Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ - Η ΠΙΟ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΑΣ

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ - ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΑΤΗ

 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ !!!                          Προφητικό και επίκαιρο . 
                                                                                       
Άρθρο του   Σταύρου Αλεξανδρή , καθ. στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών





    Η αλλαγή του κλίματος αποτελεί ένα ισχυρό πολιτικό και οικονομικό ζήτημα στα χέρια των policy makers για λογαριασμό των ισχυρών κύκλων μιας παγκόσμιας ολιγαρχίας.



Πού χρεώνονται τα αίτια της κλιματικής αλλαγής;


       Δεν θα μπορούσε να διαφωνήσει κανείς ότι ο άνθρωπος είναι υπέρμετρα καταστροφικός και ασύδοτος με το ίδιο του το περιβάλλον.
 Θα ήταν όμως παράλογο να αποδεχθεί κανείς την άποψη της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Αλλαγή του Κλίματος (IPCC) και των ισχυρών κύκλων που την υποστηρίζουν, για τις αιτίες που προκαλούν την υπερθέρμανση του πλανήτη.     Καθημερινά βλέπουν στο φως της δημοσιότητας υπέρμετρα και αβέβαια σενάρια που αγγίζουν τα όρια μιας ακραίας περιβαλλοντικής τρομολαγνείας, βασισμένα σε υποθετικές θεωρήσεις και κατευθυνόμενους διαλογισμούς.       Δυστυχώς όμως η προκαλούμενη αλλαγή του κλίματος από τον άνθρωπο έχει γίνει αποδεκτή ως πραγματικότητα, δημιουργώντας μια βαθιά ριζωμένη αντίληψη μέσα στον πληθυσμό που φθάνει σε επίπεδα υστερίας.

    Σήμερα, ο όρος «ρύπος» αποδίδεται για να χαρακτηρίσει το διοξείδιο του άνθρακα (CO2), που όχι μόνο ρύπος δεν είναι, αλλά επιπλέον παραποιείται η πραγματική διάσταση της φυσικής του δράσης. Αλλά ας δούμε κάποια στοιχεία που φαίνεται να έχουν σκόπιμα αγνοηθεί.

     Οι υδρατμοί στην ατμόσφαιρα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη συμβολή στο αποκαλούμενο φαινόμενο του θερμοκηπίου, και αντιπροσωπεύουν περίπου το 95% του συνολικού ποσού των αερίων του θερμοκηπίου, γεγονός που συστηματικά αγνοείται! Κάθε λεπτό της ώρας σχεδόν 1 δις τόνοι νερού διοχετεύονται στην ατμόσφαιρα με τη διαδικασία της εξάτμισης από τους ωκεανούς. 
    Αν και το διοξείδιο του άνθρακα πρωταγωνιστεί στις συζητήσεις για τα αέρια του θερμοκηπίου, οι υδρατμοί διαδραματίζουν έναν ακόμα μεγαλύτερο και ουσιαστικό ρόλο στην θέρμανση της ατμόσφαιρας και στο ενεργειακό ισοζύγιο του πλανήτη. Το μόριο του νερού έχει μία μοναδική δομή με μια εξαιρετική ικανότητα να αποθηκεύει θερμότητα, γεγονός που επιδρά σημαντικά στο σχηματισμό των καταιγίδων και έτσι το καθιστά εν γένει πρωταγωνιστή στην ατμοσφαιρική κυκλοφορία

Μήπως λοιπόν οι υδρατμοί είναι ένας πολύ πιο επικίνδυνος "ρύπος" σε σχέση με CO2 ; Θα ήταν βέβαια, παράλογο ένα πολύτιμο στοιχείο της φύσης και της ζωής όπως είναι το νερό να εισαχθεί στο “περιβαλλοντικό χρηματιστήριο εμπορίας ρύπων (Κιότο) ως αέριο του θερμοκηπίου. 
     Είναι λοιπόν προφανής ο λόγος γιατί ο υδρατμός απουσιάζει από τον κατάλογο των ρύπων και δεν αναφέρεται ως αέριο του θερμοκηπίου από τους αρχιτέκτονες της παγκόσμιας περιβαλλοντικής πολιτικής.

Θα μπορούσε η αλήθεια να είναι διαφορετική;

      Η αλλαγή του κλίματος είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του δυναμικού συστήματος της γης, του ήλιου και του σύμπαντος. Η κινητήρια δύναμη που προκαλεί τις κλιματικές μεταβολές του πλανήτη είναι κυρίως οι διακυμάνσεις στο πλήρες φάσμα της ακτινοβολίας του ήλιου καθώς και οι γεωμαγνητικές αλλαγές. Γενικά η χρονική διαφοροποίηση της ηλιακής δραστηριότητας συσχετίζεται με την διακύμανση της μέσης θερμοκρασίας της γης ή οποία είναι σχεδόν αδύνατον να προσδιορισθεί με ακρίβεια. 
      Αυτό συμβαίνει αδιάκοπα κατά την διάρκεια της μακράς προϊστορίας του πλανήτη! Επίσης πολυάριθμες παλαιοκλιματολογικές παρατηρήσεις, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα χρονικών περιόδων, συνηγορούν στο ότι η γαλαξιακή μεταβλητότητα των κοσμικών ακτίνων συνδέεται με την αλλαγή του κλίματος και επιδρά στον μηχανισμό δημιουργίας νεφών. 
    Η ποιότητα και η ποικιλομορφία αυτών των παρατηρήσεων δείχνουν ότι είναι δύσκολο να είναι τυχαία αυτή η σχέση . (Cosmics Leaving Outdoor Droplets – «CLOUD», Cern experiment).

     Μια τέτοια λοιπόν φυσική διακύμανση στη πυκνότητα ροής της ακτινοβολίας μέσα στην γήινη ατμόσφαιρα δεν θα ήταν δυνατόν να αφήσει αδιάφορη την τεράστια μάζα νερού των ωκεανών οι οποίοι καλύπτουν το 71% της γήινης επιφάνειας (361.000.000 km2), που με την σειρά τους έχουν σημαντική και αναμφισβήτητη επίδραση στη ρύθμιση του παγκόσμιου κλίματος. 
     Σημειωτέον ότι η περισσότερη από τη εισερχόμενη μικρού μήκους κύματος ακτινοβολία (Global radiation) που απορροφάται από τη γη δεσμεύεται από τους τροπικούς ωκεανούς. 
    Η συνεχής κυκλική συμπεριφορά της θερμοκρασίας της επιφάνειας των ωκεανών, καθώς και ο τρόπος που οι ωκεανοί αλληλεπιδρούν με την υπερκείμενη ατμοσφαιρική στρώση, έχουν σημαντική επίδραση στην συγκέντρωση υδρατμών και CO2 στην γήινη ατμόσφαιρα και συνεπώς στο ισοζύγιο άνθρακα του πλανήτη. 
     Επομένως αύξηση της θερμοκρασίας των ωκεανών σημαίνει μεγαλύτερη αποδέσμευση CO2 προς την ατμόσφαιρα.


Η υπερβολή είναι το χαρακτηριστικό στοιχείο με το οποίο προβάλλονται τα περιβαλλοντικά ζητήματα.

         Όταν στις συζητήσεις αναφερόμαστε στη λέξη περιβάλλον αυτόματα ο συνειρμός οδηγεί στην «κλιματική αλλαγή» και στην «υπερθέρμανση του πλανήτη» λόγω των αερίων του θερμοκηπίου και συγκεκριμένα της αύξησης του CO2. 
     Η αύξηση αυτή είναι της τάξεως των 6.8 χιλιοστών στην εκατοστιαία σύσταση της ατμόσφαιρας (0.0068 %) τα τελευταία 50 ΧΡΟΝΙΑ!!! 
    Από αυτή την ποσότητα μόνο τα 3.9 χιλιοστά οφείλονται σε ανθρωπογενείς εκπομπές και θεωρείται… ότι είναι ικανή να εξαφανίσει από τον πλανήτη παράκτιες περιοχές και νησιωτικές χώρες. 
     Σε αυτό το αντίστοιχο διάστημα η αύξηση του πληθυσμού της γης είναι φρενήρης, 239%!!! 
Θα ήταν αδύνατον να μην διασαλευθεί το ισοζύγιο άνθρακα του πλανήτη.

      Για να διαπιστωθεί το μέγεθος της υπερβολής των κλιματικών μοντέλων που συνδράμουν στην στήριξη αυτής της απάτης, θα πρέπει να αναφερθεί ένα παράδειγμα. Σήμερα με την χρήση των μετεωρολογικών δορυφόρων λαμβάνεται με συνεχή ροή τεράστιος αριθμός κλιματικών δεδομένων για πρόβλεψη καιρού που εισάγεται σε βαθμονομημένα μοντέλα καιρού. Αυτά τα μοντέλα παρότι κρίνονται καθημερινά εκ του αποτελέσματος , είναι αδύνατον να κάνουν ασφαλή πρόβλεψη περισσότερο των 3 έως 5 ημερών!!! 
      Φαντασθείτε λοιπόν την αξιοπιστία κλιματικών μοντέλων που χρησιμοποιούνται για να υπολογίσουν την θερμοκρασία του πλανήτη μετά από 50 ή 100 χρόνια, βασιζόμενα σε υποθετικά και φανταστικά σενάρια.

       Σήμερα η αλλαγή του κλίματος αποτελεί ένα ισχυρό πολιτικό και οικονομικό ζήτημα στα χέρια των policy makers. Τα τελευταία 25 χρόνια προπαγανδίζεται με ευφυέστατο τρόπο μια «περιβαλλοντική διαχείριση» βασισμένη στην παραπληροφόρηση και στα νεοσύστατα «πράσινα» χρηματιστήρια υπό την διαχείριση του United Nations Framework Convention on Climate Change (UN-ICCP) και γνωστών παγκόσμιων τραπεζικών κύκλων των οποίων διαχειριστές είναι πολιτικοί, οικονομολόγοι, και χρηματιστές. 
    Ας αναλογισθεί κάποιος ότι “τζόγος” του CO2 στο χρηματιστήριο ρύπων των διακινούμενων κεφαλαίων το 2009 έφτασε τα 198.000.000.000 δολάρια.

Η πράσινη ανάπτυξη εξυπηρετεί τα οικονομικά συμφέροντα των γνωστών παγκόσμιων κύκλων

       Η “Πράσινη Ανάπτυξη” με την σημερινή της μορφή της δεν αποτελεί μια νεόφερτη πολιτική προσέγγιση, ούτε είναι το νέο εφεύρημα των κυβερνήσεων.
    Ο όρος άνθησε στα τέλη της 10ετίας του 60 από τους οραματιστές μιας νέας παγκόσμιας διαχείρισης πραγμάτων, την στιγμή που ανεξάρτητα οικολογικά κινήματα και από τις δύο πλευρές του ατλαντικού εξέφραζαν δυναμικά την αντίθεση τους στο βιασμό των οικοσυστημάτων του πλανήτη και στην μόλυνση του περιβάλλοντος. Ήταν η στιγμή λοιπόν που οι ηγέτες του παγκόσμιου οικονομικού φόρουμ έκαναν μεθοδευμένα πράξη την γνωστή ρήση: «Ο καλύτερος τρόπος να ελέγξεις την αντιπολίτευση είναι να την καθοδηγείς».

       Έτσι η νέα μορφή της «πράσινης ανάπτυξης» προτάσσεται σαν αντιστάθμιση στην οικονομική κρίση βασισμένη σε μια κατευθυνόμενη εικονική και υποκριτική περιβαλλοντολογική πολιτική εν ονόματι της κλιματικής αλλαγής, επιδεινώνοντας τις κοινωνικές ανισότητες, την φτώχεια και τις αντιθέσεις. Είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την υπερχρέωση των αδύνατων κρατών του πλανήτη και προέρχεται από τους ίδιους κύκλους.

     Ο κύριος κορμός της πράσινης ανάπτυξης είναι το χρηματιστήριο ρύπων. Σύμφωνα με το σύστημα εμπορίας των δικαιωμάτων εκπομπής αερίων που προκαλούν το φαινόμενο θερμοκηπίου, στο τέλος του έτους, ο φορέας κάθε εκμετάλλευσης οφείλει να αναφέρει στην αρμόδια αρχή τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου που προήλθαν από τις εγκαταστάσεις του κατά τη διάρκεια του έτους. 
      Για παράδειγμα η ΔΕΗ ξεπερνώντας κατά 18% τα δικαιώματα ρύπων που της αναλογούσαν, καταβάλλει περίπου 110 εκατομμύρια € για αγορά επιπλέον δικαιωμάτων εκπομπών για το 2008, με συνέπεια τo έλλειμμα της ΔΕΗ να αυξάνει. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια θα αυξηθεί κατά πολύ περισσότερο, επιβαρύνοντας τον συνήθη ύποπτο: Τον Έλληνα φορολογούμενο.

Όσες εταιρίες στηρίζουν την παραγωγή τους σε ορυκτά καύσιμα αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με την εμπορία ρύπων καθώς καταργείται το καθεστώς δωρεάν παραχώρησης δικαιωμάτων τα επόμενα χρόνια (2013) έχοντας σαν αποτέλεσμα την υπέρμετρη άνοδο των τιμών στα χρηματιστήρια ρύπων.

        Η λύση λοιπόν στο πρόβλημα για τους ρυπαντές της Δύσης έρχεται από την Κίνα που έχει αναπτύξει την μεγαλύτερη αγορά Ανανεώσιμων πηγών Ενέργειας παρέχοντας ήδη «πράσινα πιστοποιητικά» σε «τιμή κόστους» μέσω των Carbon Funds που τα διαχειρίζονται μεγάλοι κολοσσοί όπως η WorldBank, AsianDevelopmentBank.
      H αγοροπωλησία πράσινων δικαιωμάτων (CERs) μέσω μαζικών πωλήσεων αποδίδει τις καλλίτερες τιμές «πράσινων πιστοποιητικών».
    Για αυτούς λοιπόν που διαχειρίζονται τα «πράσινα» χαρτοφυλάκια γεννήθηκε η «πράσινη οικονομία», την στιγμή που 85 εκατομμύρια Ευρωπαίοι συμπολίτες μας είναι κάτω από το όριο της φτώχειας.

       Ας σταματήσει λοιπόν η υποκρισία και η κερδοσκοπία όλων αυτών που επιδίδονται και συναινούν εσκεμμένα ή άθελα τους στην μεγαλύτερη απάτη των ημερών μας. Ο πλανήτης και η χώρα μας έχει ανάγκη από την Πράσινη Ανάπλαση.


Πηγή
http://www.inlaw.gr/content.aspx?id=44
http://archaeopteryxgr.blogspot.com/

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Τα ταξίδια του ταχύπλοου '' Καλυψώ '' του Δήμου Ανδρου !!!

   
               
      Το ''Καλυψώ'' στο λιμάνι του Κορθιου Άνδρου.( φωτο  http://sagini3.blogspot.gr/ )      
   

                Με έκπληξη  διαβάσαμε  ρεπορτάζ του ''εν Ανδρω.gr '' ...... ΕΔΩ

 Το ρεπορτάζ αναφέρεται στην κωμικοτραγική πλευρά των γεγονότων ( φυσικά υπάρχει και αυτή η πλευρά ) , ενός επικίνδυνου ταξιδιού ''περιπέτεια '' ,  60 μιλίων μέσω Καβο Ντορο , με 7-8  επιβαίνοντες στο ταχύπλοο  ''Καλυψώ'' , του  Δήμου  ΄Ανδρου , την 9/12/2016 .
Το ταξίδι αυτό έγινε στην διάρκεια της απεργίας των ναυτικών της ακτοπλοΐας , απο το Κορθι Άνδρου στην Ραφήνα .
                   
          Η φωτο του ''εν Ανδρω.gr'' από την άφιξη του σκάφους στη Ραφήνα.

  Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά ερμηνείας των γεγονότων .

         Ας δούμε το θέμα από την αρχή .
Ελάχιστοι Ανδριώτες γνωρίζουν την ύπαρξη του ''Καλυψω '' , αφού ουδέποτε έγινε σχετική ενημέρωση από τον Δήμο Άνδρου .
Το ταχύπλοο 10μετρο πολυεστερικό  σκάφος ''Καλυψω'' αγοράστηκε το 2013 , από τον Δήμο Άνδρου  ( δείτε πως ....  ΣΚΑΦΟΣ )   ,  από  Ελληνικό ναυπηγείο,  για τις ανάγκες του 4ετους προγράμματος ''Life Andros'' . Πρόκειται για ένα σκάφος σχετικά  γρήγορο και καλά εξοπλισμένο , αν και ο εξοπλισμός του  ( κινητήρας , ηλεκτρονικά , σωστικά κλπ )  ,δεν γνωρίζουμε  αν περιλαμβάνεται στην τιμή του ναυπηγείου . Το σκάφος ελλιμενιζεται στον όρμο Κορθιου .
        Στο πρόγραμμα ''Life Andros'' ,  ύψους  1.850.000 ευρώ, συμμετείχε και ο Δήμος Άνδρου με ποσοστό 25% .( Δείτε εδώ .... ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LIFE)
     Από το 2016 την διαχείριση , συντήρηση και τα έξοδα χρήσης του σκάφους ανέλαβε ο Δήμος Άνδρου   (Δείτε εδώ  Συντήρηση Σκάφους) , αφού το ''Life Andros''  κλείνει  την δράση και τον οικονομικό του κύκλο  .

       Χειριστής  του σκάφους  ήταν και παραμένει  ο .........προϊστάμενος Τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου , μηχανικός κος Ισίδωρος Νικολάου , μόνιμος  Δημοτικός  υπάλληλος  Άνδρου.
      Σήμερα λοιπόν το ''Καλυψω '' το διαχειρίζεται ο Δήμος Άνδρου  και τα έξοδα συντήρησης και κίνησης, βαρύνουν  το ταμείο του Δήμου .

      Πιστεύουμε ότι το σκάφος διαθέτει  όλα τα αναγκαία σωστικά και  έγγραφα αξιοπλοΐας που ο νομος προβλέπει , για να μεταφέρει τους εκάστοτε επιβαίνοντες ,  με ασφάλεια στη θάλασσα .  Τα θαλάσσια ταξίδια γενικώς απαιτούν αυστηρή τήρηση των κανονισμών ασφάλειας ,και ανθρώπους με ναυτοσύνη  .
Δυστυχώς η Άνδρος έχει θρηνήσει τον χαμό πολλών αθώων , σε ναυάγια που έγιναν από ανθρώπινα λάθη .

       Στο παραπάνω αναφερόμενο περιπετειώδες ταξίδι , (   9/12/2016  ) , δυστυχώς , υπήρξε ξαφνική  μηχανική βλάβη στο μέσω του Καβοντορο . Η βλάβη  επιδιορθώθηκε από ειδικούς μηχανικούς , που έσπευσαν στην Ραφήνα , όταν το ''Καλυψώ '' κατάφερε να φθάσει εκεί , μετά από πολλές ώρες .    
    Το ταξίδι αυτό , λογικά  ότι έγινε κατόπιν συγκεκριμένης εντολής που δόθηκε από τον Δήμο  Άνδρου , για την  μεταφορά των ιερωμένων .  (Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του  ''εν Ανδρω.gr ,  2 ιεροψάλτες , 3 ιερομοναχους και έναν ιερέα  από το Κορθι -Φωτο ) .
 Την αναγκαιότητα να γίνει αυτό το ταξίδι  δεν την γνωρίζουμε .
         Νομίζουμε όμως , οτι καλό θα ήταν να υπάρξει μια ενημέρωση των Ανδριωτων σχετικά με τις δυνατότητες του σκάφους για τέτοιου είδους ταξίδια .
      Αρχικά θα πρέπει να μάθουμε αν  το ''Καλυψώ'' είναι χαρακτηρισμένο από τις λιμενικές  Αρχές ,  σαν ''επιβατηγό '' , ''σκάφος αναψυχής'' η είναι ''επαγγελματικό'' , ''ερευνητικό'' , ''ανοικτής θαλάσσης'' ,   κλπ  ?
       Αν έχει επιθεωρηθεί προσφάτως απο τις λιμενικές  Αρχές ?
       Αν είναι ασφαλισμένο όπως απαιτεί ο νόμος , για περιπτώσεις θαλασσίων ατυχημάτων  ?
       Αν εχει οριστεί απο τον Δήμο  στο Κορθι , ένας υπεύθυνος φύλακας -συντηρητής για την ασφάλεια του ''Καλυψω''
       Πόσα ταξίδια με εντολές του Δήμου Άνδρου  , έχει πραγματοποιήσει  το 2016 και για ποιους σκοπούς ?
       Ποιος τελικά είναι αυτός που αποφασίζει και φυσικά έχει και την ευθύνη να γίνονται   τα  ταξίδια  του  ''Καλυψώ ''  ?
      Υπήρξαν άλλοι κάτοικοι της Άνδρου που είχαν ανάγκη μεταφοράς στην Ραφήνα , για σοβαρότερα θέματα ( υγείας κλπ ) , αλλά δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν ελικόπτερα , ιδιωτικά ταχύπλοα  κλπ ?
      Πόσα ήταν  τα έξοδα ( πετρέλαια , επισκευές , κλπ ) του ταξιδιού και πως πληρώθηκαν  ?
      Ποιος αποφάσισε για τον αριθμό   επιβαινόντων  ?
      Γιατί δεν ταξίδεψαν και άλλοι Ανδριωτες που σίγουρα  είχαν ανάγκη , αφού είχε προηγηθεί πολυήμερη απεργία  στα πλοία της γραμμής ?

Στα ερωτηματικά και στις απορίες μας  οφείλονται απαντήσεις από τον Δήμο Άνδρου .