υπαρξει συντομα, ενημερωση των πολιτων του νησιου μας απο τους αρμοδιους, για τα οικονομικα ωφελη που θα προκυψουν απο την εγκατασταση των ανεμογεννητριων στο νησι μας. 



5 o                      Νεο αιολικο ''παρκο'' στην Ανδρο

ΘΕΣΗ         ΡΑΧΗ ΞΗΡΟΚΟΜΠΙ ΚΟΡΘΙΟΥ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ 5 (90μ VESTAS V90)

ETAIREIA             '' ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΝΔΡΟΥ-ΡΑΧΗ ΞΗΡΟΚΟΜΠΙ ΑΕ ''ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ


ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΡΑΕ

Για τη μεταβολή στοιχείων της υπ’ αριθμ. πρωτ. ΥΠΑΝ Δ6/Φ17.282/2443/28.05.2003 (ΑΔ-00533) άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 15,3 MW στη θέση
«Ράχη- Ξηροκόμπι» του Δήμου Κορθίου του Νομού Κυκλάδων, της εταιρίας «ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΝΔΡΟΥ- ΡΑΧΗ ΞΗΡΟΚΟΜΠΙ Α.Ε.» όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Το υπ’ αριθμ. πρωτ. ΡΑΕ Ι-135188/31.03.2011 αίτημα προς τη ΡΑΕ για τη χορήγηση βεβαίωσης λόγω της αλλαγής του αριθμού και του τύπου των ανεμογεννητριών από 18 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου Vestas V-52, ισχύος 0,85MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 52m, σε 5 ανεμογεννήτριες ενδεικτικού τύπου Vestas V-90 ισχύος 3MW έκαστη, με διάμετρο πτερωτής 90m και ως εκ τούτου ως προς την εγκατεστημένη ισχύ του σταθμού από 15,3MW σε 15MW
 
Η πρώτη και η δεύτερη περίοδος της Παραγράφου 1, της υπ’ αριθμ. πρωτ. ΥΠΑΝ Δ6/Φ17.282/2443/28.05.2003 (ΑΔ-00533) άδειας παραγωγής, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την υπ’αριθ. πρωτ. ΥΠΑΝ Δ6/Φ17.282/οικ.917/11.01.2008 τροποποίηση και την υπ’αριθ. πρωτ. ΡΑΕ Ο-45981/19.01.2011 βεβαίωση, λόγω μεταβολής της μετοχικής σύνθεσης,
αντικαθίστανται ως ακολούθως:Δικαιούχος της άδειας είναι η εταιρεία με την επωνυμία «ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΝΔΡΟΥ ΡΑΧΗ ΞΗΡΟΚΟΜΠΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», όπως αυτή νόμιμα εκπροσωπείται και με μετοχική σύνθεση: ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.  99% PROTERGIA Α.Ε.  1%
“1. Στην εταιρεία με την επωνυμία “ΑΙΟΛΙΚΗ ΑΝΔΡΟΥ ΡΑΧΗ ΞΗΡΟΚΑΜΠΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ”,
με έδρα το Δήμο Αμαρουσίου (με μετόχους τις εταιρείες ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. 99% και PROTERGIA Α.Ε. 1%), όπως αυτή εκπροσωπείται νόμιμα, χορηγείται άδεια
παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό πάρκο στη θέση “Ράχη – Ξηροκάμπι” της διοικητικής
περιφέρειας του Δήμου Άνδρου, Νομού Κυκλάδων”.

Η παρούσα βεβαίωση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της υπ’ αρ. πρωτ. ΥΠΑΝ Δ6/Φ17.282/2443/28.05.2003
άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας (Αρ. Μητρώου Αδειών ΡΑΕ ΑΔ-00533), όπως αυτή έχει
τροποποιηθεί και ισχύει, η οποία κατά τα λοιπά διατηρείται σε ισχύ ως έχει.
Αθήνα, 18 Ιανουαρίου 2011
Για τη Γραμματεία της ΡΑΕ
Νίκος Γ.



ΛΥΣΗ Η ....... ΑΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ



Η διαδικασία της ακαλλιέργειας συμπιέζει σημαντικά το κόστος παραγωγής. Για το λόγο αυτό, ο καθηγητής Εδαφολογίας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κωνσταντίνος Κοσμάς, προτρέπει τους καλλιεργητές ελαιώνων, αμπελώνων και αμυγδαλεώνων να την εφαρμόσουν.

Όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, με τη συγκεκριμένη πρακτική βελτιώνονται οι φυσικές και χημικές ιδιότητες του εδάφους, χωρίς την επέμβαση ανθρώπινου παράγοντα, κι έτσι περιορίζεται δραστικά ο ρυθμός υποβάθμισης των εδαφικών και υδατικών πόρων.

Με την πρακτική της ακαλλιέργειας οι παραγωγοί πρέπει να πραγματοποιούν μια ελαφρά αναμόχλευση του εδάφους, μόνο μία φορά στα τέσσερα χρόνια, ώστε να ενσωματωθούν σ’ αυτό λιπάσματα και φυτικά υπολείμματα. Ο κ. Κοσμάς προέτρεψε τους καλλιεργητές ελαιώνων, αμπελώνων και αμυγδαλεώνων να αφήνουν τα ζιζάνια να δρουν… ανενόχλητα στις σοδειές τους.

Ως παράδειγμα ανέφερε την οξαλίδα (ή ξυνίδα), η οποία - όπως είπε - σε αρκετές περιπτώσεις έχει θετικό ρόλο στο οικοσύστημα του ελαιώνα. Έχει διαπιστωθεί πως το ζιζάνιο αυτό προστατεύει τα επικλινή εδάφη από τη διάβρωση, καθώς δημιουργεί κατά τη διάρκεια των χειμερινών βροχοπτώσεων έναν πυκνό χλοοτάπητα. Μετά το τέλος του χειμώνα, μάλιστα, όταν σταματούν οι βροχές, η οξαλίδα, σταδιακά ξεραίνεται, παύοντας έτσι να «ανταγωνίζεται» με τα ελαιόδεντρα για την απορρόφηση της υγρασίας από το έδαφος.

Ομάδα ερευνητών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποίησε επί δύο χρόνια έρευνες στο νομό Ηρακλείου της Κρήτης, με στόχο να αξιολογήσει τις τοπικές πρακτικές καλλιέργειας των ελαιώνων (ακαλλιέργεια, άροση και ζιζανιοκτόνα).

«Τα εδάφη που υπόκεινται σε μηχανική άροση, καθίστανται και εξαιρετικά ευαίσθητα στην υποβάθμιση και την ερημοποίηση», ανέφερε ο κ. Ορέστης Καΐρης: «Δυστυχώς, διαπιστώθηκε ότι οι περισσότεροι παραγωγοί οργώνουν τα χωράφια τους κατά πως τους βολεύει, δηλαδή με τη φορά του αγροτεμαχίου προς τα κάτω και όχι όπως πρέπει, δηλαδή οριζόντια, με αποτέλεσμα να στερούν οι ίδιοι από το έδαφός τους χρόνια ζωής σε γονιμότητα».

http://www.real.gr/?page=home