Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Άνδρος .Κίνδυνος για λουόμενους και μικρά σκάφη τα κύματα .....από τα απόνερα των μεγάλων επιβατηγών πλοίων !!!





Τά απόνερα των μεγάλων ταχυπλόων επιβατηγών φέρι , αλλά και των άλλων συμβατικών πλοίων ,που ξεκινούν η κατευθύνονται στο λιμάνι της Ραφήνας από και προς τα νησιά των Κυκλάδων , είναι πλέον πολύ επικίνδυνα .
Πήραμε αφορμή το πρόσφατο ατύχημα στους Πεταλιούς, όπου για δεύτερη φορά αναποδογύρισε φουσκωτό σκάφος αναψυχής στην παραλία των Βασιλικών , χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν τραυματισμοί . Ο νότιος ορμίσκος των ακατοίκητων σήμερα νησιών των Πεταλιών είναι εξαιρετικά επικίνδυνος από τα απόνερα των ταχυπλόων και άλλων πλοίων όταν καθημερινά διέρχονται από αυτό το σημείο.

Διαβάστε ολο το άρθρο ...
https://www.boatfishing.gr/notios-eyvoikos-gia-2i-fora-anapodogyrise-agkyrovolimeno-foyskoto-logo-terastion-aponeron/

Ειδικά οι λουόμενοι σε κάποιες από τις πανέμορφες παραλίες της Άνδρου κινδυνεύουν από τα μεγάλα κύματα που ξαφνικά εμφανίζονται στα ήρεμα νερά . Το πλοίο που προκάλεσε τα μεγάλα κύματα , προφανώς ''πέρασε'' πριν λίγη ώρα μπροστά από την ακτή .
Γνωρίζουμε οτι ήδη υπάρχει οδηγία αργής πλεύσης ασφάλειας, ειδικά για τα μεγάλα ταχύπλοα πλοία , από το λιμεναρχείο Ραφήνας . Η οδηγία ανακοινώνεται στους επιβάτες από τα μεγάφωνα του πλοίου όταν αυτό πλησιάζει το λιμάνι της Ραφήνας . Τα ταχύπλοα είναι υποχρεωμένα να την εφαρμόζουν και το κάνουν . Πλέουν με μειωμένη ταχύτητα κατά την προσέγγιση .
Διαβάστε εδώ...
Σχετική απόφαση Λιμενάρχη Ραφήνας !
Φυσικά , η απόφαση αυτή δεν αφορά ολόκληρη την διαδρομή των πλοίων προς τα νησιά των Κυκλάδων . Ο λιμενάρχης Ραφήναςς έπραξε άριστα για την περιοχή ευθύνης του .
Τουλάχιστον στην Άνδρο που μας αφορά άμεσα , δεν υπάρχει αντίστοιχη και συγκεκριμένη οδηγία απο την λιμενική αρχή , πέραν της γενικής υποχρέωσης που αφορά την μειωμένη ταχύτητα όλων των πλοίων κατά την είσοδο και έξοδο τους από το λιμάνι του Γαυρίου .
Απαιτείται άμεσα η λήψη αναλόγων με την Ραφήνα προληπτικών μέτρων, για να μην υπάρξουν θύματα η ατυχηματα .
Ελπίζουμε στην άμεση ανταπόκριση του λιμενάρχη της Άνδρου για ένα σοβαρό θέμα που αφορά πρωτίστως την πρόληψη ατυχημάτων και την ασφάλεια των πολιτών .
Όλη η ακτογραμμή της Άνδρου , από την παραλία του ''Πισολιμιώνα'' μέχρι και τις ''Αποθήκες'' είναι εκτεθειμένη στον κίνδυνο των ξαφνικών μεγάλων κυμάτων , που προκαλούν ειδικά τα ταχύπλοα πλοία όταν αυτά διέρχονται , κατευθυνόμενα είτε προς Τήνο είτε προς Ραφήνα . Καθημερινό καλοκαιρινό φαινόμενο σε μικρή η μεγάλη ένταση ( ανάλογα με την ταχύτητα και το εκτόπισμα όπως αναφέρει η συνημμένη μελέτη του ΕΜΠ ).
Ζήσαμε φέτος στιγμές πανικού στην πανέμορφη και ήρεμη παράλια στο ''Κυπρί'' , όπου επικράτησε ξαφνικά πανικός ανάμεσα στους εκατοντάδες λουόμενους όταν τεράστια κύματα ,παρέσυραν τα πάντα απο την αμμουδιά και όλοι έτρεχαν να περισυλλέξουν , πρώτα τα παιδιά τους και μετά τα προσωπικά τους αντικείμενα .

ΓΑΥΡΙΟΝΗΣΙΑ

Ιδιαιτέρως μεγάλος κίνδυνος υπάρχει στα Γαυριονήσια της Άνδρου .
Καθημερινά , OΛA τα πλοία περνούν μέσα απο τον δίαυλο , ανάμεσα στα 7 νησάκια , χωρίς να ''κοψουν'' ταχύτητα . Ειλικρινά δεν γνωρίζουμε ,τον λόγο για το οποίο οι καπετάνιοι μας ακολουθούν την συγκεκριμένη διαδρομή .
Αρκετές φορές διασταυρώνονται οι πορείες τους μέσα στον δίαυλο.
Όλοι μπορούν να καταλάβουν τις συνέπειες αυτών των διελεύσεων , όταν τα τεράστια κύματα ''σκανε '' στις ήρεμες ακτές των νησιών. Όποιος βρεθεί εκεί απολαμβάνοντας την θάλασσα , κινδυνεύει πραγματικά να πνιγεί στα βράχια .
Τα νησάκια αυτά , όλοι ξέρουμε ότι διαθέτουν, μια σπάνια και ιδιαίτερη φυσική ομορφιά καθώς συνθέτουν ενα σπάνιο οικοσύστημα , που επισκέπτονται με μικρά τουριστικά σκάφη ( ιστιοπλοϊκά η ταχύπλοα ) καθημερινά επισκέπτες τουρίστες και λουόμενοι , καθώς και επαγγελματίες η ερασιτέχνες ψαράδες , ''ψαροντουφεκάδες'' κλπ, που καταφθάνουν με τα ταχύπλοα φουσκωτά τους . Οσο για την περιβαλλοντικη επιδραση μιλουν οι παρακατω σχετικες μελετες .
Μια μικρή παράκαμψη της διαδρομής των πλοίων απο το σύμπλεγμα των Γαυριονησιων ,πιστεύουμε οτι θα μετριάζει τον κίνδυνο ατυχήματος .
Άλλωστε όλα τα πλοία , ''περνούσαν '' έξω από τα νησιά παλαιότερα .

Αυτό προβλέπεται από τις επιστημονικές μελέτες ...
''Λόγω της έντονης µεταβολής της βαθυµετρίας, ιδιαίτερα στην περιοχή των νησιών, µικρή τροποποίηση της πορείας των ελαφρών πλοίων υψηλών ταχυτήτων µπορεί να οδηγεί σε σηµαντικό περιορισµό των απόνερων που δηµιουργούν.''




ΣΧΕΤΙΚΑ

Διαβάστε σχετικές μελέτες του ΕΜΠ ...

http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PUBLICATIONS/BYMONTHLY_PUBLICATIONS/diminiaia_2010/pub3/01_Wash%20effects.pdf

http://library.tee.gr/digital/techr/2008/techr_2008_4_grigoropoulos.pdf

https://www.researchgate.net/profile/Gregory_Grigoropoulos/publication/242127923_Wave_effects_on_the_shoreline_due_to_the_sailing_of_high_speed_ships_Kymatika_Phainomena_stis_Aktes_apo_te_Dieleuse_Tachyploon_Ploion/links/00b4952a78bfc76bd0000000/Wave-effects-on-the-shoreline-due-to-the-sailing-of-high-speed-ships-Kymatika-Phainomena-stis-Aktes-apo-te-Dieleuse-Tachyploon-Ploion.pdf


Σχετική απόφαση Λιμενάρχη Ραφηνας !

       Με απόφαση του Κεντρικού Λιμενάρχη Ραφήνας (ΑΔΑ 6Μ784653ΠΩ-2ΑΚ), από 7-8-2017 τίθενται περιορισμοί στην ταχύτητα των πλοίων κατά την προσέγγιση / απομάκρυνση τους από το λιμάνι της Ραφήνας.  Σύμφωνα με την απόφαση, σε απόσταση 2 μιλίων (3,7 χιλιόμέτρων) από το λιμάνι, η ταχύτητα πρέπει να μην υπερβαίνει τους 13 κόμβους (13 ναυτικά μίλια / ώρα) και να μειώνεται σταδιακά όσο πιο κοντά βρίσκεται το πλοίο στο λιμάνι. Ειδικότερα για την παραλία Μαρίκες τίθεται και περιορισμός απόστασης ασφαλείας από την ακτή κατ’ ελάχιστο 0,6 ναυτικά μίλια (1110 μέτρα). Η περίοδος εφαρμογής των περιορισμών θα είναι από 1/5 έως 30/9 κάθε έτους, ενώ θα μπορεί και να επεκτείνεται εφόσον κρίνεται σκόπιμο από το Λιμεναρχείο.


Βγείτε όλοι έξω ...''περνάει ο Κεντέρης'' http://www.kathimerini.gr/161226/article/epikairothta/ellada/vgeite-apo-th-8alassa-pernaei-o-kenterhs



Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

Η απάτη του ΕΤΜΕΑΡ και οι νέοι dealer στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας !

Γράφει ο Dr.
Apostolos Efthymiadis

ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, οἱ ΜΑΠΕΣ καὶ ΕΤΜΕΑΡ + ΥΚΩ.

Τώρα και ἐν ὄψει τῶν προσφορῶν πολλῶν ἰδιωτικῶν παρόχων ἠλεκτρικῆς ἐνέργειας, οι ὀποῖοι παρέχουν ἐκπτώσεις ἐπί τοῦ τιμολογίου τοῦ βασικοῦ προμηθευτῆ (ΔΕΗ), εἶναι σημαντικό να γνωρίζουμε το ποσοστό που καταλαμβάνει ἡ χρέωση τοῦ βασικοῦ προμηθευτῆ στο σύνολο του λογαριασμοῦ ρεύματος, ὁ ὀποῖος περιλαμβάνει ἐπίσης και χρεώσεις τρίτων ὄπως τῆς Μεταφορᾶς, Διανομῆς, Ὑπηρεσιῶν Κοινῆς Ὠφέλειας (ὙΚΩ), Εἰδικοῦ Τέλους Μειώσεως Ἐκπομπῶν Ἀερίων Ρύπων (ἘΤΜΕΑΡ *****), ΦΠΑ και διάφορα τέλη. 
Ἐξετάζοντας συστηματικά ὅλες αὐτές τις χρεώσεις προκύπτει ἀνάλυση τοῦ συνημμένου πίνακα ὁ ὁποῖος ἀφορᾶ τις χρεώσεις για καταναλώσεις ἠλεκτρικῆς ἐνέργειας ἐνός τετραμήνου και ὁ ὀποῖος ἔχει κατασκευαστεῖ με το ἐπίσημο τιμολόγιο Γ1 τῆς ΔΕΗ λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν την ἔκπτωση τοῦ 15% δια την περίπτωση ἐμπροθέσμου ἐξοφλήσεως τοῦ λογαριασμοῦ.
Ἀπό τον πίνακα αὐτόν προκύπτει ὅτι ἀπό τον λογαριασμό ρεύματος ὁ βασικός πάροχος (ΔΕΗ) εἰσπράτει ἀπό 34% (για τις μεγάλες καταναλώσεις τετραμήνου) ἔως 50% περίπου για τις μικρές. Ἐπομένως ὄταν ἔνας πάροχος προσφέρει ἐκπτώσεις π.χ. 10% ἔναντι τῆς ΔΕΗ, αὐτό συνεπάγεται συνολική μείωση τοῦ λογαριασμοῦ ἀπό 3,4% ἔως 5%!!! 
      Συνεπῶς θέλει μεγάλη προσοχή κατά την ἐπιλογή παρόχου ρεύματος ἀφοῦ συχνά οἱ πάροχοι κάνουν παραπλανητικές διαφημισεις προβάλοντας το ποσοστό τῆς ἐκπτώσεως ἐπί του βασικοῦ παρόχου και ἀποσιωποῦν τον γενικότερο λογαριασμό !!!
      Τό συγκλονιστικότερο ὅμως στοιχεῖο τὸ ὁποῖο ἀναδεικνύεται ἀπό τον κατωτέρω πίνακα, εἶναι το ποσοστό που καταλαμβάνει το ἘΤΜΕΑΡ και οι ὙΚΩ στο σύνολο τοῦ λογαριασμοῦ τὸ ὁποῖο ἀθροιστικά κυμαίνεται ἀπό 20% (στις μικρές καταναλώσεις) ἔως 43% (στις μεγάλες) τοῦ συνολικοῦ λογαριασμοῦ!!!! 
Το ποσοστό αὐτό εἶναι ἐξωφρενικό ἀφοῦ καθιστᾶ την τιμή τοῦ ρεύματος ἀπαγορευτική για τον κοσμάκη σε μία περίοδο οἰκονομικῆς κρίσεως.
Τα πράγματα γίνονται χειρότερα ὅταν ληφθεῖ ὑπ' ὄψιν ὅτι το ἘΤΜΕΑΡ ἀποδίδεται στις Μεταβλητές ἈΠΕ Συστήματος (ΜΑΠΕΣ - αἰολικά φωτοβολταϊκά) οἱ ὀποῖες ἀντί να μειώουν τις ἐκπομπές CO2 ὄπως ἰσχυρίζεται το ἐπίσημο κράτος, τις αὐξάνουν (ὄπως ἔχουμε ἤδη ἀποδείξει για την Κρήτη και Ρόδο) ἐνῶ ἔνα μεγάλο μέρος τῶν ὙΚΩ προκαλεῖται ἀπό τις ΜΑΠΕΣ στα νησιά, ἐπειδή παρενοχλοῦν τις θερμικές μονάδες τῆς ΔΕΗ αὐξάνοντας την κατανάλωση καυσίμων ἀλλά και την ἀπασχόληση προσωπικοῦ τῆς ΔΕΗ δια την διατήρηση τῆς ἐστάθειας ἐνός ἀσταθοῦς συστήματος ἀπό ἔλλειψη ἰσορροπίας την ὀποία προκαλοῦν οἱ ΜΑΠΕΣ.
    Καιρός εἶναι πλέον οι φορεῖς τῆς χώρας να ἀσχοληθοῦν με την ἀπάτη τοῦ ἘΤΜΕΑΡ και να μειώσουν δραματικά τις χρεώσεις ὙΚΩ. Μόνο ἔτσι θα πέσει αἰσθητά ἡ τιμή τοῦ ρεύματος ὄπως ἀπαιτεῖται.
 Σήμερα ο ἀνωτέρω πίνακας ἐπικαιροποιήθηκε με βάση την ἀπόφαση τῆς ΡΑΕ με την ὀποία το ΥΚΩ ὑπολογίζεται κλιμακωτά ἐνώ μέχρι τέλος του 2017 η χρέωση γινόταν με βάση το σύνολο των kWh και δεν επιμεριζόταν στις kWh που αντιστοιχούσαν σε κάθε κλίμακα. Με την ἀλλαγή αὐτή το ὙΚΩ μειώνεται σχετικά ἀλλά παραμένει ὑψηλό και ἐπομένως ἰσχύουν τα κύρια συμπεράσματα τῆς ἀναρτήσεως.

ἘΤΜΕΑΡ *****  
     Το σύνολο αυτών των χρημάτων που πληρώνουν όλοι οι καταναλωτές , υποχρεωτικά , καταβάλλεται  στους ''αραχτούς'' ιδιοκτήτες επιχειρηματίες των Μεταβλητών ΑΠΕ  Συστήματος ( ΜΑΠΕΣ -αιολικά, φωτοβολταικά ) για κάλυψη λειτουργικών εξόδων και .....κερδών ! 
                                                                                                                           SAGINI 3 

Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Προβλήματα στην υδροδότηση της Υδρούσας Άνδρου .


Αποτέλεσμα εικόνας για λειψυδρία

         Ακούγεται αντιφατικό , όμως κατάφεραν να δημιουργήσουν πρόβλημα και στην υδροδότηση .
Δυστυχώς και το φετινό καλοκαίρι η περιοχή της Υδρούσας Ανδρου , αντιμετωπίζει με δέος την έλλειψη επάρκειας νερού.
Σίγουρα το πρόβλημα έγινε φέτος έντονο λόγω της παρατεταμένης ανομβρίας . Αυξημένη η τουριστική κίνηση .Η περιοχή φιλοξενεί και φέτος το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών του νησιού μας .
    Τα επαναλαμβανόμενα για πολλά χρόνια λάθη , η έλλειψη σχεδιασμού αλλά και η ανικανότητα των αιρετών , μας έφεραν την λειψυδρία .
    Όταν στην ευρύτερη περιοχή του Γαυρίου της Υδρουσας, απο το 2010 δεν υπάρχει καν , ένας υπάλληλος του Δήμου , για να μετράει τις καταναλώσεις νερού από τα ρολόγια , είναι λογικό να γίνεται σπάταλη και υπερκατανάλωση . 
   Αφού όλοι γνωρίζουν ότι .......(.αν πληρώσουν ) , τα χρήματα θα είναι .....τα ίδια για όλους ανεξάρτητα από τον ετήσιο αριθμό των κυβικών νερού που κατανάλωσαν !!!
( κατ' αποκοπή το ελάχιστο , σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ.Άνδρου ) .
Φέτος πληρώσαμε με ατομικές ειδοποιήσεις για το 2013-14 .( για πριν από μια 5ετια δηλαδή ).
Κουτουράδα για μικρούς και μεγάλους . ( Γκαρσονιέρες και ξενοδοχεία ! ! ! ! ).
      Φυσικά όλοι οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της περιοχής , αν και τα γνωρίζουν ολα αυτά , ουδέποτε διαμαρτυρήθηκαν δημοσίως . Εξυπηρετούν μόνον τα τοπικά μικροκομματικά συμφέροντα . 

Θα διαβασουν ολοι αυτο το αρθρακι αλλα κανενας τους δεν θα αντιδρασει και παλι .
        Συνήθως , η πληρωμή των  τελών και οι όποιες οφειλές στον Δήμο Ανδρου , εξαργυρώνονται με την ψήφο στις τοπικές εκλογές και γιαυτό κανείς δεν έχει αντίρρηση απο τους υποψήφιους σωτήρες μας , αφού όποιος διαφωνεί στο τέλος ....μαυρίζεται !
Φυσικά και οι περισσότεροι ψηφοφόροι είναι αδιάφοροι αφού νιώθουν ''ευτυχείς'' , άσχετο αν ο Δήμος μας , παει κατά διαόλου οικονομικά !





Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Τα δύσκολα έπονται



       Τα μέτρα λιτότητας τελείωσαν, δεν πρόκειται να ληφθούν άλλα - αφού έχουν συμφωνηθεί μειώσεις συντάξεων για το 2019, περιορισμός αφορολογήτου για το 2020 ή ενωρίτερα, υπερβολικά υψηλοί φόροι, πρωτογενή πλεονάσματα 3,5% έως το 2022 και 2% έως το 2060, οπότε αυτόματες μειώσεις δαπανών/αυξήσεις φόρων εάν δεν επιτυγχάνονται, καθώς επίσης το τέλος της επιτήρησης/μνημονίων όταν εξοφληθεί το 75% των δανείων της Τρόικα.
Τα ανταλλάγματα έχουν επίσης τελειώσει, αφού έχει δοθεί η δημόσια περιουσία για τα επόμενα 99 χρόνια, ξεπουλήθηκαν οι τράπεζες που μας κόστισαν πάνω από 40 δις € όπως και η ονομασία της Μακεδονίας, τα μεγάλα πολιτικά κόμματα εξαγοράσθηκαν ήδη και είναι συμφωνημένες οι αποκρατικοποιήσεις - ενώ μέσω των χρεών των νοικοκυριών/επιχειρήσεων απέναντι στο κράτος και των κόκκινων δανείων στις τράπεζες, είναι εξασφαλισμένη η υφαρπαγή της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων.
Αυτό που δεν έχει τελειώσει είναι το αποτέλεσμα των μέτρων, το οποίο θα βιώνουμε σταδιακά τα επόμενα χρόνια - αφού επιλέχθηκε μία οδύνη δίχως τέλος με την κυλιόμενη χρεοκοπία, αντί ένα οδυνηρό τέλος. Για αυτόν ακριβώς το λόγο τονίζουμε πως δεν έχουμε δει ακόμη τίποτα - εάν βέβαια παραμείνουμε αδρανείς, με σκυμμένο δουλικά το κεφάλι και χωρίς την παραμικρή αντίδραση. Για να γίνει κατανοητό τι εννοούμε, τα προηγούμενα χρόνια φορούσαμε τα ρούχα ή τα παπούτσια που είχαμε και ήταν ακόμη καινούργια, χρησιμοποιούσαμε τις καταθέσεις μας, μέναμε στα σπίτια μας που ήταν επισκευασμένα ή δεν είχαν κατασχεθεί αφού δεν είχαμε χρεωθεί, είμαστε ασφαλισμένοι κοκ. - ενώ όλα αυτά σύντομα θα τελειώσουν χωρίς να μπορούμε να τα ανανεώσουμε, οπότε θα βιώσουμε εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. Μπορεί δε ακόμη κάποιοι να αποφεύγουν την πληρωμή των φόρων κρύβοντας τα εισοδήματα τους, οπότε να είναι σε θέση να διατηρούν το βιοτικό τους επίπεδο, αλλά και αυτό θα τελειώσει - αφού οι έλεγχοι εκ μέρους των ξένων θα γίνουν σταδιακά πολύ πιο αυστηροί, εάν όχι απάνθρωποι.
Εκτός αυτού, είναι ορθάνοικτο το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας, με την επιστροφή στη δραχμή, αφού μόνο ένας ανόητος θα πίστευε στην καθαρή έξοδο στις αγορές - πόσο μάλλον εάν χάσουμε το τραίνο της ονομαστικής διαγραφής του χρέους που πρότεινε διαρκώς το ΔΝΤ, λόγω των εξελίξεων στην Ιταλία και στην Ισπανία. Επί πλέον, κάτι τέτοιο θα συνέφερε αυτούς που θα υφαρπάξουν τα περιουσιακά μας στοιχεία - εξαιτίας της κατάρρευσης των τιμών τους. Με δεδομένο πάντως το ότι, αυτά που κατακτώνται στρατιωτικά ανακτώνται, ενώ εκείνα που πωλούνται πολύ δύσκολα, μπορεί να καταλάβει κανείς εύκολα πού οδηγούμαστε - μεταξύ άλλων μέσω της αναπλήρωσης του πληθυσμού, όπου οι Έλληνες ήδη μεταναστεύουν μαζικά, ενώ η θέση τους καταλαμβάνεται από τους παράτυπους μετανάστες. Τέλος, το πλέον θλιβερό είναι το γεγονός ότι, οι ελληνικές ελίτ δεν πιστεύουν μόνο πως θα αποφύγουν τη ληστεία, αλλά επίσης πως θα ωφεληθούν - ενώ όταν διαπιστώσουν την πλάνη τους, χάνοντας και αυτοί ότι έχουν και δεν έχουν, θα είναι ήδη πολύ αργά.


Vassilis Viliardos

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Γαυριώτικες μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις.


     

          Στον μικρόκοσμο του χωριού μας .
     Τα θέματα και τα προβλήματα  που για άλλους φαίνονται ασήμαντα .


Ο Περιστεριώνας στο λιμάνι του Γαυριου είναι το μοναδικό παραδοσιακό δημοτικό κτήριο που βλέπει πρώτο ο επισκέπτης της Άνδρου .
Είναι ένας μικρός χώρος στο κέντρο μιας μικρής πλατείας .( φώτο )
Χρησιμοποιείται για διαφόρους σκοπούς κατά καιρούς ( αποθήκη του Δήμου ,δημοτικό τουριστικό περίπτερο Πληροφοριών , ΑΤΜ Τραπεζών κλπ).
Το κτήριο όπως κάθε δημοτικό κτήριο παρουσιάζεται σε κατάσταση εγκατάλειψης .
Η τουριστική και εμπορική δραστηριότητα του λιμανιού του Γαυριου , οδηγεί τους επαγγελματίες στην συνεχή αναζήτηση εμπορικών σημείων για τις επιχειρήσεις τους με όσον το δυνατόν λιγότερα λειτουργικά έξοδα .
Ένα από τα καλύτερα εμπορικά σημεία είναι ο περιστεριώνας , αφού κάθε επισκέπτης του νησιού μας θα περάσει από το σημείο αυτό μετά και πριν την άφιξη η αναχώρηση του από την Άνδρο .
Οι επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκίνητων , τα τουριστικά πρακτορεία , αλλά και αρκετές άλλες , είδαν από την αρχή ότι η τυχόν εγκατάσταση τους στον περιστερώνα θα ήταν μια ενδιαφέρουσα επιχειρηματική κίνηση .
Το θέμα λοιπόν μέσω των γνωστών διαδρομών ( πιέσεων κλπ ) , έφτασε στο Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου την 18/5/18 ,όπου παρευρέθηκαν και αρκετοί ενδιαφερόμενοι ντόπιοι επιχειρηματίες , οι οποίοι μέσω των ''δικών'' τους δημοτικών συμβούλων , επιθυμούσαν να παρθεί απόφαση παραχώρησης με ενοίκιο ,του περιστερώνα , παρα την αντίθετη απόφαση του δημάρχου , της αντιδήμαρχου Υδρούσας , του τοπικού πρόεδρου και άλλων .
Βέβαια ποτέ δεν μάθαμε τους αληθινούς λόγους της αντιπαράθεσης αφού τουλάχιστον η πλευρά του Δημάρχου , θα έπρεπε στα πλαίσια της ενημέρωσης και διαφάνειας να ενημερώσει εγκαίρως τους δημότες για τα αρνητικά η θετικά μιας μελλοντικής παραχώρησης του περιστερώνα για οικονομική εκμετάλλευση .
Δυστυχώς οι αποφάσεις συνήθως παίρνονται εν κρυπτό και πριν την συνεδρίαση του Δ.Σ ., αφού και οι δυο πλευρές , σε τέτοιες περιπτώσεις , δεν επιθυμούν την δημοσιοποίηση και ενημέρωση των δημοτών , για διαφορετικούς λόγους ο καθένας .
Λογικό και αποδεκτό είναι κάθε επιχειρηματίας να κινείται αθόρυβα , μέχρι να πετύχει τον σκοπό του , διαφορετικά όταν η επιχειρηματική του ιδέα διαδοθεί σε όλους , σίγουρα θα πολλαπλασιαστούν οι ενδιαφερόμενοι και ως γνωστόν η ζήτηση αυξάνει τα .....ενοίκια .
Έγινε λοιπόν και αυτό το ασήμαντο , ένα ακόμη θέμα για εκατέρωθεν αντιπαραθέσεις και κατηγορίες μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων .
Τελικά με τους ψήφους των αντιπολιτευόμενων δημ.συμβουλων της Υδρούσας στον δήμο Άνδρου , αποφασίστηκε να παραχωρηθεί ο περιστεριώνας σε ιδιώτη επιχειρηματία , κατόπιν δημοσίου διαγωνισμού την ημερομηνία του οποίου θα ανακοινώσει ο Δήμος Άνδρου .
Τουλάχιστον έτσι θα τηρηθεί η διαφάνεια και δεν θα γίνει απευθείας φωτογραφική παραχώρηση. Βεβαίως έτσι εξυπηρετούνται και τα μικροκομματικά συμφέροντα .

Ελπίζουμε ότι τελικά από τον πλειοδότη , θα αναβαθμιστεί το κτήριο χωρίς να αλλοιωθεί το χρώμα του .

Κατά τα άλλα ουδεμία ενημέρωση , απο τον δήμαρχο η την αντιπολίτευση έχουμε , για την αναμενόμενη απόφαση του ΠΕΣΠΑ , για το μεγάλο θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών ( ΧΥΤΥ ) , των δημοπρασιών των παραλιών , της αναβάθμισης των χώρων υποδοχής στο λιμάνι μας , των βιολογικών καθαρισμών Γαυριου και Μπατσιου ,αλλά και τόσων άλλων χρόνιων προβλημάτων .