Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Πως λειτουργεί το χρήμα

Σε συνέχεια προηγουμένων αναρτήσεων THE MONEY MASTERS,THE MONEY AS DEPTH σε απόλυτη αρμονική συνέχεια.


Τέρατα ανακαλύπτουν το χρήμα για να εκμεταλλευτούν τη γη και να σκλαβώσουν τους κατοίκους της.
Μία επίκαιρη διπλωματική εργασία φοιτητών του πανεπιστημίου Άαχεν που σατιρίζει το οικονομικό σύστημα αλλά και κρύβει πολλές αλήθειες!!!

Δείτε τα παρακάτω βίντεο
                                                                              Πηγή               http://alithinapsemata.wordpress.com






 



 


''Είμαστε ευγνώμονες στην Washington Post, στους
New York Times ,στο Time Magazine και σε άλλες μεγάλες εκδόσεις ,των οποίων οι διευθυντές πήραν μέρος στις συναντήσεις μας και σεβάστηκαν τις υποσχέσεις τους για διακριτικότητα, για περίπου σαράντα χρόνια.
Θα ήταν αδύνατο για μας να αναπτύξουμε τα σχέδια μας για τον κόσμο αν ήμασταν κάτω από τα δυνατά φώτα της
δημοσιότητας όλα αυτά τα χρονιά.
Άλλα ο κόσμος είναι ποιο προχωρημένος πλέον και είναι
έτοιμος να βαδίσει προς μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Η υπέρ εθνική ύπατη εξουσία από μια τάξη εκλεκτών
διανοούμενων και από τις διεθνείς τράπεζες είναι σίγουρα προτιμότερη από τον εθνικό αυτοπροσδιορισμό που
εφαρμόζονταν τους προηγούμενους αιώνες.”

David Rockefeller
απευθυνόμενος στη συνάντηση
της Τριμερούς Αρμοστείας
1991




''Μονο τα μικρα μυστικα χρηζουν προστασιας.
Τα μεγαλα κρατουνται κρυφα απο την λαικη δυσπιστια”

Marshall Mc Luhan
“guru” των media

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

ΚΟΜΑΤΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ

Posted by Picasa

ΒΔ  Άνδρος. Το σπίτι των παππούδων μου στο Σιδοντα  Μακροτανταλου    
      
Δυστυχώς η κατοικία αυτή δεν ανήκει πλέον στην οικογένεια μας.  Όταν ο προπάππος μου
αποφάσισε, λόγω φτώχειας και ανέχειας, να μεταναστεύσει όλη η οικογένεια στην Αθήνα, όπως και πάρα πολλές άλλες οικογένειες της ευρύτερης περιοχής,  πούλησε όλη την ακίνητη περιουσία αντι πινακίου φακής.
Εκτός των άλλων , προξενεί ενδιαφέρον ο τρόπος διαχείρισης και προμήθειας μελιού.
Στην εξωτερική ανατολική τοιχοποιία υπάρχουν ορθογώνιες εσοχές, διαστάσεων όσο περίπου μια σημερινή κυψέλη. Η εσοχή αυτή ήταν καλυμμένη στο εσωτερικό του σπιτιού, με ξύλινο καπάκι που άνοιγε σαν ένα ντουλάπι, παρέχοντας έτσι πρόσβαση στο εσωτερικό της κυψέλης και στο μέλι.
Το σπίτι έχει πέτρινη κάμαρα στοιχείο που προσδιόριζε την κοινωνική τάξη των ιδιοκτητών του.

ΒΔ Ανδρος  Πέτρινο Ανδριώτικο αλώνι.Τα ορθογώνια ανοίγματα καθόριζαν την ένταση  ρεύματος του ανέμου που ήταν αναγκαίος για το αλώνισμα. Όταν ο άνεμος ήταν πολύ δυνατός κλείνανε τα ανοίγματα με πέτρες και αστιφιες.
Ο τρόπος κατασκευής  διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία.  
Ο πλοίαρχος ΠΝ   Τριδήμας Δημ. στο πατρικό του αλώνι στις  Μυρμηγκιές.
  


Τα υλικά για την κατασκευή κατοικιών ήταν ότι προσέφερε το κοντινό περιβάλλον και μόνον.
Οι τοίχοι κατασκευάζονταν πάντα σε ''θεμελι'' από πέτρα και χώμα,που έδινε άριστη θερμομόνωση.
Τα παράθυρα ήταν όπως αυτό στη φωτογραφία. Λόγω έλλειψης τζαμιών,τοποθετούσαν πέτρινη πλάκα στην οποία άνοιγαν μια τρύπα για αερισμό και θέα.Η τρύπα έκλεινε με ύφασμα η αστιφια(θάμνο).

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί τοίχοι στήριζαν την οροφή από κορμούς,κυπαρισσιών η καστανιών αν υπήρχαν η μεταφέρονταν.Στα μικρά ανοίγματα χρησιμοποιούσαν κέδρους(φιδες).Στα ξύλα αυτά τοποθετούσαν  πέτρινες πλάκες οι οποίες με την σειρά τους σήκωναν κοσκινισμένο ,πατημένο με πέτρινο κύλινδρο (Πηλιασμενο) χώμα .

ΒΔ  Άνδρος. Ένα  λισι  (δένδρο)   ρίζωσε και μεγάλωσε μέσα στη σάλα ,σαν φυσική οροφή το καλοκαίρι.

        
  Μυρμηγκιές  ΒΔ Ανδρος     Εδώ ένας γεφυραυλακας. Το νερό από το ρέμα περνά  ανάμεσα στους πλαϊνούς τοίχους.Από πάνω είναι διάβαση του ρέματος και ταυτόχρονα αυλάκι που κατευθύνει το νερό δεξιά η αριστερά του ρέματος.                                                                                                           
Φελός   ΒΔ Άνδρος   Θέση Στροφυλιά.  Παλαιό λαξευτήριο-ορυχείο.Λάξευαν τον βράχο και τον μετέτρεπαν σε κίονα 6-7 μέτρων.
 Ο κίονας φορτώνονταν σε πλοία στην ακτή ακριβώς από κάτω.                    



  ΒΔ Ανδρος  Η  παραλία Πισολιμιώνας,φαίνεται μέσα από πέτρινο κελί,που χτίστηκε  ξερολιθιά για να προστατεύει
από κρύο και βροχή τα αιγοπρόβατα.                                                                            



Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ






Αρχιτεκτονική των Κυκλάδων

Οι Κυκλάδες, ενότητα από είκοσι δύο κατοικημένα νησιά, ορίζεται γεωγραφικά στο κέντρο του Αιγαίου Πελάγους. Το όνομά τους προέρχεται από την κυκλική τους διάταξη γύρω από τη Δήλο, το ιερό νησί. Περιοχή πολιτισμικά πανάρχαιη, ιδιαίτερη και πολυπρόσωπη. Στα απομονωμένα Κυκλαδονήσια οι κάτοικοι έζησαν με το ελάχιστο. απλά, καλλιέργησαν ανεμοδαρμένα βραχώδη εδάφη και ανοίχτηκαν με τα καράβια σε μακρινά λιμάνια. δέχτηκαν συνήθειες και νοοτροπίες ξένων. Οι δυσκολίες ώθησαν σε δημιουργία, η φύση και οι επαφές σε μιαν ανοικτή κοινωνία κι όλα μαζί σ' έναν ιδιαίτερο πολιτισμό. Τα νησιά έγιναν ο πιο θελκτικός τουριστικός προορισμός στους πολίτες του κόσμου τον 20ό, επανακατοικήθηκαν από τη δεκαετία του '70 και μετά, για να παραδοθούν τελικά στην ανεξέλεγκτη ανάπτυξη.
Σήμερα διατηρούνται αρκετά στοιχεία από την τελευταία φάση του "παραδοσιακού" τους πολιτισμού . Κτίστηκαν μεγάλα ή μικρότερα αρχοντικά σπίτια με ευρύχωρες σάλες από τους προύχοντες για τα γλέντια τους και από τους απλούς κατοίκους μικρές, λιτές, αλλά επαρκείς κατοικίες για τις βασικές ανάγκες ζωής. Καλλιεργήθηκαν αμπέλια, σιτηρά, ελιές, οπωροφόρα δέντρα σε στενές λωρίδες γης που εκτείνονται αμφιθεατρικά σε πλαγιές λόφων. σαν χωμάτινα διαζώματα κτισμένα με ξερολιθιές που συγκρατούν το λιγοστό χώμα (αμασιες ή πεζούλες). Κατασκευάστηκαν αλώνια για το λίχνισμα. ανεμόμυλοι για το άλεσμα, στέρνες όπου οι κάτοικοι συγκέντρωναν τον χειμώνα το απαραίτητο βρόχινο νερό από τις επίπεδες στέγες, λιθόστρωτα βαθμιδωτά καλντερίμια που ένωναν τα χωριά. Κτίστηκαν εκκλησιές, ταπεινά ξωκκλήσι α, περίτεχνοι περιστεριώνες. Όλα τούτα τα έργα ανήκουν στην αρχιτεκτονική παράδοση του τόπου, την πιο χαρακτηριστική έκφραση του "παραδοσιακού" πολιτισμού. Οι αυθεντικές, γνήσιες κατασκευές, σπίτια που διασώζονται σε μικρά οικιστικά σύνολα και την ύπαιθρο, έχουν ηλικία που δεν ξεπερνά τους δύο ή το πολύ τρεις αιώνες.



Λαϊκή αρχιτεκτονική.
Η λαϊκή αρχιτεκτονική των Κυκλάδων παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον . Χαρακτηρίζεται από την αυστηρή γεωμετρικότητα των κτισμάτων της και τη λειτουργικότητά τους.Ο τύπος της κυκλαδίτικης λαϊκής κατοικίας είναι το ορθογώνιας κάτοψης μονόχωρο σπίτι με επίπεδη στέγη. Τα σπίτια αυτά είναι πάντοτε λιθόδμητα και με λίγα ανοίγματα. Το έντονο φως, ο δυνατός αέρας και η έλλειψη επαρκούς ξυλείας δεν επιτρέπουν την κατασκευή μεγάλων κουφωμάτων. Επιπλέον, η έλλειψη ξυλείας δεν επιτρέπει την κατασκευή μεγάλου μήκους δοκών, γι’ αυτό συχνά γίνεται χρήση ενός ενδιάμεσου τόξου για τη στήριξη των δοκών της στέγης κατά τις περιπτώσεις όπου το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο από το μήκος τους. Το εσωτερικό των σπιτιών είναι απλό . Στους τοίχους κατασκευάζονται κόγχες, που προορίζονται για την τοποθέτηση σκευών, όπως της στάμνας του νερού ή των μαγειρικών σκευών.Ο βασικός αυτός τύπος κατοικίας εξελίχθηκε με ποικίλους τρόπους και ανάλογα και με τις εκάστοτε συνθήκες. Στην αυλή τοποθετούνται ο φούρνος, η αποθήκη για τα γεννήματα, η στέρνα κλπ. Εξωτερικά, τα κυκλαδίτικα σπίτια εμφανίζουν μια έντονη γεωμετρική μορφή.
Εξίσου αξιόλογες και ιδιότυπες κατασκευές αποτελούν οι περιστεριώνες με τις διάτρητες προσόψεις.Στην εκκλησιαστική αρχιτεκτονική στις Κυκλάδες , επικρατεί και πάλι η αυστηρή γεωμετρική έκφραση των όγκων και η γενικά λιτή διαμόρφωση. Επίσης εμφανίζονται ναοί με επίπεδη στέγη κατ’ αντιστοιχία με τα σπίτια καθώς και ναοί των οποίων το δώμα επικάθεται απευθείας στους -διαπλατυσμένους εσωτερικά- τοίχους, ώστε να μειωθεί το μήκος των απαιτούμενων δοκών.



Νεότερη αρχιτεκτονική
Το αρχετυπικό κυκλαδίτικο αγροτικό σπίτι είχε τη δυνατότητα να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες και το περιβάλλον του . Στο 19ο αιώνα, η ευημερία, η στροφή στα ναυτικά επαγγέλματα και το μεταναστευτικό ρεύμα οδήγησαν σε νέες από αισθητική άποψη αναζητήσεις και καινοτομίες. Τα αρχοντικά σπίτια στη Χώρα της Ανδρου είναι δείγματα αυτής της περιόδου.



Σύγχρονη αρχιτεκτονική

Η σύγχρονη αρχιτεκτονική στις Κυκλάδες, μοιάζει υποτελής σε μια αστική αρχιτεκτονική κουλτούρα. Η τουριστική ανάπτυξη και η αναζήτηση δεύτερης, εξοχικής κατοικίας εξασφάλισε σε μεγάλο βαθμό την επιβίωση των νησιών, αλλά την ίδια στιγμή τείνει συνεχώς και επικίνδυνα σε ένα σημείο κορεσμού και κατάχρησης.
Δυστυχώς η μεγάλη ζήτηση εξοχικής κατοικίας των τελευταίων ετών,η προχειρότητα ,η εύκολη χρηματοδότηση, η έλλειψη ελέγχου και η διαφθορά οδήγησε σχετικούς και άσχετους στην κατασκευή χιλιάδων εξοχικώνν και όχι μόνο κατοικιών( μεζονετων ),στις Κυκλάδες και στην  Άνδρο..
Κατοικιών που ελάχιστες δυστυχώς διαθέτουν τα παραδοσιακά αρχιτεκτονικά πρότυπα των Κυκλάδων. Γεμίσαμε πισίνες και ας είναι η κρυσταλλένια θάλασσα στα 100 μέτρα.
Βλέπουμε αστικής αρχιτεκτονικής κατοικίες και συγκροτήματα κατοικιών,με κεραμοσκεπες,τζαμαρίες ,βαμμένες με κίτρινα,ροζ, μπλε,πράσινα χρώματα τριώροφες,τετραώροφες τόσο αταίριαστες με τις παλιές λευκές απλές,αλλά τόσο όμορφες κατοικίες,τις τόσο δεμένες με το φυσικό περιβάλλον που μοιάζουν σαν να φύτρωσαν στη γη.
Βλέπουμε νέες εξ ολοκλήρου πέτρινες κατοικίες με κεραμοσκεπες,λες και βρισκόμαστε στα Καλάβρυτα η στον Παρνασσό.
Για να διατηρήσουν τα νησιά μας τα ξεχωριστά και πολύτιμα γνωρίσματα που έκαναν τις Κυκλάδες δημοφιλή προορισμό σε όλο τον κόσμο ,πρέπει όλοι να βοηθήσουμε ενεργά.
Πιστεύουμε ότι όλοι όσοι ζούμε σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο ,ξέρουμε καλά τι πρέπει να κάνουμε. Ποτέ δεν είναι αργά.
Όλοι αγαπάμε τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ





Όπως σε όλη την Ελλάδα άνθισαν και στο νησί μας.
Πολύ συνηθισμένη εικόνα, το Φεβρουάριο, οι ανθισμένες αμυγδαλιές που βιάζονται να μας προαναγγείλουν την άνοιξη. .
Να φέρουν την ελπίδα σε όλους μας.

-Ρώτησαν την αμυγδαλιά, αν υπάρχει Θεός και η αμυγδαλιά ανθισε. ''Ν. Καζαντζάκης''

-“Μες στο Χειμώνα εγώ γεννιέμαι,
και σαν τη μυγδαλιά γελιέμαι ”Λυδακης

-“Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά )
με τα χεράκια της και γέμισ’ από τ΄ άνθη η πλάτη,
η αγκαλιά και τα μαλλάκια της.'' Δροσσινης''



Μιαν ανθισμένη αμυγδαλιά
στον ήλιο του χειμώνα
αξέγνοια καθρεφτίζεται
στον ήσυχο λιμνιώνα
μα ξάφνου ο κακός βοριάς
αρχίζει να φουσκώνει
κι όλα τα νέφη τ`ουρανού
από πίσω να ζυγώνει.
Χάνεται το αντιλάμψισμα
και τα νερά θολώνουν
τα σύννεφα στραταριστά
στο χώμα χαμηλώνουν.
Χτυπά ο αέρας τα κλαδιά
και τ`άνθη της σκορπίζει
και φαίνεταί σου ως πέφτουνε
αρχίζει να χιονίζει...
Το νυφικό ματώθηκε
τα χείλη εμαραθήκαν
το πέπλο και τα στέφανα
χάμε στη γης τ`αφήκαν.
'' Λουδοβίκος των Ανωγείων''



Δεν νομίζω να υπάρχει καλλιτέχνης, ποιητής συγγραφέας τραγουδιστής η ζωγράφος που να μην έχει εξυμνήσει την αμυγδαλιά.
Πως είναι δυνατόν να λείπει φωτογραφία από το δέντρο που χαϊδεύει μάτια και αισθήσεις μέσα στο καταχείμωνο;
Πιστή στο ραντεβού της, μοιάζει να καλεί και μας σε πρόωρο ξεμύτισμα.

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΕΓΩ ΚΙΝΗΘΗΚΑ ............ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ

''Εκατομμυριούχος'' στη Άνδρο.




Έτσι μεγαλώσαμε όλοι οι Έλληνες.
Με πρότυπο τον δυτικό τρόπο ζωής. Δυτικός πολιτισμός. Ένας όρος που έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην ανθρώπινη ιστορία και αναφέρεται στο δήθεν πολιτισμένο κόσμο, αρχικά την Ευρώπη ενώ αργότερα προστέθηκαν και οι ΗΠΑ...
Σύμφωνα με τους επιστήμονες όλος ο κόσμος πρέπει να προσπαθεί να μοιάζει στη Δύση, διότι μόνο ο δυτικός κόσμος είναι πολιτισμένος, μόνο ο δυτικός κόσμος πραγματοποιεί πρόοδο και οι άνθρωποι που κατοικούν σε χώρες όπως η Αμερική, η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, ακόμα και η Ελλάδα τα έχουν όλα, ή τουλάχιστον έχουν πρόσβαση σε όλα.
Τι είμαστε όμως αλήθεια εμείς οι πολίτες της Δύσης, αν όχι υποπροϊόντα μιας αρρωστημένης εμμονής στο λάιφστάιλ; Τι είμαστε αν όχι παραγωγικές και καταναλωτικές μονάδες που τρέφουμε και συντηρούμε το αρρωστημένο σύστημα της αστικής δήθεν δημοκρατίας. Γεννιόμαστε και μαθαίνουμε ότι επιτυχία σημαίνει μια καλή δουλειά, που θα παρέχει τη δυνατότητα υψηλού μισθού και άρα απόκτησης περισσότερων ΑΧΡΗΣΤΩΝ αγαθών. 
Ένα σπίτι 200 τ.μ.,με πισίνα εάν είναι δυνατόν,και ας βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα, όπου χωράνε να ζήσουν ως και 15 άνθρωποι,αλλά κατοικείται από δύο, πανάκριβα ρούχα, «πολύτιμα» γιατί έχουν πάνω την μάρκα κάποιου τύπου και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Πολυτελές ΙΧ,ακριβό σκάφος κλπ.
Αργά αλλά σταθερά, δίχως να γίνεται αντιληπτό γινόμαστε αντικείμενα των αντικειμένων μας. Εξαρτόμαστε από αυτά, δουλεύουμε σαν σκλάβοι για να τα αποκτήσουμε και να τα διατηρήσουμε. Εδώ και πάνω από διακόσια χρόνια ολόκληρες γενιές ανθρώπων δούλεψαν σαν σκλάβοι όλη τους τη ζωή βασιζόμενοι στην αόριστη υπόσχεση των ισχυρών ότι αν δουλέψεις θα ανταμειφτείς και πέθαναν σκλάβοι. Δεν γνώρισαν την ελευθερία.
Ξυπνάμε το πρωί μέσα στο άγχος, τρέχουμε σαν παλαβοί αδιαφορώντας για τα πάντα γύρω μας ώστε να είμαστε στην ώρα μας στη δουλειά και να μην απολυθούμε γιατί στη σύγχρονη δυτική κοινωνία δεν μπορείς να καλλιεργείς αυτά που τρως ,πρέπει να τα αγοράζεις για αυτό δουλεύεις σαν το σκυλί εννιά και δέκα ώρες την ημέρα, γιατί αν δεν το κάνεις θα πεθάνεις της πείνας, αλλά δεν είναι αυτό που σε νοιάζει.
Ήδη σε κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ απαγορευευται η ιδιοκαλλιεργεια νόμο.Με όλα αυτά τα πλαστικοποιημένα και μεταλλαγμένα προϊόντα μπορείς να τραφείς, όμως αυτό που σε πειράζει είναι ότι δεν θα μπορείς να αγοράσεις καινούργια ρούχα, καινούργιο υπολογιστή ή καινούργια τηλεόραση.
Να μην υποβαθμιστεί το επίπεδο της ζωής σου, το οποίο όμως αγνοείς πως είναι ήδη υποβαθμισμένο και αρρωστημένο.
Συνεχίζεις λοιπόν να ζεις μέσα στην ματαιοδοξία της Δυτικής κοινωνίας, μακριά από τη φύση την οποία καταστρέφεις και παραβιάζεις τους νόμους της με κάθε τρόπο. Φτώχεια, δολοφονίες, ανεργία και εξαθλίωση των συμπολιτών σου δεν σε νοιάζουν, για το γεγονός ότι αυτήν ακριβώς τη στιγμή που διαβάζεις αυτές τις γραμμές κάποιο παιδάκι πεθαίνει σε κάποια άλλη πλευρά του πλανήτη αβοήθητο, από πείνα και δίψα δε δίνεις δεκάρα τσακιστή, αρκεί εσύ να συνεχίσεις να ζεις μέσα στην χρυσή φυλακή σου, που σου προσφέρει τη δήθεν αφθονία σου. Να οδηγείς ένα καλό αυτοκίνητο, να έχεις μια καλή, με πολλά χρήματα δουλειά, το όνομα κάποιου τύπου στο βρακί σου, αυτά σε νοιάζουν.
Όμως τίποτα δεν κρατάει για πάντα και τώρα που το σύστημα πνίγηκε στην ίδια του την αφθονία και όλα πάνε κατά διαόλου, κοιτάς με τρόμο να σου παίρνουν τα «κεκτημένα» σου, τον μισθό σου να πέφτει,τις ώρες εργασίας να αυξάνονται με την απειλή της απόλυσης να κρέμεται πάνω από το κεφάλι σου, τις τράπεζες να σε πιέζουν για την αποπληρωμή των δόσεων των δανείων σου, με τα οποία στην καλύτερη αγόρασες κάποιο ακίνητο, ενώ στη χειρότερη τα σπατάλησες για να αγοράσεις άχρηστες αηδίες.
Πώς αισθάνεσαι λοιπόν νεοέλληνα, άνθρωπε της Δύσης;

Πράγματι πολύ δύσκολα,ασφυκτικά. Γίναμε όλοι απαισιόδοξοι χωρίς καμία ελπίδα για το μέλλον. Καθημερινός κατήφορος. Όλα πάνε προς το χειρότερο. Ανησυχία για το αύριο. Δεν μπορούμε να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας. Θα μας τα πάρουν όλα πίσω οι τράπεζες. Χάνουμε την δουλειά μας το εισόδημα, την ελευθερία μας. Καταλάβαμε ότι μας έκαναν θύματα τους,αλλά είναι πλέον αργά.
Όλοι ξέρουμε ότι θα γυρίσει πολλά χρονιά πίσω η ζωή μας.
Όλοι βλέπουμε σοβαρά την μετανάστευση σαν λύση για το μέλλον των παιδιών μας και πάλι.

Και εγώ παιδί μιας πόλης με βαρύ ιστορικό όνομα αλλά σήμερα μες την ομίχλη την καταχνιά,την σαπίλα.

Πήρα απόφαση εύκολα ,  με συνείδηση ήσυχη. 
Ξεκίνησα. 
Κινήθηκα ανάποδα......ανατολικά.

Θέλω να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου σαν  '' εκατομμυριούχος '' στο Αιγαίο μου , στην Άνδρο μου. Τη γη των παππούδων μου.
Να βλέπω στη θάλασσα την ανατολή. Τα κύματα της σοροκάδας τον χειμώνα.
Το Αρχιπέλαγος. Με τη βαρκούλα μου τη'' Σαγήνη'' , στις μπουνάτσες για συρτή. Για χταπόδια για καλαμάρια για καθετή. 
Κολύμπι σε νερά κρυσταλλένια και παραλίες μοναδικές,ονειρεμένες.
Τον ήλιο να φωτίζει το νησί μου αλλά να δύει στην πόλη μου.
Να καλλιεργώ για να φάω. Άγρια χόρτα και αυγά μάτια από το κοτέτσι μου. Να με ξυπνάνε τα κοκόρια μου. Να φωτογραφίζω τα ψάρια μου στη στέρνα. Να πίνω τσίπουρο σπιτικό με φίλους αγαπημένους. Να ακούω νησιώτικο βιολί. Χωρίς ρολόι στο χέρι και χωρίς κινητό. 
Με γελαστές καλημερες στους χωριανούς μου. 
Χαρές γνήσιες Αιγαιοπελαγίτικες χωρίς τηλεόραση.
Θαλασσινός αέρας ζόρικος, με αρμύρα.

Θεέ μου σε ευχαριστώ.

''Εκατομμυριούχος''.